Date-topic 2
+50
Sorrento
JustMeDaan
Sterre
Bazinga
Kiekeboe
Esperanza
mauwmauw
Stuiterbal
Lady4
Poubelle
Vino
Viva
Lenthe
Frappuccino
JD
ijsjemeisje
Primrose
*Noosa
Char1
Susan
SuperGrover
Tabbert
Vlinderjoy
Janelie
Sugarfall
Minx
Erin
Zwerver
Phileine
Beachgirl
Carra
Caro
June
Sneeuwvlok
_Lacey_
Kowalski
Toet
nijntje4
Burn
Gympie
Blond
Marsy28
dr_oupy
Atelier Madame
Cupcake
Chocolate Cookie
sokpop
Polly
Bliss
Antibes
54 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Date-topic 2
Hier ook nog geen updates, met jongen van het werk weinig contact gehad, al kijkt ie wel vaak. Maar ja, ik weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken, misschien dat ik hem zaterdag nog spreek.
Mijn vorige date, waar ik geen contact meer mee heb opgenomen omdat ik hem niet leuk vind, heeft weer gesmst. Ergens vind ik het ook wel leuk dat ik blijkbaar wel indruk op hem heb gemaakt, maar hij wil mij graag beter leren kennen terwijl ik toch heel duidelijk tegen hem heb gezegd dat ik geen relatie met hem wil...Het is gewoon echt niet mijn type, zowel uiterlijk als innerlijk niet. En nu twijfel ik of ik hem iets terug moet sturen, want als ik dat wel doe, kan het voor hem ook weer een reden zijn om contact op te blijven nemen.
Mijn vorige date, waar ik geen contact meer mee heb opgenomen omdat ik hem niet leuk vind, heeft weer gesmst. Ergens vind ik het ook wel leuk dat ik blijkbaar wel indruk op hem heb gemaakt, maar hij wil mij graag beter leren kennen terwijl ik toch heel duidelijk tegen hem heb gezegd dat ik geen relatie met hem wil...Het is gewoon echt niet mijn type, zowel uiterlijk als innerlijk niet. En nu twijfel ik of ik hem iets terug moet sturen, want als ik dat wel doe, kan het voor hem ook weer een reden zijn om contact op te blijven nemen.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Stuiterbal: heeeeeel veel plezier! Ik hoop dat jullie een hele leuke dag hebben en ik ben benieuwd of je nog onderuit gaat en vooral of hij je opvangt dan..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Veel plezier Stuiterbal!!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Carrie schreef:Poubelle schreef:Leuk, leuk, Stuiterbal!
Caro, hoe is 't nu? Heb je 'm nog gesproken?
De jongen uit Havana appte, of ik met 'm wil afspreken. Maar hij gaat over een paar weken naar Curacao voor een paar maanden dus dat schiet niet op. En dan wil ik er ook geen energie insteken eigenlijk.
Hij was wel leuk Was het nou een Marokkaan of een Arubaan? Of komt ie ook van Curacao?
Heel slecht maar ik heb geen idee!
Ook z'n naam weet ik niet meer, hij staat in m'n telefoon als 'Jongen Havana'
Ik denk eigenlijk dat ie Marokkaans is.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Stuiterbal, en heeft hij je opgevangen?
Caro, wat een stomme vent!
Poubelle, afspreken kan geen kwaad toch?
Hier een update! Ik heb woensdag een date..
Caro, wat een stomme vent!
Poubelle, afspreken kan geen kwaad toch?
Hier een update! Ik heb woensdag een date..
Vino- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12
Yay leuk, Vino! Met die eerste jongen van Pepper? En heb je nu met allebei contact eigenlijk?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Bliss schreef:Yay leuk, Vino! Met die eerste jongen van Pepper? En heb je nu met allebei contact eigenlijk?
Nee, met de tweede pepperjongen. De eerste was toch niet zo.. Ik heb alleen nu wel een 'Kiekeboe'-scenario in m'n hoofd.. We hebben leuk contact over de WA, maar straks is het niks..
Vino- Fluisteraar
Vino schreef:Bliss schreef:Yay leuk, Vino! Met die eerste jongen van Pepper? En heb je nu met allebei contact eigenlijk?
Nee, met de tweede pepperjongen. De eerste was toch niet zo.. Ik heb alleen nu wel een 'Kiekeboe'-scenario in m'n hoofd.. We hebben leuk contact over de WA, maar straks is het niks..
Daar kom je maar op één manier achter!
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:Vino schreef:Bliss schreef:Yay leuk, Vino! Met die eerste jongen van Pepper? En heb je nu met allebei contact eigenlijk?
Daar kom je maar op één manier achter!
Ja klopt. Gaat ook wel gebeuren
Vino- Fluisteraar
Oke, ik had dus eigenlijk bijna een date binnenkort. Maar ik twijfel er ernstig aan. Hij kwam ineens ermee dat hij pas een relatie officieel maakt als het tussen de laken ook klikt. Ik vond dat een beetje raar eigenlijk. Of ligt dat aan mij?
Chocolate Cookie- Ratel
Chocolate Cookie schreef:Oke, ik had dus eigenlijk bijna een date binnenkort. Maar ik twijfel er ernstig aan. Hij kwam ineens ermee dat hij pas een relatie officieel maakt als het tussen de laken ook klikt. Ik vond dat een beetje raar eigenlijk. Of ligt dat aan mij?
Op zich snap ik wel dat hij zo denkt, maar absoluut niet dat hij dat zégt! Pff die kerels weten soms ook niet wanneer ze hun mond moeten houden hè?!
Bliss- Lady Post-a-lot
Nee inderdaad, dat was dus mijn punt ook. Ik spreek hem net een paar weken... Kom op zeg. Vond het eigenlijk wel een soort afknapper.Bliss schreef:Chocolate Cookie schreef:Oke, ik had dus eigenlijk bijna een date binnenkort. Maar ik twijfel er ernstig aan. Hij kwam ineens ermee dat hij pas een relatie officieel maakt als het tussen de laken ook klikt. Ik vond dat een beetje raar eigenlijk. Of ligt dat aan mij?
Op zich snap ik wel dat hij zo denkt, maar absoluut niet dat hij dat zégt! Pff die kerels weten soms ook niet wanneer ze hun mond moeten houden hè?!
Chocolate Cookie- Ratel
Chocolate Cookie schreef:Nee inderdaad, dat was dus mijn punt ook. Ik spreek hem net een paar weken... Kom op zeg. Vond het eigenlijk wel een soort afknapper.Bliss schreef:Chocolate Cookie schreef:Oke, ik had dus eigenlijk bijna een date binnenkort. Maar ik twijfel er ernstig aan. Hij kwam ineens ermee dat hij pas een relatie officieel maakt als het tussen de laken ook klikt. Ik vond dat een beetje raar eigenlijk. Of ligt dat aan mij?
Dat is wel een afknapper ja..
Vino- Fluisteraar
Op zich snap ik die jongen wel.. sex is vaak heel belangrijk voor kerels en ik snap wel dat hij het denkt, maar ik denk dat het er heel erg aan ligt hóe hij het zei en in welke context..
Vino: wat leuk!! Veel plezier!
Vino: wat leuk!! Veel plezier!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Ik ben thuis.
Leuke dag gehad het was absoluut gezellig.
Vanmiddag geschaatst en daarna uit eten.
Maar ik ben nu echt helemaal emotioneel. Ik kan het niet ik twijfel en ik mis een bepaald gevoel. Hij is leuk, hij is lief, hij is charmant echt helemaal niks mis mee. Maar het klopt niet.
Als ik echt diep naar mezelf ga luisteren dan is het een nee.
Hoe idioot en onverwacht ook.
Ik voel me nu echt kei rot, hij is namelijk wel helemaal hotel de botel van mij en wil niks liever dan een relatie.
Ik had al aangegeven dat ik echt tijd nodig heb, maar na vandaag en na het nog een keer zoenen, voel ik gewoon niks erbij.
Ik moet eerlijk zijn naar hem en naar mezelf en het is een nee.
Jammer maar kan mezelf niet een gevoel opleggen uiteraard.
Leuke dag gehad het was absoluut gezellig.
Vanmiddag geschaatst en daarna uit eten.
Maar ik ben nu echt helemaal emotioneel. Ik kan het niet ik twijfel en ik mis een bepaald gevoel. Hij is leuk, hij is lief, hij is charmant echt helemaal niks mis mee. Maar het klopt niet.
Als ik echt diep naar mezelf ga luisteren dan is het een nee.
Hoe idioot en onverwacht ook.
Ik voel me nu echt kei rot, hij is namelijk wel helemaal hotel de botel van mij en wil niks liever dan een relatie.
Ik had al aangegeven dat ik echt tijd nodig heb, maar na vandaag en na het nog een keer zoenen, voel ik gewoon niks erbij.
Ik moet eerlijk zijn naar hem en naar mezelf en het is een nee.
Jammer maar kan mezelf niet een gevoel opleggen uiteraard.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Ahh wat jammer Stuiterbal! Maar wel goed dat je er zo eerlijk over bent naar jezelf en dat je naar je gevoel luistert. Sterkte! Ga je het hem snel vertellen?
Bliss- Lady Post-a-lot
Ja ik ga het morgen vertellen. Het liefste doe ik het nu maar net stuurde hij een app, "Thnxx schat je bent fantastisch" En toen kromp ik meteen in elkaar.
Ik heb mijn best gedaan en me open gesteld maar het is er echt niet. Ik voel me nu echt mega rot naar hem toe.
Ik heb mijn best gedaan en me open gesteld maar het is er echt niet. Ik voel me nu echt mega rot naar hem toe.
Stuiterbal- Kletskop
Snap ik, moeilijk zeg! Vooral omdat hij wel zo weg van jou is... Maar ja, als het er niet is, is het er niet. Kun jij ook niks aan doen! Hopelijk reageert hij er goed en enigszins begripvol op. Succes!
Bliss- Lady Post-a-lot
Dank je meid !
Stuiterbal- Kletskop
Awww Stuiterbal wat jammer. Je kan je gevoel niet dwingen natuurlijk. Zo stom, als alles zou moeten kloppen en je het dan niet voelt. Natuurlijk is het sneu voor hem, maar je hebt het echt geprobeerd en je hebt al gelijk aangegeven dat je het rustig aan wilt doen. Sterkte!
Vino, spannend! Heb je al een date gepland?
CC, dat zou voor mij echt wel een afknapper zijn. Maar ik wil het sowieso niet met iemand die ik nog nooit heb gezien over sex hebben. Ik vind dat raar. Flirten prima, maar echt over sex praten, nee dat doe ik niet. Dat komt wel nadat we de eerste keer sex gehad hebben.
Vino, spannend! Heb je al een date gepland?
CC, dat zou voor mij echt wel een afknapper zijn. Maar ik wil het sowieso niet met iemand die ik nog nooit heb gezien over sex hebben. Ik vind dat raar. Flirten prima, maar echt over sex praten, nee dat doe ik niet. Dat komt wel nadat we de eerste keer sex gehad hebben.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Haha idd Carra, eerst seksen, dan (erover) praten
Bliss- Lady Post-a-lot
Haha, ben blij dat ik dan in dat geval dus geen vreemde vogel ben!
Stuiter: Wat jammer, maar beter dat je gewoon eerlijk bent naar hem én naar jezelf. Helaas kun je niet op comando verliefd worden op iemand.
Stuiter: Wat jammer, maar beter dat je gewoon eerlijk bent naar hem én naar jezelf. Helaas kun je niet op comando verliefd worden op iemand.
Chocolate Cookie- Ratel
CC: ik snap dat ook niet zo goed. Dat soort dingen ZEG je toch niet?
Vino: Leuk!
Stuiterbal: Vervelend dat je je zo voelt, maar luister gewoon naar jezelf en wees snel eerlijk. Het is voor hem ook rot dat het niet 'het' is, maar je kan het gevoel van een ander niet afdwingen. Ik ben ook echt een watje hoor, ik vind het ook heel zielig voor iemand als ik iemand moet afwijzen, maar het lucht wel op daarna. Komt vast goed!
Oke ik heb een soort van dilemma. Die leuke oud bovenbuurman, daar is vandaag een brief voor bezorgd. Ik zat eerst te twijfelen of ik hem gewoon naar z'n nieuwe adres zou sturen, of dat ik hem zou appen. Nu heb ik besloten hem daar maar gewoon over te appen, maar ik twijfel of ik zal vragen of hij een keer komt eten in m'n nieuwe huis. Ik ben echt een mietje!
Vino: Leuk!
Stuiterbal: Vervelend dat je je zo voelt, maar luister gewoon naar jezelf en wees snel eerlijk. Het is voor hem ook rot dat het niet 'het' is, maar je kan het gevoel van een ander niet afdwingen. Ik ben ook echt een watje hoor, ik vind het ook heel zielig voor iemand als ik iemand moet afwijzen, maar het lucht wel op daarna. Komt vast goed!
Oke ik heb een soort van dilemma. Die leuke oud bovenbuurman, daar is vandaag een brief voor bezorgd. Ik zat eerst te twijfelen of ik hem gewoon naar z'n nieuwe adres zou sturen, of dat ik hem zou appen. Nu heb ik besloten hem daar maar gewoon over te appen, maar ik twijfel of ik zal vragen of hij een keer komt eten in m'n nieuwe huis. Ik ben echt een mietje!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Poubelle schreef:Carrie schreef:Poubelle schreef:Leuk, leuk, Stuiterbal!
Caro, hoe is 't nu? Heb je 'm nog gesproken?
De jongen uit Havana appte, of ik met 'm wil afspreken. Maar hij gaat over een paar weken naar Curacao voor een paar maanden dus dat schiet niet op. En dan wil ik er ook geen energie insteken eigenlijk.
Hij was wel leuk Was het nou een Marokkaan of een Arubaan? Of komt ie ook van Curacao?
Heel slecht maar ik heb geen idee!
Ook z'n naam weet ik niet meer, hij staat in m'n telefoon als 'Jongen Havana'
Ik denk eigenlijk dat ie Marokkaans is.
Ja dat denk ik ook!
Laatst aangepast door Carrie op do 10 jan 2013 - 21:28; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: