Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+50
Sorrento
JustMeDaan
Sterre
Bazinga
Kiekeboe
Esperanza
mauwmauw
Stuiterbal
Lady4
Poubelle
Vino
Viva
Lenthe
Frappuccino
JD
ijsjemeisje
Primrose
*Noosa
Char1
Susan
SuperGrover
Tabbert
Vlinderjoy
Janelie
Sugarfall
Minx
Erin
Zwerver
Phileine
Beachgirl
Carra
Caro
June
Sneeuwvlok
_Lacey_
Kowalski
Toet
nijntje4
Burn
Gympie
Blond
Marsy28
dr_oupy
Atelier Madame
Cupcake
Chocolate Cookie
sokpop
Polly
Bliss
Antibes
54 plaatsers

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Char1 do 31 jan 2013 - 0:55

Carra schreef:Proberen op facebook te vinden? Hoewel ik laatst ook heb geprobeerd om een 'Bart' in Amsterdam te vinden. Onbegonnen werk natuurlijk.

Of gewoon heel vaak zijn profiel bezoeken en hopen dat hij dat ziet en jou een berichtje stuurt.

Ik heb m al op allerlei manieren proberen te vinden, maar dat is onbegonnen werk. Zijn profielnaam is denk ik een verbastering van zijn echte naam. Heb al allerlei varianten geprobeerd. Maar als je alleen de regio weet wat iemand woont, schiet dat niet echt op. Vandaar dat ik het even zo wil proberen.

Char1
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 464
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast do 31 jan 2013 - 0:59

Polly, jammer dat ik niet naar de spot the date avond kan komen. Had je graag eens willen ontmoeten.

Carra, jij hebt morgen een date toch? Veel plezier alvast!

Esperanza, ik zou het ook over je heen laten komen. Wie weet is het hartstikke leuk. Maar als je er echt zo'n gevoel over blijft houden weet ik niet of ik het door zou zetten.

JaneDoe, ik zou niet te moeilijk denken en gewoon lekker wat gaan drinken. Is niks mis mee, kan hartstikke gezellig zijn. Voor een eerste afspraakje vind ik dat persoonlijk ook helemaal niet afgezaagd.

Ik zit een beetje met een dilemma. Meneer waar ik nu geen contact mee heb heeft een nieuw huis gevonden. Hij moest zijn oude huis snel uit en we hebben het er toen ook regelmatig over gehad. Dat hij niet zeker wist of het wel zo snel ging lukken, of de kopers van zijn huis zich niet toch nog zouden bedenken. Ik leefde toen echt met hem mee. Nu heeft hij dus een nieuw huis, zag ik op FB en zit ik te twijfelen om hem een bericht te sturen dat ik blij voor hem ben dat het toch is gelukt om iets te vinden. Wat zouden jullie doen?

Gast
Gast

Bericht  Esperanza do 31 jan 2013 - 1:25

We hebben nog geen datum staan, ik ben nog op m'n rooster aan het wachten. Ik laat het inderdaad ook maar gewoon over me heen komen. Maar ik ken mezelf gewoon zo niet haha, eigenlijk is het ook wel fijn, want ik heb nu niet echt het gevoel dat er heel veel van die date afhangt en dat ik wel zie hoe het is. Schijnbaar helpt het toch dat ik tegen mezelf gezegd heb, dat ik me niet meer zo druk moet maken over (of is het om??) dingen. Beetje jammer dan, dat ik me druk maak over het feit dat ik me niet meer druk maak Date-topic 2 - Pagina 21 394967

Char, ik weet niet hoe duur een lidmaatschap is? Maar anders zou ik het er toch op wagen.

Jaya, ik kan me zo even niet meer herinneren hoe het tussen jou en die jongen is afgelopen. Maar jullie zijn nu dus niet meer on speaking terms? Ik denk niet dat ik dan een berichtje zou sturen, aangezien jullie nu niet meer met elkaar praten voegt zo'n berichtje ook niet echt iets toe. Of probeer je op die manier weer met hem in contact te komen?

Carra, is het al zeker dat je date morgen door gaat?
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Carra do 31 jan 2013 - 1:34

Char, wat wil je dan van ons? Dat wij hem een bericht gaan sturen of zo?

Jaya, ik zou het niet doen. Als jullie verder geen contact meer hebben en jij wilt dat eigenlijk ook niet, dan voegt zo een berichtje niet veel toe.

Esperanza, niet over nadenken, gewoon doen!

Ik heb inderdaad morgen mijn date. Hij smste gisteren dat iemand hem een leuke kroeg heeft aangeraden en dat hij daar even langs is geweest om te kijken. Eeeh... hoe bedoel je control freak? Het is maar een drankje! Dat vond ik wel een beetje overdreven.
maar goed, we gaan het zien.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast do 31 jan 2013 - 1:42

Jullie hebben gelijk, denk dat het inderdaad beter is om het niet te doen.

Gast
Gast

Bericht  Esperanza do 31 jan 2013 - 1:45

Haha, Carra! Dus de kroeg is goed gekeurd voor jullie eerste date Laughing
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Bericht  Carra do 31 jan 2013 - 2:03

Ha ja, ik zat echt zo :O
Maar goed, hij doet in ieder geval moeite. Dat moet ik hem nageven.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Bericht  Esperanza do 31 jan 2013 - 2:25

Haha, ja dat wel, maar was het niet toevallig als een grapje bedoeld?
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Bericht  Carra do 31 jan 2013 - 2:39

Nee, hij is echt langsgegaan. En heeft zelfs nog gevraagd vanaf hoe laat het daar druk wordt....
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Bericht  Esperanza do 31 jan 2013 - 2:41

lol!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Bericht  SuperGrover do 31 jan 2013 - 2:43

Haha, ach, een goede voorbereiding is het halve werk! lol!
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Char1 do 31 jan 2013 - 2:52

Carra schreef:Char, wat wil je dan van ons? Dat wij hem een bericht gaan sturen of zo?

Ja, ik dacht: misschien wil iemand even een berichtje met mijn mailadres naar 'm sturen Very Happy

Char1
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Carra do 31 jan 2013 - 4:21

Ik vind dat eerlijk gezegd een beetje raar. Als deze man echt zo bijzonder is neem je toch gewoon voor een maand een betaald profiel?

Maar goed, ik ben geen betalend lid, dus kan je sowieso niet helpen.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 31 jan 2013 - 4:24

Carra schreef:Ik vind dat eerlijk gezegd een beetje raar. Als deze man echt zo bijzonder is neem je toch gewoon voor een maand een betaald profiel?

Ja, je moet er wel wat voor over hebben natuurlijk.

Gast
Gast

Bericht  *Noosa do 31 jan 2013 - 5:31

Char, je kan je uitschrijven en daarna weer inschrijven, dan heb je de eerste 3 dagen gratis lidmaatschap Wink
*Noosa
*Noosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11

Bericht  Char1 do 31 jan 2013 - 7:21

Ik snap jullie reacties wel hoor. Zou ik zelf tegen iemand anders misschien ook wel zeggen, haha. Maar ik vind €18 best veel geld als je geen idee hebt of iemand ook maar een heel klein beetje geïnteresseerd is.
Ingeschreven ben ik al, dus de drie gratis dagen heb ik al gehad. Of zou het werken als ik me nu uitschrijf en dan opnieuw inschrijf....

Char1
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Bliss do 31 jan 2013 - 7:28

Char1 schreef:Ik snap jullie reacties wel hoor. Zou ik zelf tegen iemand anders misschien ook wel zeggen, haha. Maar ik vind €18 best veel geld als je geen idee hebt of iemand ook maar een heel klein beetje geïnteresseerd is.
Ingeschreven ben ik al, dus de drie gratis dagen heb ik al gehad. Of zou het werken als ik me nu uitschrijf en dan opnieuw inschrijf....

Ja, dat is toch wat Noosa zegt? Ik zou het nogal raar vinden als ik een bericht van iemand krijg met daarin het mailadres van een ander.

@ Esperanza: leuk dat je een date hebt! Ga er idd gewoon blanco in, dan kan het alleen maar meevallen smile Veel plezier!
Met mij is t wel ok trouwens, heb nog contact met mn ex ja. Hij is vorige week nog wezen eten, was erg gezellig. Verder weinig nieuws hier, op e-Matching zie ik ook niks leuks (had al een paar weken niet gekeken, totaal vergeten Date-topic 2 - Pagina 21 394967).

Carra, veel plezier morgen!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Primrose do 31 jan 2013 - 9:37

Is er nog en plekje voor een dater? Ik lees stiekem al heel lang mee..maar ik ga er dit weekend ook aan geloven.
Ben nu al poepie zenuwachtig :p dit is eigenlijk niks voor mij, maar goed ben ook wel een beetje klaar met dat
vrijgezel zijn.

@Bliss, wat leuk dat jullie nog op deze manier contact hebben met elkaar :-)
Primrose
Primrose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 283
Punten : 389

Bericht  Char1 do 31 jan 2013 - 10:16

@Bliss, verkeerd gelezen. Ik had het stukje overgeslagen waarin ze schreef dat ik me eerst moet uitschrijven. Hopen dat ze geen ip-check oid doen dan. Want een tweede profiel met een andere naam werd niet geaccepteerd.

Char1
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  nijntje4 do 31 jan 2013 - 10:38

Ow dat heb ik laatst ook gehad, kreeg ik een berichtje via het profiel van een oude man, met daarin dat hij had ingelogd via het account van zn vader haha. En een week later weer, of ik wilde reageren. Heb er niks mee gedaan (behalve een geen interessebericht sturen). Vond dat een redelijke afknapper.
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Polly do 31 jan 2013 - 13:09

Esperanza, jij komt ook 2 maart zag ik, leuk! Ik heb al zin in de meeting, ik hoop dat er niks tussen komt. En dat je niet zo enthousiast bent over de date, dat kan toch? Als hij je leuk lijkt moet je gewoon gaan en dan zie je het vanzelf wel. Beter dan zo stiknerveus zijn van tevoren, dat is ook niet altijd relaxt.

Jaya, kun je niet naar de meeting op 2 maart komen? Zou leuk zijn! Ik sluit me trouwens aan bij de anderen, ik zou ook geen berichtje sturen tenzij je nog iets wil van hem.

Carra, haha wtf, moest hardop lachen om dat "hij is de kroeg al gaan bekijken en het zag er gezellig uit" clown
En toen moest ik lachen om "hij heeft zelfs gevraagd vanaf hoe laat het druk wordt".........
Veel plezier, ik ben benieuwd Very Happy

Primrose, veel plezier! Niet te nerveus zijn, nergens voor nodig. Wat is het ergste dat er kan gebeuren? Very Happy Waar ken je hem van?
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Vlinderjoy do 31 jan 2013 - 23:01

welkom primrose! Leuke naam smile toevallig uit het boek de hongerspelen?Date-topic 2 - Pagina 21 827601

en zo`n 1e date is altijd eng! Maar gewoon gaan en dan zie je wel hoe het loopt Date-topic 2 - Pagina 21 3079029344
Vlinderjoy
Vlinderjoy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10

Bericht  Carra do 31 jan 2013 - 23:23

Primrose; welkom! smile Ken je hem al langer of is het een internetdate?
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 1 feb 2013 - 0:46

Polly, nee helaas dat gaat niet lukken Sad

Gast
Gast

Bericht  Primrose vr 1 feb 2013 - 0:55

Thanks dames :-)

@vlinderjoy, idd uit de hongerspelen :-) heb nu al zin in deel 2..ben benieuwd wanneer ie uitkomt.

@Polly en Carra, ik ken m via internet, P.epper om precies te zijn. Een vriendin had gezegd dat ik me daar maar eens moest inschrijven, dus dat had ik braaf gedaan :p maar vind dat er weinig soeps tussen zit. Al is het altijd leuk om een beetje foto's te kijken natuurlijk..haha. Had ook geen betaald lidmaatschap, totdat een leuk iemand me een like stuurde, toen heb ik toch maar een betaald profiel aangemaakt. Maar goed ook, want 's avonds stuurde ie een berichtje. Dus paar berichtjes over en weer gestuurd, toen vroeg ie of ik zin had om een keer wat af te spreken. Ben heel benieuwd.. het is echt zo niet mijn ding, denk dat ik van tevoren thuis ook stiekem vast een wijntje drink :p maar goed, hij lijkt leuk en onze interesses komen ook echt in vele opzichten overeen..

@Carra, hoe bedoel je control freak :p haha ben benieuwd!
Primrose
Primrose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 283
Punten : 389

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud