Date-topic 2
+50
Sorrento
JustMeDaan
Sterre
Bazinga
Kiekeboe
Esperanza
mauwmauw
Stuiterbal
Lady4
Poubelle
Vino
Viva
Lenthe
Frappuccino
JD
ijsjemeisje
Primrose
*Noosa
Char1
Susan
SuperGrover
Tabbert
Vlinderjoy
Janelie
Sugarfall
Minx
Erin
Zwerver
Phileine
Beachgirl
Carra
Caro
June
Sneeuwvlok
_Lacey_
Kowalski
Toet
nijntje4
Burn
Gympie
Blond
Marsy28
dr_oupy
Atelier Madame
Cupcake
Chocolate Cookie
sokpop
Polly
Bliss
Antibes
54 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Date-topic 2
Lacey, gewoon vragen! Al is dat makkelijk praten van achter mijn beeldscherm Maar je hebt niks te verliezen toch
Antibes
Hier ook geen updates. Die man heb ik niet meer gesproken, en ik mis het eigenlijk ook niet. Sta ingeschreven op twee datingsites, maar daar kom ik ook niks boeiends tegen. Ik moet maar gewoon het huisje aangeboden krijgen waar ik hopelijk volgende week mag gaan kijken en hopen op mijn prins op het witte paard als buurman
Antibes
Hier ook geen updates. Die man heb ik niet meer gesproken, en ik mis het eigenlijk ook niet. Sta ingeschreven op twee datingsites, maar daar kom ik ook niks boeiends tegen. Ik moet maar gewoon het huisje aangeboden krijgen waar ik hopelijk volgende week mag gaan kijken en hopen op mijn prins op het witte paard als buurman
Gast- Gast
Polly schreef:Poubelle, wat leuk, hebben jullie al een nieuwe date gepland?
Ahw Polly ik vind het echt zo jammer! Knap van je dat je er zo in kunt staan, dat je zo'n nuchtere en realistische blik erop hebt. Misschien dat jullie over een poos allebei rustiger zijn en meer kans hebben om samen te zijn. Who knows!
Ik heb nog geen nieuwe date gepland maar om heel eerlijk te zijn twijfel ik weer heel erg.
Van het weekend hebben we wat zitten appen, ik had een gruwelijke kater en was bij een vriendin toen hij me vroeg of ik deze week tijd had. Dat heb ik deze week niet, dus ik stelde meteen de volgende week voor. Hij zei 'Ok, dan laat ik het bij jou, geef maar aan wanneer je tijd hebt!' Om daarna 5 appjes achter elkaar te sturen met 'Als je geen zin hebt moet je het zeggen. Het moet namelijk geen verplicht drankje worden' 'Als je denkt, ik heb wel zin om af te spreken dan hoor ik je. Zo niet , no hard feelings' Of zeg ik nu iets verkeerds?'
Maar ik had z'n berichtjes wel gelezen maar ik ga niet uitgereid zitten appen als ik bij iemand op de verjaardag ben.
Dat heb ik later ook teruggestuurd. Maar toen was ik eigenlijk al een beetje minder enthousiast, haha.
De dag erna kreeg ik weer een soortgelijk berichtje, dat 'ie wat minder ging appen want hij kreeg de indruk dat ik het niet echt boeiend vind. Ik weer uitgelegd dat ik vaak berichtjes wel lees maar bijna nooit meteen reageer, omdat ik vaak aan het werk ben, of bezig ben of whatever.
En nu ik dit aan het typen ben krijg ik weer een berichtje binnen, vanochtend had ik een felicitatie gekregen en net heb ik een bedank-berichtje teruggestuurd. Nu krijg ik 'Eigenlijk heb je nog recht op een klein cadeautje, maar wellicht zijn er al zat gasten die je aandacht willen . Dus kijk maar of je zin hebt om een keer gezellig wat te doen. Zo niet ook no problem.'
Echt aaarghh. Als ik zeg dat ik het eten gezellig vond en nog een x wat wil doen is dat toch voldoende?
En gisteren zat ik oude foto's te kijken en toevallig kwam ik er ook 1 tegen van ons samen Hij was ongeveer 20 kilo lichter, en stiekem vind ik 'm nu een stuk minder aantrekkelijk dan vroeger.
En met m'n verjaardagsfeestje heb ik stiekem nog gekeken of die vriend van me nou echt zo slecht kon zoenen. Nu vond ik 't een stuk beter.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Hahaha Poubelle, ik heb de kleine lettertjes gelezen Fijn dat het nu beter was, dan maakt ie misschien nog wel een kans!
Die andere jongen klinkt een beetje desperate eerlijk gezegd, zou ik niet heel aantrekkelijk vinden in elk geval.
Die andere jongen klinkt een beetje desperate eerlijk gezegd, zou ik niet heel aantrekkelijk vinden in elk geval.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Kleine lettertjes Misschien nog een paar keer proberen om te kijken of het nog beter wordt!
Van die andere man zou ik echt heel nerveus worden.
Van die andere man zou ik echt heel nerveus worden.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Puf Poubelle, wat een onzekere jongen.. Die kleine lettertjes zag ik op mijn tel over het hoofd, maar nu HAHAHA
@Antibes: knuffel!
@Antibes: knuffel!
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
@VlinderJoy, ik dacht jou al te kennen uit het “voor een kindje in 2012” topic? Jeetje, dan is het ook nog kort uit tussen jullie zeg. Wat leuk dat ook jij de stap hebt gezet om je in te schrijven op een datingsite. Ik moet zeggen dat ik er nog weinig op kijk nu ik contact heb met die leuke jongen, de rest van de mannen die reageren interesseren me meteen wat minder haha.
Maar top dat je al 3 dates erop hebt zitten, klinkt goed!! Ik ga je verhaal volgen
@Polly, ik heb geen zin om al die pagina’s terug te gaan lezen, maar als ik het goed begrijp hebben jij en die jongen het al eens geprobeerd maar lukt het niet door jullie werk? Wat balen…. Maar knap hoe nuchter je erin staat!
@lacey,was jij toen degene die de buurman wilde vragen om Wie is De mol te komen kijken??
Kom op, je kunt het!! (al snap ik je hoor….via internetdaten durf ik wel, maar in real life vind ik het doodeng!) En vooral als het je buurman is…straks wijst hij je af (dan is het wel een sukkel;)) en dan kom je hem nog elke keer tegen… maar laat dat je niet tegenhouden, you can do it!
@Bliss, beterschap!
@Antibes, wat rot…. En inderdaad, hoe irritant dat ie er dan wel even bijzegt dat hij je zo leuk vind…maar dan toch niks willen. Je schrijft dat je hem nog nooit gezien hebt, was dit ook via internetdaten?
@Caro, ook jij via internet, wat een hoop meiden hier nog zeg….
en dan met dezelfde naam als je ex. Bij mij reageerde er ook een *naam van ex*, maar op de een of andere manier heb ik er niet op gereageerd….alsof alle mannen met die naam hetzelfde zijn, maar ik moest er even niet aan denken. (alhoewel ik dan wel het naambordje bij de voordeur zou kunnen bewaren…..?)
Je zou hem het voordeel van de twijfel kunnen geven, gevoelens over laten komen via een beeldscherm is nou eenmaal best wel lastig, misschien is hij in real life wel onwijs leuk!
@Poubelle, het klinkt alsof je date jou wel hééél erg ziet zitten, en heel erg onzeker is of dat wederzijds is. Kan me voorstellen dat al die appjes onwijs irritant zijn…beetje ongeduldig van hem.
Die vriend waarmee je gezoend hebt is geen boyfriend-material?
Ik ben nog steeds druk heen en weer aan het appen met die leukerd van het internetdaten. Hij is wel erg afstandelijk op de app (wat niet gek is omdat we elkaar nog nooit ontmoet hebben).
Hij stuurt veel appjes, maar als ik een opmerking laten vallen over een eventuele date, dan ontwijkt hij het een beetje lijkt wel…
Hij is druk aan het klussen in zijn huis en stuurde me net wat foto’s op….WOW….ik zou er kunnen wonen, gewoon helemaal mijn smaak. (hij is timmerman en heeft allemaal supergave meubels gemaakt van steigerhout met wit onderstel….zoooooo mooi!) Wilde voorstellen om die date over te slaan en meteen maar bij hem in te trekken, maar ach….misschien toch niet zo’n best plan.
Alhoewel hij wel zei dat ik wel z’n zolder mocht huren…..
Maar top dat je al 3 dates erop hebt zitten, klinkt goed!! Ik ga je verhaal volgen
@Polly, ik heb geen zin om al die pagina’s terug te gaan lezen, maar als ik het goed begrijp hebben jij en die jongen het al eens geprobeerd maar lukt het niet door jullie werk? Wat balen…. Maar knap hoe nuchter je erin staat!
@lacey,was jij toen degene die de buurman wilde vragen om Wie is De mol te komen kijken??
Kom op, je kunt het!! (al snap ik je hoor….via internetdaten durf ik wel, maar in real life vind ik het doodeng!) En vooral als het je buurman is…straks wijst hij je af (dan is het wel een sukkel;)) en dan kom je hem nog elke keer tegen… maar laat dat je niet tegenhouden, you can do it!
@Bliss, beterschap!
@Antibes, wat rot…. En inderdaad, hoe irritant dat ie er dan wel even bijzegt dat hij je zo leuk vind…maar dan toch niks willen. Je schrijft dat je hem nog nooit gezien hebt, was dit ook via internetdaten?
@Caro, ook jij via internet, wat een hoop meiden hier nog zeg….
en dan met dezelfde naam als je ex. Bij mij reageerde er ook een *naam van ex*, maar op de een of andere manier heb ik er niet op gereageerd….alsof alle mannen met die naam hetzelfde zijn, maar ik moest er even niet aan denken. (alhoewel ik dan wel het naambordje bij de voordeur zou kunnen bewaren…..?)
Je zou hem het voordeel van de twijfel kunnen geven, gevoelens over laten komen via een beeldscherm is nou eenmaal best wel lastig, misschien is hij in real life wel onwijs leuk!
@Poubelle, het klinkt alsof je date jou wel hééél erg ziet zitten, en heel erg onzeker is of dat wederzijds is. Kan me voorstellen dat al die appjes onwijs irritant zijn…beetje ongeduldig van hem.
Die vriend waarmee je gezoend hebt is geen boyfriend-material?
Ik ben nog steeds druk heen en weer aan het appen met die leukerd van het internetdaten. Hij is wel erg afstandelijk op de app (wat niet gek is omdat we elkaar nog nooit ontmoet hebben).
Hij stuurt veel appjes, maar als ik een opmerking laten vallen over een eventuele date, dan ontwijkt hij het een beetje lijkt wel…
Hij is druk aan het klussen in zijn huis en stuurde me net wat foto’s op….WOW….ik zou er kunnen wonen, gewoon helemaal mijn smaak. (hij is timmerman en heeft allemaal supergave meubels gemaakt van steigerhout met wit onderstel….zoooooo mooi!) Wilde voorstellen om die date over te slaan en meteen maar bij hem in te trekken, maar ach….misschien toch niet zo’n best plan.
Alhoewel hij wel zei dat ik wel z’n zolder mocht huren…..
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Ik vind het wel fijn om te lezen dat jullie het goed van me vinden dat ik er zo nuchter in sta, ik sta er zelf ook een beetje van te kijken eigenlijk, dit is echt een van de dingen die ik geleerd heb. Het is echt niet zo dat het me niets doet, ik mis hem heel erg, maar ik weet dat ik daar ook wel weer aan wen en ik weet dat er nog zo veel leuke dingen zijn die me te wachten staan de komende tijd. Mijn tijd komt vast nog wel en hier moet ik gewoon even doorheen.
Poubelle, zoals jij het zegt denk ik er ook graag aan, dat er misschien in de toekomst nog wel iets in zit mochten we dan allebei rustiger geworden zijn. In ieder geval hoop ik hier een vriend voor het leven aan over te houden, zo'n band heb je niet altijd met iedereen.
Bliss, beterschap!!
Antibes, heel begrijpelijk dat je dan niet zo veel zin hebt om te schrijven en te lezen, ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat het snel beter met je zal gaan. Heel logisch dat je hier zo'n verdriet van hebt, het maakt hierbij echt niet uit dat jullie elkaar nooit in real life gezien hebben. Ik denk dat het goed is dat je duidelijkheid hebt nu, hoe moeilijk dat ook is.
Caro, wat een ellende weer, en wat fijn dat je er buiten staat...!! Begrijp ik het nu goed dat er verder niemand weet wat er tussen jullie gespeeld heeft? En ja - WAT een afknapper!!! En wat fijn dat je dat nu zelf ook ziet.
Die internetdate klinkt mij niet appetijtelijk in de oren.
Carra, wat gaan jullie doen vrijdag? Veel plezier alvast, ik ben benieuwd!
Jaya, fijn dat jij ook van die man af bent, die was ook niet goed voor je uiteindelijk. Goed nieuws van je nieuwe huisje, hopelijk wordt dat wat!
Poubelle, ik moet lachen om jouw update, fijn dat het deze keer niet zo tegenviel Dan zou ik dat toch ook verkiezen boven 5 "vind-je-me-nog-wel-leuk-genoeg" berichtjes..... ZUCHT. Zeker als hij er niet echt op vooruit is gegaan met de jaren :S Wat belooft dat voor de toekomst...
Bah, gemeen van mij, maar wel de waarheid.
JaneDoe, we waren een tijdje samen maar ik ben weer verder moeten reizen en we weten niet hoe we onze levens zouden moeten combineren dus nu is het voorbij. Heel jammer! Leuk dat je weer interesse hebt in iemand anders, ik hoop dat je daardoor ook sneller over je ex heen komt! Ik heb een beetje meegelezen in dat andere topic, wat een eikel was dat zeg. Ik vind het altijd verbazingwekkend hoe je een totaal andere kant van iemand kunt leren kennen na zoveel jaren. Succes met het internetdaten
Ik vind het trouwens jammer dat we niet live kunnen kletsen, ik zou een meeting met jullie in dit topic echt gezellig vinden
Poubelle, zoals jij het zegt denk ik er ook graag aan, dat er misschien in de toekomst nog wel iets in zit mochten we dan allebei rustiger geworden zijn. In ieder geval hoop ik hier een vriend voor het leven aan over te houden, zo'n band heb je niet altijd met iedereen.
Bliss, beterschap!!
Antibes, heel begrijpelijk dat je dan niet zo veel zin hebt om te schrijven en te lezen, ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat het snel beter met je zal gaan. Heel logisch dat je hier zo'n verdriet van hebt, het maakt hierbij echt niet uit dat jullie elkaar nooit in real life gezien hebben. Ik denk dat het goed is dat je duidelijkheid hebt nu, hoe moeilijk dat ook is.
Caro, wat een ellende weer, en wat fijn dat je er buiten staat...!! Begrijp ik het nu goed dat er verder niemand weet wat er tussen jullie gespeeld heeft? En ja - WAT een afknapper!!! En wat fijn dat je dat nu zelf ook ziet.
Die internetdate klinkt mij niet appetijtelijk in de oren.
Carra, wat gaan jullie doen vrijdag? Veel plezier alvast, ik ben benieuwd!
Jaya, fijn dat jij ook van die man af bent, die was ook niet goed voor je uiteindelijk. Goed nieuws van je nieuwe huisje, hopelijk wordt dat wat!
Poubelle, ik moet lachen om jouw update, fijn dat het deze keer niet zo tegenviel Dan zou ik dat toch ook verkiezen boven 5 "vind-je-me-nog-wel-leuk-genoeg" berichtjes..... ZUCHT. Zeker als hij er niet echt op vooruit is gegaan met de jaren :S Wat belooft dat voor de toekomst...
Bah, gemeen van mij, maar wel de waarheid.
JaneDoe, we waren een tijdje samen maar ik ben weer verder moeten reizen en we weten niet hoe we onze levens zouden moeten combineren dus nu is het voorbij. Heel jammer! Leuk dat je weer interesse hebt in iemand anders, ik hoop dat je daardoor ook sneller over je ex heen komt! Ik heb een beetje meegelezen in dat andere topic, wat een eikel was dat zeg. Ik vind het altijd verbazingwekkend hoe je een totaal andere kant van iemand kunt leren kennen na zoveel jaren. Succes met het internetdaten
Ik vind het trouwens jammer dat we niet live kunnen kletsen, ik zou een meeting met jullie in dit topic echt gezellig vinden
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Nou, we kunnen toch een avondje mannen kijken inplannen?
JD- Ratel
Dat komt niet zo goed van de grond, de spot the date avond. We wonen natuurlijk ook allemaal ergens anders in het land.
En voor Polly is dat helemaal lastig. Polly, ben jij eigenlijk nog wel eens in Nederland?
En voor Polly is dat helemaal lastig. Polly, ben jij eigenlijk nog wel eens in Nederland?
Carra- Kletskop
Ik ben ook niet op zoek naar een date
Ik ben deze week thuis, volgende week ga ik drie weken op vakantie en dan ben ik nog ruim twee weken in Nederland. Brrrrrrrrrrrrrr!
Ik ben deze week thuis, volgende week ga ik drie weken op vakantie en dan ben ik nog ruim twee weken in Nederland. Brrrrrrrrrrrrrr!
Polly- Kletskop
Antibes.. knuffel voor jou
Poubelle, ow dat van dat appen ken ik!! Zo vervelend kan dat zijn. Ik heb soms ook wel even tijd om te lezen maar even geen tijd om terug te appen, of je zit op werk of je bent inderdaad bij iemand. Lastige van de app is dan dat ze kunnen zien dat je online bent of bent geweest en dan gelijk allemaal vraagtekens gestuurd krijgt van waarom antwoord je niet……
Janedoe, ja dat klopt! Ik dacht ook al gelijk toen ik jou naam hier zag; van he bekende! Ik heb jou verhaal ook even kort en vlug gelezen maar jeetje dat is ook niet niks he…. Knuffel voor jou! Het is inderdaad nog maar kort uit. Begin december… maar gelukkig op een goeie manier. We kunnen nog normaal tegen elkaar doen en bijna elk weekend nog wel langs om post ect op te halen en dan blijf ik ook meestal wel wat drinken om beetje te praten. Maar liefdesgevoelens heb ik niet meer voor hem. En tja sommige vinden ook dat ik veels te snel ga na een relatie van 4 jaar… maar ik heb geen haast en als iets goed voel waarom zou je dan wachten! Ik zit nu met griep thuis maar hoop zaterdag weer naar mijn `date` toe te gaan J en 15 feb gaan we samen naar de musical peter pan. Ik had kaartjes gekregen en vroeg hem heel voorzichtig mee. En hij reageerde gelijk heel enthousiast J en ik ben benieuwd naar jou verhaal over die leuke jongen J klinkt allemaal al heel positief
Poubelle, ow dat van dat appen ken ik!! Zo vervelend kan dat zijn. Ik heb soms ook wel even tijd om te lezen maar even geen tijd om terug te appen, of je zit op werk of je bent inderdaad bij iemand. Lastige van de app is dan dat ze kunnen zien dat je online bent of bent geweest en dan gelijk allemaal vraagtekens gestuurd krijgt van waarom antwoord je niet……
Janedoe, ja dat klopt! Ik dacht ook al gelijk toen ik jou naam hier zag; van he bekende! Ik heb jou verhaal ook even kort en vlug gelezen maar jeetje dat is ook niet niks he…. Knuffel voor jou! Het is inderdaad nog maar kort uit. Begin december… maar gelukkig op een goeie manier. We kunnen nog normaal tegen elkaar doen en bijna elk weekend nog wel langs om post ect op te halen en dan blijf ik ook meestal wel wat drinken om beetje te praten. Maar liefdesgevoelens heb ik niet meer voor hem. En tja sommige vinden ook dat ik veels te snel ga na een relatie van 4 jaar… maar ik heb geen haast en als iets goed voel waarom zou je dan wachten! Ik zit nu met griep thuis maar hoop zaterdag weer naar mijn `date` toe te gaan J en 15 feb gaan we samen naar de musical peter pan. Ik had kaartjes gekregen en vroeg hem heel voorzichtig mee. En hij reageerde gelijk heel enthousiast J en ik ben benieuwd naar jou verhaal over die leuke jongen J klinkt allemaal al heel positief
Vlinderjoy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10
Polly, dan kan je naar de meeting komen op 1 maart!
Carra- Kletskop
Carra schreef:Polly, dan kan je naar de meeting komen op 1 maart!
2 maart bedoel je toch? Jahaa Polly!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Oh ja, 2 maart.
Carra- Kletskop
Polly, ja ik ben er ook wel klaar mee eigenlijk! Geen idee hoe ik dit subtiel kan brengen. Heb na het laatste appje over dat cadeau ook maar even niets meer laten horen (en gelukkig ook nog niets gehad).
Heeft iemand advies over wat ik het beste terug kan sturen?
@ Ik weet niet meer wie het vroeg; nee die vriend met wie ik heb gezoend is geen boyfriend material. Er speelt al een jaar of 5 iets tussen ons en tot 4 weken geleden is het altijd bij flirten gebleven. Maar ik weet hoe hij in zijn vorige relatie was, hij is vreemdgegaan bij haar, en daar heb ik geen trek in.
Heeft iemand advies over wat ik het beste terug kan sturen?
@ Ik weet niet meer wie het vroeg; nee die vriend met wie ik heb gezoend is geen boyfriend material. Er speelt al een jaar of 5 iets tussen ons en tot 4 weken geleden is het altijd bij flirten gebleven. Maar ik weet hoe hij in zijn vorige relatie was, hij is vreemdgegaan bij haar, en daar heb ik geen trek in.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Ach, gewoon af en toe even lekker zoenen is ook niet verkeerd toch?
JD- Ratel
Oke, we waren zo om elkaar aan het heendraaien via WhatsApp, ik heb net (1 sec geleden) gestuurd of ie zin heeft in een date. Ik pies zowat in m'n broek van angst.... Maar ben benieuwd naar z'n reactie.....help! Ik heb echt van die vlinders in mn buik van de spanning!
JD- Ratel
haha janedoe, zooo herkenbaar!! heb ik ook gehad! en helemaal toen we eenmaal hadden afgesproken, ik durfde een half uur van te voren niet eens meer haha maar toch mezelf zover gekregen om te gaan!
Vlinderjoy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10
Hmmmm hij reageerde wel enthousiast, maar wil eerst zijn huis afmaken. Hij heeft net een huis gekocht, en is elke avond aan het klussen omdat hij over een week over moet, dus dat snap ik dan ook wel weer.
Heb ik nog een week om me voor te bereiden.
Iemand een leuk idee als 1e date? Vind "iets gaan drinken" zo afgezaagd...? Maar aan de andere kant...dan is het wel lekker makkelijk en kun je weg wanneer je wilt...
Ohhh wat een muts ben ik he, ik kan me er helemaal druk om maken!
Heb ik nog een week om me voor te bereiden.
Iemand een leuk idee als 1e date? Vind "iets gaan drinken" zo afgezaagd...? Maar aan de andere kant...dan is het wel lekker makkelijk en kun je weg wanneer je wilt...
Ohhh wat een muts ben ik he, ik kan me er helemaal druk om maken!
JD- Ratel
JaneDoe, kan me wel voorstellen dat hij niet meteen op stel en sprong af wil spreken, en volgende week is ook nog vroeg genoeg toch Veel plezier alvast!
Carra, ik moest even zoeken naar die meeting, maar dat vind ik eigenlijk wel een goed plan! Ik heb onder voorbehoud al andere plannen gemaakt voor die dag, maar ik ga het proberen te combineren of zo. Het lijkt me in ieder geval erg leuk.
Poubelle, jammer dat hij dus inderdaad geen relatiemateriaal is. In ieder geval kan hij nu beter zoenen, is ook wat waard.
Carra, ik moest even zoeken naar die meeting, maar dat vind ik eigenlijk wel een goed plan! Ik heb onder voorbehoud al andere plannen gemaakt voor die dag, maar ik ga het proberen te combineren of zo. Het lijkt me in ieder geval erg leuk.
Poubelle, jammer dat hij dus inderdaad geen relatiemateriaal is. In ieder geval kan hij nu beter zoenen, is ook wat waard.
Polly- Kletskop
Polly, fijn om te lezen dat je er een soort van vrede mee hebt. Het is al vaker gezegd, maar ik vind het knap dat je er zo nuchter in staat, maar dat betekent niet dat het niet moeilijk voor je is. Wie weet wat de toekomst brengt! Zou leuk zijn als je ook naar de meeting komt 2 maart!
Janedoe, ik zou denk ik wel gewoon voor wat drinken gaan. Is misschien niet heel orgineel, maar wel het handigst. Ongedwongen manier om elkaar een beetje te leren kennen en inderdaad, je kunt weg wanneer je wilt. En als jullie elkaar leuk genoeg vinden, dan komen die orginele dates nog wel.
Vlinderjoy, klinkt allemaal erg leuk!
Poubelle, daar zou ik ook niet zo goed tegen kunnen. Best fijn als iemand laat merken dat ie je leuk vindt en zich een beetje kwetsbaar opstelt. Maar dit is een beetje too much. Ik zou het er in ieder geval erg benauwd van krijgen! Ik weet ook nooit zo goed wat je in dit soort situaties moet terug sturen, dus aan mij heb je niet zo veel haha, misschien dat iemand anders iets goeds weet.
Carra, leuk dat je een date hebt vrijdag!
Caro, wat een gedoe bij jou op het werk zeg! Ik vind wel dat je er goed in staat hoor. Heel anders dan een paar weken geleden, ik heb het idee dat je het veel meer achter je kunt laten.
Lacey, heb je je buurman al gevraagd? Ik weet ook niet of ik het zou durven, maar in jouw geval zeg ik: "Gewoon doen!" (Lekker makkelijk vanaf de zijlijn ;-) )
Yaya, jammer dat je niets leuks tegenkomt! Hopelijk krijg je het huisje toegewezen, zou wel leuk zijn! Hoe woon je nu? Wat voor huisje is het?
Bliss, beterschap! Hoe is het verder met jou? Spreek je je ex nog wel eens?
Kiekeboe, ik was even benieuwd hoe het bij jou gaat. Hoor je nog wel eens wat van die jongen waar je een date mee hebt gehad? En hoe gaat het verder op Pepper?
Vino, hoe is het met jou en het internetdaten? En heb je nog wat gehoord van die date, die je toch niet zo leuk vond?
Blond, hoe is het met jou? Hebben jullie al een date gepland?
Ik had het eigenlijk niet verwacht, maar volgens mij ben ik wel een leuk exemplaar op Paiq tegen gekomen. 2 dagen geleden een poos gechat en dat was erg leuk. We hebben nummers uitgewisseld en gisteravond geappt. Volgende week gaan we al afspreken.
Maar..... ik ben er niet echt heel enthousiast over. Ik snap er niets van! We hadden echt een leuk gesprek op de chat, foto's waren leuk en ook gisteren gezellig geappt. Ik vind het ook prettig dat hij snel wil afspreken, ik heb namelijk niet zo'n zin om heel lang contact te hebben en er dan op de date achter te komen dat het niets is. Misschien is het ook wel goed dat het zo voelt en ik niet vol verwachting die date in ga. Maar ik vind mezelf gewoon een beetje raar Er is echt al in tijden niets gebeurt op dategebied, en daar heb ik veel over lopen zeuren en nu heb ik dan een date met volgens mij best wel een leuke jongen en dan ben ik niet echt enthousiast.
Janedoe, ik zou denk ik wel gewoon voor wat drinken gaan. Is misschien niet heel orgineel, maar wel het handigst. Ongedwongen manier om elkaar een beetje te leren kennen en inderdaad, je kunt weg wanneer je wilt. En als jullie elkaar leuk genoeg vinden, dan komen die orginele dates nog wel.
Vlinderjoy, klinkt allemaal erg leuk!
Poubelle, daar zou ik ook niet zo goed tegen kunnen. Best fijn als iemand laat merken dat ie je leuk vindt en zich een beetje kwetsbaar opstelt. Maar dit is een beetje too much. Ik zou het er in ieder geval erg benauwd van krijgen! Ik weet ook nooit zo goed wat je in dit soort situaties moet terug sturen, dus aan mij heb je niet zo veel haha, misschien dat iemand anders iets goeds weet.
Carra, leuk dat je een date hebt vrijdag!
Caro, wat een gedoe bij jou op het werk zeg! Ik vind wel dat je er goed in staat hoor. Heel anders dan een paar weken geleden, ik heb het idee dat je het veel meer achter je kunt laten.
Lacey, heb je je buurman al gevraagd? Ik weet ook niet of ik het zou durven, maar in jouw geval zeg ik: "Gewoon doen!" (Lekker makkelijk vanaf de zijlijn ;-) )
Yaya, jammer dat je niets leuks tegenkomt! Hopelijk krijg je het huisje toegewezen, zou wel leuk zijn! Hoe woon je nu? Wat voor huisje is het?
Bliss, beterschap! Hoe is het verder met jou? Spreek je je ex nog wel eens?
Kiekeboe, ik was even benieuwd hoe het bij jou gaat. Hoor je nog wel eens wat van die jongen waar je een date mee hebt gehad? En hoe gaat het verder op Pepper?
Vino, hoe is het met jou en het internetdaten? En heb je nog wat gehoord van die date, die je toch niet zo leuk vond?
Blond, hoe is het met jou? Hebben jullie al een date gepland?
Ik had het eigenlijk niet verwacht, maar volgens mij ben ik wel een leuk exemplaar op Paiq tegen gekomen. 2 dagen geleden een poos gechat en dat was erg leuk. We hebben nummers uitgewisseld en gisteravond geappt. Volgende week gaan we al afspreken.
Maar..... ik ben er niet echt heel enthousiast over. Ik snap er niets van! We hadden echt een leuk gesprek op de chat, foto's waren leuk en ook gisteren gezellig geappt. Ik vind het ook prettig dat hij snel wil afspreken, ik heb namelijk niet zo'n zin om heel lang contact te hebben en er dan op de date achter te komen dat het niets is. Misschien is het ook wel goed dat het zo voelt en ik niet vol verwachting die date in ga. Maar ik vind mezelf gewoon een beetje raar Er is echt al in tijden niets gebeurt op dategebied, en daar heb ik veel over lopen zeuren en nu heb ik dan een date met volgens mij best wel een leuke jongen en dan ben ik niet echt enthousiast.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Leuk Esperanza! En het geeft toch niet dat je er niet heel enthousiast over bent. Dan heb je ook geen verwachtingen en ga je er blanco in. Als het dan niks is, dan ben je ook niet teleurgesteld.
Carra- Kletskop
Ik praat eigenlijk nooit mee in dit topic, maar volgens mij is dit wel dé plek voor deze vraag. Is er hier toevallig iemand actief lid op e-matching? Ik wil graag met iemand in contact komen, maar ben zelf al tijden geen actief lid meer. En aangezien dit echt de enige is waar ik op dit moment mee in contact wil komen, vind ik het een beetje zonde om te gaan betalen.
Iemand die mij via pm wil helpen?
Iemand die mij via pm wil helpen?
Char1- Fluisteraar
- Aantal berichten : 388
Punten : 464
Registratiedatum : 18-11-10
Proberen op facebook te vinden? Hoewel ik laatst ook heb geprobeerd om een 'Bart' in Amsterdam te vinden. Onbegonnen werk natuurlijk.
Of gewoon heel vaak zijn profiel bezoeken en hopen dat hij dat ziet en jou een berichtje stuurt.
Of gewoon heel vaak zijn profiel bezoeken en hopen dat hij dat ziet en jou een berichtje stuurt.
Carra- Kletskop
Laat het gewoon over je heen komen, Esperanza. Hebben jullie al een afspraak? Kijk gewoon hoe het is, misschien word je alsnog heel enthousiast als je hem hebt ontmoet!
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: