Daar gaan je zuurverdiende centjes
+11
_*Blondgirl*_
Sterre
Penny Blossom
Kabouter
SparklingEyes
Hoochie
Barbabella
Lejow
Susan
Error
Rush
15 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Daar gaan je zuurverdiende centjes
Oftewel een mooie envelop van het Centraal Justitieel Incassobureau met een boete van 48 euro. Mijn vriend heeft met mijn auto te hard gereden. En wie mag het gaan betalen? Juist ik want de auto staat op mijn naam.
Weet iemand nog een manier om mijn vriend te straffen voor zijn daadt
Gast- Gast
Re: Daar gaan je zuurverdiende centjes
48 dagen geen seks.
Och, mijn centrale deurvergrendeling is stuk en m`n vriend was donderdag ook €1000 lichter aan z`n auto. €48 is een schijntje
Och, mijn centrale deurvergrendeling is stuk en m`n vriend was donderdag ook €1000 lichter aan z`n auto. €48 is een schijntje
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Haha precies, ik zou ook echt niet de boete gaan betalen voor iemand anders in mijn auto.
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Je gaat me toch niet vertellen dat JIJ gaat betalen?
Ik denk dat ie genoeg gestraft wordt, als je hem de rekening voor z'n neus schuift.
Ik denk dat ie genoeg gestraft wordt, als je hem de rekening voor z'n neus schuift.
Gast- Gast
Chipp schreef:Euh, lijkt mij dat hij dan gewoon de boete betaalt?
Inderdaad. Lekker aso als hij jou ervoor op laat draaien omdat het jouw auto is.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Rush schreef:48 dagen geen seks.
Maar dat is ook een goede
Gast- Gast
Cimic schreef:Oftewel een mooie envelop van het Centraal Justitieel Incassobureau met een boete van 48 euro. Mijn vriend heeft met mijn auto te hard gereden. En wie mag het gaan betalen? Juist ik want de auto staat op mijn naam.
Ja hem laten betalen zoals het hoort!
Gast- Gast
Youandi schreef:Je gaat me toch niet vertellen dat JIJ gaat betalen?
Zal wel moeten denk ik aangzien mijn naam op de rekening staat. Weet niet of men het rekening nr en de naam gaat controleren anders kan mijn vriend alsnog de boete betalen.
Gast- Gast
Nou ik zou handjecontantje centjes terugkrijgen ook geen probleem vinden hoor...
Gast- Gast
Sowieso hem laten betalen. Stom dat hij dat gewoon niet doet...het lijkt me vanzelfsprekend. En 48 dagen geen seks..tsja dan straf je jezelf toch ook? ;-)
Gast- Gast
Als de rekening maar betaald wordt, zal hun een worst wezen waar het vandaan komt.
En anders betaal jij en kan hij het handje contantje betalen, of naar je overmaken.
Echt niet dat ik dit zou betalen...
En anders betaal jij en kan hij het handje contantje betalen, of naar je overmaken.
Echt niet dat ik dit zou betalen...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Je vriend kan jou toch gewoon 48 euro geven?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Even btw we hebben maar 1 auto en die staat op mijn naam, We rijden elke dag samen naar ons werk toe. Weert/Eindhoven. En hij is ook vaak degene die rijdt. Maar we hebben even overlegt. Ik betaal netjes de rekening omdat mijn naam erop staat en hij stort 48 euro over.....+ dat hij 48 dagen geen sex krijgt maar dat weet hij nog niet
Gast- Gast
Idd hem laten betalen. En maakt niet uit van welke rekening het af komt. Mijn vriend krijgt gek genoeg alleen met mijn auto boetes en nooit met zijn eigen auto. Hij maakt het dan gewoon vanaf zijn rekening over, geen probleem.
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Cimic schreef:Youandi schreef:Je gaat me toch niet vertellen dat JIJ gaat betalen?
Zal wel moeten denk ik aangzien mijn naam op de rekening staat. Weet niet of men het rekening nr en de naam gaat controleren anders kan mijn vriend alsnog de boete betalen.
Hij kan jou toch betalen?
Edit: ik zie het al staan in bovenstaande reactie
Laatst aangepast door Youandi op di 26 jul 2011 - 0:54; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Als de boete maar betaald wordt, dan is het het CJIB wel prima
En anders maakt hij het weer terug naar je over. Ik dacht dat het een geintje was dat je ging betalen.
En anders maakt hij het weer terug naar je over. Ik dacht dat het een geintje was dat je ging betalen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Jij kan toch de boete betalen en dan het geld terugkrijgen van hem? Echt niet dat ik de boete van mijn vriend ga betalen omdat hij te hard rijdt of dat nou in mijn auto is of niet.
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10
Cimic schreef:Oftewel een mooie envelop van het Centraal Justitieel Incassobureau met een boete van 48 euro. Mijn vriend heeft met mijn auto te hard gereden. En wie mag het gaan betalen? Juist ik want de auto staat op mijn naam.
Sja.. euhm.. bij ons staat de auto ook op naam van mijn man, maar als er een boete binnenkomt, wordt er wel uitgezocht wie gereden heeft.. 't gaat dan wel van dezelfde rekening af, maar we hebben ooit gezegd dat we het bij zouden gaan houden.
We hebben 'tnog nooit meegemaakt, maar mijn vriend / man / persoon die reed mag 'm toch echt ZELF betalen
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Maakt helemaal niks uit wie die betaalt, ze kijken alleen naar het kenmerk. Al zou het van de nicht van de achterbuurvrouw en daar weer een dochter van komen.
Gast- Gast
Lijkt me niet meer dan logisch dat hij betaald..zou wat zijn zeg.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Rush schreef:Als de boete maar betaald wordt, dan is het het CJIB wel prima
Het is gelukkig ook niet zo dat ze wekelijks binnen komen. Dat zou helemaal een feest zijn. Maar hij maakt het idd over.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Daar gaan m'n zuurverdiende centjes.... :(
» Daar gaan we weer...
» Klimmen, hoe gaan jullie daar mee om?
» Daar gaan we weerr; UGGS
» Daar gaan we weer: elleboog in de revisie :'(
» Daar gaan we weer...
» Klimmen, hoe gaan jullie daar mee om?
» Daar gaan we weerr; UGGS
» Daar gaan we weer: elleboog in de revisie :'(