Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+50
Sorrento
JustMeDaan
Sterre
Bazinga
Kiekeboe
Esperanza
mauwmauw
Stuiterbal
Lady4
Poubelle
Vino
Viva
Lenthe
Frappuccino
JD
ijsjemeisje
Primrose
*Noosa
Char1
Susan
SuperGrover
Tabbert
Vlinderjoy
Janelie
Sugarfall
Minx
Erin
Zwerver
Phileine
Beachgirl
Carra
Caro
June
Sneeuwvlok
_Lacey_
Kowalski
Toet
nijntje4
Burn
Gympie
Blond
Marsy28
dr_oupy
Atelier Madame
Cupcake
Chocolate Cookie
sokpop
Polly
Bliss
Antibes
54 plaatsers

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Vlinderjoy za 26 jan 2013 - 9:46

Weer thuis van een hele leuke middag/avondDate-topic 2 - Pagina 19 2474380249
Vlinderjoy
Vlinderjoy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Burn za 26 jan 2013 - 9:52

Vertel!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Vlinderjoy za 26 jan 2013 - 10:14

De middag heel gezellig in de stad rond gelopen en nog wat vrienden van hem tegengekomen en wat mee gedronken.

eind van middag naar zijn huis gegaan, hij woont in centrum dus waren we zo! en nou we waren binnen en hij vraagt ineens heb je zin in thee? dus ik zei ja lekker. toen keek die me aan en zei ik heb zin in iets anders en zoende me Date-topic 2 - Pagina 19 2474380249 enne daarna ging die me masseren!!

vind het toch wel een onwijs leuke jongen smile
Vlinderjoy
Vlinderjoy
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Vino za 26 jan 2013 - 12:19

Leuk vlinderjoy! Ik wil ook weer verliefd worden. smile
Ik merk wel dat ik het vervelend vind hoe het is afgelopen met m'n date zeg maar. Laatste paar sms'jes waren niet helemaal aardig. Ik moest een beetje bot zijn om de boodschap over te brengen zeg maar. Maar ik voel me niet goed bij bot zijn. Hij is wel gestopt met sms'en, dus wat dat betreft is het doel bereikt. Maar ik heb het gevoel dat ik sorry moet zeggen ofzo..
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  JD za 26 jan 2013 - 12:56

Mag ik me hier ook voorzichtig komen melden?

Ik ben nog meer iets meer dan een maand vrijgezel, maar besloot me toch anderhalve week terug aan te melden op een datingsite. Ik was nogal sceptisch over datingsites, maar ja..al mijn vriendinnen hebben een vriend/kindjes, dus ik kom nooit meer in de kroeg, en zie even niet hoe ik anders iemand moest ontmoeten.
Daarnaast was ik nogal sceptisch omdat het eigenlijk veel te snel is. Ik ben nog niet over mijn ex heen, en nu iemand anders zoenen ofzo zou nog een beetje als vreemdgaan voelen, ook al klinkt dat misschien stom.
Maar toch ben ik iemand die heel erg graag in een relatie zit, dus daar ging ik, op naar die datingsite.

Na heel veel berichtjes van enge (en oude!) griezels, kwam ik opeens een leuke foto tegen. Profiel klonk ook onwijs leuk en toen opeens keek in naar zijn woonplaats....mijn woonplaats! Erg toevallig.
Nu hebben we een week heen en weer gemaild. Vanmiddag hebben we nummers uitgewisseld... Ik wilde even wachten met smsen, maar ik had al snel een appje van hem, en nu hebben we dus de hele avond heen en weer zitten whatsappen.

Aan de ene kant vind ik het leuk, hij is ook volgens mij echt leuk (voor zover je dat kunt zeggen na alleen mail/app contact en 1 foto), maar het voelt ook als snel....te snel.
Kortom.....wordt vervolgd!!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Susan za 26 jan 2013 - 13:08

Leuk joh, JaneDoe! Ik hoop dat er iets moois uit opbloeit.

Natuurlijk moet je de tijd nemen die je nodig hebt, maar ik hoop niet dat je je schuldig gaat voelen naar je ex of zoiets dergelijks. Het moet voor jou goed voelen, maar als het goed voelt ben je volkomen vrij om ervoor te gaan. Het is zeer beslist geen vreemdgaan.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  JD za 26 jan 2013 - 13:23

Nee het is geen schuldgevoel naar mijn ex, absoluut niet, hij gaat door en ik dus ook. Maar toch....moet ik er nog even achter zien te komen of ik er echt al helemaal voor open sta. Gelukkig komt hij zelf ook uit een lange relatie, dus snapt dat ik t rustig aan wil doen.... weet ook niet of er op korte termijn een date komt, eerst nog even rustig heen en weer appen. Al kan ik me nu al vreselijk zenuwachtig maken om het idee van een date....weer even wennen hoor poeh!
I'll keep you posted!! smile
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Marsy28 za 26 jan 2013 - 14:05

Leuk zou zijn als je de nieuwe date meeneemt naar het werk van je je ex Laughing
Oh wat gemeen Marsy...
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  JD za 26 jan 2013 - 16:22

Hihi geen slecht idee,maar dat zou ik dan pas doen op de derde date ofzo....wil natuurlijk wel overdreven klef kunnen doen dan daar Wink
Hij verwacht in ieder geval niet dat ik ga daten,hij denkt echt dat ik nog avond aan avond huilend om hem op de bank zit,dus hij zou zichh kapot schrikken als ik op zn werk kom binnenlopen met een knappe vent... Maar goed,voorlopig krijg ik het nog een beetje benauwd als ik aan die date denk bbbrrr!
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Vlinderjoy za 26 jan 2013 - 22:32

Vino, ik begrijp jou gevoel heel goed. Ik heb ook zoiets gehad met een date. Hij was smoorverliefd op me maar ik voelde niks voor hem, eerst vriendelijk proberen te vertellen maar hij bleef een beetje stalkerig, dus op gegeven moment ook beetje bot gereageerd en je daarna dan weer rot voelen, maar probeer het naast je neer te leggen, elke keer die smsjes zijn ook vervelend!

Janedoe, welkom en ik ben nu ook nog maar 2 maanden vrijgezel…. En heb me ook na een maand ingeschreven op datingsite, zelfde wat jij al zegt, ik kom hier gewoon geen jongens tegen. Ik vind/vond ook nog wel snel hoor en daarom weten nog weinig mensen in mijn omgeving het omdat ik ook bang ben voor de reacties van; wow doe je snel blabla. Enne nou gister dus een 3e date enne gezoend en ook wel meer dan zoenen, voelde eerst ook wel even vreemd, maar daarna niet meer, voelde juist best wel vertrouwd, op welke datingsite sta jij? En ik ken de enge griezels die je reacties sturen haha, sommige zouden je vader kunnen zijn J

Maar benieuwd hoe jou contact met die jongen gaat lopen Wink

Enne de 1e date is altijd doodeng, haha ik weet nog goed, ik durfde bijna niet maar als je paar keer gedaan hebt wordt het makkelijker en steeds leuker J

Haha Marsy, leuke opmerking hihiDate-topic 2 - Pagina 19 394967
Vlinderjoy
Vlinderjoy
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Susan zo 27 jan 2013 - 3:25

JaneDoe schreef:Hihi geen slecht idee,maar dat zou ik dan pas doen op de derde date ofzo....wil natuurlijk wel overdreven klef kunnen doen dan daar Wink
Hij verwacht in ieder geval niet dat ik ga daten,hij denkt echt dat ik nog avond aan avond huilend om hem op de bank zit,dus hij zou zichh kapot schrikken als ik op zn werk kom binnenlopen met een knappe vent... Maar goed,voorlopig krijg ik het nog een beetje benauwd als ik aan die date denk bbbrrr!

Ik weet niet in hoeverre je dit meent, maar dat zou ik dus echt NIET doen. Ik snap dat het heel even lekker kan voelen, maar ik denk dat je je eigen glazen ingooit, zeker als die date echt leuk blijkt te zijn. Ten eerste is het voor zo'n jongen echt niet leuk om gebruikt te worden om een punt te maken naar je ex (en geloof me dat hij dat heus wel zal merken), ten tweede denk ik dat je op het moment zelf toch ook niet zo heel lekker zit en ten derde weet je onderhand wel hoe je ex is, dat hij een behoorlijk kort lontje heeft en tot heel veel narigheid in staat is. Stel, het lukt je om hem jaloers te maken, wie weet wat je dan allemaal weer in hem naar boven haalt. Wil je nu echt dat een eventuele prille liefde wordt verziekt door allerlei wraak- en stalkacties van zijn kant?

Je hoeft jezelf niet met je nieuwe liefde in de wc op te sluiten uit angst dat je ex een glimp van jullie opvangt, maar doe jezelf een plezier en ga het in godsnaam ook niet opzoeken. Dan ben je echt goed stom bezig. Wees gewoon blij als het hoofdstuk 'ex' goed en wel is afgesloten en ga de wonden niet eigenhandig open halen, want jij gaat de prijs ervoor betalen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  JD zo 27 jan 2013 - 3:45

o haha susan, ik meende het niet al te serieus hoor!
Aangezien hij in zo'n beetje de enige leuke kroeg hier in het dorp werkt, zal de kans groot zijn dat hij evt voor een 1e date voorstelt om naar die kroeg te gaan, maar ik wil het juist mijden. geeft me een veel te ongemakkelijk gevoel, en denk dat ik me er niet beter van ga voelen... Kijk uiteindelijk kan ik die kroeg niet eeuwig gaan mijden, maar voorlopig wel hoor smile
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Polly ma 28 jan 2013 - 12:49

Poubelle, wat leuk, hebben jullie al een nieuwe date gepland?

Phileine, en hebben jullie al een date gepland? Gelukkig heb je nog even gewacht met je profiel verwijderen smile

Zo, ik ben weer thuis. Het was fantastisch van begin tot einde en ik mis hem ontzettend maar ben niet van plan om in de put te gaan zitten, waarom treuren over iets waar ik alleen maar met een glimlach aan terug kan denken? Die laatste avond vielen we in slaap terwijl we het over onze schema's hadden, maar het blijft te lastig omdat we allebei de hele wereld overvliegen, hij net zo erg als ik. En dan kunnen we maar beter afwachten en zien of het in de toekomst wel misschien een keer kans van slagen heeft, dan dat we nu iets starten waarvan we weten dat het geen goed einde kan hebben. Realistisch blijven dus, ook al is het shit.
Maar poeh, wat is hij leuk!! Toch wel balen dit hoor, zit ik hier alleen in mijn koude bed.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Caro di 29 jan 2013 - 6:11

Polly schreef:Poubelle, wat leuk, hebben jullie al een nieuwe date gepland?

Phileine, en hebben jullie al een date gepland? Gelukkig heb je nog even gewacht met je profiel verwijderen Date-topic 2 - Pagina 19 561177

Zo, ik ben weer thuis. Het was fantastisch van begin tot einde en ik mis hem ontzettend maar ben niet van plan om in de put te gaan zitten, waarom treuren over iets waar ik alleen maar met een glimlach aan terug kan denken? Die laatste avond vielen we in slaap terwijl we het over onze schema's hadden, maar het blijft te lastig omdat we allebei de hele wereld overvliegen, hij net zo erg als ik. En dan kunnen we maar beter afwachten en zien of het in de toekomst wel misschien een keer kans van slagen heeft, dan dat we nu iets starten waarvan we weten dat het geen goed einde kan hebben. Realistisch blijven dus, ook al is het shit.
Maar poeh, wat is hij leuk!! Toch wel balen dit hoor, zit ik hier alleen in mijn koude bed.

Ahhh ik vind het toch wel sneu maar wat goed dat jij er zo op kan terugkijken!! Heel knap!

Antibes: hoe is het met jou eigenlijk??
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Bliss di 29 jan 2013 - 7:08

Caro schreef:
Polly schreef:Poubelle, wat leuk, hebben jullie al een nieuwe date gepland?

Phileine, en hebben jullie al een date gepland? Gelukkig heb je nog even gewacht met je profiel verwijderen Date-topic 2 - Pagina 19 561177

Ahhh ik vind het toch wel sneu maar wat goed dat jij er zo op kan terugkijken!! Heel knap!

Antibes: hoe is het met jou eigenlijk??

Helemaal mee eens

&

dat vraag ik me ook af ja!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 29 jan 2013 - 7:11

Polly, jij bent echt heel sterk inderdaad! En ik geloof er echt in dat als jullie bij elkaar horen, jullie elkaar later nog wel een keer tegen gaan komen.

Gast
Gast

Bericht  _Lacey_ di 29 jan 2013 - 7:12

Ja, ik vraag me ook af hoe het nu met Antibes is.
Vandaag kwam ik buurman weer tegen. Nog steeds de ballen niet gevonden om hem te vragen... :nopompom:

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  Carra di 29 jan 2013 - 7:23

Ik geloof dat het best goed komt Polly! Wel goed dat je er zo relaxed in staat.

Caro, hoe is het met jou? En naar Antibes ben ik ook benieuwd.

En Bliss en Jaya nog updates?

Lacey, gewoon vragen! Het is bijna donderdag!
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Bliss di 29 jan 2013 - 7:39

Ik heb 0,0 updates! Zit nu ook een beetje ziekjes op de bank, dus voel me een beetje zo: Date-topic 2 - Pagina 19 1270000679

En jij Carra, wanneer heb je de date met die andere jongen??

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Antibes di 29 jan 2013 - 7:45

Het gaat sowieso niet zo goed met me, even los van dit verhaal. Maar het is helemaal klaar uit en over. Ik heb hem om echte duidelijkheid gevraagd (gezegd dat ik al 10x tegen mezelf gezegd heb dat hij er absoluut nooit iets in ziet en dat ik dat moeilijk vind, dus of hij alsjeblieft daarin duidelijk wil zijn) en gekregen. Hij ziet het inderdaad op geen enkele manier ooit gebeuren. Hij vindt me wel nog steeds fantastisch (zég dat dan niet) en hij wil contact houden, omdat hij het wel ook bijzonder vond wat we hadden. Dus we houden wel contact (ik vind het ook zonde om contact te verbreken terwijl we elkaar wel gewoon leuk vinden qua vrienden ook) en wie weet wordt het ooit een friendship abroad, maar ik probeer hem nu even niet te spreken, doet pijn. Wel frusterend, had nooit gedacht dat dit zo'n pijn kon doen terwijl ik hem natuurlijk nooit gezien heb. Komt denk ik omdat ik weer teruggeworpen word op mijn eigen angsten en er eigenlijk al niet in durfde te geloven. smile

Sorry, daarom ook niet zoveel behoefte gehad om hier mee te lezen of te updaten, hoop dat jullie dat wel een beetje snappen.. Wink

Polly: heel knap hoe je ermee omgaat inderdaad, ik kan wel een beetje van jouw instelling gebruiken. smile
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Caro di 29 jan 2013 - 7:55

Ik snap je als geen ander Antibes! Verdriet om een virtuele liefde is echt zo enorm kut. Je krijgt van mij een dikke knuffel!!

@Carra: hoe het met mij gaat? Ja gaat op zich wel, ik zie alles om me heen gebeuren op het werk en de sfeer is er niet echt beter op geworden maar één ding: wat ben ik blij-hij dat het niet om mij draait in dit geheel! Het hele bedrijf had het er blijkbaar over die twee en dan ben ik nog blijer dat ik het niet ben! De afdeling van zijn vriendin had afgelopen weekend een uitje naar Duitsland en ze hebben haar blijkbaar (die vriendin) het hele weekend ermee gepest onder het mom van: je kerel is echt niet alleen, die zit bij M... en dat lijkt me onwijs zwaar voor haar. Dat gun ik niemand eigenlijk.

Droeftoeter zelf onttrekt zich lekker aan alles want die zit thuis te werken hele dagen. Lekker laf. Zo'n onwijze afknapper die vent. Niet te filmen...

Voor de rest gebeurt er bij mij vrij weinig :-). Heb nog wel contact via een datingsite met iemand (die dezelfde naam heeft als mijn ex), maar hij lijkt beetje humor te ontbreken ofzo. Hij mailt wel 1x per dag uitgebreid, laat me vanalles weten over zijn dag maar het lijkt én niet de diepte in te gaan én beetje humorloos. Weet niet of ik nu voorzet moet geven voor een date of niet.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Carra di 29 jan 2013 - 8:02

Tuurlijk snappen we dat. Wat rot dat je je zo voeltDate-topic 2 - Pagina 19 699888

Het is gewoon écht liefdesverdriet. Ook al is er nooit iets gebeurd en hebben jullie elkaar nooit gezien. Je hebt je open gesteld voor iemand terwijl je daar al zoveel moeite mee had. En dan is het logisch dat het pijn doet. Als vriendschap nu te moeilijk voor je is, zou ik dat even op een laag pitje zetten. Misschien over een paar weken/maanden, maar als het jouw meer pijn doet dan dat het leuk is om te skypen en whatsappen dan zou ik het niet doen. Op die manier kom je misschien ook minder makkelijk los hem.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Bericht  Carra di 29 jan 2013 - 8:08

Caro; jeetje wat een bizarre situatie op de werkvloer. Erg lullig dat de collega's van zijn vriendin haar daar zo mee pesten. Dat lijk me vrij pijnlijk om aan te horen. Wees blij dat jij in ieder geval van hem af bent.

En de andere, soort van, collega. Die je had toegevoegd op facebook. Heb je daar al een berichtje naar gestuurd?

Bliss, ik heb als het goed is vrijdag een date. Maar het is nog een beetje vaag allemaal. Dus ik wacht rustig af. En ik ga waarschijnlijk zaterdag uit in Den Haag. Dus waar zijn de leuke mannen??
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Bericht  Caro di 29 jan 2013 - 8:14

Carra schreef:Tuurlijk snappen we dat. Wat rot dat je je zo voeltDate-topic 2 - Pagina 19 699888

Het is gewoon écht liefdesverdriet. Ook al is er nooit iets gebeurd en hebben jullie elkaar nooit gezien. Je hebt je open gesteld voor iemand terwijl je daar al zoveel moeite mee had. En dan is het logisch dat het pijn doet. Als vriendschap nu te moeilijk voor je is, zou ik dat even op een laag pitje zetten. Misschien over een paar weken/maanden, maar als het jouw meer pijn doet dan dat het leuk is om te skypen en whatsappen dan zou ik het niet doen. Op die manier kom je misschien ook minder makkelijk los hem.

Ik sluit me hier volledig bij aan! Liefdesverdriet is zo ontzettend pijnlijk, ook al was het op afstand: je gevoelens waren echt! En ik herken me in wat je zegt.. je geeft je al zo moeilijk bloot en dan is daar iemand: die breekt je muurtje af en dan zit je alsnog met de gebakken peren.. Het is zo pijnlijk..

En ik kan uit eigen ervaring spreken, geen contact is dan toch makkelijker.. Hoe dubbel daarin je gevoel ook kan zijn.

@Carra: nee, ik vond zijn FB foto's echt niet leuk en hij was zo aan het brallen op FB met zijn vriendjes dat ik hem echt niet meer leuk vind haha!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Carra di 29 jan 2013 - 8:42

Haha Caro, tja, dan kan je er ook opeens klaar mee zijn.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud