Date-topic 2
+50
Sorrento
JustMeDaan
Sterre
Bazinga
Kiekeboe
Esperanza
mauwmauw
Stuiterbal
Lady4
Poubelle
Vino
Viva
Lenthe
Frappuccino
JD
ijsjemeisje
Primrose
*Noosa
Char1
Susan
SuperGrover
Tabbert
Vlinderjoy
Janelie
Sugarfall
Minx
Erin
Zwerver
Phileine
Beachgirl
Carra
Caro
June
Sneeuwvlok
_Lacey_
Kowalski
Toet
nijntje4
Burn
Gympie
Blond
Marsy28
dr_oupy
Atelier Madame
Cupcake
Chocolate Cookie
sokpop
Polly
Bliss
Antibes
54 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Date-topic 2
Ik had hem toegevoegd op FB omdat ik hem maanden geleden op een beurs had gezien en hij had pas een ander meisje 'op bezoek' gehad, remember?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
klinkt wel positief toet
blond wat is er mis met voetballers
bliss nummer laten staan voor het geval hij denkt 3 maal is scheepsrecht
Moet zeggen ik mag nu ook weer daten maar vind het ergens wel een heel raar idee. Je beeld veranderd gewoon helemaal. Terwijl ik er voor mijn gevoel toch wel weer aan toe ben.
blond wat is er mis met voetballers
bliss nummer laten staan voor het geval hij denkt 3 maal is scheepsrecht
Moet zeggen ik mag nu ook weer daten maar vind het ergens wel een heel raar idee. Je beeld veranderd gewoon helemaal. Terwijl ik er voor mijn gevoel toch wel weer aan toe ben.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Toet, wat leuk! Ik ben ook even kwijt hoe jullie elkaar hebben leren kennen, resumé? Geniet ervan!
Bliss, wat een grappig verhaal! Die lippenstift staat je ook echt goed hoor.
Bliss, wat een grappig verhaal! Die lippenstift staat je ook echt goed hoor.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Toet wat leuk!
Bliss, wat grappig dat zijn nummer al in je telefoon stond! Ik zou hem deleten denk ik, als hij toch niks is. Maar wie weet, drie maal is scheepsrecht
Caro, goed bezig met fb. En die kloothommel zoekt het maar mooi uit, laatst had je een ander woord voor hem. Ik kan het alleen niet meer herinneren. Inmiddels al een acceptatie op fb?
Hier weinig updates. Heb as woensdag die date. Misschien dat ik hem vanavond zie, maar dat hangt er vanaf of dat ik alleen richting de stad durf. Terwijl hij daar met vrienden is.
Bliss, wat grappig dat zijn nummer al in je telefoon stond! Ik zou hem deleten denk ik, als hij toch niks is. Maar wie weet, drie maal is scheepsrecht
Caro, goed bezig met fb. En die kloothommel zoekt het maar mooi uit, laatst had je een ander woord voor hem. Ik kan het alleen niet meer herinneren. Inmiddels al een acceptatie op fb?
Hier weinig updates. Heb as woensdag die date. Misschien dat ik hem vanavond zie, maar dat hangt er vanaf of dat ik alleen richting de stad durf. Terwijl hij daar met vrienden is.
Vino- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12
Klinkt leuk Toet!
Bliss, 'vondt' is echt niet te vergeven inderdaad. Wel heel grappig dat hij al eens een poging had gedaan!
Bliss, 'vondt' is echt niet te vergeven inderdaad. Wel heel grappig dat hij al eens een poging had gedaan!
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Toet, superleuk!! Dit is echt een goede love story, hopelijk met een happy end
Ik laat het nummer juist wel in mn telefoon staan. Dat doe ik juist altijd expres, als ik dan ineens gebeld wordt ofzo, weet ik tenminste dat ik niet op moet nemen En idd, stel dat ik hem over een paar jaar weer tegenkom en hij me weer wil versieren, dan weet ik tenminste dat hij het weer is! Wat trouwens wel raar is, is dat hij gisteravond zei dat hij sinds één dag vrijgezel was na een relatie van zes jaar ofzo? Yeah right, daar geloof ik dus weinig van eerlijk gezegd.
Maar goed, ik ben wel blij dat ik nu gewoon wel wat meer met mannen praat tijdens het uitgaan. Lijkt wel of het nu makkelijker gaat sinds ik wat heb gehad met mn ex. Straal ik misschien minder onzekerheid uit ofzo? Ik weet niet wat het is, maar voor die tijd legde ik voor mn gevoel minder makkelijk contact. Nou ja, misschien zit ik gewoon ff in een goede flow ofzo.
Ik laat het nummer juist wel in mn telefoon staan. Dat doe ik juist altijd expres, als ik dan ineens gebeld wordt ofzo, weet ik tenminste dat ik niet op moet nemen En idd, stel dat ik hem over een paar jaar weer tegenkom en hij me weer wil versieren, dan weet ik tenminste dat hij het weer is! Wat trouwens wel raar is, is dat hij gisteravond zei dat hij sinds één dag vrijgezel was na een relatie van zes jaar ofzo? Yeah right, daar geloof ik dus weinig van eerlijk gezegd.
Maar goed, ik ben wel blij dat ik nu gewoon wel wat meer met mannen praat tijdens het uitgaan. Lijkt wel of het nu makkelijker gaat sinds ik wat heb gehad met mn ex. Straal ik misschien minder onzekerheid uit ofzo? Ik weet niet wat het is, maar voor die tijd legde ik voor mn gevoel minder makkelijk contact. Nou ja, misschien zit ik gewoon ff in een goede flow ofzo.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Leuk toch Bliss! Op dagen dat ik zelfverzekerd ben, heb ik ook altijd veel meer aanspraak en het feit dat je een relatie hebt gehad is denk ik wel goed geweest voor je zelfvertrouwen. Ik vind je verklaring dus best logisch!
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Bliss, wat een mooi verhaal weer, whaha! En het is inderdaad goed dat je tegenwoordig meer sjans hebt, gewoon contact maken is toch alleen maar leuk
Toet, klinkt super! Hopelijk wordt het echt iets, en rustig aan doen is inderdaad verstandig.
Wij gisteravond diner met z'n twee gehad en daarna film gekeken, wat een kutfilm, dus daar moesten we achteraf om lachen. We waren helemaal kapot en het was al laat, dus al knuffelend in slaap gevallen. Midden in de nacht werd ik wakker van zijn gesnurk dus ik porde hem, en toen wisselden we half in slaap een paar woorden... En vanochtend viel me pas in dat hij mompelde "I'm really happy" en me toen weer steviger vastpakte.
Ik zei het jullie toch dat hij me leuk vindt!!! Wat een klote situatie.
Toet, klinkt super! Hopelijk wordt het echt iets, en rustig aan doen is inderdaad verstandig.
Wij gisteravond diner met z'n twee gehad en daarna film gekeken, wat een kutfilm, dus daar moesten we achteraf om lachen. We waren helemaal kapot en het was al laat, dus al knuffelend in slaap gevallen. Midden in de nacht werd ik wakker van zijn gesnurk dus ik porde hem, en toen wisselden we half in slaap een paar woorden... En vanochtend viel me pas in dat hij mompelde "I'm really happy" en me toen weer steviger vastpakte.
Ik zei het jullie toch dat hij me leuk vindt!!! Wat een klote situatie.
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Wat leeeuk Toet!!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Toet, wat leuk!! En Polly, jouw verhaal klinkt zo op en af aan toch wel romantisch
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Leuk Polly!
Ik kijk net op mn telefoon, zie ik een gemiste oproep van die jongen van gisteravond (heb het geluid bijna altijd uit staan) Oh en as we speak komt er een sms binnen: "Haha, dat kan geen toeval zijn! Jij was de eerste die ik gisteren aansprak. Qua vrouw ben je ook wel mijn type, denk dat je het toch onbewust uitpikt. Maar wat denk je ervan, s wat gaan drinken samen? Greetz [naam]".
Maar goed, hij is dus niet mijn type, dus heb daar niet echt behoefte aan geloof ik. Zal ik hem morgen wel laten weten.
Ik kijk net op mn telefoon, zie ik een gemiste oproep van die jongen van gisteravond (heb het geluid bijna altijd uit staan) Oh en as we speak komt er een sms binnen: "Haha, dat kan geen toeval zijn! Jij was de eerste die ik gisteren aansprak. Qua vrouw ben je ook wel mijn type, denk dat je het toch onbewust uitpikt. Maar wat denk je ervan, s wat gaan drinken samen? Greetz [naam]".
Maar goed, hij is dus niet mijn type, dus heb daar niet echt behoefte aan geloof ik. Zal ik hem morgen wel laten weten.
Bliss- Lady Post-a-lot
Hahah wat een verhalen weer! Polly: jaaaa hij vindt je leuk! :-). Maar het blijft wel ingewikkeld he? Liefde.. soms zou je het wat anders willen vertellen!
Oh ja Toet: ik kan me wel herinneren dat je hem op die beurs had gezien maar de rest ben ik nog steeds kwijt! Sorry :-)
Vino: ben je nog gegaan?
BLiss: Kans-loos.. dat is het enige dat ik op die gozer te zeggen heb ;-). laat het hem maar snel weten idd!
De rest weet ik niet meer, sorry :-)
Hier nog steeds geen FB acceptatie. Niet iedereen kijkt even vaak op zijn FB natuurlijk maar toch... Ik zie geen reden waarom hij me níet zou accepteren hoor, maar vind het toch curieus dat hij me nog niet heeft toegevoegd..
Oh ja Toet: ik kan me wel herinneren dat je hem op die beurs had gezien maar de rest ben ik nog steeds kwijt! Sorry :-)
Vino: ben je nog gegaan?
BLiss: Kans-loos.. dat is het enige dat ik op die gozer te zeggen heb ;-). laat het hem maar snel weten idd!
De rest weet ik niet meer, sorry :-)
Hier nog steeds geen FB acceptatie. Niet iedereen kijkt even vaak op zijn FB natuurlijk maar toch... Ik zie geen reden waarom hij me níet zou accepteren hoor, maar vind het toch curieus dat hij me nog niet heeft toegevoegd..
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Mwah, kansloos wil ik hem niet noemen. Het is een prima jongen volgens mij, maar gewoon niet mijn type
Bliss- Lady Post-a-lot
Polly wat ontzettend fijn! En tegelijkertijd vind ik het ook heel verdrietig omdat het geen toekomst heeft... Maar geniet ervan zo lang het duurt!
Caro, misschien is hij gewoon druk met weekend houden en heeft hij nog amper op facebook gezeten?
Stappen vannacht was erg gezellig maar kwa jongens niet veel soeps. Ik ben wel net als Bliss trots op dat ik inmiddels wel met jongens praat .
Maar vannacht sprak een jongen mij aan en ik moest hem maar trakteren want ik was op zijn voet gaan staan (dat zijn vriend mij duwde liet hij voor het gemak maar achterwege) en daarna begon hij over zijn waterbed en dat er een keer een meisje kwam slapen en hij ook gewoon ging slapen en dat dat meisje dat vreemd vond want zij had andere verwachtingen. Het was echt een heel raar gesprek haha!
Caro, misschien is hij gewoon druk met weekend houden en heeft hij nog amper op facebook gezeten?
Stappen vannacht was erg gezellig maar kwa jongens niet veel soeps. Ik ben wel net als Bliss trots op dat ik inmiddels wel met jongens praat .
Maar vannacht sprak een jongen mij aan en ik moest hem maar trakteren want ik was op zijn voet gaan staan (dat zijn vriend mij duwde liet hij voor het gemak maar achterwege) en daarna begon hij over zijn waterbed en dat er een keer een meisje kwam slapen en hij ook gewoon ging slapen en dat dat meisje dat vreemd vond want zij had andere verwachtingen. Het was echt een heel raar gesprek haha!
Hij wil ermee stoppen, hij ziet er geen toekomst in en hij vindt de situatie voor ons beiden niet goed. Hij vindt het heel jammer want hij vindt mij ook echt ontzettend leuk, maar hij ziet het niet gebeuren "maybe in a different time in my life all this could happen" en vindt dat we realistisch moeten zijn. "You're miss perfect for me, but sometimes it's not meant to be".. "Don't hate me."..
Polly: rationeel gezien sta ik er precies zo in als jij zegt hoor, emotioneel gezien zuigt dit gewoon even enorm. Ik heb precies dezelfde woorden een week of drie geleden tegen hem gezegd. Alleen toen hebben we elkaar twee weken iedere avond gezien/gesproken en toen heb ik het allemaal overboord gegooid en ik had wijzer moeten zijn.
En nu ga ik even verder mijn oogjes eruit huilen.
Polly: rationeel gezien sta ik er precies zo in als jij zegt hoor, emotioneel gezien zuigt dit gewoon even enorm. Ik heb precies dezelfde woorden een week of drie geleden tegen hem gezegd. Alleen toen hebben we elkaar twee weken iedere avond gezien/gesproken en toen heb ik het allemaal overboord gegooid en ik had wijzer moeten zijn.
En nu ga ik even verder mijn oogjes eruit huilen.
Laatst aangepast door Antibes op za 12 jan 2013 - 10:51; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ben gewoon zo kwaad op mezelf. Ik stond er precies hetzelfde in een paar weken geleden.. Weigerde me open te stellen en hem écht leuk te gaan vinden, omdat het toch nergens heen ging.. En toen spraken we elkaar zoooo vaak en zoooo lang en gingen we zoveel dingen uitspreken dat ik wél echt gevoelens heb gekregen... En nu zit ik met de gebakken peren.
Antibes- Ratel
antibes
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Bliss schreef:Mwah, kansloos wil ik hem niet noemen. Het is een prima jongen volgens mij, maar gewoon niet mijn type
Je kunt het wellicht is proberen? Hoewel her natuurlijk wel moet klikken.
Antibes bah wat naar
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Wat naar voor je Antibes!
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Bahbahbah, wat een onzin over iemand die je helemaal niet kent. Ik baal er ook gewoon zó van dat hij dus wel zegt dat hij me nog steeds heel leuk vindt. Hij zegt ook letterlijk op een gegeven moment "i find myself stuck between two situations. i can't just act like we're together and stop living freely here"... Ik heb dus heel sterk het gevoel dat hij daar ook iemand leuk is gaan vinden, zo woont zijn ex bijv. in de stad waar zijn ouders wonen en waar hij nu dus alweer sinds woensdag is. Het is echt oerstom, maar ik vraag me nog steeds serieus af, wat nou als hij gewoon niemand tegen was gekomen komende maanden en ik daarheen was gegaan in mei en hij hierheen in de zomer.. Maar goed, ik moet het los laten, het is klaaaaaar, was leuk, mooie gesprekken gehad, finito..
Antibes- Ratel
Antibes wat jammer
Bliss wat grappig dat die jongen je dan weer aansprak.
Caro hij heeft vast nog niet op zijn facebook gekeken. Goed dat die andere collega je niet meer zo bezig houdt.
Toet leuk dat je date zo leuk was.
Uhm de rest weet ik even niet meer.
Hier gebeurt vrij weinig. Vorige week was ik in de kroeg en ik weet ook gewoon echt niet meer hoe het moet iemand versieren. Weet trouwens ook niet of ik het ooit wel geweten heb .
Op paiq ben ik op zich wel leuk aan het chatten en vallen van 2 mannen de foto's ook niet tegen maar of daar nou echt een date uit gaat komen, ik weet het niet.
Bliss wat grappig dat die jongen je dan weer aansprak.
Caro hij heeft vast nog niet op zijn facebook gekeken. Goed dat die andere collega je niet meer zo bezig houdt.
Toet leuk dat je date zo leuk was.
Uhm de rest weet ik even niet meer.
Hier gebeurt vrij weinig. Vorige week was ik in de kroeg en ik weet ook gewoon echt niet meer hoe het moet iemand versieren. Weet trouwens ook niet of ik het ooit wel geweten heb .
Op paiq ben ik op zich wel leuk aan het chatten en vallen van 2 mannen de foto's ook niet tegen maar of daar nou echt een date uit gaat komen, ik weet het niet.
sokpop- Fluisteraar
- Aantal berichten : 145
Punten : 151
Registratiedatum : 31-12-12
Ok, hier even een korte update. Ja, ik ben de stad in geweest. Kreeg meteen credits van iedereen dat ik alleen was. Hij is wel leuk, maar ik weet het nog niet. Woensdag hebben we weer afgesproken.
Vino- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12
Antibes, wat naar! Dat je je hebt mee laten slepen door je gevoelens is wel heel naar. Het is zo'n rot situatie! Of hij nu wel of niet een ander meisje heeft ontmoet maakt eigenlijk niet zoveel uit. Hij wil ermee stoppen en dat doet heel veel pijn. Ik hoop dat het je aan de ene kant ook een heel goed gevoel geeft dat iemand je wel echt leuk vond. Heel veel sterkte!
En jouw verhaal Bliss.. Geweldig! Je bent gewoon helemaal zijn type denk ik! Heb je al wat teruggestuurd?
En jouw verhaal Bliss.. Geweldig! Je bent gewoon helemaal zijn type denk ik! Heb je al wat teruggestuurd?
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Antibes, wat verschrikkelijk naar voor je. Wat een stomme situatie is het ook.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: