Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+50
Sorrento
JustMeDaan
Sterre
Bazinga
Kiekeboe
Esperanza
mauwmauw
Stuiterbal
Lady4
Poubelle
Vino
Viva
Lenthe
Frappuccino
JD
ijsjemeisje
Primrose
*Noosa
Char1
Susan
SuperGrover
Tabbert
Vlinderjoy
Janelie
Sugarfall
Minx
Erin
Zwerver
Phileine
Beachgirl
Carra
Caro
June
Sneeuwvlok
_Lacey_
Kowalski
Toet
nijntje4
Burn
Gympie
Blond
Marsy28
dr_oupy
Atelier Madame
Cupcake
Chocolate Cookie
sokpop
Polly
Bliss
Antibes
54 plaatsers

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro di 22 jan 2013 - 21:03

Vino schreef:Leuke update dr oupy!
Caro, goed dat je je grenzen aangeeft. En droeftoeter... Tja.. Een zooitje is het wel haha.
Blond, leuk! Goed bezig.

Ik heb mijn date afgezegd. Ik werd echt gek van zijn sms'jes. Heb hem dat ook gezegd, maar hij wil het nog niet zo bevatten ofzo. Ik laat hem ff met rust, hopelijk hij mij ook..

Klinkt leuk Oupy!

Haha ja een zooitje is het wel he met onze droeftoeter! Echt.. hoeveel planken kan iemand voor zijn hoofd hebben. En ja die ex.. ik heb het idd heel duidelijk aangegeven maar het leuke is gewoon dat hij wel toegeeft hoe onze band was en dat ik het eerste meisje ben waar hij ooit van heeft gehouden. Dat is toch wel leuk om te horen, zeker omdat hij echt wel mijn hart gebroken heeft en ik altijd in de veronderstelling was dat ik slechts een van de zovelen was. Hij geeft heel duidelijk toe dat dat dus niet het geval was en dat ik nog steeds per sprake kom bij familie. Daarom vindt hij het erg lastig om nu wel of geen afspraak te maken, omdat ik een gevaar kán zijn en hij wil niet vreemdgaan. Hartstikke goed natuurlijk! Dus ik heb duidelijk gezegd: of als we afspreken dan vertel je het gewoon of niet. En dan spreken we af als we meerdere mensen bij elkaar kunnen krijgen.

Maar toch.. toch is het vleiend natuurlijk!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 22 jan 2013 - 21:14

Het lijkt me duidelijk dat je niet af moet spreken met hem Caro, ook niet als er meerdere mensen bij aanwezig zijn. Dat is vragen om problemen smile

Gast
Gast

Bericht  Caro di 22 jan 2013 - 21:32

Carrie schreef:Het lijkt me duidelijk dat je niet af moet spreken met hem Caro, ook niet als er meerdere mensen bij aanwezig zijn. Dat is vragen om problemen Date-topic 2 - Pagina 18 561177

Ja, dat was mijn gevoel ook al. Niet afspreken, maar het was meer beetje 'overwhelming' dat hij dat zo duidelijk zei zeg maar. Ik had echt zoiets van 'ik? een gevaar?'... Ik vond het meer gezellig maar het was omdat hij het zo heel duidelijk zei dat ik echt zoiets had van 'huh??' En zijn vrouw zou het niet tof vinden dus dan doe ik daar niet aan mee. Er zijn al langer plannen om met ons clubje van vakantie destijds (heel hecht toen) een reunie te organiseren. En als die afspraak doorgaat dan ga ik natuurlijk wel! Maar dan zijn we met 12 mensen in totaal ofzo en dan zal het wel meevallen allemaal. Ik ben een volwassen vrouw en ik ga me écht niet nogmaals laten meeslepen in iets door hem :-). Kerel heeft mijn hart destijds totaal gebroken, en dat laat ik echt niet nog een keer gebeuren hoor! Zeker niet na al die sores met droeftoeter :-). Mijn hartje is alleen nog beschikbaar voor de juiste mannen :-).
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Bliss di 22 jan 2013 - 21:33

Carrie schreef:Het lijkt me duidelijk dat je niet af moet spreken met hem Caro, ook niet als er meerdere mensen bij aanwezig zijn. Dat is vragen om problemen Date-topic 2 - Pagina 18 561177

Idd, ik zou (zeker met die flapdrol op je werk in je achterhoofd) dit soort situaties zeker niet op gaan zoeken.

Vino, jammer, maar begrijpelijk! Haha hij kan ook te veel van zich laten horen natuurlijk :P

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 22 jan 2013 - 21:51

Caro schreef:

Ja, dat was mijn gevoel ook al. Niet afspreken, maar het was meer beetje 'overwhelming' dat hij dat zo duidelijk zei zeg maar. Ik had echt zoiets van 'ik? een gevaar?'... Ik vond het meer gezellig maar het was omdat hij het zo heel duidelijk zei dat ik echt zoiets had van 'huh??' En zijn vrouw zou het niet tof vinden dus dan doe ik daar niet aan mee. Er zijn al langer plannen om met ons clubje van vakantie destijds (heel hecht toen) een reunie te organiseren. En als die afspraak doorgaat dan ga ik natuurlijk wel! Maar dan zijn we met 12 mensen in totaal ofzo en dan zal het wel meevallen allemaal. Ik ben een volwassen vrouw en ik ga me écht niet nogmaals laten meeslepen in iets door hem :-). Kerel heeft mijn hart destijds totaal gebroken, en dat laat ik echt niet nog een keer gebeuren hoor! Zeker niet na al die sores met droeftoeter :-). Mijn hartje is alleen nog beschikbaar voor de juiste mannen :-).

Ok, goed zo smile Want er zullen wel meer mannen in je leven komen die geinteresseerd in jou zijn, ook wanneer ze al een vrouw hebben. Hoef je je niet elke keer door gevleid voelen, dat gebeurt helaas nou eenmaal. En sommige mannen hebben daar een radar voor, dat bepaalde vrouwen dat dan bijzonder vinden. Ik bedoel daarmee dat je daar niet teveel mee bezig hoeft te zijn. Ik heb zelf nooit getrouwde mannen achter me aan, misschien straal ik dat uit? Juist een reden voor mij om flink bij de uit te buurt te blijven, heb je niks aan. En bijzonder is het niet, boys will be boys smile Ik krijg ook vaak genoeg aandacht van mannen, zo gaat dat nou eenmaal in het leven.

Gast
Gast

Bericht  Caro di 22 jan 2013 - 22:07

Nou, mannen die al een vrouw hebben kunnen een boompje uitzoeken :-). Ik heb het gehad met droeftoeter en ik ben blij dat die ex daar dus gewoon eerlijk over is en zegt: joh, je bent een gevaar dus ik weet niet of het slim is. Denk dat het meer gevlijd voelen is dat ik me destijds gewoon als een van de zovelen heb beschouwd en dat nu dus níet zo lijkt te zijn.

Maar afspreken 1 op 1 ga ik hoe dan ook niet doen. Ik heb er niks aan, hij heeft er niks aan, je kan alleen problemen krijgen. En daar heb ik OPRECHT geen behoefte aan :-). Ben ik te goed voor :-).
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Toet wo 23 jan 2013 - 0:06

Ohh ik ben zo slecht, moet echt nog veel teruglezen hier! Blond, lekker bezig! Ben benieuwd of je reactie krijgt vandaag Very Happy
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Poubelle wo 23 jan 2013 - 5:44

Blond heb je al wat gehoord?

Ik ben nog steeds een beetje aan het chatten met die leuke jongen van aan de bar.
Net voegde een jongen met wie ik vroeger weleens heb gezoend me toe op fb en hij stuurde me meteen een berichtje. Toen even gechat, toen vroeg hij m'n nummer ('Dit praat wel lastig zo he, geef me anders je nr, whatsappen is wat makkelijker'), en daarna vroeg 'ie of we binnenkort wat zouden gaan drinken, en nu gaan we morgenavond dus wat eten!
Geen idee of het een date is, maar ik denk dat het wel gezellig wordt!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Bliss wo 23 jan 2013 - 5:52

Lekker bezig, Poubelle! Aan mannelijke aandacht geen gebrek zo te horen Very Happy

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Carra wo 23 jan 2013 - 6:35

Ik vind het in ieder geval een date! Date-topic 2 - Pagina 18 3079029344 Veel plezier!
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast wo 23 jan 2013 - 6:37

Ik vind het ook een date, leuk Poubelle, veel plezier alvast!

Gast
Gast

Bericht  Tabbert wo 23 jan 2013 - 6:56

Zeker een date Poubelle!

(ps. kon hij wel lekker zoenen Wink )

Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Bericht  Poubelle wo 23 jan 2013 - 6:58

Tabbert schreef:Zeker een date Poubelle!

(ps. kon hij wel lekker zoenen Wink )

Hahaha het is wel een paar jaar terug maar ik geloof van wel!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Bericht  Poubelle wo 23 jan 2013 - 6:58

En bedankt meiden, jullie horen hoe het was!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Bericht  Caro wo 23 jan 2013 - 7:16

Klinkt zeker als een date Poubelle!

Hier heb ik vandaag aan de ex verteld dat we niet 1 op 1 gaan afspreken, dat het gevaar teveel schuilt en daar was hij het volledig mee eens. Ik wil niks doen om zijn vrouw + kids pijn te doen en ik wil mezelf niet in die situatie zetten, dus aan alle kanten: nee. Niet doen :-).

En de droeftoeter heb ik vandaag wel gezien maar niet gesproken. Hij lijkt echt wel 100 kilo aan gewicht op zijn schouders te hebben en dat vind ik van de ene kant zielig, van de andere kant: dit is zíjn puinzooi. Niet de mijne :-). Ik heb genoeg andere dingen om me op te focussen :-)
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Vlinderjoy wo 23 jan 2013 - 8:21

Klinkt zeker als een date poubelle Date-topic 2 - Pagina 18 3079029344 Very Happy

Net belde mijn `date`heb nu 2 keer afgesproken met hem en hij vroeg of ik zaterdag weer wilde afspreken Very Happy dus ben benieuwd hoe onze 3e date gaat worden!Date-topic 2 - Pagina 18 561177
Vlinderjoy
Vlinderjoy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10

Bericht  Carra wo 23 jan 2013 - 23:36

Ik heb opeens een onverwachte date. Ik ben nu bijna twee maanden ingeschreven op een site en had aan het begin contact met een jongen. We hebben een weekje geappt, en toen viel het stil. Nu stuurde hij opeens gisteren een berichtje of ik al aan het daten was en zo nee, of ik dan iets met hem wilde gaan drinken.

Beetje vaag, waarom dat nu opeens zo komt, maar aangezien ik over mijn date-angst heen ben vind ik het prima! We hebben best een aantal overeenkomsten. Hij is alleen wel wat jonger.
Maar ach, koffie drinken kan best! Ik weet alleen nog niet wanneer.

Edit: Spannend Vlinderjoy. Vind je hem ook al echt leuk?
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Vlinderjoy do 24 jan 2013 - 1:20

Wat leuk Carra Very Happy en inderdaad gewoon doen en dan zie je het wel toch?

En nou de 1e keer dat ik hem in het echt zag dacht ik hmm niet mijn type. Maar we hebben daarna zon onwijs gezellige avond gehad en de 2e date net zo! Merk dat ik na die 2e date toch steeds wat vaker aan hem denk Date-topic 2 - Pagina 18 2474380249 dus ik zie wel hoe dit gaat lopen.
Vlinderjoy
Vlinderjoy
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Poubelle do 24 jan 2013 - 12:05

Hoi smile
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Bericht  Toet do 24 jan 2013 - 12:19

Poubelle schreef:Hoi smile

Enenen, hoe was het?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Bliss do 24 jan 2013 - 18:51

Toet schreef:
Poubelle schreef:Hoi smile

Enenen, hoe was het?

Aah ja ik ben veel te nieuwsgierig voor zulke geheimzinnige reacties!!!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Poubelle do 24 jan 2013 - 19:37

Haha sorry ik was te moe om n langere reactie te plaatsen!
Maar het was heel gezellig, eigenlijk wel n beetje boven verwachtibg. We hadden elkaar denk ik 8jaar niet gezien dus we hadden n hoop bij te kletsen. Geen awkward silences enzo, gelukkig.
Lekkere gegeten en gedronken, hij heeft betaald en gewoon 3 zoenen bij t afscheid dus gewoon chill. En we gaan nog n x afspreken!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Bericht  Vlinderjoy do 24 jan 2013 - 21:08

Leuk leuk Poubelle!! Date-topic 2 - Pagina 18 3079029344Date-topic 2 - Pagina 18 281626781
Vlinderjoy
Vlinderjoy
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Phileine vr 25 jan 2013 - 10:13

Vlinderjoy schreef:Haha supergrover, geweldig die namen die je ze geeft; kip J en ik zou er ook gewoon voor gaan, vooral op zo`n speciale dag als valentijn J

Phileine, spannend! Ik zit ook op RP. Jij al goeie ervaringen met dates via die site?

Zeker goede ervaringen, mijn vorige relatie heeft drie jaar geduurd, samengewoond en is begonnen via relatieplanet. Ik heb inmiddels een berichtje terug, en ook al meer gemaild. Ik vind hem heel erg leuk via de mail, ook prettig dat hij niet meteen begint over een date. Dus nog even een tijdje heen en weer mailen en eigenlijk wil ik hem dan ook wel erg graag een keer in het echt zien. Wel bijzonder, want vorige week wilde ik eigenlijk mijn profiel verwijderen bij RP, omdat ik wel tevreden was met hoe het nu is en bovendien kreeg ik alleen maar reacties van mannen die ik echt niet leuk vond. Gelukkig heb ik het niet gedaan smile
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Punten : 2065

Bericht  Vino za 26 jan 2013 - 7:43

Poubelle, klinkt goed jouw date! Hebben jullie al nieuwe plannen gemaakt?

Ik heb mijn date verteld dat het hem niet gaat worden. Werd me volgens mij niet helemaal in dank afgenomen. Hij had me namelijk laten weten dat hij verliefd is op mij. Maarja. De berichtjes zijn nu wel gestopt!

Kiekeboe. Hoe staat het met jouw pepper gebeuren? De drie maanden zijn nog niet voorbij toch?

Hoe gaat het verder met de rest?
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud