Is er bij jullie ooit ingebroken?
+21
Rouxxxe
Cherique
Lilou
M-G
Rovine
Cow
loura
Kathi
Arwyn
NerdChic
RioolSpook
ButterflyEffect
Sjors
Effie_O
Lotus
Qiara
Maaike
Jezzie
minoessepoes
aniet
Minx
25 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Is er bij jullie ooit ingebroken?
Vannacht zijn we geschrokken! We hoorden gebonk en gestommel bij onze voordeur en toen vriend ging kijken hoorde hij dat er aan de deur gevoeld werd en hoorde hij de brievenbus bewegen. We hebben het licht aangedaan & in het portiek gekeken, maar er was niemand meer, want ze zullen mijn vriend gehoord hebben (held, liep met een bezem haha). Ik vond het vannacht dood eng en was bang dat ze terug zouden komen
Maar, klopt af, er is bij mij, ook niet toen ik thuis woonde, nog nooit ingebroken. Bij jullie?
Maar, klopt af, er is bij mij, ook niet toen ik thuis woonde, nog nooit ingebroken. Bij jullie?
Gast- Gast
Re: Is er bij jullie ooit ingebroken?
Nee, nog nooit!
Op zo'n moment moet je geen herrie maken maar politie bellen, dan heb je de grootste kans dat ze nooit meer terug komen!!
Op zo'n moment moet je geen herrie maken maar politie bellen, dan heb je de grootste kans dat ze nooit meer terug komen!!
Laatst aangepast door Beauty Addict op ma 31 jan 2011 - 5:13; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik heb een paar jaar op een huis gepast. Op 1 avond begon de hond om 5 uur 's nachts te blaffen wat hij anders nooit deed. We zijn er nog steeds van overtuigd dat er toen iemand geweest is die wist dat de eigenaren op vakantie waren. (caravanopstal)
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Wat vreselijk! Ik ben zelf heel angstig voor een mogelijke inbraak. Dat is ontstaan nadat er bij verscheidene buren werd ingebroken en bij de naaste buren meerdere pogingen tot inbraak. Ik vind het ook vreselijk om 's nachts in het donker naar beneden te moeten. Ik heb soms momenten dat ik eerst alle lampen aan doe en overal even kijk voor ik weer met een gerust hart naar boven kan om te gaan slapen.
Gast- Gast
Ja, in mijn huis en in mijn auto een paar weken na elkaar. Mijn auto is helemaal leeg gestolen en in mijn huis zijn ze betrapt dus stonden de tv en laptop op de voordeurmat toen ik thuis kwam.
Gast- Gast
nee thuis gelukkig niet.
op het werk wel vaker!
op het werk wel vaker!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Beauty Addict schreef:Nee, nog nooit!
Ja, maar dan heb je wel een telefoon nodig, en die lagen ergens anders, dus daar moest mijn vriend naartoe.. maar dat zullen ze gehoord hebben.
Gast- Gast
Gister zat een vriend van ons nog te vertellen dat hij met oud en nieuw teveel gedronken had en bij het verkeerde huis stond met zijn sleutel en hij het heel raar vond dat de deur niet open ging. Bleek hij 1 straat te ver te zijn. Haha
Het kan een inbreker zijn geweest, het kan een dier zijn geweest, het kunnen kwajongens zijn geweest, het kan iemand zijn geweest die teveel gedronken had, het kan een zwerver zijn geweest die uit de wind wilde zitten, het kan..... Van alles geweest zijn!
Ik geloof dat ik niet meteen er vanuit zou gaan dat het een inbreker was.
Maar er is dan ook nog nooit bij ons ingebroken. Waar wij nu wonen kan dat niet, hangen er camera's en zijn er teveel mensen aanwezig om even rustig in te gaan breken, ook kan je helemaal niet zien dat er een appartement zit. Als er ingebroken zou worden dan is het door personeel en ze kunnen precies aan de pasjes zien wie waar naar binnen is gegaan en dan sta je ook nog eens op camera. Ik maak me dus geen zorgen!
Het kan een inbreker zijn geweest, het kan een dier zijn geweest, het kunnen kwajongens zijn geweest, het kan iemand zijn geweest die teveel gedronken had, het kan een zwerver zijn geweest die uit de wind wilde zitten, het kan..... Van alles geweest zijn!
Ik geloof dat ik niet meteen er vanuit zou gaan dat het een inbreker was.
Maar er is dan ook nog nooit bij ons ingebroken. Waar wij nu wonen kan dat niet, hangen er camera's en zijn er teveel mensen aanwezig om even rustig in te gaan breken, ook kan je helemaal niet zien dat er een appartement zit. Als er ingebroken zou worden dan is het door personeel en ze kunnen precies aan de pasjes zien wie waar naar binnen is gegaan en dan sta je ook nog eens op camera. Ik maak me dus geen zorgen!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Gelukkig niet. In mijn ouderlijk huis hebben ze het wel geprobeerd (niets van gemerkt op dat moment). Bij de buren was ingebroken en toen bleek dat ze het bij onze achterdeur ook geprobeerd hadden. Zat allemaal schade aan de deur, maar het is ze niet gelukt om binnen te komen.
@ Isabella, lijkt me idd eng als je weet dat er iemand aan je deur is geweest en dat ze terug kunnen komen. Hopelijk slaap je vannacht wel een beetje.
@ Isabella, lijkt me idd eng als je weet dat er iemand aan je deur is geweest en dat ze terug kunnen komen. Hopelijk slaap je vannacht wel een beetje.
Gast- Gast
minoessepoes schreef:Het kan een inbreker zijn geweest, het kan een dier zijn geweest, het kunnen kwajongens zijn geweest, het kan iemand zijn geweest die teveel gedronken had, het kan een zwerver zijn geweest die uit de wind wilde zitten, het kan..... Van alles geweest zijn!!
We wonen op de eerste verdieping, dus dieren bv. lopen hier sowieso niet, en een dier zou niet aan de deurknop kunnen zitten en rommelen aan de deur of aan de brievenbus zitten Het kan dat het iets anders geweest is, maar er werd wel echt aan de deur gevoeld en geduwd, en dat vond ik toch wel een heel eng idee.
Gast- Gast
Nee gelukkig is er nog nooit ingebroken bij ons.
Toen ik nog thuis woonde is er een keer bij de buurman ingebroken.
Mijn vader zag een zaklamp schijnen in de tuin van de buurman, hij ging toen in de deuropening staan en riep 'wil je de sleutel lenen!' Maar toen bleek dat het al politie was, die waren gebeld door de buren aan de andere kant! Wij hadden er dus gelukkig niks van gemerkt!
Toen ik nog thuis woonde is er een keer bij de buurman ingebroken.
Mijn vader zag een zaklamp schijnen in de tuin van de buurman, hij ging toen in de deuropening staan en riep 'wil je de sleutel lenen!' Maar toen bleek dat het al politie was, die waren gebeld door de buren aan de andere kant! Wij hadden er dus gelukkig niks van gemerkt!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Niet ingebroken, maar vorig jaar is er wel eens een auto van ons erf af gestolen. Dan sta je wel raar te kijken op zondagochtend! Gelukkig was de zaak snel opgelost en bleken het een paar jongens van 16 te zijn geweest.
Maaike- Fluisteraar
- Aantal berichten : 22
Punten : 28
Registratiedatum : 21-11-10
Gelukkig is er bij ons nog nooit ingebroken *klopt af*. Ik zou het wel eng vinden als dat zou gebeuren!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
O ja, daar zit je ook nog mee.Isabella schreef:Beauty Addict schreef:Nee, nog nooit!
Ja, maar dan heb je wel een telefoon nodig, en die lagen ergens anders, dus daar moest mijn vriend naartoe.. maar dat zullen ze gehoord hebben.
Die van mij ligt altijd onder mijn kussen als wekker
Gast- Gast
Bij mij is er gelukkig nog nooit ingebroken.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Beauty Addict schreef:O ja, daar zit je ook nog mee.Isabella schreef:Beauty Addict schreef:Nee, nog nooit!
Die van mij ligt altijd onder mijn kussen als wekker
Bij mij ligt die normaal op mijn nachtkastje, maar we lagen gewoon even te knuffelen hahahaha
Gast- Gast
Vroeger werd er vaak ingebroken bij ons. 1 keer heeft de persoon zelfs gewoon op de bank gezeten en nog even een biertje gedronken. De hond had hij iets 'lekkers' gegeven zodat'ie niet zou aanslaan. (hond liep toen nog buiten 's nachts)
En 1 keer heb ik de persoon zelf gezien terwijl hij de auto leegroofde. Maar ik zat op mijn hoogslaper en keek door de luxaflex naar beneden en kon hem daarom zien. Ik dacht echter dat hij mij ook zou kunnen zien dus ik durfde me niet te verroeren, bang dat ik daardoor opgemerkt zou worden. Pas toen hij weg was durfde ik naar de slaapkamer van mijn ouders te rennen en te vertellen wat er was gebeurd. M'n vader is toen in pyama nog de buurt rondgereden maar niemand meer te bekennen..
En nog een andere keer, toen was er uiteindelijk niemand maar ik moest oppassen op m'n zusjes. Alle slaapkamers waren beneden behalve die van mij. Op een gegeven moment werd ik wakker van iets. Ik was echt zó bang ineens! maar ik moest weten hoe het met m'n zusjes was. Dus ik had mijn tennisracket gepakt en ben naar beneden geslopen. Met m'n zusjes ging het prima dus ik ging nog even naar de slaapkamer van mijn ouders toe. Daar hoorde ik iets dus toen ben ik zo snel als ik kon weer naar boven gerend. Achteraf was het de luxaflex die steeds tegen het raam ketste door de wind haha!
En 1 keer heb ik de persoon zelf gezien terwijl hij de auto leegroofde. Maar ik zat op mijn hoogslaper en keek door de luxaflex naar beneden en kon hem daarom zien. Ik dacht echter dat hij mij ook zou kunnen zien dus ik durfde me niet te verroeren, bang dat ik daardoor opgemerkt zou worden. Pas toen hij weg was durfde ik naar de slaapkamer van mijn ouders te rennen en te vertellen wat er was gebeurd. M'n vader is toen in pyama nog de buurt rondgereden maar niemand meer te bekennen..
En nog een andere keer, toen was er uiteindelijk niemand maar ik moest oppassen op m'n zusjes. Alle slaapkamers waren beneden behalve die van mij. Op een gegeven moment werd ik wakker van iets. Ik was echt zó bang ineens! maar ik moest weten hoe het met m'n zusjes was. Dus ik had mijn tennisracket gepakt en ben naar beneden geslopen. Met m'n zusjes ging het prima dus ik ging nog even naar de slaapkamer van mijn ouders toe. Daar hoorde ik iets dus toen ben ik zo snel als ik kon weer naar boven gerend. Achteraf was het de luxaflex die steeds tegen het raam ketste door de wind haha!
Gast- Gast
Jaren geleden bij mijn vader, juist toen mijn zusje en ik daar in het weekend waren. Toen mijn ouders nog bij elkaar waren deed mijn moeder altijd de voordeur op het nachtslot, omdat mijn vader dat vergat. Tja, daar dacht hij dus nog steeds niet aan, want er is iemand binnen gekomen, waarschijnlijk met een pasje.
Wel eng, ik werd midden in de nacht wakker omdat ik de voordeur dicht hoorde gaan. Maar ik was heel slaperig, dus ik besefte het me niet. De volgende ochtend was mijn zusje haar telefoon kwijt, en ik bleek mijn portemonnee niet te kunnen vinden. Zoeken, bellen, zoeken, niks. Pas toen zag ik hoe smerig de vloerbedekking was, helemaal zwart van zand (mijn vader woont aan de bosrand, makkelijke plek ook). En op dat moment drong het tot me door dat ik de voordeur had gehoord en beseften we wat er aan de hand was.
We waren nog vrij jong, dus er zat amper wat in mijn portemonnee. Het was wel de eerste telefoon van mijn zusje, wat wel sneu was, maar kostte ook weinig. Geen grote buit dus gelukkig. Maar je schrikt wel.
Sindsdien gaat de deur altijd op het nachtslot. Als ik in de avond alleen thuis ben, maar ook als ik even heel snel een brief ga posten. Ook overdag.
Wel eng, ik werd midden in de nacht wakker omdat ik de voordeur dicht hoorde gaan. Maar ik was heel slaperig, dus ik besefte het me niet. De volgende ochtend was mijn zusje haar telefoon kwijt, en ik bleek mijn portemonnee niet te kunnen vinden. Zoeken, bellen, zoeken, niks. Pas toen zag ik hoe smerig de vloerbedekking was, helemaal zwart van zand (mijn vader woont aan de bosrand, makkelijke plek ook). En op dat moment drong het tot me door dat ik de voordeur had gehoord en beseften we wat er aan de hand was.
We waren nog vrij jong, dus er zat amper wat in mijn portemonnee. Het was wel de eerste telefoon van mijn zusje, wat wel sneu was, maar kostte ook weinig. Geen grote buit dus gelukkig. Maar je schrikt wel.
Sindsdien gaat de deur altijd op het nachtslot. Als ik in de avond alleen thuis ben, maar ook als ik even heel snel een brief ga posten. Ook overdag.
Effie_O- Prater
- Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10
Gelukkig nog nooit! Ik ben doodsbang voor een inbraak. Het idee dat een wildvreemd persoon aan mijn persoonlijke spullen heeft gezeten en heel mijn kamer overhoop heeft gehaald.
Ik woon nu in een studentenhuis en kan echt heel boos worden als mn huisgenoten s' nachts thuiskomen en ik dan
's ochtends ontdek dat ze de voordeur niet op het dubbele slot hebben gedaan of gewoon het raam wagenwijd open hebben laten staan.
Als ik over een paar jaar mijn eigen woning heb, zal ik het ook zeker goed beveiligen met dubbele sloten, camera's, alarm en dat soort dingen.
Ik woon nu in een studentenhuis en kan echt heel boos worden als mn huisgenoten s' nachts thuiskomen en ik dan
's ochtends ontdek dat ze de voordeur niet op het dubbele slot hebben gedaan of gewoon het raam wagenwijd open hebben laten staan.
Als ik over een paar jaar mijn eigen woning heb, zal ik het ook zeker goed beveiligen met dubbele sloten, camera's, alarm en dat soort dingen.
Gast- Gast
Nee, gelukkig nog nooit en ik hoop dat het ook nooit gebeurd.
Gast- Gast
Bij ons niet, wel bij een aantal mensen uit de straat. Die mensen wonen allemaal in hoekhuizen, dus daar is makkelijker bij te komen denk ik. Wij wonen tussenin, dus hoop maar dat niemand het in zijn hoofd haalt om hier in te breken. Dat lijkt me echt super eng.
Gast- Gast
Nee gelukkig nog nooit. Lijkt me vreselijk en denk dat ik me daarna niet meer veilig zal voelen in mijn eigen huis.
Bij vrienden van ons is wel eens een poging gedaan. De inbreker was in de tuin (probeerde bij de aanbouw omhoog te klimmen) en die vriend was vroeg op voor zijn werk en heeft hem toen betrapt...
Bij vrienden van ons is wel eens een poging gedaan. De inbreker was in de tuin (probeerde bij de aanbouw omhoog te klimmen) en die vriend was vroeg op voor zijn werk en heeft hem toen betrapt...
Sjors- Fluisteraar
- Aantal berichten : 148
Punten : 172
Registratiedatum : 07-12-10
Waar wij nu wonen gelukkig nooit. Ben er ook als de dood voor. Wij hebben een rolpoort die via een kastje bediend wordt en af en toe heeft dat apparaat 'slechte zin' en gaat niet dicht. Dus heeft de poort al een paar keer opengestaan doen wij weg waren. Gelukkig niet ingebroken, maar het zal je maar gebeuren. Brrrrr!
In mijn oude huis (huis van mijn moeder) hebben ze vroeger wel geprobeerd wel in te breken. Dit ondekten we doordat de schuifpui een stukje openstond. Verder waren ze schijnbaar niet gekomen want we hadden nog een deur en deze zat opslot. Schijnbaar zijn de dieven toen over het muurtje heen geklomen naar de buren toe en daar hebben ze wel in kunnen breken. Alles was ook weg.
In mijn oude huis (huis van mijn moeder) hebben ze vroeger wel geprobeerd wel in te breken. Dit ondekten we doordat de schuifpui een stukje openstond. Verder waren ze schijnbaar niet gekomen want we hadden nog een deur en deze zat opslot. Schijnbaar zijn de dieven toen over het muurtje heen geklomen naar de buren toe en daar hebben ze wel in kunnen breken. Alles was ook weg.
Gast- Gast
Ze hebben het bij mijn ouderlijk huis geprobeerd via de 1e etage. De regenpijp aan de aanbouw was stuk en de hor bij mn moeders raam. Wel rare gedachte hoor dat ze via je slaapkamer naar binnen willen
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
De eerste weken niet inderdaad maar nadat je je huis nog beter beveiligd hebt met nieuwe sloten/dievenklemmen enzo groeit het vertrouwen in je huis langzaam aan wel weer terug hoor.Sjors schreef:Nee gelukkig nog nooit. Lijkt me vreselijk en denk dat ik me daarna niet meer veilig zal voelen in mijn eigen huis.
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» ingebroken
» Ingebroken, wat nu met de verzekering?
» Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!
» Wie ooit bedacht heeft dat....
» Ga ik dit ooit dragen?
» Ingebroken, wat nu met de verzekering?
» Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!
» Wie ooit bedacht heeft dat....
» Ga ik dit ooit dragen?
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: