Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+50
Sorrento
JustMeDaan
Sterre
Bazinga
Kiekeboe
Esperanza
mauwmauw
Stuiterbal
Lady4
Poubelle
Vino
Viva
Lenthe
Frappuccino
JD
ijsjemeisje
Primrose
*Noosa
Char1
Susan
SuperGrover
Tabbert
Vlinderjoy
Janelie
Sugarfall
Minx
Erin
Zwerver
Phileine
Beachgirl
Carra
Caro
June
Sneeuwvlok
_Lacey_
Kowalski
Toet
nijntje4
Burn
Gympie
Blond
Marsy28
dr_oupy
Atelier Madame
Cupcake
Chocolate Cookie
sokpop
Polly
Bliss
Antibes
54 plaatsers

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 24 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro za 2 feb 2013 - 5:23

Carra: ik heb nog geen date meegemaakt waar een tweede uit volgde maar al dat nerveuze gedoe! Je zou er gek van worden :-)...

Vino: ik zou iets sturen onder het mom van: misschien is WA-ppen handiger? Zoiets :-)

Esperanza: wat leuk dat hij dan ook kan! Haha dan kan jij ook nerveus worden tegen die tijd!

Ik ben inmiddels niet echt nerveus, maar heb er gewoon niet enorm veel zin in! En dat kan enigszins eraan liggen dat ik gewoon dood en dood moe ben.. Er komt echt een gigantische hoeveelheid moeheid nu uit, wat niet gek is nu droeftoeter eindelijk uit beeld is.. Ik geef nog wel om hem, maar mijn verdriet is gelukkig voorbij! Heeft al met al toch dikke drie maanden geduurd..Ik kan hem gelukkig nog recht in de ogen aankijken.. Ik mis hem niet meer, maar baal natuurlijk wel van bepaalde dingen en hoe hij het gespeeld heeft. Maar ik ben er wel vanaf en kan iedere dag me nu gewoon op mijn werk focussen en dat voelt erg goed! Ik merk daarom een enorme blijheid van binnen, lekker van hem af en gewoon werk is weer werk. Maar daarmee komt dus ook de moeheid naar buiten. Wat ook niet raar is na het jaar dat ik heb gehad..

Maar nu die date dus.. ik heb dit vaker als ik mensen ga ontmoeten die ik nog niet ken. Maar dit lijkt echt een lieve, normale vent. Nog geen woord over sex gevallen dus dat is altijd goed! En hij lijkt oprecht een aardige, lieve vent maar ik hoop wel dat er nog iets meer ballen inzitten zeg maar.. Nou, ik ga me maar eens douchen en aankleden! Kijken wat ik in hemelsnaam aan ga doen ;-)
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Antibes za 2 feb 2013 - 7:08

Vino schreef:Antibes: Vind je het contact nu niet raar met die jongen? Ik vind het wel knap hoe je ermee om gaat.

Hier een kleine update. Ik ben met twee jongens aan het mailen via p.epp.er. Eentje vind ik leuker dan de andere. Maar met de minst leuke ben ik aan het whatsappen. En hij zegt elke keer me huis en me werk etc. Heel demotiverend om daarmee verder te contacten. Ik wil wel proberen om met die leukere jongen een keer te gaan afspreken. Verder vind ik dat er weinig soeps op die site zit!

Nee, het gaat eigenlijk heel natuurlijk en het is ergens weer fijn dat de hele lading er nu af is van de "onmogelijke liefde" ofzo. Maar ik let wel op dat ik hem niet teveel spreek en we whatsappen niet echt meer. Kan het nu net een beetje los laten, dus wil hem niet weer opnieuw helemaal leuk gaan vinden, dus probeer mezelf in de gaten te houden wat dat betreft.

Jammer dat je met de minst leuke aan het whatsappen bent, kun je met de leukste niet ook even nummers uitwisselen? Of heeft hij geen whatsapp? Ik knap ook ontzettend af op me als bezittelijk vnw inderdaad. En als ik dat niet van mezelf mag, dan is het ook nog vaak gewoon al niet mijn type jongen die dat doet. Dat zou ik ook in de gaten houden.. smile

Poubelle: zou ik ook doen denk ik, hij weet dat jij een date ziet zitten en als hij het ook ziet zitten hoeft hij dus alleen maar een voorstel te doen. Komt er vast wel, want het klonk tot dusverre wel goed! Vind het ook wel stoer van je dat je de stoute schoenen hebt aangetrokken, want is idd niet zo makkelijk bij iemand die je waarschijnlijk vaker blijft tegenkomen (of wegjaagt uit je kroeg haha).

Caro: veel plezier vanavond! Ga er gewoon met open houding in en dan zie je wel. En misschien is afleiding wel goed, vergeet je dat je moe bent en heb je straks een hartstikke leuke avond!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Poubelle za 2 feb 2013 - 8:21

Heel veel plezier Caro! Het scheelt dat je nog niet echt weet wat je kunt verwachten, dan kan het eigenlijk alleen maar meevallen!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Caro za 2 feb 2013 - 11:57

Hierbij even een update: het was leuk!!! Véle malen leuker dan mijn eerste date via internet maar het is oprecht een erg leuke, lieve man!! Heel galant ook, ik mocht niet betalen (hij pakte de rekening snel weg), hij was heel erg geinteresseerd in wat ik te melden had, hij stelde ook veel vragen over mijn leven en heb hem ook verteld over mijn vader, mijn ex, en alle andere dingen van vorig jaar. Hij stelde nog voor me naar huis te lopen, hij wilde niet dat ik alleen liep.

Maar ergens, ergens zit er een stemmetje dat direct weer dingen aan het twijfelen brengt. Hij heeft sowieso al dezelfde naam als mijn ex en ergens ben ik 'bang' dat hij in sommige opzichten misschien weer die veilige keuze zou zijn. Maar ik moet het allemaal maar zien hoe het gaat lopen! Hij was wel echt zon man waarvan je denkt: zie je nu wel dat er nog aardige, leuke singles rondlopen!!

Dus... een geslaagde date!!!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Vino za 2 feb 2013 - 12:39

Jouw update klinkt goed Caro! Ben blij voor je dat het geslaagd was!
En een naam is ook maar een naam hè Wink Ik zou misschien gaan twijfelen ofzo, maar een leeftijd is maar een getal. Hij kam er niks aan doen dat hij hetzelfde heet als jouw ex. Weet niet of je een naambordje bij de deur hebt hangen, niet goed genoeg gekeken Wink Maar dan hoef je iig geen nieuwe te kopen haha.
Denk je dat er nog een tweede date komt? Weet hij dat hij dezelfde naam heeft als jouw ex? Hoe reageerde hij daarop?

Ik wil ook weer verliefd worden! Ik ben nu grey's aan het kijken. Maar met alle zoenscenes.. Heb ook weer zin om verliefd te worden.. bounce maar als het niet gebeurd is het ook goed hoor. Komt vanzelf ooit wel weer smile

O.. Hier ook een update. Zou het zo maar vergeten bij Caro's update. Ik heb z'n telnr. Hij heeft geen whatsapp. Hij heeft nog een gewone telefoon, hoe hij zat zegt. Maar hij wil wel sms'en. Net alsof we brieven gaan schrijven ofzo haha. Zover terug in de tijd Wink
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Poubelle za 2 feb 2013 - 13:16

Haha Vino, zoveel verschil zit er toch niet tussen smsen op appen? Het voordeel is wel dat je niet kunt zien hoe laat 'ie online is geweest enzo.

Caro, leuke update en fijn dat 't mee is gevallen!
Ga gewoon nog eens op date met 'm, je hoeft nog geen beslissing te maken voorlopig. Geniet gewoon van een leuke avond!

Bar-jongen vroeg vanavond m'n nunner, hebben net ge-whatsappt. Hij was een beetje aan het flirten, dat vind ik leuk!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Bericht  Vino za 2 feb 2013 - 13:25

Poubelle, dat klopt. Maar toch klinkt sms'en een beetje ouderwets, maar wel leuk! Ik ga hem morgen wel wat sturen.

Was jij nu al met die jongen op date geweest of niet?
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Carra za 2 feb 2013 - 15:04

Wat leuk Caro! Zo zie je maar dat je onverwacht toch een leuke vent treft. Was hij nu wel een beetje grappig?
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Stuiterbal za 2 feb 2013 - 21:40

Lieve Caro,

Laat het allemaal op je af komen en hoe moeilijk ook ( ik herken het helemaal) laat die twijfels even los en kijk wat je gevoel doet. Terug stappen in je veilige zone is het aller makkelijkste en voelt het fijnste, maar dan zul je nooit meer een nieuwe relatie aan kunnen gaan.
Ik herken het als geen ander (daarom is deze mam ook nog vrij en gezellig hahaha)
Je geeft aan dat hij leuk, lief en charmant is. Wat gaf je gevoel aan ? Heb je de behoefte hem weer te spreken, te zien ?
Doe het ook gewoon rustig aan, het hoeft niet meteen van dag op dag.
Je update klonk heel positief. Luister naar je hart meid, dan zit je altijd goed. hug
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Stuiterbal za 2 feb 2013 - 21:45

Ohhh leuk trouwen al die verhalen hier.
Ik heb me uitgeschreven op een dating site dat is toch niks voor mij. IK vind het fijner om zo mensen te leren kennen en ben toch een flapuit wat dat betreft en leg vrij makkelijk contacten. Dat gestress en gezenuw voor een date is niks voor mij hahaha.

Met die vorige date heb ik wel dagelijks nog contact. Hij is wel echt verliefd op mij maar ik voel tot nu toe niks. Het contact is wel leuk overigens en ik heb hem ook niet meer gezien vanaf de laatste date.
Hij komt woensdag langs hier omdat hij erop stond mijn rol gordijn op te hangen Razz
Daarna gaan we een filmpje kijken. Vind het wel gezellig maar heb hem echt op het hart gedrukt niks te verwachten en ben heel open en duidelijk geweest. Hij vind mijn eerlijkheid alleen maar fijn, en zou het contact niet willen missen.

Momenteel merk ik gewoon dat ik onwijs geniet van het alleen zijn. Ik zit nu zo lekker in mijn vel, doe mijn ding en geniet volop van alles, en ja ook van de aandacht Yes
Ik heb me ook voorgenomen dat ik een wohow gevoeletje moet hebben wil ik me gaan storten op 1 persoon. Zolang ik dat niet heb, ga ik me niet ergens in storten.

Zo mam komt ook ff binnen vallen Very Happy
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Poubelle za 2 feb 2013 - 23:06

Vino schreef:Poubelle, dat klopt. Maar toch klinkt sms'en een beetje ouderwets, maar wel leuk! Ik ga hem morgen wel wat sturen.

Was jij nu al met die jongen op date geweest of niet?

Leuk! Wat ga je sturen?

Nee met deze jongen ben ik nog niet op date geweest. Ik zie hem bijna elke vrijdag, dan zit 'ie met wat vrienden aan de bar in de kroeg waar ik werk.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Bericht  Esperanza za 2 feb 2013 - 23:15

Caro, wat leuk dat het zo geslaagd was! Je hoeft nu natuurlijk niet meteen een beslissing te maken. Je kunt nog een paar keer afspreken en kijken hoe het loopt. En een naam is ook maar een naam, maar ik kan me voorstellen dat het een beetje raar voelt dat hij dezelfde naam als je ex heeft. Hebben jullie ondertussen al weer contact gehad?

Vino, niets mis met smsen. Zoals Poubelle ook al zegt, kun je ook niet zien of iemand je berichtje al gelezen heeft. Maar leuk dat hij er enthousiast op reageerde, hebben jullie ondertussen al gesmst? Herkenbaar als je romantische series zit te kijken dat je dan ook weer verliefd wil worden, maar je hebt gelijk hoor, het komt vanzelf wel!

Poubelle, altijd leuk om een beetje te flirten! Gingen jullie nou wat afspreken?

Stuiterbal, fijn om te lezen dat je je zo goed voelt! Vind je het niet moeilijk om met je vorige date om te gaan terwijl je weet dat hij veel meer voor jou voelt? Lijkt me toch wel lastig, ondanks dat hij weet hoe je erin staat.

Ik ga woensdag wat drinken. Toen ik gisteren een berichtje stuurde zat hij net in een radioshow. Dus ik ging online ff luisteren. Was wel heel grappig! We waren wat heen en weer aan het appen en hij vroeg wel liedje ik wilde horen. Toen ging hij dat voor me draaien en vermeldde er ook nog even bij dat het voor mij was. Dat was wel leuk Very Happy
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Poubelle za 2 feb 2013 - 23:18

Oh dat is leuk zeg, Esperanza! Hij is dus dj? Wat grappig!
Ja, ik ga afspreken, alleen wanneer ga ik van hem uit laten komen.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Bericht  Esperanza za 2 feb 2013 - 23:31

Ja hij is dj. Ik vond het ook wel heel grappig om te luisteren, want ik heb hem natuurlijk nog nooit gezien.

Ah ok, je ziet hem natuurlijk ook al elke week, maar het zou wel leuk zijn om hem buiten je werk te zien.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bliss za 2 feb 2013 - 23:32

Ha, wat romantisch, Esperanza! Very Happy Leuk, een dj! Hopen dat ie in het echt ook leuk is smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Caro za 2 feb 2013 - 23:45

Vino: sms'en is net zo handig joh ;-). Ik sms trouwens net zo vaak als dat ik app, maar dat is bij daten soms handiger want dan zit je niet met limieten enzo, maar toch! Gewoon lekker sms'en :-)

Poubelle: ik vind de bar-jongen steeds leuker klinken eigenlijk!

Carra: ja, aan het eind kwam hij sowieso iets meer los maar hij was wel grappiger dan in de mail maar hij was ook nerveus :-). En dat snap ik! En ik zag het ook wel enigszins aan hem..

Stuiter: lief je berichtje! Maar ja: ik ga ook gewoon lekker kijken waar het schip strandt maar het is gewoon heel raar dat hij dezelfde naam heeft! En ik kan nu idd wegrennen en me verstoppen maar zoals mijn moeder zei: fatsoenlijke mannen kun je bijna met een lampje zoeken dus ik wil het iig een kans geven! En dan zien we wel hoe en wat.. maar het is wel eng!!
Maar geen datingsites voor jou dus? Ik moet me ook op een paar maar eens gaan afmelden want ik doe er toch niks mee!
Gek dat jij dat nu ook schrijft dat je lekker in je vel zit, zonder vent. Ik heb met tijd en wijlen nog een onrustig gevoel, zeker als ik aan de toekomst denk, maar van de andere kant heb ik wel echt zoiets van: dit is nu echt even MIJN tijd. En ik wil ook alleen maar dat whoh gevoel hebben :-)

Esperanza: ja we hebben weer contact gehad :-). Net paar appjes heen en weer.. en vind het erg prettig dat hij me niet continue plat whatsappt.. daar word ik soms ook zo moe van. Van die types die maar blíjven sms'en/ appen! Maar mij gevoel: mijn gevoel zegt dat het een oprechte hele lieve kerel is maar waarvan ik hoop dat er nog iets stoerders uitkomt :-). Ik heb wel een man-man nodig.. en daar ga ik niet op inleveren deze keer :-). Hij zou denk ik wel een hele veilige keuze zijn.. zo eentje waarvan je weet dat je familie er ook gek mee is zeg maar. Maar ik wil niet alleen veilig, ik wil ook gewoon dat alles overheersende gevoel. En gek genoeg gaf droeftoeter dat dus wel.. én veilig én het spannende. Maar ja: hoeveel daar nu echt van was??

Wat lief van dat liedje zeg!! Dan zou ik al in smeltmodus staan geloof ik :-). Waar kende je hem ook alweer van?
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Stuiterbal zo 3 feb 2013 - 0:39

Esperanza schreef:

Stuiterbal, fijn om te lezen dat je je zo goed voelt! Vind je het niet moeilijk om met je vorige date om te gaan terwijl je weet dat hij veel meer voor jou voelt? Lijkt me toch wel lastig, ondanks dat hij weet hoe je erin staat.

Ik zelf vind dat niet moeilijk, wel heb ik hem gevraagd of hij dat niet moeilijk vond. Hij bied het zelfs aan en ik vind het wel erg leuk dat we contact hebben verder. Ik heb ook aangegeven dat ik het volkomen begrijp als hij geen contact wilt omdat hij er niet mee zou kunnen dealen. Maar dat is nu niet aan de orde.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Esperanza zo 3 feb 2013 - 1:08

Ja ik vond het ook heel leuk! Maar mijn cynische kant kwam ook meteen een beetje op spelen: oh dat doet 'ie natuurlijk voor elk meisje. Maar het gevoel van dat ik het leuk vind overheerst meer, dus die andere kant druk ik maar de kop in Wink Ik ben ondertussen toch wel heel benieuwd hoe hij in het echt is en gelukkig kom ik daar deze week al achter.

Caro, ik ken hem van Paiq.
Ik snap je wel, je wilt niet voor minder gaan. Geef ik je ook groot gelijk in. Je hebt nu natuurlijk nog maar 1 date gehad, dus wie weet is hij wel wat je zoekt en zo niet..... dan heb je in ieder geval weer een positieve date ervaring en weet je dat er niet alleen maar droeftoeters rondlopen.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 3 feb 2013 - 2:34

Stuiterbal, wat fijn om een update van je te lezen! En fijn
dat je toch nog contact hebt met die man, ook al is het vriendschappelijk.
Misschien zit er wel een hele leuke en goede vriendschap in in plaats van een
relatie, en die zijn (mij in ieder geval) ook heel wat waard.

Caro, ik lees je update met een lach! Fijn dat het je zo mee
is gevallen en dat het zo’n leuke en lieve man was. Ik zou je verder niet te
druk maken en lekker alles laten gebeuren. Wil je rustig aan doen, dan doe je
rustig aan. Wil je nog een keer op date, dan ga je nog een keer op date. En die
naam, ik vind het net als met leeftijd, het is ‘maar’ een naam. Ik snap dat het
herinneringen oproept, maar ik weet niet of ik daardoor een leuke man zou laten
lopen.

Poubelle, ben benieuwd wanneer jullie af gaan spreken!

Esperanza, wat leuk dat hij speciaal voor jou een liedje
draaide en ook zei dat het voor jou was. Ik vind dat toch wel een pluspuntje,
als een man zoiets voor mij zou doen. Niet aan denken dat hij dat voor ieder
meisje zou doen, maar gewoon lekker genieten van de aandacht Wink

Vino, ik snap je wel een beetje. Ik vind smsen toch ook wel
wat anders dan whatsappen. Ik sms eigenlijk nooit meer. Maar zou het wel doen,
dat is toch de leukste van de twee jongens van de datingsite waar je mee praat?

Edit; sorry voor de slechte opmaak, heb even via Word op iedereen gereageerd en krijg het dan zo Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Vino zo 3 feb 2013 - 6:32

Wat leuk Esperanza! Lief dat hij speciaal dat liedje voor jou heeft gedraaid. Ben benieuwd hoe het woensdag is als je hem ziet.

Ik heb hem gesmst, kreeg binnen een paar minuten iets terug. Dus een goed teken. We hebben afgesproken dat we straks weer gaan chatten. Eens kijken hoe dat gaat.
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  JD zo 3 feb 2013 - 12:11

Oehhh onze date is in plaats van zaterdag al morgen!
Ik was gisteren met meiden stappen, en hij zou met vrienden in een kroeg in een andere (dichtbij gelegen) stad zijn. Dus wij helemaal met de meiden naar die kroeg....was ie er niet thumbdown
Hij bleek in z'n bed te liggen... Maar hij baalde zo dat ie zei dat ie niet meer tot zaterdag wilde wachten.

Nu stelde hij voor om morgen een filmpje bij me te komen kijken. Hij woont in hetzelfde dorp, ik ken hem van gezicht en ken vrienden van hem, dus het voelt al wat minder vreemd dan een internetdate, maar toch twijfel ik een klein beetje of de 1e date bij mij thuis nou wel een goed idee is.... of dat neutraal terrein beter is. Wat vinden jullie?
het is niet zo dat ik hem niet vertrouw of bang ben dat ie me bespringt ofzo, totaal niet, maar gewoon....wat vinden jullie, "hoor" je op een 1e date op neutraal terrein wat te gaan drinken, of is een filmpje bij iemand thuis oke?

Ons contact op de sms is zó onwijs leuk, hij is echt een hunk om te zien....als het ook echt blijkt te klikken is dat zo vet....te mooi om waar te zijn eigenlijk. Het is een jongen waarvan ik eigenlijk vind dat ie "way out of my league" is....

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  ijsjemeisje zo 3 feb 2013 - 12:33

Janedoe je moet doen waar jij je goed bij voelt.
Met een internetdate zal ik niet snel thuis afspreken omdat ik hem niet ken.
Maar als ik heel eerlijk ben vind ik het relaxer om met iemand thuis een filmpje te kijken dan ergens naar toe te gaan de eerste date.
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849

Bericht  JD zo 3 feb 2013 - 12:43

Ja dat zou ik dus normaal met een internetdate ook hebben, maar omdat hij in hetzelfde dorp woont, ik zn vrienden ken , hem van gezicht ken heb ik het gevoel dat ik hem al wat meer "ken" dan normaal gesproken bij een internetdate.

Alleen sja ik weet niet....samen op de bank film kijken is ook weer ongemakkelijk. Zit je dan stilzwijgend, ieder aan de andere kant van de bank naar een film te kijken haha. Of het nodigt juist uit om meteen tegen elkaar aan te gaan zitten, maar op een 1e date doe je dat ook niet snel of wel?

Oooo weet je wat het is....ik ben té nerveus en maak me gewoon veel te druk haha!
Hij is helemaal enthousiast, heeft zelfs mijn foto aan z'n ouders laten zien hihi....

Willen jullie voor me duimen? Ik weet dat het snel is na mijn vorige relatie, maar juist door die stomme relatie beëindiging vind ik zelf dat ik wel wat liefdesgeluk verdien Embarassed
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  ijsjemeisje zo 3 feb 2013 - 12:55

Ahh dat komt wel goed Janedoe.
Jullie hebben genoeg gesprekstof lijkt mij. Jullie komen uit het zelfde dorp dus er is altijd wel wat te kletsen mochten er stiltes vallen.

Ik heb dat altijd met bioscopen op een eerste date. Ik wil dan gezellig kletsen en dat er geen stiltes vallen. In de bioscoop zit je alleen maar naar een film te kijken. Dat vind ik juist ongemakkelijk.
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849

Bericht  Carra zo 3 feb 2013 - 22:35

Lalalala Date-topic 2 - Pagina 24 281626781
Mijn date van vrijdag is gisteren bij mij thuis geweest. En het werd laat en rotweer en toen heb ik maar aangeboden dat hij mocht blijven slapen. Er is niet heel veel gebeurd, maar dat lag aan vooral de praktische onmogelijkheden. Date-topic 2 - Pagina 24 394967
Ik heb hem net afgezet bij het station.

Het is alleen al best lang geleden dat ik een man in mijn bed had, dus ik heb onwijs beroerd geslapen. Nu zit ik met een grote bak koffie op het werk.

Hij is leuk. Ik weet niet wat er verder gaat gebeuren, want volgens mij is hij wel een beetje een moeilijk rechtlijnig persoon. En ik heb tegen mezelf gezegd dat als ik weer in een relatie stap, het als vanzelf moet gaan en ik niet te hard ga forceren in het begin.
Dus we zien het wel. Maar ooooh wat was het leuk!

Ik heb net bij het afscheid cynisch gezegd dat ik nu ga afwachten tot hij het initiatief neemt voor een tweede date. De date van gisteren noemen we geen date, want dat was spontaan tusendoor. Het was cynisch, maar ik meen het wel een beetje. Ik hoop dat het niet te lang duurt. Haha

Esperanza; Wat leuk zeg dat hij dj is en een plaatje voor je heeft gedraaid. Spannend hoe de date zal gaan woensdag.

Jane; Ik zou voor een eerste date niet thuis afspreken. Ik vond het gisteren ook al vrij snel dat hij bij me thuis kwam. Maar dan ben je echt zo op elkaar aangewezen. Het voordeel van op neutraal terrein afspreken is dat er ook dingen om je heen gebeuren waar je naar kan kijken of het over kan hebben.

Vino; al gechat? En hoe liep het gesprek?

Ik krijg echt net een appje van mijn vorige date. Die waarvan ik de helft van zijn broodje heb betaald. Of ik nog een keer af wil spreken. Ik heb de afgelopen 3 weken niks gehoord, en nu dit. Gek! Ik ga maar even netjes wat terugsturen.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud