Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

+72
Snoopy
Atelier Madame
Silver
Eris
SarahKey
Ilargi
Annemoontje
Carra
Starla
Zora
Lejow
Bolleke
Jerry
Ibbeltje
Phileine
NoName88
Puggle
Monte
Caro
liesje
Blond
Sarah1985
Fearie
Suus
sanne-84
Charles
kwebbeltje
Japie
Happinaz
Shisha
Jezzie
slaatje
Marsy28
Sam
Travelgurly
Rovine
Liadan
Floor
Pien
vliegeraar
_Jet
mezzoforte
M@niek
Gympie
Bazinga
Esperanza
Catwoman79
Green_Pepper
SDL
xxjojootjexx
Parisienne
Exogenesis
Tiara
Juutjepetuutje
SoGood
mzcharlotte
PiP
kwak
Jasmine
Mermaid
Ella
Katrien
Curious
LDJ
Rebecca
Tsjip
Linda
Marin
Elliot
Raindrop
Peanut
Pompoen
76 plaatsers

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 2 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  Parisienne vr 28 dec 2012 - 8:15

Oh nee.. ik schrok ook toen ik zag dat dit topic van jou af kwam. Bah, dit er ook nog eens bij! hug
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 2 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  xxjojootjexx vr 28 dec 2012 - 8:20

Wat een ellende zeg... Dit kon er ook nog wel bij.. Not..

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 2 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  SDL vr 28 dec 2012 - 8:25

Volgens mij heb ik nog niet eerder gereageerd op je topics maar ik wil je bij deze een virtuele knuffel geven Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 2 699888!

Jullie leven zou nu in het teken moeten staan van dat kleine mini-mensje in je buik maar jullie leven wordt totaal beheerst door allemaal negatieve gebeurtenissen. Ik hoop dat jij en je vriend hier na rust sterk uitkomen. Sterkte!
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 2 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  Green_Pepper vr 28 dec 2012 - 8:57

Sjeetje, dit is toch niet meer normaal?!
Missen jullie veel of dingen met emotionele waarde? Ik duim voor jullie dat het mee valt smile
Green_Pepper
Green_Pepper
Prater
Prater

Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 2 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  Catwoman79 vr 28 dec 2012 - 9:00

Jeetje, het zit jullie ook niet mee zeg.
Ik hoop dat er niets is meegenomen.
Veel sterkte
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 2 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  Esperanza vr 28 dec 2012 - 9:26

Oh nee Pompoen, ook dat nog! Wat verschrikkelijk zeg. Is de politie ondertussen al geweest? Kun je vannacht bij iemand terecht?
Wel goed om jezelf denken he?! hug
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 2 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  Bazinga vr 28 dec 2012 - 9:37

Ah wat erg! Sterkte!

Wat een nare trend is er gaande, zeg, bah. Je hoort 't echt steeds vaker en ze worden steeds brutaler!!
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 2 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  Gympie vr 28 dec 2012 - 9:38

Ah, nee toch. Wat een ellende.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 2 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  Gast vr 28 dec 2012 - 9:50

Jemig, wat een ellende voor jullie zeg! Ik hoop ook heel erg dat 2013 helemaal jullie jaar gaat worden.. En het kan ook bijna niet anders dat dat jullie jaar wordt, de ellende die jullie nu heb gehad is genoeg voor minimaal de komende 10 jaar.

Heel veel sterkte met alles lieve Pompoen! Als er iets is wat we hier voor je kunnen doen moet je het zeggen. hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 2 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  M@niek vr 28 dec 2012 - 9:54

Nee toch he meid! Is de politie al geweest?
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 2 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  mezzoforte vr 28 dec 2012 - 9:55

Jeetje hoeveel slechte dingen kunnen er nog gebeuren vraag ik me elke keer af. Pompoen, wat ontzettend naar weer allemaal. Hoop dat er niks waardevols is verdwenen hug
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 2 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  _Jet vr 28 dec 2012 - 9:58

Jeetje Pompoen, ook dit nog eens! Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 2 1371890812
Veel sterkte.....
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 2 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  Gast vr 28 dec 2012 - 9:58

Bazinga schreef:Ah wat erg! Sterkte!

Wat een nare trend is er gaande, zeg, bah. Je hoort 't echt steeds vaker en ze worden steeds brutaler!!

Volgens mij is het altijd raak rond de feestdagen aangezien mensen dan vaak van huis gaan. Ik hoor toevallig deze week een radiospot dat je je lichten aan moest laten in huis..

Lijkt me echt naar dat er iemand in je huis is geweest. Het zit jullie niet mee Pompoen! Ik hoop dat 2013 de schade weer wat wordt ingehaald! Sterkte!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 2 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  vliegeraar vr 28 dec 2012 - 10:06

Wat verschrikkelijk! Het ene nare is nog niet verwerkt of het andere volgt al weer. Bah! Ik hoop dat ze geen waardevolle spullen hebben meegenomen, maar ĂĽberhaupt het feit dat ze aan je spullen hebben gezeten is al echt heel vervelend.
vliegeraar
vliegeraar
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 54
Punten : 58
Registratiedatum : 20-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 2 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  Pien vr 28 dec 2012 - 10:41

Ow wat een klote situatie zeg!!! Weetje inmiddels al meer? Hopelijk is er niets weg....

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 2 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  Pompoen vr 28 dec 2012 - 10:50

Nou de politie is geweest, ze zijn door het hele huis geweest en hebben alles overhoop gehaald op zoek naar sieraden, geld en klein waardevol spul. Ze zijn binnengekomen door een zijraam wat ze geforceerd hebben. We wonen helaas in een hoekhuis dus dat is zo'n doods plekje waar geen kip je kan zien als je er wat uitvreet.
Ze hebben mijn hele sieradenkistje geleegd, daarin zat een hoop troep, maar ook emotioneel waardevolle dingen. We missen een hele duren, prachtige parelketting, van mijn mans moeder geweest. Ik had hem om met ons trouwen. Ook waarschijnlijk nog wat andere sieraden van zijn moeder. Oorbellen die ik van mijn oma had gekregen voor haar overlijden, een ketting die ik van mijn opa heb gehad. Een ketting die ik van mijn moeder heb gehad als tiener, enzovoorts. Dat is het meest emotioneel waardevolle (en in geld ook behoorlijk waardevol ben ik bang). Van die ketting heb ik overigens een foto gelukkig! Mijn man is erg verdrietig over de sieraden en ook gefrustreerd dat hij niets voor me kan doen.
Verder hebben ze playstationspellen meegenomen, mijn macbook en waarschijnlijk mijn spiegelreflexcamera. Maar ik heb nog niet echt goed kunnen inventariseren want de forensische opsporing komt morgen pas dus ik heb alleen globaal gekeken wat ik kon zien dat er miste.
Mijn ipad hebben ze gemist, die lag in bed, ze hebben wel mijn matras ongeveer van het bed afgekiepert, maar vanmorgen heb ik mijn ipad naast me op bed gelegd en er vervolgens mijn dekbed overheen gegooid toen ik opstond. Lekker puh!
Ze hebben alle grote apparaten laten staan, de tv, computer, imac, dvdspeler, playstation dus uiteindelijk is er niet eens zo gigantisch veel weg.

Ik heb af en toe ineens enorm de rillingen, heb ook gigantische harde buiken steeds. Kortom, stress en angst. Maar mijn zusje is gelijk gekomen en ik ben met haar meegegaan. Ze heeft mijn kat meegenomen om te voorkomen dat hij overal overheen gaat plassen (want hij plast over troep die niet op de grond hoort en daar lag nogal wat van). Morgen maar weer verder dus...

Het ergste vind ik op dit moment dat ik zo bang ben dat ik niet alleen thuis durf te zijn (vooral 's nachts lijkt me eng al hebben ze overdag ingebroken). En ik ben bang dat dat niet zo snel weer goed is, terwijl ik juist nu als ik thuis ben ook alleen thuis ben. Nu hoop ik helemaal dat mijn man gauw weer thuis komt, dat voelt gewoon veiliger ook al is hij een zwak breekbaar geval op dit moment. Maar ze zullen zich wel twee keer bedenken dan om in te breken als hij thuis is! BAH BAH BAH!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 2 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  Linda vr 28 dec 2012 - 10:53

Jeetje pompoen!! Wat een klote zooi zeg!
Ik ben er even stil van... hug
Ik kan me je angst goed voorstellen..

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 2 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  Floor vr 28 dec 2012 - 10:55

Pompoen wat erg zeg dat er ook dit nog bij moet komen. Fijn dat je bij je zus terecht kunt. hug
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 2 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  Gast vr 28 dec 2012 - 11:00

Jeetje zeg, helaas dus wel veel van emotionele waarde...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 2 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  Gast vr 28 dec 2012 - 11:01

Het zit jullie echt niet mee! Wat erg dat ze nu ook nog moeten inbreken en ook dat ze ook nog zoveel aan emotionele waarde hebben meegenomen. Hoop dat 2013 toch een veel beter jaar wordt voor jullie!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 2 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  Ella vr 28 dec 2012 - 11:01

Wat erg dat jullie dit ook nog mee moeten maken. Ik hoop echt op alle gebieden dat 2013 voor jullie een top jaar mag worden, als iemand het verdient zijn jullie het wel!
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 2 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  Liadan vr 28 dec 2012 - 11:05

Ongelooflijk wat jullie allemaal mee moeten maken, wat erg dat ze zoveel sieraden met emotionele waarde mee hebben genomen. Je had al genoeg op je bordje gekregen de laatste tijd en dan nu dit er nog bij.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 2 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  Rovine vr 28 dec 2012 - 11:10

Vesper schreef:
Bazinga schreef:Ah wat erg! Sterkte!

Wat een nare trend is er gaande, zeg, bah. Je hoort 't echt steeds vaker en ze worden steeds brutaler!!

Volgens mij is het altijd raak rond de feestdagen aangezien mensen dan vaak van huis gaan. Ik hoor toevallig deze week een radiospot dat je je lichten aan moest laten in huis..

Afgelopen feestdagen heb ik mijn wake-up light ingesteld op de vroege avond, er licht aanging in huis op het moment dat het donker werd.

Maar daar heb je nu niks aan Pompoen. Wat enorm klote! Alsof jullie niet al genoeg op je bord hebben gekregen.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 2 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  Travelgurly vr 28 dec 2012 - 11:19

ai wat klote! hier hebben ze begin vande maand ook ingebroken(midden op de dag). inderdaad t gevoel wat je eraan overhoud is voor mij ook t ergste. ze waren hier se babykamer ook ingeweest was daar s zo naar van. als t goed is wordt je gebeld door de trauma afdeling of je hulp wil.
veel sterkte.snap hoe je je voel!


Laatst aangepast door Travelgurly op vr 28 dec 2012 - 12:37; in totaal 1 keer bewerkt
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 2 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  Sam vr 28 dec 2012 - 11:20

Wat ontzettend klote!
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 2 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum