Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Daar gaan we weer...

4 plaatsers

Ga naar beneden

Daar gaan we weer... Empty Daar gaan we weer...

Bericht  Tinus vr 4 mei 2012 - 23:24

Ik voel me weer klote, zit in een ongelooflijke negatieve spiraal die me als maar verder naar beneden trekt. Ik ben snel op m'n tenen getrapt, barst om het minste of geringste in huilen uit...
Voor een aantal jaren terug is het begonnen, ben sindsdien bij een psych en maatschappelijk werkster geweest, maar voor mijn gevoel is de angel er niet uitgehaald. Nu voel ik me sinds eind vorig jaar bij vlagen enorm rot. Dan gaat het weer een paar weken goed, maar dan heb ik weer dagen dat ik me klote voel. Nu is het gister eigenlijk tot uiting gekomen op het werk. Ik voel me daar enorm onder stress staan. Heb dit aangegeven bij personeelsbegeleidster en zij vond het toch weer een goed idee om te gaan praten met iemand. Maar ik zie daar zo enorm tegenop. Ik ben bang dat er allemaal dingen uit gaan komen die ik niet wil weten. Maar aan de andere kant weet ik ook wel dat het goed voor me zal zijn.
Ik voel me gewoon niet happy in mijn leven, hoe die nu is. Ben alleen, zie iedereen om me heen trouwen/kinderen krijgen en mijn behoefte aan een eigen gezin begint steeds groter te worden. Ik ben 28, en de biologische klok tikt steeds harder en verder door. Verder leef ik mijn leven niet zoals ik zou willen. Mijn baan is niet mijn droombaan..ect ect.
Ik voel me zwak dat ik me zo voel, zou sterker willen zijn. Pfff..weet eigenlijk niet wat ik met dit topic wil. Ik kan het in ieder geval van me afschrijven...
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar gaan we weer... Empty Re: Daar gaan we weer...

Bericht  jena za 5 mei 2012 - 0:19

Weet niet echt iets te zeggen, maar vind het rot voor je dat je je zo naar voelt. Daar gaan we weer... 699888
jena
jena
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 228
Punten : 248
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar gaan we weer... Empty Re: Daar gaan we weer...

Bericht  FireButterfly za 5 mei 2012 - 1:48

Heel veel sterkte hug.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar gaan we weer... Empty Re: Daar gaan we weer...

Bericht  Tinus za 5 mei 2012 - 4:49

Thanks meiden. Daar gaan we weer... 561177 Het scheelt al enorm dat ik erover kan praten. Hier op dit forum, en ik kan goed bij mijn zus terecht. Ik ben van plan om maandag de huisarts te bellen, want ik weet niet goed waar ik terecht moet/kan. Heb daar bovenop ook nog lichamelijke klachten en misschien kan hij er wat aan doen. 't Is lastig omdat niemand kan zien of ervaren hoe je je voelt en daarom wordt het niet echt begrepen...
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar gaan we weer... Empty Re: Daar gaan we weer...

Bericht  SparklingEyes za 5 mei 2012 - 21:49

Wat naar dat je je zo voelt!

Ik word zelf momenteel behandeld na een burn - out en depressieve klachten en ik ga hiervoor ook een speciale mindfulness training volgen (ik begin morgen).

De training die ik volg is speciaal ontwikkeld voor deze klachten en ook ter voorkoming van weer opnieuw in deze klachten vervallen. Misschien is dat iets voor jou? Je leert dan hoe je met je negatieve gedachten en gevoelens om kunt gaan en hoe je dus kunt proberen te voorkomen dat je in een negatief spiraal terecht komt...

*edit* ik herken je gevoel heel erg dat je zegt dat je het niet aan je kunt zien en dat anderen niet kunnen ervaren hoe jij je voelt en dat het daardoor erg ongrijpbaar is voor anderen. Ik zou gewoon even naar de huisarts en het bespreken. Is een hoge drempel, was het bij mij ook, maar ik ben heel blij dat ik gegaan ben..

SE
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar gaan we weer... Empty Re: Daar gaan we weer...

Bericht  Tinus za 5 mei 2012 - 23:21

@ SE; bedankt voor je reactie. Ik ben wel van plan om aan te geven dat ik wel iets van een training ofzo wil gaan volgen, omdat ik wil leren hoe ik hiermee om kan/moet gaan. Wat jij noemt klinkt inderdaad wel wat voor mij. Ik vind het nu wel erg moeilijk om die stap te zetten, maar ik moet het doen van mezelf.
Sterkte met de training morgen, ik hoop dat je er wat aan gaat hebben!
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar gaan we weer... Empty Re: Daar gaan we weer...

Bericht  Gast zo 6 mei 2012 - 0:22

Ik herken veel in delen van je verhaal. De tijden dat het goed gaat, en daarna weer een tijd dat je in de spiraal zit en er zelf niet uit komt. Heel veel sterkte en de stap naar de huisarts lijkt mij een goed begin. Sterkte! hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daar gaan we weer... Empty Re: Daar gaan we weer...

Bericht  Tinus di 8 mei 2012 - 1:56

Bedankt Stofzuiger. Daar gaan we weer... 561177

Zag er enorm tegenop, maar ik ben vanmiddag naar de huisarts gegaan. Waar ik al bang voor was gebeurde, begon weer eens te janken. Hij heeft me een doorverwijsbriefje gegeven voor een psycholoog, want dat vond hij toch wel nodig. Pfff...dus nu gaan we weer in die mallemolen...
Vanavond bellen naar de psycholoogpraktijk, en dan maar een afspraak maken denk ik..

Oh ja, ook nog even langs mijn zorgverzekeraar gegaan voor wat ik tegoed krijg enzo. Eerst mijn eigen bijdrage van 220 euro, en dan nog 5 zittingen per jaar met een eigen bijdrage van 20 euro. Ik hoop dat ik dat ga redden, want ik kan gewoon niet 100 euro per week neer gaan tellen voor een psycholoog. Of vinden jullie het raar dat ik hierover nadenk?
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar gaan we weer... Empty Re: Daar gaan we weer...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum