Date-topic 2
+50
Sorrento
JustMeDaan
Sterre
Bazinga
Kiekeboe
Esperanza
mauwmauw
Stuiterbal
Lady4
Poubelle
Vino
Viva
Lenthe
Frappuccino
JD
ijsjemeisje
Primrose
*Noosa
Char1
Susan
SuperGrover
Tabbert
Vlinderjoy
Janelie
Sugarfall
Minx
Erin
Zwerver
Phileine
Beachgirl
Carra
Caro
June
Sneeuwvlok
_Lacey_
Kowalski
Toet
nijntje4
Burn
Gympie
Blond
Marsy28
dr_oupy
Atelier Madame
Cupcake
Chocolate Cookie
sokpop
Polly
Bliss
Antibes
54 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Date-topic 2
Binnenkort heb ik ook een date!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Stuiterbal, de echte kriebels kwamen bij mij ook ietsje later, daar ben ik erg onzeker over geweest. Ik vond hem echt zo leuk verder en het voelde hier ook zo vertrouwd. Maar ik vond het zo eng en was daardoor onbewust terughoudend denk ik. Na date twee of drie waren ze er ineens, en hoe!
Nog niet gelijk afschrijven dus, het kan nog best komen.
Nog niet gelijk afschrijven dus, het kan nog best komen.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Dank je Lady4. Ik twijfelde daardoor wel en ben ook echt een doemdenker nu. Het is zo leuk en gezellig en voelt vertrouwd. Maar ik denk dat meteen "Gaat vast ook wel fout in de toekomst."
Mijn vertrouwen is behoorlijk gekwetst en ik merk gewoon dat ik mijn kwetsbaarheid echt tegen houd.
Maar hij weet het wel, hij weet dat hij geduld moet hebben met me. Dus we daten vrolijk door en we zullen zien.
Mijn vertrouwen is behoorlijk gekwetst en ik merk gewoon dat ik mijn kwetsbaarheid echt tegen houd.
Maar hij weet het wel, hij weet dat hij geduld moet hebben met me. Dus we daten vrolijk door en we zullen zien.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Pfff, jullie zijn inderdaad echt niet bij te houden haha! Even megakort.
Cupcake en Stuiterbal, wat leuk dat het bij jullie zo goed gaat!
Droupy: waardeloze update wat vónd je van hem?
Kiekeboe: klonk op zich wel als een leuke date, jammer dat jij verder niet echt iets voelde. Ik zou denk ik niet nogmaals afspreken, maar als jij zoiets hebt van "nog een gezellige avond is toch ook leuk" is hij denk ik alleen maar blij met nog een kans!
@ All: goed bezig met de datingsites zeg!
Cupcake en Stuiterbal, wat leuk dat het bij jullie zo goed gaat!
Droupy: waardeloze update wat vónd je van hem?
Kiekeboe: klonk op zich wel als een leuke date, jammer dat jij verder niet echt iets voelde. Ik zou denk ik niet nogmaals afspreken, maar als jij zoiets hebt van "nog een gezellige avond is toch ook leuk" is hij denk ik alleen maar blij met nog een kans!
@ All: goed bezig met de datingsites zeg!
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Antibes, en waar is jouw update?
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Haha, ik heb niet zoveel nieuws! Had hem donderdag en vrijdag niet gesproken op skype en hoewel hij op appjes wel gelijk reageerde, baalde ik er wel een beetje van. Maar zaterdagavond belde hij mij weer op skype. En gisteravond weer een half uurtje en later nog een uurtje gedkyped. Maar niets bijzonders eigenlijk.. Dus vandaar niet echt een update.
Ben wel blij dat we inmiddels meer praten op skype, eerst typte hij altijd "you wouldn't understand me, because my accent is Israeli you see", wat een onzin, valt reuze mee.
Edit: mijn kerstvakantie is weer voorbij trouwens, dus superlaat skypen zit er voorlopig niet in. Hoop dat we op normalere tijden gaan praten (hij zei al dat ik hem altijd wakker houd, zo niet waar, hij is vaak pas laat online) en niet dat we elkaar straks steeds gaan mislopen!
Ben wel blij dat we inmiddels meer praten op skype, eerst typte hij altijd "you wouldn't understand me, because my accent is Israeli you see", wat een onzin, valt reuze mee.
Edit: mijn kerstvakantie is weer voorbij trouwens, dus superlaat skypen zit er voorlopig niet in. Hoop dat we op normalere tijden gaan praten (hij zei al dat ik hem altijd wakker houd, zo niet waar, hij is vaak pas laat online) en niet dat we elkaar straks steeds gaan mislopen!
Antibes- Ratel
Hopelijk kunnen jullie je nu inderdaad ook op normale tijden spreken! Heb je het hem ook gevraagd of dat dat zou kunnen?
Chocolate Cookie- Ratel
Chocolate Cookie schreef:Hopelijk kunnen jullie je nu inderdaad ook op normale tijden spreken! Heb je het hem ook gevraagd of dat dat zou kunnen?
Haha, nee, ik zie wel hoe het loopt. Gisteren heeft hij mij ook gewoon even geappt toen hij online was en heb ik toen mijn laptop gepakt. We zullen elkaar misschien iets minder spreken of iets meer afspreken wanneer we online zijn. We zullen zien..
Antibes- Ratel
Oke, ja dat is natuurlijk ook een prima manier!
Chocolate Cookie- Ratel
Cupcake: wat leuk!!
Antibes.. ik denk niet dat je er nog onderuit komt maar ik denk dat je digitaal zult gaan moeten daten met hem!!
Hier kleine overwinning mensen: vanmorgen moest ik hem geld geven omdat we samen meedoen aan een groep die loten koopt voor de Staatsloterij. HIj beheert dat dus ik moest hem geld gaan geven. Ik heb het gedaan, 'goedemorgen, je kreeg nog geld van mij he'.. Hij sprak me aan met Caro, wat ik haát want zo wil ik alleen door intimi genoemd worden ;-). Maar goed: kreeg wisselgeld terug van hem en toen ben ik gegaan. En nu zit ik hier te forummen ipv me ellendig te voelen in de kantine! :-). Ok, dat is niet altijd even leuk maar ik móet me onttrekken aan de (extra) spanningen die er hangen want ik word er echt koekoe van!
Antibes.. ik denk niet dat je er nog onderuit komt maar ik denk dat je digitaal zult gaan moeten daten met hem!!
Hier kleine overwinning mensen: vanmorgen moest ik hem geld geven omdat we samen meedoen aan een groep die loten koopt voor de Staatsloterij. HIj beheert dat dus ik moest hem geld gaan geven. Ik heb het gedaan, 'goedemorgen, je kreeg nog geld van mij he'.. Hij sprak me aan met Caro, wat ik haát want zo wil ik alleen door intimi genoemd worden ;-). Maar goed: kreeg wisselgeld terug van hem en toen ben ik gegaan. En nu zit ik hier te forummen ipv me ellendig te voelen in de kantine! :-). Ok, dat is niet altijd even leuk maar ik móet me onttrekken aan de (extra) spanningen die er hangen want ik word er echt koekoe van!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Antibes, hij is erg leuk, lekker spontaan. Had ook eigenlijk niet anders verwacht, toch een goede indruk gekregen na een jaar lang met elkaar whatsappen
dr_oupy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10
Caro, ik ben trots op je! Ook al is het maar een kleine overwinning voor jezelf, je moet ergens beginnen, toch?
Dr oupy, komt er een vervolgdate? Ik heb een beetje hetzelfde verhaal als jij. Ben al ruim 1,5 jaar bijna fulltime aan het whatsappen met een jongen/man, maar een afspraakje is er nog niet van gekomen. Hij zegt wel te willen, maar is druk met van alles.. Misschien moet ik toch maar weer eens een poging wagen
Dr oupy, komt er een vervolgdate? Ik heb een beetje hetzelfde verhaal als jij. Ben al ruim 1,5 jaar bijna fulltime aan het whatsappen met een jongen/man, maar een afspraakje is er nog niet van gekomen. Hij zegt wel te willen, maar is druk met van alles.. Misschien moet ik toch maar weer eens een poging wagen
Gast- Gast
Jaya: Gewoon proberen! Bij mij was het meer een grapje, ik dacht dat hij er niet op in zou gaan omdat hij dat eerder ook niet deed. Alleen nu ging hij er wel op in en werden er serieuze afspraken gemaakt. Ik denk wel dat er een vervolg date komt! We moeten immers samen nog een doosje bonbons opeten die hij had meegenomen (en ik ben net op dieet, haha)
dr_oupy- Fluisteraar
Haha ik durf niet meer zo goed. Heb het al twee keer aangekaart dat we maar eens een keer wat moesten gaan drinken samen (bijvoorbeeld). Ik kreeg geen nee te horen, maar vervolgens hoor ik hem er zelf ook niet meer over. Wil ook niet opdringerig overkomen.
Leuk dat er een vervolgdate komt, en die bonbons kunnen gewoon een smoes zijn, toch
Leuk dat er een vervolgdate komt, en die bonbons kunnen gewoon een smoes zijn, toch
Gast- Gast
Ik ken het wel hoor, had precies hetzelfde, maar uiteindelijk js het toch gelukt! Dus gewoon proberen! Niet geschoten is altijd mis .
We hebben het nog niet echt direct over die vervolg date gehad, ik laat het ook nog maar even rusten, begin er van de week nog wel over.
We hebben het nog niet echt direct over die vervolg date gehad, ik laat het ook nog maar even rusten, begin er van de week nog wel over.
dr_oupy- Fluisteraar
Wow wat kunnen jullie lang wa zonder een date haha! Ik ben daar echt veels te nieuwsgierig voor geloof ik
Dat is zo, zal eens moed verzamelen.
Ik zou inderdaad ook lekker rustig aan doen nu, daar is niks mis mee. Dan ga je het misschien overhaasten en dat zou zonde zijn.
Kiekeboe, ik spreek hem af en toe ook in real life, dus ik ken hem verder wel gewoon. Alleen dat daten he, ik ben daar echt gewoon niet zo goed in.
Ik zou inderdaad ook lekker rustig aan doen nu, daar is niks mis mee. Dan ga je het misschien overhaasten en dat zou zonde zijn.
Kiekeboe, ik spreek hem af en toe ook in real life, dus ik ken hem verder wel gewoon. Alleen dat daten he, ik ben daar echt gewoon niet zo goed in.
Gast- Gast
Oh... dus je weet wel hoe hij in het echt is. Ja spannend! Ik ben daar ook echt te schijterig voor hoor! Of ik moet wel hele duidelijke hints krijgen dan durf ik nog wel een gokje te wagen :-).
Lalalalaa ik heb FBboy een berichtje teruggestuurd en vrijdag een date! Doei
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Toet schreef:Lalalalaa ik heb FBboy een berichtje teruggestuurd en vrijdag een date! Doei
Doei
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Leuk Toet! Wat gaan jullie doen?
dr_oupy- Fluisteraar
Toet schreef:Lalalalaa ik heb FBboy een berichtje teruggestuurd en vrijdag een date! Doei
Ahh leuk!!
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Wat leuk, Toet!!
Chocolate Cookie- Ratel
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40