Date-topic 2
+50
Sorrento
JustMeDaan
Sterre
Bazinga
Kiekeboe
Esperanza
mauwmauw
Stuiterbal
Lady4
Poubelle
Vino
Viva
Lenthe
Frappuccino
JD
ijsjemeisje
Primrose
*Noosa
Char1
Susan
SuperGrover
Tabbert
Vlinderjoy
Janelie
Sugarfall
Minx
Erin
Zwerver
Phileine
Beachgirl
Carra
Caro
June
Sneeuwvlok
_Lacey_
Kowalski
Toet
nijntje4
Burn
Gympie
Blond
Marsy28
dr_oupy
Atelier Madame
Cupcake
Chocolate Cookie
sokpop
Polly
Bliss
Antibes
54 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Date-topic 2
Leuk Primrose, laat het lekker over je heen komen. Komt echt wel goed!
Carra, veel plezier vanavond!
Carra, veel plezier vanavond!
Gast- Gast
Onverwachte turn of events here.. dit weekend ook een date! Met die kerel van internet die ik tot nu toe beetje humorloos vind, maar ik had 2 dagen niks laten horen omdat ik het zelf heel erg druk had maar toen stuurde hij dus een berichtje dat hij graag wilde afspreken.. En ik doe het maar! Had verder toch nog geen plannen dus waarom niet??
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Leuk Caro, misschien is hij in het echt wel heel grappig. Je weet het nooit! En je heb wat te doen, dat is altijd goed.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Leuk Caro! Misschien is het wel hartstikke leuk. En inderdaad, waarom zou je het niet doen? Als het écht tegenvalt kan je zo weg zijn toch. Wat ga je doen?
Gast- Gast
Hoe laat heb jij je date Carra? Ik vind het ook enigszins maf hoor dat hij de plek al van te voren ging checken haha!
Ja joh, ik ga het gewoon proberen. Je komt de ware toch niet tegen als je nooit op date gaat.. dus ik wil het gewoon proberen :-). En idd: hij kan in het echt heel anders zijn dan via de mail!
Primrose: veel plezier! komt vast wel goed :-).
Ja joh, ik ga het gewoon proberen. Je komt de ware toch niet tegen als je nooit op date gaat.. dus ik wil het gewoon proberen :-). En idd: hij kan in het echt heel anders zijn dan via de mail!
Primrose: veel plezier! komt vast wel goed :-).
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Primrose spannend! Wat gaan jullie doen?
Carra, hoe laat heb je afgesproken met je date?
Caro, leuk! Wie weet is hij in het echt veel leuker, of is dit die jongen waar je al eens mee had afgesproken. Nee toch?
Carra, hoe laat heb je afgesproken met je date?
Caro, leuk! Wie weet is hij in het echt veel leuker, of is dit die jongen waar je al eens mee had afgesproken. Nee toch?
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Ik heb om half 8 in Amsterdam afgesproken. En ik vind het ook raar, maar mag van mezelf de date hier niet om afzeggen. Het is zijn eerste internetdate en misschien is hij gewoon ontzettend nerveus. Ik hoop in ieder geval dat hij in het echt wel mannelijk is, haha.
Carra- Kletskop
Goed dat je gewoon gaat Carra! Hoe is het contact verder tussen jullie eigenlijk? Komt hij dan wel wat 'mannelijker' over?
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Het contact is prima. Niet flirterig of zo, maar op zich heel relaxed. Hij toont interesse maar ook weer niet too much. We zien het wel!
Argh, wat moet ik aan!? Is een zwart jurkje met grijs zebra colbertje overdreven?
Argh, wat moet ik aan!? Is een zwart jurkje met grijs zebra colbertje overdreven?
Carra- Kletskop
Overdreven?? Leuk!!
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Spannend Carra!! Veel plezier
Vlinderjoy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10
Ja leuk Carra, aandoen! Veel plezier en we horen wel hoe het was!
Caro, jij ook alvast veel plezier!
Caro, jij ook alvast veel plezier!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Nee joh Carra, das juist leuk! Heel veel plezier!
Caro jij ook veel plezier, hopelijk is 'ie leuker in 't echt!
Ik heb mijn 'date' maar afgekapt, vond 't maar niets.
Een vriendin had een briljant berichtje bedacht wat ik 'm kon sturen, kreeg ik terug dat 'ie me niet aan het versieren was, dat de vorige keer gewoon een spontane actie was en dat er niets achter zat. En dat als we elkaar tegenkomen dat we dan gewoon een drankje doen.
Caro jij ook veel plezier, hopelijk is 'ie leuker in 't echt!
Ik heb mijn 'date' maar afgekapt, vond 't maar niets.
Een vriendin had een briljant berichtje bedacht wat ik 'm kon sturen, kreeg ik terug dat 'ie me niet aan het versieren was, dat de vorige keer gewoon een spontane actie was en dat er niets achter zat. En dat als we elkaar tegenkomen dat we dan gewoon een drankje doen.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Uhu, gewoon een slechte verliezer dus!
Carra- Kletskop
even jullie mening nodig;
Ik ben deze hele week dus al ziek, griep te pakken. Nu gaat het sinds vandaag gelukkig al weer iets beter! Merk wel dat ik nog rustig aan moet doen, bij teveel inspanning komt gelijk de hoofdpijn en moeheid terug.
Vanmorgen belde dus die jongen waar ik nu 3 zaterdagen mee gedate heb op hoe het met me ging, heel lief
Ik ben tot nu toe dus 3 zaterdagen naar zijn woonplaats geweest, wat elke keer heel gezellig was.
Nu ga ik morgen maar niet omdat ik nog wat rustiger aan wil doen, dit vond hij een goed plan, ik moest goed uitzieken, en dan spraken we gewoon een ander keer af.
Toen bedacht ik me daarna ineens van hmm hij zou evt best hierheen kunnen komen, zo ziek ben ik niet meer moet alleen mn energie weer even terug krijgen. Dacht gezellig samen bankhangen vind ik ook wel leuk
Ik appte hem dit, en nog steeds geen bericht terug, nu weet ik wel dat hij een druk mannetje is.....
maar ja zit je thuis ziek te zijn, niks te doen dus dan gaan je gedachtes van alles bedenken, van hmm wilt hij niet deze kant op komen of of of aaahh lastig
wat vinden jullie hiervan?
Ik ben deze hele week dus al ziek, griep te pakken. Nu gaat het sinds vandaag gelukkig al weer iets beter! Merk wel dat ik nog rustig aan moet doen, bij teveel inspanning komt gelijk de hoofdpijn en moeheid terug.
Vanmorgen belde dus die jongen waar ik nu 3 zaterdagen mee gedate heb op hoe het met me ging, heel lief
Ik ben tot nu toe dus 3 zaterdagen naar zijn woonplaats geweest, wat elke keer heel gezellig was.
Nu ga ik morgen maar niet omdat ik nog wat rustiger aan wil doen, dit vond hij een goed plan, ik moest goed uitzieken, en dan spraken we gewoon een ander keer af.
Toen bedacht ik me daarna ineens van hmm hij zou evt best hierheen kunnen komen, zo ziek ben ik niet meer moet alleen mn energie weer even terug krijgen. Dacht gezellig samen bankhangen vind ik ook wel leuk
Ik appte hem dit, en nog steeds geen bericht terug, nu weet ik wel dat hij een druk mannetje is.....
maar ja zit je thuis ziek te zijn, niks te doen dus dan gaan je gedachtes van alles bedenken, van hmm wilt hij niet deze kant op komen of of of aaahh lastig
wat vinden jullie hiervan?
Vlinderjoy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10
Ik zou gewoon even afwachten en niet meteen gaan doemdenken. Als hij echt zo druk is kan het best dat je niet snel antwoord krijgt. Snap je wel hoor, ik ben precies zo. Zeker als je de tijd hebt om te denken. Hoop dat je snel iets van hem hoort, of heb je inmiddels al bericht terug?
Ben benieuwd hoe het met Carra haar date gaat!
Ben benieuwd hoe het met Carra haar date gaat!
Gast- Gast
Caro, goed dat je gaat daten! Ik ben benieuwd of hij toch wel leuk blijkt te zijn, veel plezier alvast!
carra, ik ben érg benieuwd hoe het is/was!
VlinderJoy, wacht het even af... Ik herken het wel hoor, als je thuis bent ga je zitten denken en twijfelen. Of heb je inmiddels al wat gehoord? hopelijk gaat je filmavondje samen door, in dat geval veel plezier!
Ik had zelf gister heel stoer voorgesteld om vanavond af te spreken, maar ik heb vandaag mijn 1e schooldag gehad en ben kapot. Viel zelf in bad in slaap vanavond.... dus heb gevraagd of hij het erg vindt om volgende week af te spreken...en toen kwam hij meteen met het idee om me volgende week zaterdag op te halen, naar de bios te gaan en erna een drankje te doen ergens dus....ik moet er aan gaan geloven, maar heb gelukkig nog een weekje om me erop voor te bereiden!
carra, ik ben érg benieuwd hoe het is/was!
VlinderJoy, wacht het even af... Ik herken het wel hoor, als je thuis bent ga je zitten denken en twijfelen. Of heb je inmiddels al wat gehoord? hopelijk gaat je filmavondje samen door, in dat geval veel plezier!
Ik had zelf gister heel stoer voorgesteld om vanavond af te spreken, maar ik heb vandaag mijn 1e schooldag gehad en ben kapot. Viel zelf in bad in slaap vanavond.... dus heb gevraagd of hij het erg vindt om volgende week af te spreken...en toen kwam hij meteen met het idee om me volgende week zaterdag op te halen, naar de bios te gaan en erna een drankje te doen ergens dus....ik moet er aan gaan geloven, maar heb gelukkig nog een weekje om me erop voor te bereiden!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Leuk Janedoe dat hij initiatief toont!!
Ben benieuwd!
Ben benieuwd!
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Lalala ik heb gezoend...! Het was leuk. Zit nu in de bus naar huis. Ben echt mezelf geweest en hij vond me grappig. :-) We gaan dus voor een tweede date.
Carra- Kletskop
Oh en hij heeft betaald. Hij had me meegenomen naar een Ierse pub omdat ik zo van Ierland hou. :-)
Carra- Kletskop
Oehhh Carra wat leuk! en gezoend nog wel
Leuk voor je, ik ben benieuwd hoe het verder gaat!
Leuk voor je, ik ben benieuwd hoe het verder gaat!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Carra schreef:Lalala ik heb gezoend...! Het was leuk. Zit nu in de bus naar huis. Ben echt mezelf geweest en hij vond me grappig. :-) We gaan dus voor een tweede date.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
@Carra, toe maar, klinkt goed :-)
@Caro, wanneer heb jij je date?
@weet niet meer wie..we gaan gewoon lekker boring ergens wat drinken..ben benieuwd. Drink van tevoren thuis iig vast een borrel :p
@JaneDoe, spannend..maar idd nog een week de tijd om jezelf mentaal voor te bereiden :p
@vlinderjoy, ben benieuwd of ie al gereageerd heeft. Vind t best een logisch voorstel eigenlijk..maar goed mannen zijn natuurlijk niet altijd even logisch :p
@Caro, wanneer heb jij je date?
@weet niet meer wie..we gaan gewoon lekker boring ergens wat drinken..ben benieuwd. Drink van tevoren thuis iig vast een borrel :p
@JaneDoe, spannend..maar idd nog een week de tijd om jezelf mentaal voor te bereiden :p
@vlinderjoy, ben benieuwd of ie al gereageerd heeft. Vind t best een logisch voorstel eigenlijk..maar goed mannen zijn natuurlijk niet altijd even logisch :p
Primrose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 283
Punten : 389
Carra, leuuuuuk!!
Vlinderjoy, vind ook dat hij wel naar jou mag komen als jij al drie keer daar bent geweest. Even afwachten dus nog maar.
JaneDoe, spannend, maar zo heb je wel iets om naar uit te kijken!
Ik heb niks te melden, beetje gemail heen en weer, volgens mij mist hij mij net zo. Ik ga naar bed, welterusten!
Vlinderjoy, vind ook dat hij wel naar jou mag komen als jij al drie keer daar bent geweest. Even afwachten dus nog maar.
JaneDoe, spannend, maar zo heb je wel iets om naar uit te kijken!
Ik heb niks te melden, beetje gemail heen en weer, volgens mij mist hij mij net zo. Ik ga naar bed, welterusten!
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Gisteren en vanavond even geskyped weer, was gewoon vriendschappelijk en leuk. Wel fijn, sta er qua emoties ook weer neutraler in nu. Wel echt heel erg beroerd de hele situatie daar nu, dus beetje vreemd in de gesprekken wel wat dat betreft.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: