Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+50
Sorrento
JustMeDaan
Sterre
Bazinga
Kiekeboe
Esperanza
mauwmauw
Stuiterbal
Lady4
Poubelle
Vino
Viva
Lenthe
Frappuccino
JD
ijsjemeisje
Primrose
*Noosa
Char1
Susan
SuperGrover
Tabbert
Vlinderjoy
Janelie
Sugarfall
Minx
Erin
Zwerver
Phileine
Beachgirl
Carra
Caro
June
Sneeuwvlok
_Lacey_
Kowalski
Toet
nijntje4
Burn
Gympie
Blond
Marsy28
dr_oupy
Atelier Madame
Cupcake
Chocolate Cookie
sokpop
Polly
Bliss
Antibes
54 plaatsers

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Vlinderjoy vr 1 feb 2013 - 22:47

Carra wat leuk leuk!!!!Date-topic 2 - Pagina 23 281626781

enne janedoe, spannnnend haha nu kom je er niet onderuit nee Wink

en nee nog steeds niks terug gehoord, wel gezien dat hij al paar keer online is geweest op de app.... dus vind lastig, ik blijf maar aan hem denken... dus mn gevoel is goed, anders dacht ik niet zo vaak aan hemDate-topic 2 - Pagina 23 2474380249

Maar nu heb ik toch dat ik af en toe denk hmm waarom heeft hij niet gereageerd en hij wilt dus blijkbaar niet hierheen komen, bedoel ziek ben ik niet meer, alleen merk dat mn lichaam nog gewoon moet aansterken dus daarheen rijden zie ik niet zitten. vandaar dat ik dacht hij kan ook gewoon keer hier heen komen.. maar ja

ik ga nu maar even niks van mijn kant laten horen en wacht wel af of ik nog wat van hem hoor.....
Vlinderjoy
Vlinderjoy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Vino vr 1 feb 2013 - 23:44

Oke, het is al even geleden dat ik hier gepost heb. Ik lees wel mee, maar vind het nu wel weer tijd om ook wat te plaatsen Date-topic 2 - Pagina 23 561177

Esperanza: Ben je al op date geweest met hem? Ik zou denk ik gewoon gaan. Misschien is het een hele leuke jongen. Haha, doe je goed! Je druk maken om het feit dat je je niet druk maakt. Is ook knap! Very Happy

Char1: Ik zou het ook raar vinden om een berichtje van iemand te krijgen van iemand anders. Kan je niet bij je ouders/vriendinnen/op het werk/ op school een nieuw account aanmaken? Heb je toch een ander IP adres.

Yaya: Ik zou hem ook geen berichtje sturen.

Carra: Spannend! Op date! Waar ken je hem van? Internet? Via via? Had je je zwarte jurkje aan?
Je hebt met hem gezoend! Dat is hij wel leuk natuurlijk. Wanneer ga je weer op date? Very Happy

Primrose: *Leuke boeken/films zijn dat he, de hongerspelen!* Maar leuk dat je je hier komt melden. Ben je nu al op date geweest, of nog niet?

Polly: Leuk dat je ook op de meeting komt! Ik kom denk ik ook. Als ik geld voor vervoer heb.

Caro: Wat leuk om te lezen dat je ook een date hebt! You go girl Date-topic 2 - Pagina 23 281626781 Had je hem gisteravond of vanavond? Ik ben benieuwd hoe het was of is!

Poubelle: Wat een reactie van die jongen!

Vlinderjoy: Ik zou het ook wel leuk vinden in jouw situatie als de jongen naar mijn woonplaats zou komen. Heb je inmiddels al iets gehoord van hem?

JaneDoe: Leuk dat hij goed reageerde op jouw berichtje. Op naar volgende week!

Antibes: Vind je het contact nu niet raar met die jongen? Ik vind het wel knap hoe je ermee om gaat.

Hier een kleine update. Ik ben met twee jongens aan het mailen via p.epp.er. Eentje vind ik leuker dan de andere. Maar met de minst leuke ben ik aan het whatsappen. En hij zegt elke keer me huis en me werk etc. Heel demotiverend om daarmee verder te contacten. Ik wil wel proberen om met die leukere jongen een keer te gaan afspreken. Verder vind ik dat er weinig soeps op die site zit!
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Carra vr 1 feb 2013 - 23:56

Ha Vino daar zou ik ook echt niet tegen kunnen. Me huis, me auto. Brrr..

Vlinder; wat raar. Jullie hebben toch 3 leuke dates gehad? Dan vind ik het gek dat hij nu niet reageert. Ik vind het vrij normaal dat hij ook een keer jouw kant op komt.

Antibes, fijn dat je er wat neutraler in staat. Hopelijk geeft het je wat rust.

Ik ben benieuwd hoe het met Toet en haar date is!
En Caro, veel plezier!

Ik wacht nog op een berichtje van mijn date. Spannend.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Lady4 za 2 feb 2013 - 0:00

Carra, wat leuk! Heb je alweer contact gehad?

Vlinderjoy, ik vind dat je best nog een keer een berichtje kunt sturen hoor. Iets in de trant van: "Had je mijn berichtje gezien? Zin om bij mij af te spreken?" Komt niet raar over vind ik. Jij wilt ook weten waar je aan toe bent, anders kun je andere dingen gaan plannen.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Poubelle za 2 feb 2013 - 0:42

Carra schreef:Uhu, gewoon een slechte verliezer dus!

Ja dat dacht ik ook al.
Helemaal toen ik gister blijkbaar 1 van z'n beste vrienden sprak, die mij, geheel in middelbare school-stijl, aansprak met 'Hey, hoe is het met M.?' laughcry
Want ze hadden het van de week nog over me gehad en hij was wel heel positief over me Date-topic 2 - Pagina 23 985951499
Beetje apart dus.

Maarr, die ene leuke jongen die vaak aan de bar zit heb ik laatst op fb opgezocht en toen een berichtje gestuurd. Heel lame van 'Hey, ik zag je tussen people you might know staan, wanneer zit je weer bij me aan de bar?'
En daar reageerde hij leuk op en nu zitten we af en toe te chatten. En gisteravond zat 'ie bij me aan de bar, alleen was het erg druk dus heb ik niet echt kunnen kletsen. Maar toen hij thuis was kreeg ik een berichtje, dat het erg druk was voor me maar dat het leuk was om me weer te zien. Dus ik heb de stoute schoenen aangetrokken en heb voorgesteld om elkaar eens te zien buiten mijn werk om!

Carra, superleuk om te lezen dat je date geslaagd was!
Hebben jullie al een vervolgdate gepland staan?

VlinderJoy, ik zou gewoon sturen wat Lady zegt! Misschien heeft 'ie je berichtje wel gelezen maar is het er bij ingeschoten om te reageren.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Caro za 2 feb 2013 - 0:58

Carra schreef:Lalala ik heb gezoend...! Het was leuk. Zit nu in de bus naar huis. Ben echt mezelf geweest en hij vond me grappig. :-) We gaan dus voor een tweede date.

Wat leuk!!! Heb je al weer iets gehoord?

Poubelle: wat een sukkel... maar goede actie van die jongen aan de bar!

esperanza: wanneer heb jij je date? en gewoon doen joh!! We kunnen thuis blijven zitten maar daar bereiken we ook niks mee :-)

Vlinderjoy: ik zou ook gewoon iets sms'en.. ik snap je twijfels maar als jij al een paar keer die kant bent opgegaan is het net zo leuk als hij dat ook terug doet!

Jaya: niks sturen idd!!

Vino: het zou voor mij echt een afknapper zijn! Hoe kan je iemand serieus nemen die alleen maar 'me' zegt haha!

Char: als je hem echt leuk vindt dan heb je niet veel keuze dan hem zelf een berichtje te sturen. Van iemands anders zijn account zou ik ook raar vinden hoor!

Ik vergeet vast een heleboel meiden, sorry!

En voor de meiden die afvroegen wanneer mijn date is: vanavond dus. Maar ik zit dus beetje met een issue... hij is wel heel erg lief en beleefd en heet mij gevraagd of er niet iets in de buurt is waar we een drankje kunnen doen of dat we Utrecht ingaan. Beetje afhankelijk van wat ik wil dus.. maar we zouden vandaag appen, maar ik ben dan ouderwets eigenlijk en vind dat hij me dan vandaag moet appen!

Maar ik moet dus soort van iets bedenken voor vanavond maar daar ben ik slecht in... Waarom kan HIJ dat niet gewoon doen hahah! Ik wil wel een man met beetje initiatief! Maar goed: wat moet ik nu haha?
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Caro za 2 feb 2013 - 1:06

Ok.. ik heb hém gewoon geWA'ppt maar hopelijk komt er uiteindelijk nog wel wat meer initiatief vanuit die man...

Maar hoe doen jullie dat met daten? Spreken jullie af in de kroeg? O buiten? Op het station? en hoe begroet je elkaar dan?

Jaajaja, de twijfels slaan toe :-)!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Poubelle za 2 feb 2013 - 1:10

Oehh exciting!
Ik heb allebei de keren dat ik een internetdate had buiten afgesproken (1 keer op het station, bedenk ik me net) en zijn toen samen naar het terras gelopen.
Ik gaf gewoon 3 zoenen en zei 'leuk je te zien!' of iets in die trant.
Allebei de keren heb ik gekozen voor een plek waar ik weinig bekenden zou tegenkomen.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Bericht  Poubelle za 2 feb 2013 - 1:11

Oh en leuke jongen van de bar heeft net teruggestuurd dat 't 'm leuk lijkt! Yay!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Bericht  Antibes za 2 feb 2013 - 1:11

Poubelle schreef:Oehh exciting!
Ik heb allebei de keren dat ik een internetdate had buiten afgesproken (1 keer op het station, bedenk ik me net) en zijn toen samen naar het terras gelopen.
Ik gaf gewoon 3 zoenen en zei 'leuk je te zien!' of iets in die trant.
Allebei de keren heb ik gekozen voor een plek waar ik weinig bekenden zou tegenkomen.

Dito.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Antibes za 2 feb 2013 - 1:12

Poubelle schreef:Oh en leuke jongen van de bar heeft net teruggestuurd dat 't 'm leuk lijkt! Yay!

Jeeeeeeejjjj leuk!!!! Ga jij ook een voorstel doen, of wacht je tot hij dat doet?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Lady4 za 2 feb 2013 - 1:14

Klinkt goed Poubelle! smile
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Poubelle za 2 feb 2013 - 1:16

Antibes schreef:
Poubelle schreef:Oh en leuke jongen van de bar heeft net teruggestuurd dat 't 'm leuk lijkt! Yay!

Jeeeeeeejjjj leuk!!!! Ga jij ook een voorstel doen, of wacht je tot hij dat doet?

Ik ga proberen te wachten tot hij een voorstel doet. Lijkt me wel leuk Wink
Haha ik vind mezelf heel stoer nu laughcry . Was bang dat 'ie nee zou zeggen en dat 'ie dan niet meer naar de kroeg zou komen. Dag vaste gasten :P

Laatst aangepast door Poubelle op za 2 feb 2013 - 8:11; in totaal 1 keer bewerkt
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Bericht  Caro za 2 feb 2013 - 1:54

Poubelle: rustig afwachten! Als hij je leuk vindt, dan neemt hij dat initiatief wel!

Ik ben nu al nerveus.. wat moet ik aan? Hoe moet ik me gedragen? En ik wéét dat altijd alles wel goed komt als ik er eenmaal ben, maar ik vind het nu toch eng.. Mag ik nog terug?? Wink
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 2 feb 2013 - 2:30

Nee Caro, niet afzeggen! ;-)

Carla, fijn dat je date leuk was! En dat er een tweede date komt Very Happy Heb je hem alweer gesproken na gister?

Weet niet meer wie het was sorry, maar heeft hij al gereageerd op de vraag of hij naar jou toe wil komen? Of heb je zelf nog een berichtje naar hem gestuurd?

Op me huis en me auto en dergelijke knap ik ook af, zeker als hij er ook nog ik wordt bij zegt, brrrr!

Gast
Gast

Bericht  Bliss za 2 feb 2013 - 2:31

cheers

Caro, nee je mag niet terug, je gaat gewoon!! Have fun!

Ik ben totaal niet met daten bezig eigenlijk op t moment, geloof dat m'n hoofd er niet zo naar staat, maar ik vind jullie verhalen echt leuk om te lezen!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Caro za 2 feb 2013 - 2:32

Ik weet het gewoon niet meer... wat moet een mens toch in hemelsnaam aan op zo'n eerste date??
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 2 feb 2013 - 2:34

Ik zou gewoon iets aantrekken waar je jezelf prettig in voelt. Niet te moeilijk denken.

En Poubelle, leuk dat het hem leuk lijkt om af te spreken!

Gast
Gast

Bericht  Caro za 2 feb 2013 - 2:55

Ja dat is natuurlijk ook zo maar ik ben de hele dag al zo besluiteloos als maar zijn kan (ja, moet ongesteld worden ;-))..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Vlinderjoy za 2 feb 2013 - 3:04

haha Caro, moet zo lachen om jou berichtjes, omdat ik mezelf er zo in herken Laughing mijn 1e date zat ik ook zo te stressen!

Maar super spannnnend vanavond!!!

enne alsof hij hier mee leest ofzo Laughing maarre net nadat ik vanmorgen een berichtje hier had geplaatst kreeg ik een app van hem, hij had om 1 uur een afspraak met iemand over zn hypotheek maar kan morgen wel afspreken, dus heb teruggestuurd, ok morgen is prima! en wacht ik af tot hij weer appt over morgen Wink ik zie het wel. Hij moet ook wel beetje moeite doen hoor ppffDate-topic 2 - Pagina 23 2474380249
Vlinderjoy
Vlinderjoy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10

Bericht  Caro za 2 feb 2013 - 3:15

Normaal ben ik dus níet zo maar ik ben gewoon moe, beetje nerveus, moet ongesteld worden en ik weet ook gewoon nog niet wat ik van deze man moet vinden...

ARGH!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Vino za 2 feb 2013 - 3:33

Ik herken me helemaal in jouw berichtjes Caro haha. Gewoon iets aan doen waar je je goed in voelt. En dan gaan met die hap! Date-topic 2 - Pagina 23 281626781

Ik heb weer een berichtje van de leuke jongen gekregen. Kan ik gewoon vragen of dat hij WA heeft? Of is dat stom om te vragen? Tot nu toe heb ik dat nog nooit hoeven vragen, kwam die vraag altijd van de jongen af zeg maar.
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Carra za 2 feb 2013 - 3:54

Ik zou gewoon zeggen; hey mag ik je nummer, kunnen we whatsappen. Of je eigen nummer geven met die mededeling. Iedereen heeft tegenwoordig toch wel whatsapp?

Caro, juist omdat je het niet zo goed weet met deze kerel hoef je je geen zorgen te maken. Geen verwachtingen, dan kan het altijd meevallen. Heb je al besloten wat je aan doet?

Ik voel me blij vandaag. Het was alweer even geleden dat ik met iemand had gezoend, en zoenen maakt gewoon blij. Ik heb vandaag nog niet van hem gehoord. Hij is aan het werk. Ik ga er vanuit dat hij vandaag nog wel appt, maar het nerveuze gedoe is wel begonnen.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Esperanza za 2 feb 2013 - 4:11

Carra, wat leuk!!! Oh ja, het nerveuze gedoe na een eerste date, verschrikkelijk!

Caro, doe iets aan waar je je prettig in voelt. Je verwachtingen zijn niet al te hoog dus het kan alleen maar meevallen.

Vino, oh heel herkenbaar de mannen die me als bezittelijk voornaamwoord gebruiken. Om eerlijk te zijn knap ik daar gigantisch op af. Ik kan iemand dan niet meer serieus nemen. Ik zou gewoon vragen of die leuke jongen nummers wil uitwisselen.

Poubelle, wat leuk!

Ik heb donderdag voor het laatst geappt met m'n potentiële date. Ik had nog wat gestuurd, maar daar niet echt meer wat op terug gekregen. Opzich ook niet iets waar je nog wat op zou moeten antwoorden, maar het was wel leuk geweest als er iets op terug kwam. Daarna eigenlijk niets meer van hem gehoord, dus ik heb net maar een berichtje gestuurd met wanneer ik volgende week vrij ben en of hij zin heeft om dan wat te drinken. Nog niets op terug gehad tot nu toe.....
Oh, hij stuurt net wat terug haha.
Hij kan dan ook! Begin het toch wel een beetje spannend te vinden!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Vino za 2 feb 2013 - 5:19

Esperanza, leuk dat hij wat terug heeft gestuurd! Wanneer gaan jullie op date? smile

Ik heb hem gevraagd of dat hij wa heeft en of hij wil appen.
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud