Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+50
Sorrento
JustMeDaan
Sterre
Bazinga
Kiekeboe
Esperanza
mauwmauw
Stuiterbal
Lady4
Poubelle
Vino
Viva
Lenthe
Frappuccino
JD
ijsjemeisje
Primrose
*Noosa
Char1
Susan
SuperGrover
Tabbert
Vlinderjoy
Janelie
Sugarfall
Minx
Erin
Zwerver
Phileine
Beachgirl
Carra
Caro
June
Sneeuwvlok
_Lacey_
Kowalski
Toet
nijntje4
Burn
Gympie
Blond
Marsy28
dr_oupy
Atelier Madame
Cupcake
Chocolate Cookie
sokpop
Polly
Bliss
Antibes
54 plaatsers

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes do 10 jan 2013 - 12:28

Bah, ik voel me prut.. We hebben zondagavond voor het laatst geskyped. En toen maandag heel kort en paar whatsappjes. En toen whatsappte hij gistermiddag iets van "ik ga naar mijn ouders, waarschijnlijk spreken we elkaar niet meer, hoop dat je een fijn weekend hebt". En toen heeft hij nog 1x geappt. En verder heb ik hem niet gesproken. En eerste dagen miste ik hem helemaal niet, twijfelde ik zelfs of ik hem wel echt leuk vond.. En nu, voel ik me ontzettend rot dat ik hem al vijf dagen niet "gezien" heb.. laughcry En ik vraag me af of hij mij nog wel steeds leuk vind. Waarschijnlijk is hij gewoon druk, maar is gewoon even kut. Hij appt mij ook niet ofzo, bah.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Lady4 do 10 jan 2013 - 15:33

Antibes, wat jammer dat jullie contact zo verminderd is. Kun je hem niet een berichtje sturen dat je hem / jullie contact mist? Jullie hebben uitgesproken naar elkaar dat jullie elkaar erg leuk vinden, dus het lijkt me dat hem dat niet rauw op zijn dak zal vallen. Uit zijn reactie kun je dan misschien wat meer duidelijkheid halen.

Blond, appen! En hem vragen om te komen eten. Je bent zo'n leuke, spontane en goodlooking vrouw (lang leve de meeting!), dus niet te onzeker zijn!

Stuiterbal, wat jammer dat het echte gevoel ontbreekt. Wel goed dat je zo eerlijk naar jezelf toe bent. Beter nu dan wanneer je al een tijdje een relatie hebt. Desondanks wel heel klote. Probeer het positieve eruit te halen: er bestaan dus wel leuke mannen en het is wel degelijk mogelijk om ze tegen te komen. Hopelijk ontmoet je snel iemand bij wie je de kriebels wel krijgt.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Caro do 10 jan 2013 - 21:37

Antibes: ik snap je twijfel.. zo voelde ik me ook altijd als ik even niks hoorde van die stomme collega. Die twijfel is echt killing. maar wat Lady al zei: gewoon appen!!

Stuiter: wat jammer! Wat denk je zelf? Mis je het gevoel bij hem of is het nog te vroeg voor je? Sterkte iig met het meedelen! Dat zal echt niet makkelijk zijn!

Blond: idd: gewoon appen!!

Hier klein dilemma.. we hebben hier op het werk wat inleners al een tijd lang rondlopen. Met een van hun (jongere, leuke vent) heb ik paar keer gekletst en toen ik autoproblemen had, bood hij aan me naar huis te brengen. Ik had hem al langere tijd niet gezien maar vandaag is hij er weer en hij ziet er lekker uit!! HIj heeft een baardje laten staan en jamm... het ziet er goed uit! Misschien toch maar praatje gaan maken hahaha!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Caro do 10 jan 2013 - 22:06

Ja hoor! Ik ben maar met hem gaan praten voor de gezelligheid, hij was in Nieuw Zeeland een maand geweest. Hij had daar wel rondgereisd met een vriendin, maar dat zei hij niet met zoveel woorden maar ze hadden daar iets gehad maar dat ging niet meer worden omdat hij in NL woont en zij in Australie.

En hij vroeg of er nog iets spannends was gebeurd hier, en ik zei hem: joh.. al die intriges hier, ik update je wel een keer. En daar ging hij op in :-). Dus ik ga hem toevoegen aan FB en dan gaan we misschien eens wat doen. Zal toch weer een keer die stoute schoenen moeten aantrekken...

Om die achterlijke collega heb ik al een week niet gehuild dus we gaan vooruit :-)... Ben enorm op hem afgeknapt, hij zit ook niet meer continue in mijn hoofd, wel nog natuurlijk met vlagen maar niet meer continue zoals eerst het geval was. Dus we gaan vooruit!

Ohh en het leuke hieraan was wel, dat die collega de hele tijd langsliep toen ik met hem aan het praten was. HA. Eat your heart out ;-).
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Carra do 10 jan 2013 - 22:28

Leuk Caro!! Je bent goed bezig.

Ik heb opeens misschien binnenkort twee dates. Ik heb via een datingsite een paar keer heen en weer gemaild met jongen A en B.

A ziet er qua uiterlijk ok uit, en we lijken best veel overeenkomsten te hebben. Met B heb ik denk ik minder overeenkomsten maar die ziet er op de foto's dan weer erg leuk uit. En nu hebben ze gisteren allebei gevraagd om een keer iets te gaan drinken. ARGH!!

Tot nu toe heb ik internetdates altijd afgehouden. Maar ja, anders kom ik nooit aan een date. Dus ik denk dat ik het nu maar gewoon moet doen.. bounce
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Caro do 10 jan 2013 - 22:51

Carra schreef:Leuk Caro!! Je bent goed bezig.

Ik heb opeens misschien binnenkort twee dates. Ik heb via een datingsite een paar keer heen en weer gemaild met jongen A en B.

A ziet er qua uiterlijk ok uit, en we lijken best veel overeenkomsten te hebben. Met B heb ik denk ik minder overeenkomsten maar die ziet er op de foto's dan weer erg leuk uit. En nu hebben ze gisteren allebei gevraagd om een keer iets te gaan drinken. ARGH!!

Tot nu toe heb ik internetdates altijd afgehouden. Maar ja, anders kom ik nooit aan een date. Dus ik denk dat ik het nu maar gewoon moet doen.. bounce

Jij bent ook goed bezig!! :-). Gewoon doen..we moeten toch een keer daten. Of nee, niks moet maar willen we een kerel tegenkomen dan zal het wel moeten :-).

Maar goed.. nu moet ik nog kijken hoe ik het ga aanpakken. hij heeft wel al paar keer soort van laten blijken dat hij interesse had maar dat heb ik altijd afgehouden vanwege J (die collega), en nu doe ik dat dus niet meer. J had al gezien dat ik met hem stond te praten, kwam hij daarna nog 3x langs..JA: ik sta nog steeds met hem te praten..

Maar goed: de inlener. Hij had een baardje laten staan, stond hem goe-hoed!! Aardige vent, houdt van reizen dus, intelligent, grappig, dus ja.. denk dat ik er wel iets mee kan! Maar niet te hard van stapel lopen. Al vond ik hem die ene keer dat ik autopech had wel heel lief, hij bleef wachten totdat het gemaakt was, en al die tijd bleef hij geduldig naast me staan en bood hij wel 3x aan dat hij me naar huis wilde brengen..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Carra do 10 jan 2013 - 23:08

Klinkt als een leuke vent! Ik zou hem toevoegen op FB, beginnen met het liken en reageren op statusupdates en foto's en dan gaat het vast vanzelf!

Spannend!
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Bericht  Caro do 10 jan 2013 - 23:21

Toegevoegd aan FB!

Ondanks zijn wallen (want hij was pas gisteren geland) zag hij er goed uit vandaag :-). Moet maar eens oprecht mijn horizon gaan verbreden want ik zat zo met die ene rotvent in mijn hoofd... dat was het enige aan wie ik kon denken, stom stom stom. Hoe hij met me omgaat kan echt niet dus is hij mijn aandacht ook niet waard. En het gaat oprecht al veel beter! :-)

Dus nu de inlener. Ben heel benieuwd hoe dit gaat lopen, we stonden echt iets van een half uur te kleppen.. :-). Ook nog nonchalant gezegd "goh, en vloog je alleen of met je vriendin'.. Nee, het was dan 'n vriendin die hij vorig jaar op een andere reis had leren kennen en daarmee had hij dan nu 4 weken door NZ gereisd. Maar volgens mij door de afstand geen toekomst.. ENTER CARO! ;-)
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Carra do 10 jan 2013 - 23:26

Date-topic 2 - Pagina 11 281626781
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Bericht  Caro do 10 jan 2013 - 23:26

Toch ben ik zo ongeduldig als wat.. hij heeft het nog niet geaccepteerd! ;-)
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Antibes do 10 jan 2013 - 23:34

Lady4 schreef:Antibes, wat jammer dat jullie contact zo verminderd is. Kun je hem niet een berichtje sturen dat je hem / jullie contact mist? Jullie hebben uitgesproken naar elkaar dat jullie elkaar erg leuk vinden, dus het lijkt me dat hem dat niet rauw op zijn dak zal vallen. Uit zijn reactie kun je dan misschien meer duidelijkheid halen.

Al gedaan, juist omdat we dat wel vaker gezegd hebben idd. Maar terwijl hij eerst zelf al whatsappte dat hij me miste, of ik een "miss you too hon" terugkreeg... Is ut nu, niets, nada, keine Reaktion... :nopompom:
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Carra do 10 jan 2013 - 23:41

Blegh Antibes, wat stom. Kan het zijn dat het écht druk is met het een of ander en zijn telefoon niet altijd bij de hand heeft? Je kan denk ik weinig anders dan afwachten.

Caro; Geduld!
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Bericht  Antibes do 10 jan 2013 - 23:45

Naja, het zijn whatsappjes.. Dus ik zie hem online komen, mijn éne vinkje in twee vinkjes veranderen en weer offline gaan... Hij is gewoon een weekend bij zijn ouders. Hij gaf dus woensdag al aan dat we elkaar misschien niet zouden spreken dit weekend, wat ik dus vreemd vind. Hij heeft dus 2x wel geantwoord op een appje, maar dan zonder iets van liefs, kuss of wat dan ook erbij.. Vond het van tevoren al raar dat hij aangaf dat we elkaar dan dus dit weekend niet echt zouden spreken, ik bedoel, je bent gewoon een weekend bij je ouders? Dat is hij al vaker geweest en dan was er gewoon whatsappcontact, hooguit geen skype...

En naja, het gaat me niet om dit weekend (het is daar al weekend he, voor jullie de draad kwijt zijn), maar het was voor vorig weekend ook al minder. Toen zondag gesky[ed en dat was hartstikke leuk. Toen maandag nog spontaan van hem een berichtje maar verder alleen minimaaaaal (of nog minder dan minimaal) antwoord als ik hem wat stuurde. Naja, ik moet maar gewoon afwachten en kijken of we elkaar morgenavond of zondag nog op skype spreken.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Caro do 10 jan 2013 - 23:56

Hmm ik vind het niet zo heel positief klinken als ik eerlijk ben meis! De volgende keer als je hem spreekt zou je misschien wel om duidelijkheid kunnen vragen?
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Toet vr 11 jan 2013 - 0:27

Hmm dat klinkt inderdaad niet heel positief Antibes, jammer zeg. Maar hoe zag je dit verder zelf voor je? Weet je al wat je ermee gaat doen?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Chocolate Cookie vr 11 jan 2013 - 3:36

Ik denk dat ik mij maar weer ga afmelden van de datingsite's. Ik ben blijkbaar voor 1 ding leuk zoals altijd... Pff...
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809

Bericht  Gast vr 11 jan 2013 - 3:51

Antibes, jammer dat het zo gaat. Ik vind het net als de rest niet heel positief klinken.. Date-topic 2 - Pagina 11 1371890812 Zeker omdat hij eerst ook zo enthousiast was als jij. Moeilijk, ik zou het nu even aan hem overlaten.

Caro, klinkt als een sexy man! Wink

Blond, ik zou hem ook gewoon appen!

Stuiterbal, heb je het hem al verteld? En hoe voel je je nu?

Carra, leuk! Heb je wel zin in de dates?

Vino, veel plezier alvast!

Toet, jij hebt vandaag een date toch?

Dr oupy, heb jij je date nog gesproken?

Ik denk dat datingsites niks voor mij zijn. Ben echt nog niks leuks tegen gekomen, bij iedere man heb ik wel iets van 'nee, dat is niks'. Wel al een paar likes gehad, maar die profielen spreken me niet aan. Ik denk dat ik maar gewoon meer op pad moet en mannen in real moet leren kennen, alleen ben ik daar weer te schijterig voor. Date-topic 2 - Pagina 11 1371890812

Gast
Gast

Bericht  Carra vr 11 jan 2013 - 4:16

Jaya, ik heb nog nooit een date via internet gehad dus vind het doodeng. Maar ik moet er van mezelf maar een keer doorheen. Ik ben op zo een site ook zo ontzettend kritisch, maar heb nu geprobeerd dat iets minder te zijn. Een foto zegt nog steeds niet veel. Als iemand in het echt stralende pretoogjes heeft kan ik daar als een blok voor vallen. Maar dat zie je niet op een foto. Uiteraard moeten ze niet afzichtelijk zijn, dat hoeft nou ook weer niet. Wink

C.C wat balen. Maar misschien ligt het wel aan het soort site waar je op staat. Op Paiq had ik ook zo veel van dat soort gesprekken. Nu op e-matching een stuk minder.

Jaaaaa Toet heeft vandaag haar date! Spannend, veel succes!!

Blond, heb je hem al geappt?
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Bericht  Blond vr 11 jan 2013 - 4:22

Ja ik heb hem geappt! En het is dus best wel semi positief. Hij appte al snel dat ik zijn post weg mocht gooien, maar daarna vroeg hij meteen naar mijn huisje en of alles goed ging ( Date-topic 2 - Pagina 11 281626781). Dus wij een beetje daarover appen en toen heb ik geschreven: "Je moet binnenkort maar een x komen kijken!". En dat vond hij heel erg leuk (zei hij).

Alleen hebben we nu nog geen afspraak gemaakt. Maar oké, ik heb de stap gezet.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Toet vr 11 jan 2013 - 4:27

Jeeeeeeej goedzo Blond, leuk!

Ja ik heb vanavond mijn date. Word echt GEK van de zenuwen :O
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Blond vr 11 jan 2013 - 4:29

Toet schreef:Jeeeeeeej goedzo Blond, leuk!

Ja ik heb vanavond mijn date. Word echt GEK van de zenuwen :O

Date-topic 2 - Pagina 11 281626781

Ik vind het zo leuk voor je! En zo'n stoere actie! Ik ben fan van dit verhaal Very Happy
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Toet vr 11 jan 2013 - 4:31

Waaah ja ik vind het ook echt heel leuk! Hij stuurde straks ook nog een super leuk berichtje maar ik vind het ook heel eng haha
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Stuiterbal vr 11 jan 2013 - 5:16

Even snel ik moet zo weer weg.

Ik heb het hem vanmorgen meteen verteld. Ik voelde me echt heel erg klote.
Ik ben eerlijk geweest en verteld hoe ik me voelde, wat ik miste enz. Dat ik wilde dat hij ervan af wist en dat ik niet erom ga liegen. Vooral omdat ik weet dat hij het echt zag zitten helemaal.

Het kwam voor hem best hard aan en hij was ook verdrietig maar ving het heel sportief op en waardeerde mijn eerlijkheid enorm. Hij vind mij idd helemaal tegek het was helemaal compleet het plaatje voor hem en dit was de eerste keer dat hij zich zo rot voelde na het daten dat het dus toch niet wederzijds is, terwijl dat wel vaker zo is geweest.
Nah ja goed never mind ik voelde me op dat moment nog rotter.
Ben wel opgelucht nu maar ik weet gewoon niet wat het probleem is.

Is hij het, voel ik gewoon geen wow, is hij niet de persoon voor mij ?
Of ben ik gewoon te gesloten, te terug houdend en kan ik me niet open stellen ?

Nah ja we zullen zien.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Poubelle vr 11 jan 2013 - 5:29

Spannend Toet! Have fun!!

Caro, goed bezig! Heeft 'ie je al geaccepteerd?

Stuit, goed dat je het 'm hebt verteld. Wel balen dat hij verdrietig is maargoed, kun jij ook heel weinig aan doen. Gevoelens kun je niet dwingen. Er komt vast iemand bij wie je die twijfels niet hebt.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Toet vr 11 jan 2013 - 6:43

Aaaaah kan ik nog terug? Zit nu in de trein en ik kan wel janken! Hebben jullie dat ook altijd? Men ik word niet goed van mezelf. Ik wou net bijna wijn halen om in de trein de drinken haha maar dat ging me toch iets te ver.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud