Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

+72
Snoopy
Atelier Madame
Silver
Eris
SarahKey
Ilargi
Annemoontje
Carra
Starla
Zora
Lejow
Bolleke
Jerry
Ibbeltje
Phileine
NoName88
Puggle
Monte
Caro
liesje
Blond
Sarah1985
Fearie
Suus
sanne-84
Charles
kwebbeltje
Japie
Happinaz
Shisha
Jezzie
slaatje
Marsy28
Sam
Travelgurly
Rovine
Liadan
Floor
Pien
vliegeraar
_Jet
mezzoforte
M@niek
Gympie
Bazinga
Esperanza
Catwoman79
Green_Pepper
SDL
xxjojootjexx
Parisienne
Exogenesis
Tiara
Juutjepetuutje
SoGood
mzcharlotte
PiP
kwak
Jasmine
Mermaid
Ella
Katrien
Curious
LDJ
Rebecca
Tsjip
Linda
Marin
Elliot
Raindrop
Peanut
Pompoen
76 plaatsers

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 3 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  Marin vr 28 dec 2012 - 11:36

Wow ik vind het echt gewoon verschrikkelijk voor je, heb er geen woorden voor, behalve gewoon KUT!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 3 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  Pompoen vr 28 dec 2012 - 19:05

Nou lekkere nacht...not! Vanaf drie uur niet echt meer geslapen. Ik schrok me het apelazarus van elk geluidje, vlagen met hartkloppingen en er bleef maar door mijn hoofd gaan welke spullen er nog meer weg zouden kunnen zijn. Ik hoop zó dat het zakhorloge van mijn mans opa er nog is!
Die parelketting was mijn sierraad met trouwen, hij had dat zakhorloge!

En verder zijn er nog een heleboel dingen in me opgekomen die waarschijnlijk weg zijn. Nog een fotocamera, de iphone van mijn man, ik moet het vandaag allemaal gaan checken.

En bedenken waar ik komende dagen wil slapen (thuis maar niet alleen, of ergens anders). Ik zit nu gewoon alsnog 45 min rijden van mijn man af, was juist zo blij dat hij weer in onze woonplaats in het ziekenhuis was! En juist nu heb ik meer dan ooit behoefte aan een knuffel van hem!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 3 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  Marsy28 vr 28 dec 2012 - 19:50

holy shit, ik schrok zó toen ik las dat dit topic van jou was. Oh Pompoentje... Cry
Ongelofelijk klootzakken die aan andermans spullen moeten zitten! Ik hoop dat je nog wat spullen terug vindt..
Niet jezelf voorbij lopen, jij en je kind komen nu eerst. Stress is niet goed voor je kindje. Laat vooral dingen aan anderen over, harde buiken zegt alweer genoeg. Dit weet je natuurlijk ook wel, maar even benadrukken nog!
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 3 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  Gast vr 28 dec 2012 - 20:06

Jemig meid, waarom moet alle ellende jullie steeds overkomen? Ik kan niks anders zeggen dan heel veel sterkte!
hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 3 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  slaatje vr 28 dec 2012 - 20:30

My god, wat krijgen jullie een hoop voor je kiezen zeg. Ik kan me je angst heel goed voorstellen. Probeer idd mensen om je heen te verzamelen. Verder weet ik gewoon even niet wat ik moet zeggen. Wens je heel veel sterkte en je hebt er niks aan, maar een hele dikke vette knuffel voor jou en je man hug
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 3 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  mzcharlotte vr 28 dec 2012 - 20:32

Ik kan er niet over uit hoe naar ik het voor jou/jullie vind. Zeker de spullen die niet te vervangen zijn, waar emotionele waarde aan is gehecht, het is ongelofelijk. Ik kan me zo voorstellen dat dit de spreekwoordelijke druppel is. Het staat nog steeds; als er ook maar iets is wat ik kan doen voor je, let me know. Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 3 699888
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 3 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  Jezzie vr 28 dec 2012 - 20:42

Ach meid wat vreselijk! Dat dit jou nou weer moet overkomen!
Heel veel sterkte hug
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 3 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  Shisha vr 28 dec 2012 - 21:42

Ach meis wat een verschrikking weer. Je zou toch denken dat jullie nu wel genoeg op jullie bordje hebben gehad. Bah, wordt er gewoon naar van. Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 3 699888
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 3 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  Happinaz vr 28 dec 2012 - 22:34

Oh wat walgelijk. Waarom kunnen die klootzakken nou toch niet met hun tengels van andermans spullen afblijven! Ik word altijd zo boos ervan!

Heel veel sterkte Pompoen, en ik hoop dat je tussen alle stress en zorgen door af en toe even een momentje voor jezelf kunt pakken om je handen op je buik te leggen en even diep in te ademen en rust pakt. Zorg goed voor jezelf en je kleintje!

Ik proost volgende week op 0.00 uur op jou en het jaar 2013!
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 3 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  SoGood vr 28 dec 2012 - 22:40

Pompoen.. Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 3 699888
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 3 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  Japie vr 28 dec 2012 - 23:05

Jeetje wat erg! Hoeveel tegenslagen kan een mens hebben. Dikke knuffel! hug
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 3 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  kwebbeltje vr 28 dec 2012 - 23:07

Nou je krijg het wel op je bordje zeg! Sterkte !
kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 3 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  Gast vr 28 dec 2012 - 23:37

Wat een fakking eikels, die inbrekers! Ik kan me hier echt zo kwaad om maken. Ze hebben echt geen idee wat ze jullie aandoen... Dit kan toch allemaal niet goed zijn voor je? Ik wens je echt heel veel sterkte en hoop dat je ergens de kracht vindt om door te gaan en rust te vinden voor jullie en je kindje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 3 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  Charles vr 28 dec 2012 - 23:38

Jeetje Pompoen, ik hoopte zo erg dat dit berichtje niet van jou kwam...wat erg. Sterkte.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 3 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  sanne-84 vr 28 dec 2012 - 23:51

Ownee, met een zucht. Dat was mijn reactie toen ik zag wie deze topic had geopend..
Ik snap dat je je nu niet veilig voelt, vooral omdat je alleen bent.
Hele dikke hug
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 3 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  Gympie za 29 dec 2012 - 0:08

Wat hebben ze veel van jullie afgepakt, smerige klootzakken. Ik kan niet geloven dat je dit ook nog op je bordje hebt gekregen. Sterkte.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 3 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  Suus za 29 dec 2012 - 0:20

Oh jeetje, Pompoen, dit er ook nog bij! Het is al ontzettend naar als er mensen in je huis zijn geweest, het idee alleen al, maar dat er ook nog zoveel emotioneel waardevolle spullen missen... Heel veel sterkte!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 3 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  Gast za 29 dec 2012 - 0:24

Mijn god, hoeveel kun je hebben?! Wat afschuwelijk, dit. Heel veel sterkte! hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 3 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  Fearie za 29 dec 2012 - 0:32

Jeetje, dat is wel echt klote. Het zit jullie niet mee Sad We gaan er vanuit dat 2013 een mooi jaar voor jullie wordt! Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 3 699888

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 3 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  Sarah1985 za 29 dec 2012 - 0:51

Jemig he wat erg zeg.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 3 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  Blond za 29 dec 2012 - 4:22

Oh Pompoen, at ontzettend klote. Het is 1 ding dat ze je spullen hebben meegenomen, maar dat je je niet meer veilig voelt is helemaal naar. Een kennis van mij werkt in jouw woonplaats bij de politie en vertelde laatst al dat ze hun handen vol hadden aan inbrekers. Echt mega kut dat het nu net jullie weer moet overkomen! hug
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 3 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  liesje za 29 dec 2012 - 4:40

veel sterkte wat een pech hebben jullie hoop dat 2013 een beter jaar word voor jullie
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 3 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  Caro za 29 dec 2012 - 6:53

Ik heb er geen woorden voor maar wat onwijs klote meis. Ik zei het op FB ook al maar als je hulp nodig hebt??
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 3 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  Pompoen za 29 dec 2012 - 7:30

Thanx Caro, iedereen is zo lief! Ik heb op dit moment geen hulp nodig, er word goed voor me gezorgd en dat laat ik nu ook maar even zo. Eerst maar eens tot rust komen en de angst een beetje onder controle krijgen. Maar ik zal je aanbod in ieder geval in gedachten houden!

Ik ben vanmorgen naar mijn huis gegaan en kwam daar tegelijk aan met de forensische opsporing. Die hebben werktuigsporen van het raam genomen, dat waren mooie sporen, verder hebben ze al heel snel kunnen constateren dat ze met dunne rubber handschoentjes aan hebben ingebroken. Stom dat er geen vingerafdrukken zijn, maar gek genoeg ben ik wel blij eigenlijk dat ze niet met hun blote gore poten aan mijn spullen hebben gezeten. Niettemin heb ik nog steeds de neiging om alles wat gewassen kan worden en waar ze aan hebben gezeten in de was te gooien. Dat ga ik denk ik ook maar gewoon doen. En ook overal met een doekje langs. Maar helaas heb ik daar nu een beetje te weinig energie voor.
Ook lag er een rubber armbandje wat niet van ons was en ook niet van A.'s kids, dat is meegenomen en is eigenlijk het mooiste bewijsspoor, als het tenminste gebruikt mag worden, daarvoor is toestemming van de officier van Justitie nodig.

Nadat ze weg was ben ik op onderzoek uit gegaan en heb ik een lijst gemaakt van alles wat weg is. Sommige dingen heb ik boosaardig om moeten lachen, ze hebben mijn oude spiegelreflexcamera gejat, dat was een rotding want je had maar 1 knop en dat was de knop om een foto te maken dus je kon niks instellen. En analoog dus ik zat al eeuwen met dat ding in mijn maag... Maar ze hebben helaas ook wel een hoop waardevols meegenomen, sieraden, niet alleen de oude sieraden van mijn schoonmoeder, maar ook de oorknopjes die ik van mijn overleden oma heb gekregen, een kettinkje wat ik van mijn opa heb gekregen, eentje die ik van mijn moeder heb gekregen en dat soort dingen. En van mijn man zijn manchetknopen weg, de manchetknopen die hij bij zijn trouwpak heeft gedragen en manchetknopen van zijn oom, zijn vader en zijn opa.

Ik heb ook dingen teruggevonden die ze goddank gemist hebben, is troep toch nog ergens goed voor, want dat waren dingen die niet opgeborgen waren. En heel absurd vind ik het dat ze een open tas waarin mijn tomtom en mijn mans portemonnee zaten en die op een stoel in de kamer stond niet hebben gevonden. Maar hij leek ook leeg als je snel keek...

Al met al heb ik het gevoel dat ik zelf een beetje de controle terug heb, ik ben wat minder gespannen en schiet minder snel in de stress, al merk ik dat ik nog schrikkerig ben. Ik heb net even een uurtje geslapen en hoop dat ik vannacht ook wat beter slaap. Ook hier kom ik wel weer doorheen, alleen het kost even tijd denk ik voor ik weer thuis durf te zijn, alleen overdag zie ik wel zitten trouwens, maar slapen is nog even een bruggetje te ver. Geeft niet, ik geef mezelf maar even de tijd. Mijn kat heeft het erg naar zijn zin bij mijn zusje en ik heb de komende dagen sowieso geen andere afspraken dan mijn man opzoeken.

Merk trouwens dat mijn man mij moeilijk kan steunen. Hij heeft het erg druk met zichzelf en snap niet zo goed dat ik gewoon behoefte heb aan een knuffel en iemand die zegt dat het wel goedkomt. Hij ziet op dit moment alleen maar zorgen en hij is gefrustreerd dat ik dit alleen door moet maken. Zelfs de paar kleine dingetjes die ik hem vraag zijn hem te veel helaas, dus moet echt alles zelf doen.

Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 3 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  Monte za 29 dec 2012 - 7:50

Wat verschrikkelijk allemaal, vooral de dingen die een emotionele waarde hebben. Hopelijk wordt 2013 wel een mooi jaar voor jullie beide. Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 3 699888
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 3 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum