Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+50
Sorrento
JustMeDaan
Sterre
Bazinga
Kiekeboe
Esperanza
mauwmauw
Stuiterbal
Lady4
Poubelle
Vino
Viva
Lenthe
Frappuccino
JD
ijsjemeisje
Primrose
*Noosa
Char1
Susan
SuperGrover
Tabbert
Vlinderjoy
Janelie
Sugarfall
Minx
Erin
Zwerver
Phileine
Beachgirl
Carra
Caro
June
Sneeuwvlok
_Lacey_
Kowalski
Toet
nijntje4
Burn
Gympie
Blond
Marsy28
dr_oupy
Atelier Madame
Cupcake
Chocolate Cookie
sokpop
Polly
Bliss
Antibes
54 plaatsers

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kiekeboe za 12 jan 2013 - 21:16

Wow vino, wat dapper dat je alleen bent gegaan!
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Stuiterbal za 12 jan 2013 - 23:23

Antibes: Niet boos zijn op jezelf meid dat is nergens voor nodig. Alhoewel ik me dat wel kan voorstellen uiteraard. Je wist dat het ergens een lastige situatie was, maar je hebt het wel een kans gegeven. Jammer dat hij er nu niet meer in mee gaat en dat zal zeker zijn redenen hebben wat jij zelf ook al bedenkt. Maar dat doet niet af dat jij stom bent geweest je open te stellen. Ik vond het alleen maar mooi allemaal om te lezen. Super jammer dat het ten einde is, maar voel je niet schuldig of rot naar jezelf toe. hug
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Esperanza za 12 jan 2013 - 23:50

Carra, heb jij ondertussen al een date afgesproken? Misschien anders toch met allebei afspreken. Al vind ik dat zelf altijd een beetje lastig, ik vind het handiger om me met 1 iemand bezig te houden Wink

Caro, heeft hij je ondertussen al geaccepteerd op FB?

Blond, wat goed dat je een berichtje gestuurd hebt! :cheering: Ik ben even heel hard aan het nadenken, maar ik weet niet meer precies hoe het tussen jullie gelopen is. Ik kan me herinneren dat jullie een poosje terug nog een keer gegeten hebben, maar daarna is er geen contact meer geweest?

Stuit, wat jammer dat het gevoel er niet is, helaas is het niet iets wat je kunt forceren. Hopelijk kom je snel iemand tegen waarbij het wel helemaal klopt!

Polly, het klinkt allemaal wel steeds leuker en verliefder bij jullie! Het lijkt me echt moeilijk dat je weet dat het niets gaat worden.

Antibes, wat naar! hug

Skopop, ik zou gewoon gaan daten met die mannen van paiq. Je hebt niets te verliezen en wie weet is het hartstikke leuk!

Vino, wat stoer dat je gegaan bent! :cheering: Woensdag zie je hem dus weer. Wat is het dat je het nog niet weet of je hem leuk vindt of niet?

Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Caro zo 13 jan 2013 - 0:25

Ahhhh Antibes! Wat sneu meisje!! Dit voelt echt mega, megakut aan... ik snap je. En weet je, sla jezelf nu niet voor je hoofd dat je het hebt toegelaten, volgens mij doen wij dat beiden. Vinden we onszelf oer en oerdom dat we gevoel hebben laten spreken ipv ons hoofd en dat doen we niet graag. En dan dóen we het een keer en dan vervolgens worden we keihard gekwetst. Maar doe je het niet meis... geef jezelf niet te hard op je kop. Weet je nog wat je een paar weken geleden tegen mij zei? Dat ik blij moest zijn dat ik liefde had toegelaten..

Vino: wat goed van je!! Wacht date 2 idd maar even af, soms moet het groeien :-). Was het wel gezellig?

Carra: je kan best met twee mannen afspreken, niks mis mee toch? Heb je al iets gepland?

Sokpop: gewoon gaan!

Polly: hoe is het nu? Nog steeds hoteldebotel en weet je zeker dat er niet meer toekomst in zit?

Stuit: hoe voel jij je?

Kiekeboe: heb jij die date al laten weten dat je date 2 eigenlijk niet meer ziet zitten?

Hier nog steeds geen FB acceptatie. Snap er niks van eerlijk gezegd en ik kan rationeel maar tot een conclusie komen. Dat hij idd nog niet heeft gekeken. Hij is natuurlijk pas net terug van 5 weken reizen, vrijdag was zijn eerste werkdag, in de middag had hij personeelsuitje en hij zal ook wel druk zijn met familie. Weet je, ik kan me nl niet voorstellen dat als je leuke gesprekken hebt (gehad), en je komt elkaar vaker tegen dat je een FB uitnodiging dan níet zou accepteren. Hoezeer ik ook kan twijfelen over mezelf en 100 andere dingen, twijfel ik dan nu opeens niet meer. Want dat meisje in Australie met wie hij heeft rondgereisd, werd hem niet zei hij. En ondanks dat meisje is natuurlijk een FB uitnodiging niet hetzelfde als een huwelijksaanzoek ;-).

Hier heb ik alleen vrijdag nog even gehuild om hem. Ik was ook oude mails aan het doorlezen en ik heb het écht niet in mijn hoofd gehaald dat we gek op elkaar waren. Ik las een gesprek terug waarin hij aangaf niet te weten hoe hij een week zonder mij moest doorkomen (voordat ik op vakantie ging), hij wilde er toen nog niet eens aan denken, hij zou me gaan missen, we zeiden dat we elkaar lief hadden, dat hij M een leuke, gezellige meid vond maar dat onze band vele malen beter en sterker was, dat hij me mooi en lekker vond etc etc. Echt, ik heb het me niet in mijn hoofd gehaald. Maar daarom steekt het ook zo dat M vanaf het moment dat ze wist dat er meer tussen hem en mij speelde ze wél achter hem aan is gegaan. Maar goed: het is niet meer, het is voorbij. Beter voor mij, want ik mag me niet blijven vasthouden aan iemand die nooit voor mij kiest maar toch.

Ik heb vrijdag gegeten met een andere collega en die vertelde me heel veel nog over hem. En daaruit blijkt ook gewoon dat hij compleet vastzit in die relatie. Ze kunnen financieel geen kant op en ze tolereren elkaar. Zij heeft een moeilijke jeugd achter de rug en heeft niemand meer dan haar zus, die ze dus ook continue vóór hem plaatst... anyhow: hij kan letterlijk geen kant op en dat is zielig. Dus als dan toch iemand dichtbij komt die veel met je doet, dan kan ik me ergens voorstellen dat je dus diegene afstoot (ik dus).

Nou, al dit maakt het losmaken een stukje eenvoudiger. Ik voel me rustiger, kan me beter op mijn werk concentreren, en ik merk dat ik niet meer iedere seconde van de dag aan hem denk. Het slijt een beetje. Al blijf ik hem en onze band wel missen.

Ik ben beetje beginnen weer met rondkijken op datingsites en ik heb nu contact met iemand die jaja, precies hetzelfde heet als mijn ex. Joepie! Keek erg raar op toen ik zijn naam zag staan ;-).
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Caro zo 13 jan 2013 - 0:27

Overigens wil dit niet zeggen dat ik mezelf in vanalles ga storten maar ik kijk een beetje rond...zal ook goed voor me zijn anders blijf ik wellicht denken dat droeftoeter/ kloothommel daadwerkelijk de enige was die geinteresseerd in me zou zijn! ;-)
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Bliss zo 13 jan 2013 - 5:25

Ok, ik heb een sms teruggestuurd en gezegd dat ik hem een aardige jongen vind, maar dat hij niet m'n type is en dat ik het niet zie zitten om wat te gaan drinken samen. Damn, vond t nog verrekte lastig om iets te sturen, zo vaak word ik niet mee uit gevraagd en in mensen afwijzen ben ik ook niet bepaald ervaringsdeskundige Wink
Ik ga alleen maar op date als iemand me echt leuk lijkt, anders vind ik het tijdverspilling. Bij deze jongen heb ik dus al twee keer besloten nu dat ik hem niet zo leuk vind, dus nee, gaat hem niet worden. Néxt!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 13 jan 2013 - 5:58

@Caro Maar die nieuwe 'M' komt toch ook dichtbij, en die stoot hij toch ook niet af? Ik denk niet dat dat de reden is, jij wilde gewoon niet meer (wat heel goed is) dus is hij gewoon naar een ander op zoek gegaan. Denk niet dat het iets met te dichtbij komen heeft te maken. En vind het ergens wel erg dat die andere collega zoveel privé informatie over hem en zijn vrouw aan jou vertelt, maar soit.

Heel goed dat je steeds minder verdriet hebt Caro, het gaat steeds beter zie ik! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Caro zo 13 jan 2013 - 6:18

Carrie schreef:@Caro Maar die nieuwe 'M' komt toch ook dichtbij, en die stoot hij toch ook niet af? Ik denk niet dat dat de reden is, jij wilde gewoon niet meer (wat heel goed is) dus is hij gewoon naar een ander op zoek gegaan. Denk niet dat het iets met te dichtbij komen heeft te maken. En vind het ergens wel erg dat die andere collega zoveel privé informatie over hem en zijn vrouw aan jou vertelt, maar soit.

Heel goed dat je steeds minder verdriet hebt Caro, het gaat steeds beter zie ik! Very Happy

Mijn wijze Carrie :-). Het is niet zo dat we écht alles tot in detail hebben besproken. Zij zei meer 'E heeft een moeilijke jeugd gehad'... maar verder niet wát er dan zo moeilijk aan was (en dat heb ik ook niet gevraagd, is ook niet mijn plek). En verder geen echte persoonlijke dingen die niet door de beugel kunnen. Meer ook wat dingen die dan zo her en der gebeurde en waar we beiden een ander verhaal hadden gehoord. Of hoe ze bij elkaar zijn gekomen enzo...Het ging niet tever :-). Wil niet echt roddelen roddelen over hun.

Met dichtbij bedoel ik juist wel dat het met M allemaal heel oppervlakkig en gezellig blijft... contact met mij ging natuurlijk ook wel écht de diepte in. Maar weet je: ik kan me er suf over piekeren, moet ik niet doen, want feiten zijn nu eenmaal zoals ze nu liggen :-). Hoe we het ook wenden of keren: Caro is beter af zonder hem :-). En ja, ik heb al een stuk minder verdriet!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 13 jan 2013 - 6:43

Caro schreef:
Carrie schreef:@Caro Maar die nieuwe 'M' komt toch ook dichtbij, en die stoot hij toch ook niet af? Ik denk niet dat dat de reden is, jij wilde gewoon niet meer (wat heel goed is) dus is hij gewoon naar een ander op zoek gegaan. Denk niet dat het iets met te dichtbij komen heeft te maken. En vind het ergens wel erg dat die andere collega zoveel privé informatie over hem en zijn vrouw aan jou vertelt, maar soit.

Mijn wijze Carrie :-). Het is niet zo dat we écht alles tot in detail hebben besproken. Zij zei meer 'E heeft een moeilijke jeugd gehad'... maar verder niet wát er dan zo moeilijk aan was (en dat heb ik ook niet gevraagd, is ook niet mijn plek). En verder geen echte persoonlijke dingen die niet door de beugel kunnen. Meer ook wat dingen die dan zo her en der gebeurde en waar we beiden een ander verhaal hadden gehoord. Of hoe ze bij elkaar zijn gekomen enzo...Het ging niet tever :-). Wil niet echt roddelen roddelen over hun.

Met dichtbij bedoel ik juist wel dat het met M allemaal heel oppervlakkig en gezellig blijft... contact met mij ging natuurlijk ook wel écht de diepte in. Maar weet je: ik kan me er suf over piekeren, moet ik niet doen, want feiten zijn nu eenmaal zoals ze nu liggen :-). Hoe we het ook wenden of keren: Caro is beter af zonder hem :-). En ja, ik heb al een stuk minder verdriet!

Nee ik bedoel ook niet jij, maar je collega, dat ze dat vertelt! Dus daarmee bedoel ik niet jou smile En je weet natuurlijk niet hoe oppervlakkig het is tussen M en hij, misschien mailen ze ook wel veel en gaat het daarin dieper. Maar goed, hoef je je niet meer mee bezig te houden!

Gast
Gast

Bericht  Caro zo 13 jan 2013 - 6:45

Helemaal waar.. ik heb ook geen idee wat ze allemaal wel of niet bespreken... Word ik volgens mij ook écht niet gelukkig van als ik dat weet :-). Ik laat ze gaan, ze zoeken het samen uit!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Stuiterbal zo 13 jan 2013 - 7:53

Caro lief dat je erna vraagt. Het gaat wel prima met me. Het voelt rustiger aan ik denk ook vooral dat niet alleen het probleem bij hem lag maar ook bij mij. Miss ben ik nog steeds niet toe aan een relatie al voelt dat wel zo.
Ik zag net dat hij me vandaag uit facebook heeft gegooid. Ik weet niet goed wat ik daarvan moet vinden want ik ben niet een persoon die meteen altijd direct contact dan af kapt. Maar hij blijkbaar wel. Nah ja so be it !
Ik heb pepper ook weer verwijderd. Ik denk dat ik het maar even erbij laat allemaal.

Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Gast zo 13 jan 2013 - 8:44

Stuiterbal, dat is dan wel weer apart, dat hij je maar meteen uit Facebook verwijdert als jij aangeeft dat jouw gevoelens anders zijn dan de zijne. Jammer ook.

Antibes, wat jammer! Date-topic 2 - Pagina 14 699888Hoe gaat het vandaag met je?

Gast
Gast

Bericht  Tabbert zo 13 jan 2013 - 9:15

@ Antibes: Dikke knuffel! Echt niet leuk.. hug

@Caro: gelukkig heb je al minder verdriet. Ik hoop dat hij diep in de sh*t belandt. En niemand zit echt vast in een relatie. Waar een wil is, is een weg. Ook als die financieel r.u.k. is of wat dan ook. Maar ik weet de situatie natuurlijk niet precies, maar ik vind het zulke beweringen vaak gewoon een lang verhaal om te zeggen dat iemand gemakzuchtig is. Conclusie: jij bent inderdaad beter af zonder hem.

@ Polly: ik word zo blij van jouw updates Very Happy

@Bliss en Kiekeboe: leuk dat jullie al meer kletsen met mannen tijdens het stappen. De volgende keer maar praten met mannen die wel jullie types zijn. O, en met mij erbij natuurlijk :cheering:

@Stuiter: vreemd dat van FB.

Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Bericht  Lady4 zo 13 jan 2013 - 10:10

Caro, het lijkt me een lastige situatie waar je in zit. Ik heb ook weleens collega's leuk gevonden en dat leidde me altijd zo af van mijn werk. Ik ben blij dat je het wat meer los lijkt te kunnen laten.

Antibes, wat jammer zeg. Het is echt liefdesverdriet wat je nu voelt, sterkte daarmee. Hebben jullie nu helemaal geen contact meer mee?

Bliss, jammer voor hem maar hij weet gelijk waar hij aan toe is. Next! Wink

Stuiter, ik kan me zo voorstellen dat hij het wat te moeilijk vindt om jou op FB steeds tegen te komen. Hij vindt jou per slot van rekening erg leuk. Ik zou het niet te negatief opvatten.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Antibes zo 13 jan 2013 - 10:56

Gisteravond en vanochtend ging het echt even zwaar kut, hoop gehuild. Nu gaat het wel weer goed (beter), we hebben elkaar gesproken.

Vanavond dus geskyped, want dat van gisteren was via whatsapp gegaan en hij had gezegd dat hij vandaag op skype zou zijn als ik hem wilde spreken. Wilde ik eerst niet, maar toch wel gedaan. Ben wel blij, voel me nu een stuk minder rot, want we hebben gewoon erg leuk gepraat weer. We zijn van plan wel contact te houden en ik heb gezegd dat hij moet daten wat hij wil en hij heeft gezegd dat hij nu even geen dates hoeft (lekker tegenstrijdig), maar ik ben iig wel van mijn roze wolkje afgedonderd en ik ben niet van plan er weer op te klimmen. Maar ben wel van plan contact te houden en me niet meer zo mee te laten slepen.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Caro zo 13 jan 2013 - 21:30

Antibes schreef:Gisteravond en vanochtend ging het echt even zwaar kut, hoop gehuild. Nu gaat het wel weer goed (beter), we hebben elkaar gesproken.

Vanavond dus geskyped, want dat van gisteren was via whatsapp gegaan en hij had gezegd dat hij vandaag op skype zou zijn als ik hem wilde spreken. Wilde ik eerst niet, maar toch wel gedaan. Ben wel blij, voel me nu een stuk minder rot, want we hebben gewoon erg leuk gepraat weer. We zijn van plan wel contact te houden en ik heb gezegd dat hij moet daten wat hij wil en hij heeft gezegd dat hij nu even geen dates hoeft (lekker tegenstrijdig), maar ik ben iig wel van mijn roze wolkje afgedonderd en ik ben niet van plan er weer op te klimmen. Maar ben wel van plan contact te houden en me niet meer zo mee te laten slepen.

Ahhh! Ik kan me je gevoel zó voorstellen! Hier ben ik ook wel 20x van die roze wolk gedonderd en dan tóch je laten meeslepen omdat het moeilijk is contact opeens een andere vorm te geven. Dat is gewoon zo.. Kijk waar je gevoel je toe leidt en hoe dit contact zich verder gaat ontwikkelen.. :-). En blijf vooral je verhaal doen! Ik praatte er met niemand over en dat zorgt ervoor dat je eigen hoofd echt 100x kanten opgaat..

Lady & Tabbert: ja het is gewoon een verdomd lastige situatie. En laten we eerlijk zijn: ja het is gemakzuchtig en ja hij zit op een bepaalde manier wel echt vast. En tuurlijk zijn er altijd uitwegen, maar niet iedereen ziet die óf wil die uitwegen bewandelen. Dat is natuurlijk ook zo. En daarbij: misschien vond hij mij het dan ook gewoon niet waard. En eigenlijk, eigenlijk als ik goed kijk denk ik ook dat ik 'te goed' voor hem ben. Dat klinkt raar, want iemand doet wel heel veel met je, maar onze levens verschillen wel enorm veel van elkaar. Hij zit vrij vast in het dorp waar hij is opgegroeid, werkt op 5 minuten afstand waar hij al 12 jaar werkt, zijn vader werkt daar, zijn vriendin en dan hun twee kids. Het zou een flinke bom zijn en dat wil hij gewoon niet. Dus hij zoekt het zich lekker uit, hij blijft nu vastzitten in een relatie waarin hij niet helemaal happy is. Maar goed: nogmaals, niet mijn pakkie an :-).

Het is een vervelende situatie omdat werk niet meer álleen werk is. Maar dat komt wel weer! Ik heb genoeg afgelopen jaar overwonnen om dit ook nog wel aan te kunnen :-). En zolang ik hier nog maar af en toe mag spuien vind ik het best.. :-)
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Blond ma 14 jan 2013 - 0:36

Esperanza schreef:Blond, wat goed dat je een berichtje gestuurd hebt! Date-topic 2 - Pagina 14 281626781 Ik ben even heel hard aan het nadenken, maar ik weet niet meer precies hoe het tussen jullie gelopen is. Ik kan me herinneren dat jullie een poosje terug nog een keer gegeten hebben, maar daarna is er geen contact meer geweest?

Ja goed hé Date-topic 2 - Pagina 14 2474380249. We hebben in december nog wel een x contact op de WA gehad, maar verder niets.

Nu moet er alleen nog een afspraak gaan komen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Caro ma 14 jan 2013 - 23:30

Geen updates dames?

Antibes: hoe voel jij je?
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Tabbert di 15 jan 2013 - 0:01

Hier geen updates.

Maar leef heel erg mee met jullie (Antibes en Caro). Echt wat kan liefde soms vreselijk zijn!
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Bericht  Vino di 15 jan 2013 - 0:20

Hier nog niet echt een update. Ik heb mijn date zaterdag gezien, morgen hebben we weer afgesproken. Hij wilde maandag al afspreken, maar dat vond ik iets te veel. Maar morgen zie ik hem weer dus. Ik weet nog niet zo goed wat ik van hem moet vinden. We hebben wel leuk contact, maar hij stuurt elke x berichtjes dat hij mij leuk en knap vind. Weet gewoon niet hoe ik daar mee om moet gaan, het benauwd me ergens best wel!
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Caro di 15 jan 2013 - 3:26

Tabbert schreef:Hier geen updates.

Maar leef heel erg mee met jullie (Antibes en Caro). Echt wat kan liefde soms vreselijk zijn!

Tell me about it... Ik heb net een (naar) telefoontje gehad en de enige die ik erover wil spreken is hem. Het gemis is er dus nog steeds.. wou dat ik het kon uitschakelen..

Terwijl ik dat telefoontje kreeg, zag ik dat zijn vriendin van het werk wegreed. Twee seconden later stond tante Tut bij hem. Doet dus nog steeds pijn. Niet meer zoals eerst, maar doet nog steeds wel pijn.

Serieus: als ik dit teruglees denk ik ook: wat een bizarre en absurde situatie zeg!! En dat ik dan nog steeds verdriet om hem heb, het is het echt niet waard. Waarom doet hij dan nog steeds het nodige met me?
Zal er serieus weer iemand anders komen die dit bij me losmaakt..of is hij mijn grote liefde en was dit het?
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Bliss di 15 jan 2013 - 5:05

Ah Vino, kan me voorstellen dat dat je benauwt. Volgens mij zou ik dat ook hebben. Het is leuk dat hij complimenteus is, maar je kan het ook overdrijven Wink Maar goed, geef het een kans, wie weet is ie hartstikke leuk als je hem beter leert kennen!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Carra di 15 jan 2013 - 6:24

Vino, heeft hij dat één keer gezegd of meerdere malen? Als het vaker is zou het mij ook echt benauwen. Maar aan de andere kant ook leuk dat hij tenminste zegt wat hij vindt! Spannend morgen, veel plezier!

Caro, natuurlijk komt er wel iemand anders. Date-topic 2 - Pagina 14 699888 Het is gewoon lastiger om van deze man 'los' te komen na alles wat jullie samen hebben meegemaakt en omdat je hem nog elke dag ziet!

Hier verder geen updates. Met internetjongen A heb ik ongeveer afgesproken komend weekend. Hij ging het afgelopen weekend naar het buitenland, maar heeft daarna nog niet ge-appt. Dus weet niet wat er van die afspraak gaat komen.

Met internetjongen B moet ik nog afspreken. Maar om nou 2 dates in één weekend te plannen is ook zo wat. Ik wil eigenlijk de ene 'on hold' zetten, maar ja dat kan natuurlijk ook niet. Ik wil ze wel allebei graag in het echt ontmoeten.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Vino di 15 jan 2013 - 9:30

Carra, hij zegt het wel vaker. Maar zal morgen eens kijken hoe dat gaat. Ik heb er iig wel zin in. Wel knap van je dat je met twee jongens tegelijk contact hebt. Ik wil mijn aandacht op een focussen, voordat ik alles door elkaar ga halen. Heb je al wat gehoord van date A en of B?

Caro, ergens is wel een man die jou helemaal top vind en jij hem ook. Maar die droeftoeter is dat niet!
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Caro di 15 jan 2013 - 9:37

Vino.. ik snap wel dat het je benauwd maar dan weet je iig wél dat hij je leuk vindt! Fijn dat je er zin in hebt :-). Ben heel benieuwd hoe je date gaat verlopen!

Carra: knap idd dat je dat met twee mannen kan, maar soms lopen die dingen gewoon zo :-). Afspreken en genieten van de aandacht :-)

Ach, ik weet het ook allemaal niet met die rotliefde. Ik wíl vertrouwen houden maar merk dat dat erg moeilijk is soms. Is hij dan mijn ware? Soms voelt het echt zo..

Vanavond ben ik erachter gekomen dat tante tut's relatie nu ook over is. Niet goed voor mijn gemoedsrust... Want.. speelt er echt iets tussen die twee? Zo ja, dan doet ie dat wel heel erg out in the open, en hij was met mij altijd sneaky. En van de andere kant: moet ik me niet mee bezig houden. Ze verschillen enorm in karakter en wensen in het leven dus kan best dat het voor even leuk is en dan weer niet.

Ik haat hem soms. Maar geef nog erg veel om hem.. vandaag had ik weer een smeltmomentje. Ik was tussendoor naar huis gegaan voor de lunch en hij ging met zijn doctertje naar de dokter. Op de terugweg kom ik hun stom toevallig tegen in het dorp, daarna stonden ze naast me bij het stoplicht en zijn dochtertje was zó lief aan het zwaaien naar mij! We hebben ook de laatste keer dat ik haar zag (met Sinterklaas feest) ook erg leuk gespeeld samen maar goed... dat kind weet dat natuurlijk niet meer. Dus hij zal wel iets gezegd hebben en dan smelt ik weer. Maar goed.. het is niet zo. Het bestaat alleen in mijn hoofd dus ik neem na 3 minuten gesmolten te zijn weer afstand...
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud