Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

+72
Snoopy
Atelier Madame
Silver
Eris
SarahKey
Ilargi
Annemoontje
Carra
Starla
Zora
Lejow
Bolleke
Jerry
Ibbeltje
Phileine
NoName88
Puggle
Monte
Caro
liesje
Blond
Sarah1985
Fearie
Suus
sanne-84
Charles
kwebbeltje
Japie
Happinaz
Shisha
Jezzie
slaatje
Marsy28
Sam
Travelgurly
Rovine
Liadan
Floor
Pien
vliegeraar
_Jet
mezzoforte
M@niek
Gympie
Bazinga
Esperanza
Catwoman79
Green_Pepper
SDL
xxjojootjexx
Parisienne
Exogenesis
Tiara
Juutjepetuutje
SoGood
mzcharlotte
PiP
kwak
Jasmine
Mermaid
Ella
Katrien
Curious
LDJ
Rebecca
Tsjip
Linda
Marin
Elliot
Raindrop
Peanut
Pompoen
76 plaatsers

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 5 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  SarahKey di 1 jan 2013 - 2:21

Linda schreef:
SarahKey schreef:Oh wat erg zeg, dit er ook nog eens bij. Ze schijnen vaker weer terug te komen. Gatsiedarrie zeg!

Dat klopt inderdaad, maar dit is wel heel snel. Meestal wachten ze een tijd, totdat jij je spullen vervangen hebt. En dan komen ze nog een keer.
Nu wisten ze waarschijnlijk dat er nog bruikbare spullen lagen.

Ja daar heb je gelijk in, meestal is het dan na een paar weken/maanden. De schoften.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 5 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  Eris di 1 jan 2013 - 2:33

Jeetje Pompoen wat krijg jij een hoop tegelijk op je bordje. Sterkte met alles!

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 5 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  Silver di 1 jan 2013 - 2:34

Owh, wat erg! Wat een ellende heb jij achter mekaar! Ik heb hier geen worden voor... Sterkte met alles!
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 5 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  Atelier Madame di 1 jan 2013 - 3:22

Bah verschrikkelijk zeg. Ik hoop zo dat iig jullie sieraden nig worden teruggevonden! Sterkte
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 5 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  Marin di 1 jan 2013 - 3:55

Are you f-ing kidding me. Ik heb er echt geen woorden voor.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 5 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  Pompoen di 1 jan 2013 - 4:44

Ze zijn gewoon teruggekomen voor mijn iMac, ze hebben eerst een ander raam geprobeerd open te breken maar hebben uiteindelijk nog een keer hetzelfde raam open gebroken. Gadverdamme, had echt weer gelijk harde buiken, hartkloppingen en kippenvel. Heb rondgekeken en het is echt alleen mijn iMac die ze gejat hebben deze keer, dus ze hebben gewoon een rustig moment afgewacht om die te komen halen denk ik.

Nou durf ik dus helemaal niet meer naar huis...heb alle overige waardevolle" spullen weggehaald". Niet dat daar zoveel van over is eigenlijk langzamerhand maar goed... Ik ga zeer binnenkort iemand inhuren om naar de beveiliging van ons huis te kijken. Niet zozeer een alarmsysteem denk ik maar wel gewoon aanpassingen waardoor ze minder snel naar binnen kunnen.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 5 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  Shisha di 1 jan 2013 - 4:44

Wat verschrikkelijk zeg! Bah! Ik vind het echt zo erg voor je! Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 5 699888Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 5 699888Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 5 699888
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 5 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  mzcharlotte di 1 jan 2013 - 4:56

Moet je daar echt iemand voor inhuren ja? Ik dacht dat de politie ook adviezen gaf en een "keurmerk" geeft. Zo'n actie hadden ze wel een jaar of wat geleden. Ik zou het eens navragen, of anders misschien via je verzekering?
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 5 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  Juutjepetuutje di 1 jan 2013 - 5:29

jeetje wat afschuwelijk.. ik heb er geen woorden voor verder maar wil je wel heel veel sterkte wensen!! Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 5 699888
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 5 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  SDL di 1 jan 2013 - 5:40

Wat een stelletje zielige klootzakken zeg! Ik weet niet wat ik lees... Ik vind het zo erg voor je. Ze zeggen vaak dat het bekenden zijn. Ben je ergens aangemeld? Bij I-tunes oid? Misschien kunnen zij achterhalen waar jouw pc zich bevindt (als er wordt ingelogd onder een andere IP-adres).

Ik vind het echt vreselijk voor jullie!


Laatst aangepast door SDL op di 1 jan 2013 - 6:00; in totaal 1 keer bewerkt
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 5 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  sanne-84 di 1 jan 2013 - 5:58

Gassie..
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 5 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  Gast di 1 jan 2013 - 6:42

Nou ja zeg!!!!! De brutaliteit! Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 5 699888

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 5 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  Snoopy di 1 jan 2013 - 6:55

Jeetje de brutaliteit...ongelofelijk. Ik heb je andere topics ook gelezen, dit kunnen jullie er niet bij hebben zeg!

Weet niet hoe afhankelijk je van je computers bent? Ik heb nog een 12 inch powerbook liggen, niet meer de allernieuwste en heeft ene accu probleem, maar volgens mij nog wel mee te werken aan een bureau (moet stabiel staan voor goed contact met lader). Die zou je zo van me mogen lenen, want ik gebruik em niet.
iMac ook nog wel, maar dat is nog zo'n paarse, dus daar heb je niet zoveel aan vrees ik (10Gb harde schijf was ooit vet veel Very Happy)

Oh en als je met boodschappen doen omhoog zit? Ik werk in A. En loop langs de AH naar mijn auto om vervolgens door wijk S te rijden (las dat je daar ergens woont). Dus als ik wat kan doen hoor ik het graag!
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 5 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  Gast di 1 jan 2013 - 7:13

Ah, nee! Wat erg! Het zit jullie ook niet mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 5 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  mezzoforte di 1 jan 2013 - 7:18

Wat verschrikkelijk, echt heel erg voor jullie Sad
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 5 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  Pompoen di 1 jan 2013 - 8:16

Wat lief van je Snoopy!! Ik was momenteel niet aan het werk (waar ik mijn mac en photoshop voor nodig heb) dus ik kan wel even zonder, heb bovendien mijn ipad nog gelukkig. Hopelijk krijg ik er nog wat voor van de verzekering dan kan ik weer een nieuwe kopen. Ik heb op dit moment ook geen boodschappen nodig en tegen de tijd dat we weer terug zijn zijn er ook een hoop lieve mensen die willen helpen. Maar ik houd het in mijn achterhoofd, je weet maar nooit!

Ik weet niet meer wie dat hierboven vroeg, maar lullig genoeg zijn mijn twee gestolen Macs nog niet aangemeld bij Icloud. Daarmee had ik ze inderdaad kunnen 'vinden'. Hoewel ze daar waarschijnlijk heus wel op bedacht zijn en iets aan doen.

Die apparaten kunnen me eerlijk gezegd gestolen worden! laughcry
Ik baal nu vooral dat ik me zo onveilig in mijn eigen huis voel en dat is er natuurlijk niet beter op geworden. Ook baal ik dat dit weer stress oplevert en ik daar gigantische harde buiken van heb gekregen terwijl ik echt probeer de stress tot het minimum te beperken omdat het niet zo goed voor mijn kindje is. Zit nu al bijna 2 maanden continue in de stress, mijn man lag afgelopen maandag precies 7 weken in het ziekenhuis en tja er is dus tussendoor een hoop gebeurd waar dat nog erger van is geworden.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 5 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  Puggle di 1 jan 2013 - 8:22

Oh nee wat moet dit verschrikkelijk voor jullie zijn! Wat erg allemaal, te bizar voor woorden ook! Bah wat een enge mensen zijn er toch. Veel sterkte voor jullie!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 5 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  Coco di 1 jan 2013 - 8:31

Sterkte Pompoen! Heb je iets van slachtofferhulp oid aangeboden gekregen?
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 5 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  Pompoen di 1 jan 2013 - 9:06

Ja die agent van vandaag vroeg of ik vrijblijvend gebeld wilde worden door slachtofferhulp en ik heb ja gezegd. Of ik er echt gebruik van ga maken weet ik niet, maar het lijkt me in ieder geval goed om een keer met ze te praten en te horen wat ze er over te zeggen hebben allemaal. Het schijnt dat ze ook veel dingen weten over de praktische gang van zaken.

Ik ben behoorlijk op nu, dus ik probeer gewoon de tijd te nemen en rustig aan te doen zo ver als dat gaat.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 5 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  Linda di 1 jan 2013 - 9:12

Dat klopt inderdaad pompoen. SHN kan je met veel dingen helpen, ook op praktisch gebied. Daarnaast is het goed om je verhaal even kwijt te kunnen. Het is niet niks wat je allemaal op je bordje krijgt de laatste tijd. hug

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 5 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  ExpressoB di 1 jan 2013 - 10:00

Pfff freaky zeg... sterkte, dit sloopt je .... hug
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 5 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  Gast di 1 jan 2013 - 10:08

Ah nee, wat erg! Die mensen zouden eens moeten weten wat ze je (jullie) aandoen... Sterkte! hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 5 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  Mermaid di 1 jan 2013 - 10:41

Nyah schreef:Ah nee, wat erg! Die mensen zouden eens moeten weten wat ze je (jullie) aandoen... Sterkte! Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 5 699888

Dat besef hebben zulke mensen toch niet.. gewetenloze klootzakken.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 5 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  Chocoholic di 1 jan 2013 - 10:54

Gewoon een tweede keer.. Echt niet te geloven! Mad
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 5 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  Gast di 1 jan 2013 - 10:56

Nee, dat méén je niet!
Wat afschuwelijk... Gewoon het feit dat iemand (of meerdere) in je huis hebben rondgelopen, aan je spullen hebben gezeten.
Gatver. Wat lijkt me dat vreselijk zeg.

Heel veel sterkte, ik snap goed dat je je totaal niet meer veilig voelt.
Ik heb er gewoon geen woorden voor. Wat een rotlui. Bah.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 5 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum