Date-topic 2
+50
Sorrento
JustMeDaan
Sterre
Bazinga
Kiekeboe
Esperanza
mauwmauw
Stuiterbal
Lady4
Poubelle
Vino
Viva
Lenthe
Frappuccino
JD
ijsjemeisje
Primrose
*Noosa
Char1
Susan
SuperGrover
Tabbert
Vlinderjoy
Janelie
Sugarfall
Minx
Erin
Zwerver
Phileine
Beachgirl
Carra
Caro
June
Sneeuwvlok
_Lacey_
Kowalski
Toet
nijntje4
Burn
Gympie
Blond
Marsy28
dr_oupy
Atelier Madame
Cupcake
Chocolate Cookie
sokpop
Polly
Bliss
Antibes
54 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Date-topic 2
Sneeuwvlok schreef:Vino schreef:Oké, klein dilemma'tje hier, voor zover je het een dilemma kan noemen. Die jongen heeft mijn bericht op fb nog steeds niet gelezen. Inmiddels heeft hij ook allemaal losse dingen op mijn profiel geliked. Dus volgens mij weet hij niets van die andere inbox af op fb. Dus, ga ik nu toch een betaald account nemen op pepper?
Ematching vind ik trouwens niet zoveel aan, dus die ga ik denk ik deleten.
Kan je niet gewoon vrienden met hem worden op facebook? Dat ziet hij sowieso, als jullie dan vrienden zijn kan je een berichtje sturen en daar krijgt hij dan ook gewoon een melding van
Ja goed idee, doe hem idd gewoon een vriendschapsverzoek! Probleem opgelost
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss schreef:Sneeuwvlok schreef:Vino schreef:Oké, klein dilemma'tje hier, voor zover je het een dilemma kan noemen. Die jongen heeft mijn bericht op fb nog steeds niet gelezen. Inmiddels heeft hij ook allemaal losse dingen op mijn profiel geliked. Dus volgens mij weet hij niets van die andere inbox af op fb. Dus, ga ik nu toch een betaald account nemen op pepper?
Kan je niet gewoon vrienden met hem worden op facebook? Dat ziet hij sowieso, als jullie dan vrienden zijn kan je een berichtje sturen en daar krijgt hij dan ook gewoon een melding van
+1!
@Kiekeboe: veel plezier vandaag! En ik wacht de update af
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Bliss schreef:Sneeuwvlok schreef:Vino schreef:Oké, klein dilemma'tje hier, voor zover je het een dilemma kan noemen. Die jongen heeft mijn bericht op fb nog steeds niet gelezen. Inmiddels heeft hij ook allemaal losse dingen op mijn profiel geliked. Dus volgens mij weet hij niets van die andere inbox af op fb. Dus, ga ik nu toch een betaald account nemen op pepper?
Dat zou wel kunnen inderdaad, maar dan kan hij wel meteen overal bij. Ik had die andere jongen ook via fb een berichtje gestuurd, maar die heeft het ook nog niet gelezen. Hij heeft inmiddels ook een berichtje gestuurd via pepper. Dus misschien dat ik gewoon 1 maand lid word.
Vino- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12
Vino, Doe waar jij je goed bij voelt, uitnodigen als vriend op facebook staat misschien ook wel raar als je elkaar verder nog helemaal niet kent/gesproken hebt.
Mijn date gister was erg leuk! Heb mijzelf echt druk gemaakt om niks, het was net zoals op Whatsapp alleen dan nu in real life.
Mijn date gister was erg leuk! Heb mijzelf echt druk gemaakt om niks, het was net zoals op Whatsapp alleen dan nu in real life.
dr_oupy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10
Ok, hier mijn update haha!
Date gehad en ik was 5 minuten te laat en hij 10 minuten te vroeg dus die arme jongen heeft een kwartier op me moeten wachten..
Maar goed, de date was gezellig, leuk gekletst en hij ziet er net zo uit als op de foto en hij was echt de lengte die hij aangaf te zijn dus daar geen rare 'surprises' :-). (ok, dit staat een beetje vreemd maar ik bedoel gewoon zijn lichaamslengte )
We hebben even gewandeld op het strand en daarna een drankje gedronken. Hij was wel een beetje zenuwachtig zag ik en eigenlijk vind ik dat stom als je 33 bent maar ok, ik mag van mezelf daar niet op afknappen .
Maar goed, verder was er van mijn kant geen aantrekkingskracht, ik denk dat ik gewoon niet val op blond haar en blauwe ogen. Wel jammer, want op zich is het gewoon een leuke jongen. Maar misschien zit daar ook wel weer een beetje het probleem, ik zag hem niet als een 'man' en ik wil gewoon een man haha!
Na de date heb ik hem een berichtje gestuurd met dat ik bedankte voor het drankje (dat is wel een plus, hij betaalde) en dat ik het erg gezellig had gehad maar wel op een vriendschappelijke manier.
Toen kreeg ik terug dat hij er wel anders tegenaan keek en wel weer een keer met me wilde afspreken. Dus ik weer terug gestuurd dat me dat er gezellig lijkt maar dat het voor mij wel vriendschappelijk is. En nu heeft hij weer iets terug gestuurd maar ik durf niet te kijken .
Oh... dat daten is niks voor mij! Maar ik moet wel zeggen dat dat deze jongen tot nu toe het dichtsbij is gekomen van mijn 'droomman', alleen die aantrekkingskracht he...
Ok, nu laatste berichtje toch ook bekeken: dat ondanks we er beide anders in staan hij graag nog een keer wil afspreken. Misschien dat hij hoopt dat ik alsnog om ga ofzo en misschien heb ik ook wel iets meer tijd nodig want op zich klikt het wel. Als hij nou gewoon iets meer een mannelijke uitstraling had...Nou ja, we zullen zien! Wordt dus nog wel een soort van vervolgd...
Date gehad en ik was 5 minuten te laat en hij 10 minuten te vroeg dus die arme jongen heeft een kwartier op me moeten wachten..
Maar goed, de date was gezellig, leuk gekletst en hij ziet er net zo uit als op de foto en hij was echt de lengte die hij aangaf te zijn dus daar geen rare 'surprises' :-). (ok, dit staat een beetje vreemd maar ik bedoel gewoon zijn lichaamslengte )
We hebben even gewandeld op het strand en daarna een drankje gedronken. Hij was wel een beetje zenuwachtig zag ik en eigenlijk vind ik dat stom als je 33 bent maar ok, ik mag van mezelf daar niet op afknappen .
Maar goed, verder was er van mijn kant geen aantrekkingskracht, ik denk dat ik gewoon niet val op blond haar en blauwe ogen. Wel jammer, want op zich is het gewoon een leuke jongen. Maar misschien zit daar ook wel weer een beetje het probleem, ik zag hem niet als een 'man' en ik wil gewoon een man haha!
Na de date heb ik hem een berichtje gestuurd met dat ik bedankte voor het drankje (dat is wel een plus, hij betaalde) en dat ik het erg gezellig had gehad maar wel op een vriendschappelijke manier.
Toen kreeg ik terug dat hij er wel anders tegenaan keek en wel weer een keer met me wilde afspreken. Dus ik weer terug gestuurd dat me dat er gezellig lijkt maar dat het voor mij wel vriendschappelijk is. En nu heeft hij weer iets terug gestuurd maar ik durf niet te kijken .
Oh... dat daten is niks voor mij! Maar ik moet wel zeggen dat dat deze jongen tot nu toe het dichtsbij is gekomen van mijn 'droomman', alleen die aantrekkingskracht he...
Ok, nu laatste berichtje toch ook bekeken: dat ondanks we er beide anders in staan hij graag nog een keer wil afspreken. Misschien dat hij hoopt dat ik alsnog om ga ofzo en misschien heb ik ook wel iets meer tijd nodig want op zich klikt het wel. Als hij nou gewoon iets meer een mannelijke uitstraling had...Nou ja, we zullen zien! Wordt dus nog wel een soort van vervolgd...
@ Vino: Wat heb je uiteindelijk gedaan? Misschien is een maandje betalen geen gekke optie. Wieweet wat voor leuke berichten je ontvangen hebt .
@ Dr Oupy: Leuk dat je date geslaagd was! Er komt dus wel een vervolg..?
@ Polly, Oh dat lijkt me zo moeilijk! Beiden verliefd en weten dat het niks kan worden..
@ Caro: Ik vind het een goede stap om met iemand te gaan praten. Dat lucht altijd erg op en ik vind het absoluut niet gek met alles wat je over je heen hebt gekregen afgelopen jaar!
@ Jaya: En, al leuke jongens gespot?
@ Dr Oupy: Leuk dat je date geslaagd was! Er komt dus wel een vervolg..?
@ Polly, Oh dat lijkt me zo moeilijk! Beiden verliefd en weten dat het niks kan worden..
@ Caro: Ik vind het een goede stap om met iemand te gaan praten. Dat lucht altijd erg op en ik vind het absoluut niet gek met alles wat je over je heen hebt gekregen afgelopen jaar!
@ Jaya: En, al leuke jongens gespot?
Kiekeboe, ga je nog wel een keer met hem afspreken, of heb je daar nog niet over nagedacht?
Dr oupy, update? Ik word altijd nieuwsgierig als iemand een (leuke) date heeft gehad.
Ik ben nog niks leuks tegen gekomen. Had wel een like op Pepper, maar daar vond ik zelf niet heel veel aan. Zit een beetje te twijfelen om ook betalend lid te worden, maar het staat me eigenlijk een beetje tegen om te gaan betalen om met iemand berichtjes te kunnen sturen..
Het zou gewoon het makkelijkst zijn als ik morgen ergens heen ga en daar ineens mijn droomman voor mijn neus staat.
Dr oupy, update? Ik word altijd nieuwsgierig als iemand een (leuke) date heeft gehad.
Ik ben nog niks leuks tegen gekomen. Had wel een like op Pepper, maar daar vond ik zelf niet heel veel aan. Zit een beetje te twijfelen om ook betalend lid te worden, maar het staat me eigenlijk een beetje tegen om te gaan betalen om met iemand berichtjes te kunnen sturen..
Het zou gewoon het makkelijkst zijn als ik morgen ergens heen ga en daar ineens mijn droomman voor mijn neus staat.
Gast- Gast
Ja dat laatste wil ik ook Jaya haha!
Ik ga nog wel een keer met hem afspreken denk ik. We hebben het er al een beetje over gehad maar ik wacht op initiatief van zijn kant.
Ik heb inmiddels wel weer een profiel geliked en een andere jongen een berichtje gestuurd. Die had ik al 2 weken geleden ontvangen op een berichtje van mij, maar nooit meer geantwoord omdat ik al contact had met mijn date van vandaag. En vandaag kreeg ik een berichtje met of ik er nog was, dus heb maar even wat teruggestuurd...
Ik ga nog wel een keer met hem afspreken denk ik. We hebben het er al een beetje over gehad maar ik wacht op initiatief van zijn kant.
Ik heb inmiddels wel weer een profiel geliked en een andere jongen een berichtje gestuurd. Die had ik al 2 weken geleden ontvangen op een berichtje van mij, maar nooit meer geantwoord omdat ik al contact had met mijn date van vandaag. En vandaag kreeg ik een berichtje met of ik er nog was, dus heb maar even wat teruggestuurd...
Dat zou het allemaal wel wat makkelijker maken he
Zit jij ook op Pepper Kiekeboe, of op een andere datingsite?
Zit jij ook op Pepper Kiekeboe, of op een andere datingsite?
Gast- Gast
Ik zit idd op pepper. Het enige jammere vind ik dat je niet door profielen kunt bladeren.
Kiekeboe. Het klinkt op zich wel als een leuke date. Jammer dat je het gevoel niet hebt, misschien komt dat nog, misschien niet. Wel leuk dat je meteen weer verder gaat met de datingsite. Heb jij een maandabonnement op pepper? Of 3maand?
Vino- Fluisteraar
Wat zijn er leuke dates geweest! Jammer dat het voor jou niet helemaal is, Kiekeboe!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Vino schreef:Kiekeboe. Het klinkt op zich wel als een leuke date. Jammer dat je het gevoel niet hebt, misschien komt dat nog, misschien niet. Wel leuk dat je meteen weer verder gaat met de datingsite. Heb jij een maandabonnement op pepper? Of 3maand?
Ja ben ook benieuwd naar dat laatste? Zit zelf echt te twijfelen of ik dat moet doen.
Ik vind het inderdaad ook jammer dat je alleen de profielen van je matches kunt zien. Lekker rondsnuffelen op de site zou ook wel leuk zijn.
Gast- Gast
Ik heb voor 3 maanden betaald. Ik heb mezelf beloofd dat ik die drie maanden dan ook echt actief moet doen en niet moet gaan zitten wachten totdat iemand mij 'liked' en daarna is het weer klaar
Jaya schreef:Vino schreef:Kiekeboe. Het klinkt op zich wel als een leuke date. Jammer dat je het gevoel niet hebt, misschien komt dat nog, misschien niet. Wel leuk dat je meteen weer verder gaat met de datingsite. Heb jij een maandabonnement op pepper? Of 3maand?
Ja ben ook benieuwd naar dat laatste? Zit zelf echt te twijfelen of ik dat moet doen.
Ik vind het inderdaad ook jammer dat je alleen de profielen van je matches kunt zien. Lekker rondsnuffelen op de site zou ook wel leuk zijn.
Ja, dat vind ik ook jammer. Zou wel leuk zijn als dat kon.
Vino- Fluisteraar
Dat zou inderdaad wel zonde zijn, betalen en dan niet actief zijn. Ik zou alleen niet weten wat ik in een berichtje naar een man moet zetten, ben echt helemaal nieuw in deze wereld.
Gast- Gast
Jaya, Dat willen we allemaal wel hé!
Ben niet zo heel goed in die updates
Hij was al op het station aan het wachten op mij, ik had mijn auto verder weg geparkeerd (gratis) en zou met de bus naar het station gaan. Ik was er iets later dan gepland, we hadden bij Starbucks afgesproken, maar ik zag niemand die op hem leek, toen bedacht ik mij oja er is verder op nog een Starbucks, ook daar niemand! Uit eindelijk wel elkaar gevonden. Hebben samen wat gedronken, en gezellig gekletst. Daarna nog een rondje gelopen door de stad, hij was ook nog meegelopen naar mijn auto, onderweg naar mijn auto hebben we gezoend. En heb ik hem even afgezet bij het station.
Ben niet zo heel goed in die updates
Hij was al op het station aan het wachten op mij, ik had mijn auto verder weg geparkeerd (gratis) en zou met de bus naar het station gaan. Ik was er iets later dan gepland, we hadden bij Starbucks afgesproken, maar ik zag niemand die op hem leek, toen bedacht ik mij oja er is verder op nog een Starbucks, ook daar niemand! Uit eindelijk wel elkaar gevonden. Hebben samen wat gedronken, en gezellig gekletst. Daarna nog een rondje gelopen door de stad, hij was ook nog meegelopen naar mijn auto, onderweg naar mijn auto hebben we gezoend. En heb ik hem even afgezet bij het station.
dr_oupy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10
Ik heb een tijd op Knuz gezeten, daar kun je gewoon altijd profielen bekijken. En heb ook een tijdje op Badoo gezeten. Daar kan het geloof ik niet onbeperkt. Maar hoelang weet ik niet, want toen dat niet meer kon heb ik me gelijk weer afgemeld
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Kiekeboe schreef:Ik heb voor 3 maanden betaald. Ik heb mezelf beloofd dat ik die drie maanden dan ook echt actief moet doen en niet moet gaan zitten wachten totdat iemand mij 'liked' en daarna is het weer klaar
Ik heb je voorbeeld gevolgd. Ik ben lid geworden. De tijd zal het leren
Heb jij nog wat gehoord van je date?
Vino- Fluisteraar
Wat kletsen jullie veel !
Vanavond hadden we weer onverwachts afgesproken. Was erg leuk en vertrouwd. Hij ging ook heel leuk met mijn zoontje om. S was ook totaal niet verlegen dus dat was wel fijn. Hij had voor S een cadeautje mee genomen zo lief !
Hij is net naar huis en we hebben gezoend.
Ondanks dat ik hem erg leuk vind, voel ik verder nog geen hevige kriebels. Ik word er wel vrolijk van en ons Contact is erg leuk. Maar ook meteen zo normaal en vertrouwd.
Herkenbaar ???
Vanavond hadden we weer onverwachts afgesproken. Was erg leuk en vertrouwd. Hij ging ook heel leuk met mijn zoontje om. S was ook totaal niet verlegen dus dat was wel fijn. Hij had voor S een cadeautje mee genomen zo lief !
Hij is net naar huis en we hebben gezoend.
Ondanks dat ik hem erg leuk vind, voel ik verder nog geen hevige kriebels. Ik word er wel vrolijk van en ons Contact is erg leuk. Maar ook meteen zo normaal en vertrouwd.
Herkenbaar ???
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Ik dacht vandaag, laat ik me ook eens aanmelden op Pepper. Heb alles netjes ingevuld en toen gekeken wat voor matches ik heb. Staat er een ex-collega tussen, waarmee ik toch echt nooit een klik mee heb gehad, maar die wel dezelfde vijf kernwoorden heeft als ik. Ik ben nu alweer klaar met Pepper.
Gast- Gast
Maura schreef:Ik dacht vandaag, laat ik me ook eens aanmelden op Pepper. Heb alles netjes ingevuld en toen gekeken wat voor matches ik heb. Staat er een ex-collega tussen, waarmee ik toch echt nooit een klik mee heb gehad, maar die wel dezelfde vijf kernwoorden heeft als ik. Ik ben nu alweer klaar met Pepper.
Hadden jullie allebei pessimist en negatief als kernwoorden?
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Leuk Vino, hopelijk is het wat voor je!Vino schreef:Kiekeboe schreef:Ik heb voor 3 maanden betaald. Ik heb mezelf beloofd dat ik die drie maanden dan ook echt actief moet doen en niet moet gaan zitten wachten totdat iemand mij 'liked' en daarna is het weer klaar
Ik heb je voorbeeld gevolgd. Ik ben lid geworden. De tijd zal het leren
Heb jij nog wat gehoord van je date?
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
June schreef:Maura schreef:Ik dacht vandaag, laat ik me ook eens aanmelden op Pepper. Heb alles netjes ingevuld en toen gekeken wat voor matches ik heb. Staat er een ex-collega tussen, waarmee ik toch echt nooit een klik mee heb gehad, maar die wel dezelfde vijf kernwoorden heeft als ik. Ik ben nu alweer klaar met Pepper.
Hadden jullie allebei pessimist en negatief als kernwoorden?
Nee, geen van beiden.
Toen Pepper net bestond heb ik me ook eens aangemeld en toen was één van de kenwoorden optimist. Nou ja, je snapt.... Dat werd toen ook al niets tussen Pepper en mij.
Gast- Gast
Dit weekend date 12 en 13 gehad
We zijn gaan uiteten met mijn kleintje en de dag erna is hij bij ons komen eten
en wat er verder gebeurde kan je vast we raden...
Dit weekend zijn de rollen weer omgedraaid dan ben ik kindloos en hij niet.
Maarre... wat een chemie!!!
We zijn gaan uiteten met mijn kleintje en de dag erna is hij bij ons komen eten
en wat er verder gebeurde kan je vast we raden...
Dit weekend zijn de rollen weer omgedraaid dan ben ik kindloos en hij niet.
Maarre... wat een chemie!!!
Cupcake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 309
Punten : 382
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: