Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+50
Sorrento
JustMeDaan
Sterre
Bazinga
Kiekeboe
Esperanza
mauwmauw
Stuiterbal
Lady4
Poubelle
Vino
Viva
Lenthe
Frappuccino
JD
ijsjemeisje
Primrose
*Noosa
Char1
Susan
SuperGrover
Tabbert
Vlinderjoy
Janelie
Sugarfall
Minx
Erin
Zwerver
Phileine
Beachgirl
Carra
Caro
June
Sneeuwvlok
_Lacey_
Kowalski
Toet
nijntje4
Burn
Gympie
Blond
Marsy28
dr_oupy
Atelier Madame
Cupcake
Chocolate Cookie
sokpop
Polly
Bliss
Antibes
54 plaatsers

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro ma 7 jan 2013 - 22:06

Wat leuk Toet!

Hier kleine ontwikkeling: ik moet wellicht met hem gaan samenwerken aan een groot project.. Ai. Kwam net in een meeting ter sprake en het kan óf met hem óf zijn manager zijn, maar grote kans dat zijn manager het doorschuift naar hem dus. Nou... we zullen het gaan zien!

Voel me vandaag behoorlijk goed namelijk!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Carra di 8 jan 2013 - 0:04

Ai Caro.. dat is balen. Wel fijn dat je je goed voelt vandaag! Stap in de goede richting. Maar als jullie moeten samenwerken komt hij wel opeens weer heel dichtbij. Ik hoop voor je dat het toch zijn manager wordt.

Leuk Toet! Goed dat jullie gaan afspreken. Dan zie je in ieder geval wat er IRL is en of de gevoelens terecht zijn! Spannend!!!

Kiekeboe, jammer van jouw date. Maar nog een keer vriendschappelijk afspreken kan toch best? Als je dan een gezellige middag gaat hebben is daar niks mis mee. Het moet alleen niet zo zijn dat hij dan toch stiekem meer hoopt.

Antibes; als als áaaals jullie later getrouwd zijn en mooie kindjes hebben moet je hier echt een boek over schrijven. I love you
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast di 8 jan 2013 - 1:10

Leuk Toet!

Gast
Gast

Bericht  Caro di 8 jan 2013 - 1:23

Zo. Nog een kleine update: ik ben net echt zo kwaad op hem geworden! hij beschuldigde mij ervan dat ik 'zaadjes aan het planten was' bij zijn vriendin. Echt.. donder op. Was zó enorm pissig dat ik echt bijna op hem heb geschreeuwd. Het is dat de muren zo dun zijn hier dat dat niet ging...
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Poubelle di 8 jan 2013 - 6:23

Wat een rare kerel zeg.. Knap dat je je hebt ingehouden!
Trieste opmerking van hem..
Ik hoop dat je dat project met z'n manager gaat doen!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Caro di 8 jan 2013 - 6:28

Ja joh.. Ik zou iets tegen zijn vriendin hebben gezegd over zijn contact met die collega. Echt!! Dacht dat ik ontplofte! Ik had een andere collega bij het koffiezetapparaat nl huilend. Zijn vriendin zag dat en wilde daarna weten of het ging. Dus ik had kort gezegd waaraan die collega zich ergerde en wat haar dwars zat en ik zei alleen maar iets dat die collega S zich irriteerde aan het verdwijngedrag van M. Meer niet. En toen heeft zijn vriendin daar dus haar eigen conclusies aan verbonden dat ik gezegd zou hebben dat dat dus met hem was. Naaaaaa: donder op! Heb hem duidelijk gemaakt dat als ik kwaad zou willen ik wel iets veel ergers gezegd zou hebben! Donder op. Zo ben ik gewoon echt niet. En dat weet hij ook.. Maar hij was zo flabbergasted dat hij niet echt meer wist hoe hij ermee om moest gaan. Sukkel.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 8 jan 2013 - 6:32

Wat is hij lekker kinderachtig bezig, bah. Mad

Gast
Gast

Bericht  Esperanza di 8 jan 2013 - 7:18

Toet wat leuk! :cheering:

Caro, wat een sukkel. Nu maar hopen dat je dat project niet met hem hoeft te doen. Is er nog een mogelijkheid dat jij onder dat project uit kan komen?
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Caro di 8 jan 2013 - 8:22

Ach weet je.. Zijn gedrag kon natuurlijk niet langer onopgemerkt blijven. Dit moest een keer ergens ploffen maar dat hij dit bij mij neer zou leggen? Hij was oprecht onder de indruk van mijn tirade en had dat natuurlijk niet achter mij gezocht. En wat me het meest ergerde, dat hij tijdens ons 'gesprek' doorratelde op zijn computer. Dus ik zei nog: hou eens op met dat geklik man. Ja maar ik heb het zo druk! En toen hij dat zei dacht ik echt: zak erin. Dus ben ik weggelopen en heb de deur keihard dichtgeknald.

Later wilde hij nog een keer praten en omdat ik echt niet goed ben in ruzie ben toch gegaan. Er is nog soort van fatsoenlijk gesprek geweest waarin ik ook echt heb aangegeven dat ik echt niet als enige eraan blijf trekken om de sfeer goed te houden. Dat ik hem wel dankbaar ben voor de vriendschap zoals die was, omdat ik er nu eenmaal veel aan heb gehad en dat ik niet had verwacht dat hij dit achter me had gezocht. En ik kreeg echt wel 20x sorry maar goed. Het zal.

Nee, onder dat project kan én wil ik niet uit. Het is een goede kans om mezelf neer te zetten in het bedrijf en als ik dan mrt hem moet samenwerken dan moet dat maar. Grote kans dat ik dat wel met zijn manager ga doen hoor.

De sfeer daar in huis zal wel niet zo gezellig zijn momenteel haha! Ohhh en mijn gemene kant genoot intens toen collega M vandaag kwade blikken kreeg van onze manager. Ze was zich nl. aan het aanstellen tijdens een meeting tot en met. Echt als een mokkend kind zat ze erbij met als opmerking na een half uur 'ik zie niet in waarom ik erbij moet zijn'. Manager was nog amused smile.

Ik heb trouwens wel in mijn tirade even laten weten dat ik wist dat hij en M zoveel tijd doorbrachten samen. Iedere ochtend uur kletsen, in de middag afscheid nemen etc. Zou me niks verbazen als daar na vandaag een einde aan kwam. Ik ken hem.. Daar zet hij dan toch een rem op als het hem te heet onder de voeten wordt.

Ohh en M was de rest van de dag niet aanspreekbaar! Die was zo chagrijnig!! Leukste van dit alles was nog wel dat IK vandaag dus eens niet als een zielig hoopje rondliep maar gewoon zoals ik ben. En ja: dit kan gemeen overkomen maar ik heb altijd begrip voor iedereen maar er is een limiet.

Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Caro di 8 jan 2013 - 8:23

Oh hemel wat een verhaal hahaha!! En ik zit nog wel op mijn mobiel! Sorry smile. Ach, zie het maar als je eigen soap Wink
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Tabbert di 8 jan 2013 - 8:44

Moet zeggen, ik vind het wel een heerlijke soap. Zou wel een dagje op jouw werkvloer willen doorbrengen popcorn

Maar ik vind hem wel echt een enorme klootzak en jij verdient echt zoveel beter!

@Toet: LEUK!! Wanneer?

En de rest, hoe gaat het met jullie updates?
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Bericht  Beachgirl di 8 jan 2013 - 9:06

Stuiterbal schreef:Wat kletsen jullie veel !

Vanavond hadden we weer onverwachts afgesproken. Was erg leuk en vertrouwd. Hij ging ook heel leuk met mijn zoontje om. S was ook totaal niet verlegen dus dat was wel fijn. Hij had voor S een cadeautje mee genomen zo lief !

Hij is net naar huis en we hebben gezoend.
Ondanks dat ik hem erg leuk vind, voel ik verder nog geen hevige kriebels. Ik word er wel vrolijk van en ons Contact is erg leuk. Maar ook meteen zo normaal en vertrouwd.

Herkenbaar ???

Jaa ik lees hier nog steeds af en toe mee en wilde hier even op reageren.

Stuiterbal bij mijn Paiq date voelde het ook meteen heel erg goed en vertrouwd maar het duurde ook even voordat de kriebels bij mij kwamen.

Heb nu we een relatie hebben ook geen keiharde buikkriebels maar het voelt gewoon heerlijk samen met hem. We kunnen het overal over hebben, zitten met heel veel dingen op een lijn en ik geniet echt van zijn aanwezigheid.

Niet teveel twijfelen omdat die kriebels niet sterk zijn, dat heb ik ook teveel gedaan, en toen ik dat een beetje los liet kon ik veel beter genieten.

Het is hier nog steeds dik aan met mijn Paiq lover Date-topic 2 - Pagina 9 2970661624
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789

Bericht  Bliss di 8 jan 2013 - 9:46

Ik heb 0,0 updates! Nooit meer wat gehoord van die oud-klasgenoot... Whatever Rolling Eyes

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Kiekeboe di 8 jan 2013 - 10:06

Oh Caro wat een kwal! Ik kan me je tirade helemaal voorstellen. Het is een keer klaar met jezelf beheersen en als hij je dan ook nog gaat beschuldigen... Ik vind het goed dat je hem even op zijn plaats hebt gezet! Wat denkt die sukkel wel niet...

Bliss, wat jammer dat je niks meer hebt gehoord :-(. Vrijdag weer een nieuwe kans voor leuke mannen!

Stuiterbal, ik zou het zelf juist heeeeerlijk vinden als het gelijk zo lekker vertrouwd voelt. Maar ik kan dan ook slecht tegen onrust :-). Doe het op jouw tempo maar laat het vertrouwde gevoel je niet afschrikken. Dat zou zonde zijn!

Ik krijg nog steeds berichtjes van mijn date en ik weet dat ik heb gezegd dat ik het gezellig vond om nog eens met hem af te spreken, maar ik weet het niet meer.. Ik krijg elke ochtend en elke avond een berichtje en ik heb steeds minder zin om ze te lezen en te beantwoorden, ik denk echt dat hij een bepaalde hoop heeft nog en daar krijg ik een beetje de kriebels van.
Nou ja, eind deze week gaat hij op winersport en ik hoop dat ze daar geen WiFi hebben, dan krijg ik hopelijk even geen berichtjes meer Very Happy .
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Bericht  Bliss di 8 jan 2013 - 10:11

Whahaha Kiekeboe, dat zou lekker rustig zijn idd Wink Ik denk idd ook dat hij nog hoop heeft en dat je, als je zeker weet dat het niks wordt, misschien beter niet meer met hem af kunt spreken.

En idd, nieuwe mannen, nieuwe kansen! Date-topic 2 - Pagina 9 3079029344

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Poubelle di 8 jan 2013 - 10:26

Ah Kiekeboe dat klinkt wel heel erg haha! Gewoon afkappen dan, die handel.

Ik heb ook geen updates. No dates at all. laughcry
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Bericht  Toet di 8 jan 2013 - 10:28

We gaan vrijdag en weten nog niet precies wat we gaan doen, ik denk 'gewoon' iets eten en drinken zodat we lekker veel kunnen praten/elkaar kunnen leren kennen. We moeten ook nog even kijken wat het makkelijkst is met reizen enzo. Brrr ik ben zo zenuwachtig, nu al laughcry
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Stuiterbal di 8 jan 2013 - 11:09

Dank jullie wel ! Ik probeer het idd los te laten. Ik heb het wel met hem besproken en streks hoe ik erin sta en wat ik voel en mijn onzekerheid.
Hij heeft er alle begrip voor en geeft aan het op mijn tempo te doen.
Hij is helemaal weg van mijn zoontje en dat vond ik ook echt een big issue.
Het komt wel goed ik vind hem echt leuk en hij is super lief.
Zelfs zijn zusje is helemaal vol lof :-)

Donderdag een hele dag en avond door brengen. Ben benieuwd !
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Stuiterbal di 8 jan 2013 - 11:11

Toet wat leuk !!! Heel veel plezier alvast.

Caro: wat een ezel zeg ! Goed van je dat je je al wat beter voelt. Treur niet ok een vent die ook niet om jou treurt.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Poubelle wo 9 jan 2013 - 20:13

Leuk, leuk, Stuiterbal!

Caro, hoe is 't nu? Heb je 'm nog gesproken?

De jongen uit Havana appte, of ik met 'm wil afspreken. Maar hij gaat over een paar weken naar Curacao voor een paar maanden dus dat schiet niet op. En dan wil ik er ook geen energie insteken eigenlijk.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Bericht  Caro wo 9 jan 2013 - 20:42

@Kiekeboe: dat had ik ook na die date die ik had laatst. Hij probeerde het laatst nog met een simpele 'he' maar ik merkte gewoon dat ik er niet meer op wilde reageren!

@Stuiter: Leuk! En lief dat hij rekening met je wil houden!

@Poubelle: ik moet je zeggen dat ik die kerel uit de Havana ben vergeten qua gezicht haha! Had je met hem gezoend eigenlijk? Als jij er geen energie in wil steken, dan moet je dat ook niet doen.

Ja, heb hem nog wel ef gesproken want na mijn tirade ben ik iig nog even met hem gaan praten. En gisteren hebben we een geciviliseerd gesprekje samen gevoerd. Hij werkte thuis en af en toe kwam er iets via de chat binnen. Vandaag is die vrouwelijke collega er niet dus ben zeer benieuwd hoe het dan gaat. Ik moet zeggen dat ik de kantine heb vermeden omdat ik hun twee niet samen wilde zien, maar wie weet is vandaag de goede gelegenheid om wél even te gaan. Al moet ik oppassen met die verdomd mooie blauwe ogen van hem.. ik zwijmel er nog steeds in weg. ARGHH: ook hoe hij keek toen ik die tirade aan het geven was, hij was helemaal flabbergasted dat ik schreeuwde en zijn ogen waren weer verdomd gevaarlijk toen hij lief keek en zijn excuses aanbood. Maar nee, dat mag allemaal niet dus we doen het niet! Maar wel goed voor mij als ik iig weer even ook contact maak met de rest van de collega's..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 9 jan 2013 - 22:16

Poubelle schreef:Leuk, leuk, Stuiterbal!

Caro, hoe is 't nu? Heb je 'm nog gesproken?

De jongen uit Havana appte, of ik met 'm wil afspreken. Maar hij gaat over een paar weken naar Curacao voor een paar maanden dus dat schiet niet op. En dan wil ik er ook geen energie insteken eigenlijk.

Hij was wel leuk Very Happy Was het nou een Marokkaan of een Arubaan? Of komt ie ook van Curacao?

Gast
Gast

Bericht  Stuiterbal wo 9 jan 2013 - 23:11

Caro: ik hoop dat je hem nog normaal kan spreken vandaag.

Poubelle: Jammer idd ik zou er ook niet te veel energie in steken nu.

10 januari !
Vandaag zou eigenlijk onze eerste date zijn maar we hebben er al 2 achter de rug.
We gaan vanmiddag schaatsen en daarna ga ik naar hem toe. En dan uit eten in een restaurant waarvan ik niet eens weet waar. Een verrassing hahaha.
Ik heb er zin in, ik heb kriebels en ben zenuwachtig haha. Embarassed
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Burn wo 9 jan 2013 - 23:22

Heel veel plezier schat! Dan moeten we morgen maar weer skypen! =]

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Blond wo 9 jan 2013 - 23:27

@ Stuiterbal: wat leuk om te lezen Date-topic 2 - Pagina 9 561177 Veel plezier vanavond, gaat helemaal goed komen zo te lezen!

@ Poubelle: Damn, nu baal ik dat ik niet mee kon met stappen! En als het wat is kun je hem toch opzoeken op Curacao. Prima vertoeven hoor Wink
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud