Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skihelm-discussie, hoe moet ik daar mee om gaan?

+22
TukTuk
Liz
Lot
marjoleinnn
ellibre
nina
xxjojootjexx
Antibes
Tania
Caro
Lejow
Océane
Marsy28
Carmen_
Minx
Siamsa
Marin
Starla
Sam
silly-one
Fortissimo
michaela.g
26 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Skihelm-discussie, hoe moet ik daar mee om gaan? - Pagina 3 Empty Re: Skihelm-discussie, hoe moet ik daar mee om gaan?

Bericht  michaela.g do 10 jan 2013 - 10:28

Inmiddels weer terug van skivakantie, die gezellig was en zonder brokken verlopen is. Zo eens rond me heen gekeken op de piste en ja er zijn in het jaar 2013 nog maar heel weinig mensen zonder skihelm te zien.

michaela.g
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 7
Punten : 9
Registratiedatum : 28-12-12
Woonplaats : Hoorn

Terug naar boven Ga naar beneden

Skihelm-discussie, hoe moet ik daar mee om gaan? - Pagina 3 Empty Re: Skihelm-discussie, hoe moet ik daar mee om gaan?

Bericht  nina vr 11 jan 2013 - 10:02

Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad.

En sorry, kan het niet laten:
Heb je nu zelf ook een helm opgehad?
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Skihelm-discussie, hoe moet ik daar mee om gaan? - Pagina 3 Empty Re: Skihelm-discussie, hoe moet ik daar mee om gaan?

Bericht  michaela.g za 12 jan 2013 - 6:58

Nee geen helm opgehad. Over een jaar tijdens de volgende keer doe ik dat waarschijnlijk wel. De ander uit ons groepje zal dan nog de enige zonder helm zijn, tenzij ze ook van gedachte verandert.

michaela.g
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 7
Punten : 9
Registratiedatum : 28-12-12
Woonplaats : Hoorn

Terug naar boven Ga naar beneden

Skihelm-discussie, hoe moet ik daar mee om gaan? - Pagina 3 Empty Re: Skihelm-discussie, hoe moet ik daar mee om gaan?

Bericht  Lejow za 12 jan 2013 - 22:25

Fijn om te lezen Michaela, lijkt me een veilige, slimme keuze!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Skihelm-discussie, hoe moet ik daar mee om gaan? - Pagina 3 Empty Re: Skihelm-discussie, hoe moet ik daar mee om gaan?

Bericht  Bacio za 12 jan 2013 - 22:58

Ik vind het oliedom om te boarden/skiën zonder helm. Je brengt letterlijk je eigen leven in gevaar, hoe goed je ook kunt skiën. Er zijn namelijk altijd idioten op de piste die niet kunnen skiën en denken het wél te kunnen en met een enorme ongecontroleerde rotvaart van de piste afgaan.
Ik heb mijn leven te danken aan een helm. Er is letterlijk in het ziekenhuis gezegd, dat ik het anders niet had overleefd of een kasplantje was geworden.

Waarom vroeger geen helm en nu wel? Vroeger waren er 50% van het aantal skiërs op de helling dan er nu zijn. Het is overvol en daardoor steeds gevaarlijker. Ook zijn de sneeuw condities de laatste jaren verslechterd. Ik heb mensen weleens over de kop zien gaan omdat ze over een klein boomstronkje gingen. Vroeger merkte je daar niks van met dikke pakken sneeuw.

Kortom: écht oliedom. Ik zie ook 0 redenen om geen helm te hebben. In de grote supermarkten daar heb je mega goedkope helms. Ik zou ook niet met iemand de piste op gaan als diegene geen helm zou dragen.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Skihelm-discussie, hoe moet ik daar mee om gaan? - Pagina 3 Empty Re: Skihelm-discussie, hoe moet ik daar mee om gaan?

Bericht  nina zo 13 jan 2013 - 2:31

Bacio schreef:Ik vind het oliedom om te boarden/skiën zonder helm. Je brengt letterlijk je eigen leven in gevaar, hoe goed je ook kunt skiën. Er zijn namelijk altijd idioten op de piste die niet kunnen skiën en denken het wél te kunnen en met een enorme ongecontroleerde rotvaart van de piste afgaan.
Ik heb mijn leven te danken aan een helm. Er is letterlijk in het ziekenhuis gezegd, dat ik het anders niet had overleefd of een kasplantje was geworden.

Waarom vroeger geen helm en nu wel? Vroeger waren er 50% van het aantal skiërs op de helling dan er nu zijn. Het is overvol en daardoor steeds gevaarlijker. Ook zijn de sneeuw condities de laatste jaren verslechterd. Ik heb mensen weleens over de kop zien gaan omdat ze over een klein boomstronkje gingen. Vroeger merkte je daar niks van met dikke pakken sneeuw.

Kortom: écht oliedom. Ik zie ook 0 redenen om geen helm te hebben. In de grote supermarkten daar heb je mega goedkope helms. Ik zou ook niet met iemand de piste op gaan als diegene geen helm zou dragen.
Amen
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Skihelm-discussie, hoe moet ik daar mee om gaan? - Pagina 3 Empty Re: Skihelm-discussie, hoe moet ik daar mee om gaan?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum