Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+50
Sorrento
JustMeDaan
Sterre
Bazinga
Kiekeboe
Esperanza
mauwmauw
Stuiterbal
Lady4
Poubelle
Vino
Viva
Lenthe
Frappuccino
JD
ijsjemeisje
Primrose
*Noosa
Char1
Susan
SuperGrover
Tabbert
Vlinderjoy
Janelie
Sugarfall
Minx
Erin
Zwerver
Phileine
Beachgirl
Carra
Caro
June
Sneeuwvlok
_Lacey_
Kowalski
Toet
nijntje4
Burn
Gympie
Blond
Marsy28
dr_oupy
Atelier Madame
Cupcake
Chocolate Cookie
sokpop
Polly
Bliss
Antibes
54 plaatsers

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 12 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Burn vr 11 jan 2013 - 6:44

Succes en heel veel plezier, Toet!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Bliss vr 11 jan 2013 - 6:54

Have fun Toet!!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Kiekeboe vr 11 jan 2013 - 7:01

Heeeel veel plezier Toet!!

Stuiterbal, wat ontzettend jammer dat je geen kriebels voelt. Ik denk niet dat je te veel moet gaan nadenken of je misschien te gesloten bent ofzo. Ik ben van mening dat hoe gesloten je ook mag zijn, als je een jongen echt leuk vindt, dan merk je dat wel aan jezelf. Wellicht dat het gesloten zijn in een later stadium een probleem kan zijn, maar ik denk niet dat dat in de weg staat om iemand gewoonweg leuk te vinden.

Antibes, dat klinkt niet echt goed Sad . Ik ben net als Toet benieuwd of je zelf al een beetje weet wat je hiermee wil?

Vino, ja leuk een date!! Niet te veel aan mijn scenario denken, denk maar aan al die mensen die wel hun vriend hebben gevonden ermee!

En.... de rest weet ik even niet meer zo uit mijn hoofd :-).

Ik ga vanavond de stad in, hopelijk zijn er weer wat leuke jongens!
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Bericht  Phileine vr 11 jan 2013 - 7:27

Toet schreef:Aaaaah kan ik nog terug? Zit nu in de trein en ik kan wel janken! Hebben jullie dat ook altijd? Men ik word niet goed van mezelf. Ik wou net bijna wijn halen om in de trein de drinken haha maar dat ging me toch iets te ver.

Veel plezier, hopelijk is je reis snel voorbij, want mijn ervaring is dat als je er eenmaal bent, dat de zenuwen dan vanzelf verdwijnen. Ik heb een tijdje terug eens op mijn benen staan trillen voordat ik een date had, ik had het gevoel dat er pudding in mijn benen zat. Maar toen de date eenmaal begonnen was, waren de zenuwen verdwenen.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065

Bericht  Gast vr 11 jan 2013 - 7:32

Aah Toet komt helemaal goed! Wel herkenbaar hoor, die zenuwen. Ik ging altijd met mijn auto naar mijn scharrel en de eerste keer stond ik ook op het punt om om te draaien, achteraf blij dat ik het niet heb gedaan, was toen toch wel erg leuk! Heel veel plezier!

Blond goed dat je geappt hebt! En dat hij positief reageerde op je voorstel om je huisje eens te komen bekijken. Hopelijk komt er een datum Very Happy

Kiekeboe veel plezier in de stad!

Gast
Gast

Bericht  Polly vr 11 jan 2013 - 8:03

Toet, suuuper spannend!! Ik hoop dat jullie het super leuk hebben, ik ben benieuwd en wacht op je verslag!

Antibes, wat balen zeg dat hij zo weinig reageert, ik kan me helemaal voorstellen dat je er super van baalt. Mocht het hiermee nu voorbij zijn dan moet je je maar bedenken dat jullie het leuk gehad hebben en dat je jezelf een lastige lange afstandsrelatie bespaart... Niet leuk, maar wel praktischer op de lange termijn... Ik hoop dat je het me niet kwalijk neemt dat ik het zo zie.

Caro, wat een goed nieuws dat je open staat voor een andere leuke man en dat je bent begonnen die kloothommel achter je te laten! VICTORY!! Date-topic 2 - Pagina 12 281626781

Blond, heel goed dat je een berichtje gestuurd hebt, hopelijk spreken jullie snel iets af!

Stuiter, heel jammer dat je HET gevoel mist, maar dat kun je inderdaad helaas niet afdwingen... Het is goed dat je eerlijk bent geweest, en ik denk echt dat je het straks wel weer weet als je het juiste gevoel weer hebt. Dan heb je geen twijfels en kun je je langzaam meer openstellen voor hem.

Carra, ga gewoon!! Het hele internetdaten heeft geen nut als je niks wil gaan drinken met ze smile
Wat is het ergste dat er kan gebeuren, je moet het vroeg of laat toch proberen. Veel plezier!

Hier gaat het goed, we hebben het super samen wanneer we samen zijn. Niet genoeg tijd om leuke dingen te doen want hij werkt van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat, maar dat hoort er nu eenmaal bij hier. We zijn net samen op pad geweest, naar de winkel, lunchen, lekker wat rondgelopen in de zon. Vanavond eten & film op zijn kamer, daar kijk ik ook naar uit. Verder de afgelopen week de reguliere dingen; etentjes, strand etc. Een paar dagen geleden waren we naar de hypnose show geweest, zo hard gelachen dat ik buikpijn had, en daarna natuurlijk nog helemaal wakker ook al was het al half 2 's nachts. Vervolgens de hele avond liggen kletsen, over werk, thuis, familie, ditjes en datjes, veel gelachen en muziek geluisterd. Hij is gewoon super en we passen gewoon hartstikke goed bij elkaar, behalve dat het dus niets gaat worden helaas.
Volgende week hebben we waarschijnlijk NOG minder tijd om samen door te brengen, maar misschien is dat ook maar juist goed, zodat ik niet te veel gewend raak om bij hem te zijn.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Chocolate Cookie vr 11 jan 2013 - 8:21

Carra schreef:
C.C wat balen. Maar misschien ligt het wel aan het soort site waar je op staat. Op Paiq had ik ook zo veel van dat soort gesprekken. Nu op e-matching een stuk minder.

Ja, misschien wel. Ben er in elk geval voor nu wel klaar mee. Ik hoop maar dat er een leukerd onder mijn balkon een serenade komt zingen Date-topic 2 - Pagina 12 1578173417
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  dr_oupy vr 11 jan 2013 - 9:24

Hier weinig nieuws, Whatsapp nog wel elke dag met mijn date! Hij heeft het nog niet echt zo letterlijk uitgesproken dat hij mij leuk vindt, maar uit de gesprekken kan ik wel opmaken dat hij mij leuk vindt! Er is nog geen 2e date gepland, dat gaat binnenkort hopelijk wel gebeuren.

Nu moet ik snel weer verder aan mijn studie!
dr_oupy
dr_oupy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Toet vr 11 jan 2013 - 13:29

Hoi het was heel leuk maar ik ga nu slapen, morgen meer! Doei
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Zwerver vr 11 jan 2013 - 13:48

Whahahaha toet Laughing
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959

Bericht  Erin vr 11 jan 2013 - 14:24

Toet schreef:Hoi het was heel leuk maar ik ga nu slapen, morgen meer! Doei

Laughing :dance:
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11

Bericht  Bliss vr 11 jan 2013 - 16:44

Toet schreef:Hoi het was heel leuk maar ik ga nu slapen, morgen meer! Doei

Ja hallo! Denk je dat ik nu nog kan slapen na deze cliffhanger?! Joehoe!

Ik kom net terug uit de kroeg. Sjans gehad met een op zich aardigde jongen, maar niet mijn type. Hij heeft wel mn nummer en zou een keer bellen, maar ik weet nog niet of ik dan opneem. Hij was ook vrij handtastelijk en wilde me zoenen, maar ik had daar toch niet zo'n zin in met hem, dus heb het afgehouden. Geen boeiende update dus!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bliss vr 11 jan 2013 - 17:17

Whahaaa dit is stom. Krijg dus net een sms van die jongen en wat blijkt: hij stond al in mn telefoon!! Het begon me ineens ook te dagen: zo'n drie jaar geleden in een andere kroeg heeft deze jongen me ook al eens geprobeerd te versieren, maar ook toen heb ik het afgehouden. Hij wilde toen nog op date, maar daar ben ik nooit meer op ingegaan. It's all coming back to me now! Laughing Trusten.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marsy28 vr 11 jan 2013 - 17:37

Antibes, wanneer komt hij weer terug van zijn ouders? Toet, ja zeg! Prioriteiten hoor.. Beetje ons nieuwsgierig achterlaten en gaan slapen!
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Tabbert vr 11 jan 2013 - 21:23

Bliss schreef:Whahaaa dit is stom. Krijg dus net een sms van die jongen en wat blijkt: hij stond al in mn telefoon!! Het begon me ineens ook te dagen: zo'n drie jaar geleden in een andere kroeg heeft deze jongen me ook al eens geprobeerd te versieren, maar ook toen heb ik het afgehouden. Hij wilde toen nog op date, maar daar ben ik nooit meer op ingegaan. It's all coming back to me now! Laughing Trusten.

Whaahaa geweldig!!

@Toet: Wordt eens wakker en geef ons die update Laughing
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Bericht  Carra vr 11 jan 2013 - 21:39

Haha, Bliss. Het is dus nog steeds niet je type. Maar hij houdt wel vol!

Toet, ik ben zo beniiiieuuuuwwwdd!!
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Esperanza vr 11 jan 2013 - 22:48

Toet wat leuk! Kom maar op met die update!

Bliss haha zit hier hardop te lachen!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Bliss za 12 jan 2013 - 0:25

Haha ja ik moest ook erg lachen toen ik die sms zag waar dus gewoon zijn naam bij stond, terwijl ik gisteravond niet zijn nummer in mijn telefoon heb gezet Laughing Heb hem nog wat teruggestuurd in de trant van "hahaha je nummer stond al in mijn telefoon, drie jaar geleden heb je me ook al eens geprobeerd te versieren", maar ik geloof dat hij er niet zo om kan lachen, heb niks meer gehoord Date-topic 2 - Pagina 12 827601

Hij schreef trouwens ook "ik vondT je lippenstift erg mooi", dus dat is al een afknapper op zich Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 12 jan 2013 - 0:27

Haha Bliss, het is wel een volhouder Wink

Toet, waar blijf je? Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Bliss za 12 jan 2013 - 0:31

Jaya schreef:Haha Bliss, het is wel een volhouder Wink

Toet, waar blijf je? Very Happy

Haha ja, denk dat hij het ook niet meer wist hoor van toen, maar toch grappig. Snap het alleen niet van mezelf, ik ben namelijk erg goed in gezichten onthouden en meestal de namen er ook nog wel bij, maar heb best lang met hem staan praten en er ging werkelijk geen belletje rinkelen!

En idd Toet, halloooooooooo waar blijf je??

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Blond za 12 jan 2013 - 0:41

Haha Bliss, wat slecht! Vondt, mijn hemel, dat die figuren nog bestaan.

Ik werd gisteravond versierd door een voetballertje van 22 met en een ketting, en een armband en een oorbel. Ik bedank!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Toet za 12 jan 2013 - 1:07

Jaaa daar ben ik haha ik had geen internet en een heel verhaal vanaf mijn telefoon typen vind ik niet handig vandaar Wink

De zenuwen gingen gelukkig heel snel over, het was wel een beetje ongemakkelijk in het begin want ik was veel te veel bezig met waar we over moesten praten enzo. Dat was achteraf helemaal niet nodig want we hebben echt vanaf de 1e tot de laatste minuut gekletst en gelachen. Hij begon eigenlijk vrij snel over de manier waarop we nu bij elkaar zijn gekomen en dat 't best een bijzonder verhaal is dus het ijs was snel gebroken. Ik vertelde hem hoe ik dat allemaal had ervaren en het was heel grappig om nu zijn kant te horen zegmaar. Verder gewoon over van alles en nog wat gepraat en vooral heel veel gelachen, echt zo leuk want we hebben precies de zelfde humor. Ik appte 's avonds nog naar mijn vriendin: Hij snapt al mijn grapjes! Die normaal jullie alleen snappen! Zo leuk Very Happy Dat klinkt misschien een beetje dom maar ik vind dat echt heel leuk, haha. Heb een paar keer helemaal dubbel gelegen en ik vind dat toch wel erg positief, dat we de zelfde humor delen.

Ik ben nog een beetje aan het relativeren wat er nou allemaal gebeurd is want ik kan bijna niet geloven hoe leuk hij is. Ik zei pas hier op het forum ook al iets van; 'hij typt precies goed' en dat is nu IRL ook, zo'n beetje alles wat hij doet en zegt is precies goed :P
Nouja goed, voor we het doorhadden was het alweer super laat en ik moest de laatste trein halen dus zijn we samen terug naar het station gelopen. Ik had me eigenlijk voorgenomen nog niet met hem te zoenen maar dat is niet gelukt laughcry Hij liep nog even mee naar mijn perron want zijn trein kwam veel later en dat was wel weer een beetje ongemakkelijk, volgens mij wisten we toen allebei even niet zo goed wat we toen moesten doen maar toen mijn trein eraan kwam zoende hij me I love you

Hij vroeg ook of ik nog een keer af wil spreken en dat wil ik natuurlijk wel. Ik heb alleen over twee weken tentamens en op zich komt het me wel mooi uit dat er even tijd tussen zit. Ik wil gewoon niks overhaasten en rustig de tijd nemen om uit te zoeken wat ik wil en er ook achter te komen wat hij echt wil (want ergens in mijn achterhoofd spookt natuurlijk nog steeds dat gedoe van laatst) Waarschijnlijk komt er dus wel een vervolg, eind januari/begin februari. :cheering:
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Toet za 12 jan 2013 - 1:13

Hahaha Bliss, goed verhaal! Wel en afknapper inderdaad, zijn nummer nu maar gewoon verwijderen dan?

Blond, klinkt als jouw perfecte man Laughing
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Caro za 12 jan 2013 - 1:30

Ik zit op mijn telefoon dus geen uitgebreid verhaal hier maar Toet: wat leuheuk!!! Er staat me alleen niet heel helder bij hoe jullie elkaar nu kennen en wat er laatst is gebeurd maar go with The flow smile

Hier nog geen acceptatie gehad van FB! Misschien checkt hij het gewoon niet zo vaak... Of ligt hij nog met een jetlag in bed.. Geen idee. Kan me niet voorstellen dat hij me niet zou accepteren eigenlijk.. We lopen gewoon in hetzelfde bedrijf rond..

Ohh en gisteren ben ik nog met een collegaatje gaan eten en wat een verhalen ik allemaal heb gehoord over kloothommel..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Marsy28 za 12 jan 2013 - 1:31

Toet: I love you
Marsy28