Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+50
Sorrento
JustMeDaan
Sterre
Bazinga
Kiekeboe
Esperanza
mauwmauw
Stuiterbal
Lady4
Poubelle
Vino
Viva
Lenthe
Frappuccino
JD
ijsjemeisje
Primrose
*Noosa
Char1
Susan
SuperGrover
Tabbert
Vlinderjoy
Janelie
Sugarfall
Minx
Erin
Zwerver
Phileine
Beachgirl
Carra
Caro
June
Sneeuwvlok
_Lacey_
Kowalski
Toet
nijntje4
Burn
Gympie
Blond
Marsy28
dr_oupy
Atelier Madame
Cupcake
Chocolate Cookie
sokpop
Polly
Bliss
Antibes
54 plaatsers

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra di 15 jan 2013 - 21:45

Ik kan het ook niet écht hoor, met twee mannen tegelijk contact houden. Maar ze zijn allebei leuk in de mails en ik vind het zonde om er een af te kappen terwijl ik niet weet hoe ze in het echt zijn. Het is gewoon een beetje balen dat ze allebei op hetzelfde moment gevraagd hebben om af te spreken. Maar ik moet er gewoon niet meer van maken dan het is en gezellig een drankje gaan doen. Als het allemaal doorgaat dan in ieder geval eentje dit weekend.

Vino, veel plezier vanavond! Ik ben benieuwd.

En Caro, goed dat je weer afstand neemt. En wat er speelt tussen die twee, daar moet je je inderdaad niet mee bezighouden. Het geeft ook wel weer aan hoe 'makkelijk' hij van de een naar de ander hopt. Dat kan nooit de ware voor jou zijn!
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Bliss di 15 jan 2013 - 22:02

Carra, vind ik idd ook moeillijk, maar als ze allebei leuk lijken, moet je idd gewoon met ze afspreken! Misschien vind je er één helemaal te gek en de ander niet, dan is dat probleem ook weer opgelost :P Ben benieuwd!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Carra wo 16 jan 2013 - 2:19

Zondag heb ik date 1.. cheers ENG!!
Ik ga naar hem toe, en dan gaan we daar in het dorp/stad iets drinken. Lekker veilig midden op de dag. Als het nou echt leuk wordt kunnen we naar het strand want daar woont hij vlakbij. Wel koud, maar als het dit weer is ook wel lekker.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 16 jan 2013 - 2:40

Carra, spannend, maar wel heel erg leuk!

Vino, veel plezier vanavond!

Caro, afstand nemen lijkt me inderdaad het beste. Je kwelt jezelf er alleen maar mee omdat je nog teveel om hem geeft. Blijft een moeilijke situatie Date-topic 2 - Pagina 15 699888

Hoe is het met de meiden die dates hebben gehad, Dr oupy, Toet? Nog vervolgdates?

Hier geen updates, blijf lekker meelezen.

Gast
Gast

Bericht  Carra wo 16 jan 2013 - 3:16

Jaya heb jij je date helemaal afgekapt? Of heb je nog contact met hem?
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 16 jan 2013 - 3:36

Ik heb toen gezegd dat ik ermee wilde stoppen, dat het toch niks voor mij was. Hij heeft er toen blijkbaar voor gekozen om niks meer te laten horen, dus nee helemaal geen contact meer.

Gast
Gast

Bericht  Toet wo 16 jan 2013 - 3:46

Ik ga dit topic vanavond even rustig bijlezen en uitgebreider reageren op jullie. Hier niet veel nieuws, nog geen nieuwe date op de planning maar wel heel leuk dagelijks contact.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Polly wo 16 jan 2013 - 3:47

Jaya, jammer maar wel het beste denk ik. Anders blijf je er toch maar in hangen.

Vino, ik ben ook geen fan van zulke berichtjes, maar misschien is hij inderdaad heel leuk! Veel plezier alvast.

Carra, goed bezig! Klinkt als een leuke 1e date. Ik ben benieuwd!

Caro, jij ook goed bezig, met ups en downs zoals het normaal gaat, maar je gaat vooruit en houd dat in gedachten. Het is logisch dat je er nog altijd verdriet om hebt. Maar het KOMT GOED, dat is een ding dat zeker is.

Antibes, hoe gaat het met jou nu?

Hier nog steeds alles goed, hoe beter we elkaar leren kennen, hoe leuker we elkaar vinden. Hij is zo leuk! Gisteravond begon hij er zelf over, dat hij me gaat missen en dat hij er ook van baalt dat de situatie zo is, en dat hij dus hetzelfde voelt als ik. Fijn om te horen, ook al wist ik het eigenlijk al wel. We waren allebei naar een feestje waar we dus de hele tijd in de buurt van elkaar blijven, maar wel proberen te verbergen dat er iets speelt voor de mensen die het niet hoeven te weten. En dan worden we dus allebei aangesproken door anderen die ons proberen te versieren, awkward. Maar wel een gezellige avond gehad, als altijd smile
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  nijntje4 wo 16 jan 2013 - 4:05

Zo, weer even bijgelezen van iedereen, het leek heel veel en nu is het bij iedereen weer wat rustiger lijkt het!

Ik heb vanavond weer een date, via datingsite. Ben benieuwd, weet niet zo heel veel van hem nog, maar misschien ook wel een keer leuk ipv ellenlang heen en weer mailen smile
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast wo 16 jan 2013 - 5:58

Polly, fijn dat jullie het steeds zo fijn hebben samen. Lees jouw verhalen altijd met plezier.

Nijntje, veel plezier vanavond!

Gast
Gast

Bericht  Caro wo 16 jan 2013 - 9:02

Carra; spannend maar geniet er vooral van!

Vino: hoe is het contact nu?

Nijntje: veel plezier vanavond!!

Polly: het klinkt zoooo leuk samen!! Kun je echt niet een manier vinden om toch samen door te kunnen?

Hier was het vandaag vooral... euhm.... ingewikkeld! Hij was onwijs aan me aan het trekken en ik merk natuurlijk dat ik er wel gevoelig voor ben maar dat ik mezelf wel op afstand hou. Ik doe voornamelijk alles maar om maar niet in die blauwe ogen te kijken want dan smelt ik compleet (ja nog steeds)... maar we kwamen elkaar tegen in de keuken toen we samen tostis gingen bakken. Ik ging expres eerder, maar hij was er dus ook. Hij begon ook erover waarom ik de ochtend niet op de chat was (we hebben verschillende statussen en ik stond eerst op 'do not disturb en daarna op 'away'.). Hij baalde dat ik hem van de frequent contacts had afgehaald en hij zocht echt onwijs veel toenadering. Moeilijk moeilijk moeilijk! Maar ik ben vriendelijk geweest maar heb mezelf echt op de rem getrapt! Hij mag dat niet meer met me doen! Ik ben door een hel gegaan van verdriet, en ik kan dat niet nogmaals.. maar omdat het zo'n klein bedrijf is kan ik niet zeggen: loop naar de hel.. En zo ben ik dan ook weer niet :-).

Dus al met al: wel goede ontwikkelingen!!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Vino wo 16 jan 2013 - 9:40

Nijntje hoe was de date?

Caro je bent goed bezig geweest! Keep on going! :cheering:

Polly lijkt me echt frustrerend als je iemand leuk vind maar dat je gewoon al weet dat het niks kan worden..

Ik heb vanmiddag de date gehad. Heb gewoon gezegd dat ik niet zo goed wist wat ik met zijn berichtjes moest, hij zal er iig opletten dat hij het niet meer zo vaak stuurt. Verder was het heel erg gezellig. Alleen ik heb niet echt die sparkle gevoeld. Weet niet zo goed wat ik ermee moet..
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Carra do 17 jan 2013 - 1:03

Nijntje, hoe was jouw date?

Vino, ga je nog voor een volgende date? Of denk je dat het alleen vriendschappelijk blijft?

Polly, jullie moeten gewoon doorgaan met jullie 'relatie'! Date-topic 2 - Pagina 15 3079029344

Caro; goed zo!

Even aan de internetdatemeiden; hoe doe je dat bij een eerste begroeting? Geef je 3 zoenen?
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Bericht  Antibes do 17 jan 2013 - 1:06

Carra schreef:Even aan de internetdatemeiden; hoe doe je dat bij een eerste begroeting? Geef je 3 zoenen?

Dat deed ik meestal wel ja.. smile

Hier verder geen nieuws. Ik spreek hem nog, minder en anders dan het was. We smsen niet meer bijv. Maar ik voel me op zich wel prima nu. Ik moet er maar eens serieus over na gaan denken of ik dit wil, of dat ik dan liever contact verbreek en het laat voor wat het geweest is. Maar daar heb ik nu even niet de energie voor over, dus dat komt nog wel.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Carra do 17 jan 2013 - 1:20

Op deze manier kan je ook rustig afkicken Antibes. Je hoeft het contact niet gelijk te verbreken. Als het langzaam minder wordt, wordt jouw gevoel ook vanzelf minder.

Hebben jullie het er nog wel eens over? Of vooral over ditjes en datjes?
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Bericht  Antibes do 17 jan 2013 - 1:21

Nee, we hebben het er nog wel over, maar niet serieus. Meer complimentjes/geflirt wat er wel nog steeds een beetje in sluipt.. Het is ook gewoon stom, want we vinden elkaar nog wel allebei nog steeds leuk natuurlijk, dat is precies het kromme...
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Carra do 17 jan 2013 - 1:42

Ja dat gaat ook niet zomaar weg natuurlijk. Het blijft stom. Als jij je bij dit contact maar goed voelt. Dat is het belangrijkst!
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Bericht  Blond do 17 jan 2013 - 1:47

Caro: Heeft die andere man je nu inmiddels al toegevoegd op Facebook?
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Antibes do 17 jan 2013 - 5:53

Pfff, om te zeggen dat hij weer het weekend bij zijn ouders is en niet op skype is, weet hij mijn whatsapp wél te vinden. Snap dat het goedbedoeld is en dat hij wil zeggen dat hij niet op skype is, maar toch vind ik het irritant dat hij anders nooit whatsappt en dan met dit soort mededelingen wel.. laughcry
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  nijntje4 do 17 jan 2013 - 6:02

Mijn date was wel gezellig, wel een type waar je onwijs mee kan lachen maar verder niet mijn type. Ik voelde het niet zeg maar haha. Het blijft toch apart, dat je toch echt pas bij die date weet of het wat is (als je via datingsites date bedoel ik).
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Kiekeboe do 17 jan 2013 - 6:07

@nijntje, geen vervolg date dus? Ik wil ook meestal zsm afspreken met iemand want idd, dan pas weet je of het klikt!

@carra, ik doe ook altijd 3 zoenen.
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Bericht  Bliss do 17 jan 2013 - 6:19

@ Carra: idd drie zoenen! Oehh ik ben nu al benieuwd naar de update Laughing

Hier geen nieuws. Die jongen van vorig weekend heeft niks meer laten horen, had ik ook niet verwacht overigens na mijn afwijzing, haha.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  dr_oupy do 17 jan 2013 - 6:26

Carra, Meestal gewoon 3 zoenen.

Hier nog niet echt een update, nog steeds aan het WA'en maar nog geen vervolg date gepland. Baal daar wel een beetje van want ik wil hem best graag weer zien, weet alleen niet hoe ik dat moet aanpakken want ik heb het al een paar keer aangegeven maar er worden geen concrete plannen gemaakt. Hoop hem dit weekend toch nog wel even te zien!
dr_oupy
dr_oupy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  _Lacey_ do 17 jan 2013 - 10:08

Is het stom als je je leuke buurman vraagt om volgende week samen Wie is de Mol te gaan kijken? (Hij is ook fan)

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  dr_oupy do 17 jan 2013 - 10:13

Gewoon doen!
dr_oupy
dr_oupy