Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+50
Sorrento
JustMeDaan
Sterre
Bazinga
Kiekeboe
Esperanza
mauwmauw
Stuiterbal
Lady4
Poubelle
Vino
Viva
Lenthe
Frappuccino
JD
ijsjemeisje
Primrose
*Noosa
Char1
Susan
SuperGrover
Tabbert
Vlinderjoy
Janelie
Sugarfall
Minx
Erin
Zwerver
Phileine
Beachgirl
Carra
Caro
June
Sneeuwvlok
_Lacey_
Kowalski
Toet
nijntje4
Burn
Gympie
Blond
Marsy28
dr_oupy
Atelier Madame
Cupcake
Chocolate Cookie
sokpop
Polly
Bliss
Antibes
54 plaatsers

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Vino vr 4 jan 2013 - 10:59

Polly schreef:Vino, dat je je
dat nog herinnert, inderdaad ja. Hij werkt nog altijd bij hetzelfde bedrijf
maar ik heb hem tot dusver kunnen ontwijken, al zou ik er nu wel klaar voor
zijn om ermee om te kunnen gaan als ik hem tegen zou komen. En wat betreft je
berichtje van die 48-jarige man, ik heb op zich geen probleem met een
leeftijdsverschil als het zo blijkt te zijn... Maar dit gaat wel een beetje te
ver inderdaad Date-topic 2 - Pagina 6 253468018 Leuk dat je andere mannen op het oog hebt, misschien is dat
wel iets! En gewoon via FB doen inderdaad, wat heb je te verliezen...

Dat komt door je avatar dat ik het onthouden heb. Maar was dat al lang geleden dan? Zat jij toen ook in dat topic van nieuwe relaties/we zijn net bij elkaar/verliefde stellen/of iets in die trant?

Ja, niks mis met leeftijdsverschil, maar 48 jaar is wel iets te veel (Edit: hij is 48 jaar. Niet 48 jaar verschil, dat zou wel erg veel zijn!). Heb hem wel netjes een berichtje gestuurd dat het verschil wel erg groot was. Ik zie wel hoe het loopt met de mannen. Alleen bevalt het ook prima, maar merk wel dat ik het wel fijn zou vinden als er iemand is. Maar dat komt wel.
Ik vind Pepper wel een leukere site dan E-matching eerlijk gezegd. Ik krijg alleen maar rare berichtjes op E-matching.

Laatst aangepast door Vino op vr 4 jan 2013 - 11:04; in totaal 1 keer bewerkt
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Kowalski vr 4 jan 2013 - 11:01

Dat vind ik eigenlijk wel een net, volwassen en lief berichtje Toet! Wat vind je er zelf van?
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Vino vr 4 jan 2013 - 11:02

Toet: Ik vind dit eigenlijk wel een heel lief berichtje. Hij is eerlijk, hij legt zijn gevoelens op tafel. Dat hij dat meisje over jou heeft vertelt, zegt wel dat hij lef heeft/eerlijk is/gevoelens heeft. Wat vind je er zelf van? Heb jij al gereageerd op zijn bericht?
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Stuiterbal vr 4 jan 2013 - 11:04

Toet, het komt eerlijk en oprecht over zijn mail. Ik zou even de tijd nemen en je gevoel volgen. Jij weet zelf wat je moet doen en als je twijfelt of het voelt niet goed, moet je ermee stoppen. Als het wel goed voelt of je wilt het zeker nog een kans geven, dan moet je dat doen.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Toet vr 4 jan 2013 - 11:16

Ik weet niet, ik had dit berichtje echt totaal niet verwacht. Vind het super lief en het liefst zou ik hem 'om de nek vliegen' en alles weer goed maken maar ik wil dat niet doen. Wil hem wel even laten voelen dat ie dit niet zomaar kan doen, ik heb nog niks teruggestuurd. Moet er even goed over nadenken hoe ik dit ga aanpakken.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Vino vr 4 jan 2013 - 11:27

Toet schreef:Ik weet niet, ik had dit berichtje echt totaal niet verwacht. Vind het super lief en het liefst zou ik hem 'om de nek vliegen' en alles weer goed maken maar ik wil dat niet doen. Wil hem wel even laten voelen dat ie dit niet zomaar kan doen, ik heb nog niks teruggestuurd. Moet er even goed over nadenken hoe ik dit ga aanpakken.

Ik zou nu ook niets terug sturen. Laat hem maar even wachten. Paar nachtjes slapen kan nooit kwaad. Hij woont niet echt in de buurt bij jou toch?

Edit: In feite heeft hij toch niks verkeerd gedaan? Jullie hebben geen relatie. Maar ik zou het ook niet leuk vinden hoor, daar niet van..
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Toet vr 4 jan 2013 - 11:51

Vino schreef:
Toet schreef:Ik weet niet, ik had dit berichtje echt totaal niet verwacht. Vind het super lief en het liefst zou ik hem 'om de nek vliegen' en alles weer goed maken maar ik wil dat niet doen. Wil hem wel even laten voelen dat ie dit niet zomaar kan doen, ik heb nog niks teruggestuurd. Moet er even goed over nadenken hoe ik dit ga aanpakken.

Ik zou nu ook niets terug sturen. Laat hem maar even wachten. Paar nachtjes slapen kan nooit kwaad. Hij woont niet echt in de buurt bij jou toch?

Edit: In feite heeft hij toch niks verkeerd gedaan? Jullie hebben geen relatie. Maar ik zou het ook niet leuk vinden hoor, daar niet van..

Nee precies, ik ga er even een paar dagen over nadenken en want ik kan nu op dit moment geen heldere beslissing nemen. En nee, hij heeft ook niet echt iets verkeerd gedaan maar de manier waarop is gewoon stom en respectloos.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Vino vr 4 jan 2013 - 11:53

Toet schreef:
Vino schreef:

Nee precies, ik ga er even een paar dagen over nadenken en want ik kan nu op dit moment geen heldere beslissing nemen. En nee, hij heeft ook niet echt iets verkeerd gedaan maar de manier waarop is gewoon stom en respectloos.

Nee, de manier waarop is misschien niet helemaal netjes nee. Dat ben ik met je eens. Laat hem nu maar even wachten op een antwoord!
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Bliss vr 4 jan 2013 - 22:37

Hmm ik heb alweer twee nachten over die oud-klasgenoot gedroomd. Vannacht bleek ie toch die vriendin vd middelbare school nog te hebben laughcry Hoe dan ook, niks meer gehoord en dat gaat ook echt niet meer gebeuren. Sukkel Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Marsy28 vr 4 jan 2013 - 22:55

Jammer Bliss! Vannacht dan maar dromen over een ander!
Toet, ik vind het een oprechte mail en heel fijn om te lezen. Ik zou hem nog een kans geven!
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  dr_oupy vr 4 jan 2013 - 23:27

Bliss, Jammer dat je niks meer van hem gehoord hebt. Nog wel wat leuks tegen gekomen op Pepper(of was het een andere site?)?

Vino, Heb je al wat gehoord op facebook van de Pepper-jongen?

Vanavond de date met M. begin nu al een beetje zenuwen te krijgen, weet niet wat ik aan moet enz. waar je je al niet druk om kan maken he laughcry
dr_oupy
dr_oupy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Carra vr 4 jan 2013 - 23:50

Toet, ik vind het ook een lieve mail. Ik zou hem absoluut geloven en hem ook nog een kans geven. Je vindt hem erg leuk, en hij jou kennelijk ook. Maar de situatie is natuurlijk ook een beetje gek, dus het is niet raar dat hij iets met een ander doet. Dat hij dat zo heeft gezegd was niet tactisch en dat snapt hij zelf ook wel, maar het lijkt erop dat hij ook in de war is nu hij gevoelens heeft voor iemand die hij eigenlijk niet kent. Hij neemt in ieder geval de moeite om het uit te leggen. Dat zegt al best veel.

Misschien moeten jullie snel eens afspreken om te zien en voelen wat er in het 'echt' is. Dan weet je allebei waar je aan toe bent, en zit je niet meer die dubbele gevoelens.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Esperanza za 5 jan 2013 - 0:40

Toet, wel een heel oprecht bericht van hem. Dat zet dingen wel in een ander perspectief. Al moet ik wel eerlijk zeggen dat het mij een beetje zou benauwen als iemand al op die manier over en met mij praat terwijl we elkaar nog nooit gezien hebben. Maar dat is voor mij persoonlijk, ik kan me ook heel goed voorstellen dat mensen het juist heel fijn vinden als iemand zo oprecht over zijn gevoelens is en die klik die hij nu al voelt beschrijft.
Verder ben ik het wel eens met Carra, misschien moeten jullie idd elkaar snel eens zien, dan weet je in ieder geval of er in het echt ook een klik is en dan valt het allemaal wat beter in te schatten.

Dr Oupy, spannend! Veel plezier alvast!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Toet za 5 jan 2013 - 0:45

Esperanza schreef:Toet, wel een heel oprecht bericht van hem. Dat zet dingen wel in een ander perspectief. Al moet ik wel eerlijk zeggen dat het mij een beetje zou benauwen als iemand al op die manier over en met mij praat terwijl we elkaar nog nooit gezien hebben. Maar dat is voor mij persoonlijk, ik kan me ook heel goed voorstellen dat mensen het juist heel fijn vinden als iemand zo oprecht over zijn gevoelens is en die klik die hij nu al voelt beschrijft.
Verder ben ik het wel eens met Carra, misschien moeten jullie idd elkaar snel eens zien, dan weet je in ieder geval of er in het echt ook een klik is en dan valt het allemaal wat beter in te schatten.

Dr Oupy, spannend! Veel plezier alvast!

Dit heb ik dus ook precies zo, daarom twijfel ik ergens ook wel een beetje aan zijn oprechtheid. Ik blijf het een beetje raar vinden allemaal. Maargoed, we moeten elkaar inderdaad maar snel zien, denk dat dat alles beter oplost.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Polly za 5 jan 2013 - 0:49

Droupy, veel plezier!

Toet, wat speciaal dat hij de moeite neemt om dat bericht te schrijven. Als jullie elkaar blijkbaar zo leuk vinden zonder elkaar gezien te hebben, dan moeten jullie toch maar eens snel afspreken! 1,5 uur afstand? Dat is toch niks, gewoon gaan!

Bliss, jammer voor hem, hopelijk heb je snel iemand anders waar je over kunt dromen Date-topic 2 - Pagina 6 561177

Laatst aangepast door Polly op ma 7 jan 2013 - 1:22; in totaal 1 keer bewerkt
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Poubelle za 5 jan 2013 - 2:11

Toet wauw, wat een mail!
Ik moet me wel aansluiten bij Esperanza, ik zou daar ook een beetje de kriebels van krijgen!
Maar spreek snel af, dan kun je een beetje zien of die klik er echt is en vanaf daar kun je weer verder kijken.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Poubelle za 5 jan 2013 - 2:14

Ik twijfel of ik nog een keer met die slechte kusser moet zoenen. Het kan best zijn dat het ineens betergaat, maar net als iemand voor mij al zei, misschien denkt 'ie dan dat ik het helemaal leuk vind ofzo, haha!
Maar het ligt ook wel een beetje lastig allemaal, hij is sinds 3 maanden weer vrijgezel maar ik ken zijn ex. Niet goed, maar we maken af en toe een praatje in de kroeg, en ik vind haar een leuke meid. Ik weet ook dat hij is vreemdgegaan in zijn relatie met haar, maar dat weet zij weer niet. Dus ik twijfel nog of ik hem datemateriaal vind.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Bericht  Caro za 5 jan 2013 - 2:34

Ik moest even bijlezen hoor! Jullie hebben genoeg gebabbeld :-).

Toet: ik heb dat berichtje niet gelezen maar ik zou er idd gewoon even over nadenken, en weet je: spreek daarna met hem af. Dan wéét je het ook direct..

Oupy: daarvoor zijn we vrouwen om ons daar zorgen om te maken!! We willen er gewoon graag leuk uitzien :-). Veel plezier!

Polly... lastig lastig lastig. Hij trekt zich terug schreef je he? Dan weet je eigenlijk idd dat hij echt geen relatie wil maar wat moeilijk! Is er oprecht geen mogelijkheid dat jullie bespreken het te proberen en als het écht iets is dat jullie dan altijd nog aanpassingen in je leven kan doen? Ik bedoel... dat zijn praktische zaken en daar is vaak wel een oplossing voor te vinden toch?

Vino: al iets gehoord?

Kiekeboe: veeeeeel plezier morgen met je date! Ik zie je vanavond nog maar wilde het toch alvast even zeggen. Hoe is je keel?

En de rest weet ik even niet meer uit mijn hoofd :-).

Korte update hier (vanwege obsessie-drang): ik heb donderdag voor het eerst me afgemeld in de middag voor werk. Ik was naar de kantine gegaan en ik word echt stapel van die blikken tussen hen. En dan weet ik niet of het over mij gaat of blablabla. Iig.. ik trok het oprecht niet meer. Verdriet kwam van alle kanten binnen, ben naar huis gegaan (overigens gewoon vrije uren opgenomen) en ik ben gaan janken. De hele dag. Er kwam vanalles uit..
Gisteren had ik begrafenis in het zuiden dus was ik sowieso niet aanwezig op het werk. En het ging redelijk tot ok met me.. voelde me weer een stuk helderder in mijn hoofd en weer gewoon mezelf. Wel verdrietig, maar wel mezelf. Gisteravond kreeg ik een berichtje via FB van een andere collega dat J en M de hele tijd samen hadden gepraat en niet bij elkaar weg te slaan zijn. Voelt weer even zuur.. maar mijn besluit is nu heel simpel. Ik kan niet meer doen om hem te ontlopen dan ik nu doe.. enige is dat ik dus ook de kantine ga vermijden. Het is toch niet meer zo gezellig, ik voel me iedere keer kut en zenuwachtig als ik erheen moet dus waarom mezelf nog meer kwellen? Op FB kan hij mijn statusupdates niet meer zien, via ons chatprogramma heb ik hem verwijderd uit mijn Frequent contacts.. Dat gebeurt automatisch als je vaak met iemand chat en die komen dan bovenaan te staan. Dus daar is hij uit, zodat ik niet meer kan zien wat hij doet. En meer kan ik niet doen.

Nu is het een kwestie van tijd... Ohh en ik heb een afspraak gemaakt met iemand waarmee ik kan gaan praten. Ik wil niet verbitterd raken maar met alles wat er is gebeurd heb ik dat denk ik wel even nodig!

Dus allemaal stappen ipv wegkwijnen.. :-)
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Caro za 5 jan 2013 - 2:35

Poubelle schreef:Ik twijfel of ik nog een keer met die slechte kusser moet zoenen. Het kan best zijn dat het ineens betergaat, maar net als iemand voor mij al zei, misschien denkt 'ie dan dat ik het helemaal leuk vind ofzo, haha!
Maar het ligt ook wel een beetje lastig allemaal, hij is sinds 3 maanden weer vrijgezel maar ik ken zijn ex. Niet goed, maar we maken af en toe een praatje in de kroeg, en ik vind haar een leuke meid. Ik weet ook dat hij is vreemdgegaan in zijn relatie met haar, maar dat weet zij weer niet. Dus ik twijfel nog of ik hem datemateriaal vind.

Dit vind ik al klinken als een 'nee'... :-). Hij kan niet zoenen blijkbaar als ie dronken is, en dat ex verhaal.. Neuhh denk niet dat dat bij jou past!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Vino za 5 jan 2013 - 3:37

Bliss. Kan je niet over een andere jongen gaan dromen? Die jongen die je had geplaatst in het fototopic van jou & je vriend. Van die acteur, ik ben zijn naam even kwijt Date-topic 2 - Pagina 6 561177

Dr_oupy. Veel plezier vanavond met je date! Ik ben benieuwd hoe het gaat.

Poubelle. Ik had zoiets van, spreek af, wat heb je te verliezen? Maar nu ik je berichtje lees dat hij is vreemd gegaan in zijn vorige relatie heb ik zoiets van, nee dankje.

Caro. Ik vind je acties goed! Hem verwijderen van dat chatprogramma. Goed van je dat je iemand gevonden hebt waarmee je kan praten. Hopelijk helpt het je!

Kiekeboe. Veel plezier morgen! Date-topic 2 - Pagina 6 281626781

Nou, ik heb nog niks gehoord. Hij heeft mijn berichtje ook nog niet gelezen. Ik kwam in die inbox laatst ook een berichtje tegen dat ik 3/4jaar had gekregen. Heb die 2e jongen ook een berichtje gestuurd via FB. Ik heb de smaak te pakken haha Date-topic 2 - Pagina 6 253468018 We zien wel wat eruit komt.
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast za 5 jan 2013 - 7:52

Toet, ik zou inderdaad een keer afspreken en kijken hoe het is als jullie elkaar in het echt zien. Ik zou dubbele gevoelens hebben ook; aan de ene kant is het een hartstikke lieve mail natuurlijk, maar aan de andere kant zou het me ook een beetje benauwen. Wat je er ook mee mocht gaan doen, volg je gevoel.

Caro, vind het niet leuk om te lezen dat hij je echt zoveel blijft doen, zonder dat je het wil. Ik voel echt met je mee. Misschien inderdaad goed dat je hiermee naar iemand toe gaat, hopelijk helpt dat. Date-topic 2 - Pagina 6 699888

Kiekeboe, volgens mij heb ik iets gemist, maar veel plezier op je date! Very Happy

Droupy, jij ook heel veel plezier op je date vanavond! Dat wordt vannacht/morgen een update he Wink

Ik heb me ingeschreven op Pepper en RelatiePlanet. Ik ben niet zo van het internetdaten, maar een kijkje nemen kan geen kwaad heb ik besloten.

Gast
Gast

Bericht  Vino zo 6 jan 2013 - 0:37

Oké, klein dilemma'tje hier, voor zover je het een dilemma kan noemen. Die jongen heeft mijn bericht op fb nog steeds niet gelezen. Inmiddels heeft hij ook allemaal losse dingen op mijn profiel geliked. Dus volgens mij weet hij niets van die andere inbox af op fb. Dus, ga ik nu toch een betaald account nemen op pepper?
Ematching vind ik trouwens niet zoveel aan, dus die ga ik denk ik deleten.

Yaya, en ben je al iets tegen gekomen?
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Bliss zo 6 jan 2013 - 0:49

Ik ga Pepper deleten, bevalt me niks dat je niet eens een berichtje kunt lezen zonder te betalen!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Poubelle zo 6 jan 2013 - 1:02

Kiekeboe succes en veel plezier straks!!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Bericht  Sneeuwvlok zo 6 jan 2013 - 1:07

Vino schreef:Oké, klein dilemma'tje hier, voor zover je het een dilemma kan noemen. Die jongen heeft mijn bericht op fb nog steeds niet gelezen. Inmiddels heeft hij ook allemaal losse dingen op mijn profiel geliked. Dus volgens mij weet hij niets van die andere inbox af op fb. Dus, ga ik nu toch een betaald account nemen op pepper?
Ematching vind ik trouwens niet zoveel aan, dus die ga ik denk ik deleten.

Kan je niet gewoon vrienden met hem worden op facebook? Dat ziet hij sowieso, als jullie dan vrienden zijn kan je een berichtje sturen en daar krijgt hij dan ook gewoon een melding van smile
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud