Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

+72
Snoopy
Atelier Madame
Silver
Eris
SarahKey
Ilargi
Annemoontje
Carra
Starla
Zora
Lejow
Bolleke
Jerry
Ibbeltje
Phileine
NoName88
Puggle
Monte
Caro
liesje
Blond
Sarah1985
Fearie
Suus
sanne-84
Charles
kwebbeltje
Japie
Happinaz
Shisha
Jezzie
slaatje
Marsy28
Sam
Travelgurly
Rovine
Liadan
Floor
Pien
vliegeraar
_Jet
mezzoforte
M@niek
Gympie
Bazinga
Esperanza
Catwoman79
Green_Pepper
SDL
xxjojootjexx
Parisienne
Exogenesis
Tiara
Juutjepetuutje
SoGood
mzcharlotte
PiP
kwak
Jasmine
Mermaid
Ella
Katrien
Curious
LDJ
Rebecca
Tsjip
Linda
Marin
Elliot
Raindrop
Peanut
Pompoen
76 plaatsers

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 6 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  Jezzie wo 2 jan 2013 - 10:04

Ach meid wat erg allemaal! Gewoon nog een keer! Ik kan me voorstellen dat je je niet veilig voelt alleen thuis.
Hoe gaat het nu met je?
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 6 Empty Re: Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!

Bericht  Pompoen wo 2 jan 2013 - 10:40

Ik ben nog erg onrustig, heel waakzaam 's nachts en heb moeite me dan te ontspannen. Verder ben ik door die tweede keer niet opnieuw zo geschrokken als de eerste keer, 't is me nu gewoon echt duidelijk, ik heb tijd nodig en er moet absoluut het een en ander gebeuren voor ik terug naar huis ga.

Maar goed, mijn kat mag voorlopig bij mijn zusje logeren, ze vind dat dat wel het minste is wat ze kan doen. Hij loopt haar de hele tijd achterna en wil steeds knuffelen, dus hij heeft het prima naar zijn zin daar gelukkig. Ik hoef bij mijn ouders ook niet gauw weer weg. Het is alleen vreselijk onhandig want ik kan mijn auto hier niet parkeren (betaald parkeren) en ik heb allemaal afspraken in mijn eigen woonplaats (45 min rijden). En met het ov lukt me fysiek nauwelijks meer omdat mijn bekkenklachten zo toegenomen zijn. Ik mag hun auto wel veel lenen, maar ja soms hebben ze die gewoon zelf nodig!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 2 jan 2013 - 17:50

Kun je via de gemeente geen pas krijgen zodat je wel mag parkeren? Volgens mij kan dat hier namelijk wel...

Gast
Gast

Bericht  Happinaz do 3 jan 2013 - 4:34

jeetje Pompoen, wat een hufters. Echt, ik ben echt verdrietig geworden van je berichten. Wat een narigheid. Wat ontzettend fijn ook dat je zus en ouders behulpzaam en steunend zijn. Ik wens je heel erg veel sterkte... Cry

Hier in de buurt is ook een ontzettende inbraakgolf aan de gang. Meerdere woningen, auto's en schuren worden leeggehaald. Wij hebben ook al een extra slot op de tuindeur gezet...maar het voelt niet prettig Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)! - Pagina 6 1371890812
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Happinaz do 3 jan 2013 - 4:34

Snoopy schreef:Jeetje de brutaliteit...ongelofelijk. Ik heb je andere topics ook gelezen, dit kunnen jullie er niet bij hebben zeg!

Weet niet hoe afhankelijk je van je computers bent? Ik heb nog een 12 inch powerbook liggen, niet meer de allernieuwste en heeft ene accu probleem, maar volgens mij nog wel mee te werken aan een bureau (moet stabiel staan voor goed contact met lader). Die zou je zo van me mogen lenen, want ik gebruik em niet.
iMac ook nog wel, maar dat is nog zo'n paarse, dus daar heb je niet zoveel aan vrees ik (10Gb harde schijf was ooit vet veel Very Happy)

Oh en als je met boodschappen doen omhoog zit? Ik werk in A. En loop langs de AH naar mijn auto om vervolgens door wijk S te rijden (las dat je daar ergens woont). Dus als ik wat kan doen hoor ik het graag!

Wat ontzettend lief van je!
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  mosio do 3 jan 2013 - 4:43

Happinaz schreef:
Snoopy schreef:Jeetje de brutaliteit...ongelofelijk. Ik heb je andere topics ook gelezen, dit kunnen jullie er niet bij hebben zeg!

Weet niet hoe afhankelijk je van je computers bent? Ik heb nog een 12 inch powerbook liggen, niet meer de allernieuwste en heeft ene accu probleem, maar volgens mij nog wel mee te werken aan een bureau (moet stabiel staan voor goed contact met lader). Die zou je zo van me mogen lenen, want ik gebruik em niet.
iMac ook nog wel, maar dat is nog zo'n paarse, dus daar heb je niet zoveel aan vrees ik (10Gb harde schijf was ooit vet veel Very Happy)

Oh en als je met boodschappen doen omhoog zit? Ik werk in A. En loop langs de AH naar mijn auto om vervolgens door wijk S te rijden (las dat je daar ergens woont). Dus als ik wat kan doen hoor ik het graag!

+1

mosio
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 241
Punten : 252
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  mosio do 3 jan 2013 - 4:45

Ik had nog niet gereageerd in je topics maar wel het meeste meegelezen, wat een pech hebben jullie zeg. Verschrikkelijk.

Leef heel erg met jullie mee, en hoop dat je je snel weer veilig kunt voelen in je eigen huis. Want dat lijkt mij inderdaad ook het allerergste dat je je in je eigen huis niet veilig meer voelt. Heel veel sterkte voor juliie en dat alle ellende maar gauw mag ombuigen in een hoop positiviteit.

mosio
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 241
Punten : 252
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Snoopy do 3 jan 2013 - 12:03

mosio schreef:
Happinaz schreef:

+1

Thanks! Het is voor mij een kleine moeite, dus kan het op z'n minst aanbieden!
Pompoen: hou maar in gedachten, als het nodig is hoorik het wel!
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  SDL do 3 jan 2013 - 19:12

Pompoen, hoe gaat het met je? Is je buik al wat rustiger?
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Bericht  Exogenesis do 3 jan 2013 - 21:52

Pfffff... ik lees net je update.Ongelooflijk Mad Wat een gewetenloze hufters!

Hoe gaat het nu?
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Gast vr 4 jan 2013 - 8:34

Jeetje Pompoen, ik lees dit nu pas.
Wat hebben jullie een pech zeg!! hug

Gast
Gast

Bericht  Pompoen vr 4 jan 2013 - 9:21

Nu mijn man thuis is voel ik me ook wel rustiger in huis. Ben wel vrij waakzaam, bij elk geluidje vraag ik me af wat het is en of het 'bedreigend' is. Net schrok ik me wezenloos van de kat want ik hoorde gerommel op de trap en daarna zag ik uit mijn ooghoek iets bewegen. Ik wist wel dat het de kat was ergens maar toch...

Morgen eens een klusbedrijf zoeken om een offerte te maken, die stuur ik dan aan de schade-expert. Ik moet sowieso wachten tot de 2e aangifte er is en dan kan de schade-expert het plaatje rond maken. Was een fijne kerel trouwens, hij mocht geen toezeggingen doen maar hij liet wel duidelijk doorschemeren dat hij het erg fijn vond dat ik de zaak grondig voorbereid had (lijst gemaakt, facturen ogezocht etc.) en dat hij degene is die kijkt of een verhaal geloofwaardig is. Ik heb bv geen factuur van mijn macbook, maar wel een afschrift én een serienummer. Ik geloof dat dat niet echt problemen gaat opleveren gelukkig!

Alleen tja, die sieraden moet hij gaan gokken op grond van mijn beschrijving en gemiddelden en de apparatuur daar krijg ik voor sommige dingen de dagwaarde voor, dat is wel erg jammer! Maar goed hij zei ook dat die dagwaarde enorm kon varieren, dat het wel reeel mest blijven, maar dat hij dat uiteindelijk bepaald. Kortom, het schip in ga ik sowieso, maar het muntje zou nog wel eens redelijk de goede kant op kunnen vallen voor mij. We zulken zien!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 5 jan 2013 - 20:25

Jeetje ik lees dit nu pas, wat verschrikkelijk zeg, jullie hebben je portie pech voor de komende jaren wel gehad.

Gast
Gast

Bericht  mzcharlotte za 5 jan 2013 - 20:51

Hee Pompoen, is er trouwens niet iemand die je sierraden kent, die voor je kan kijken in van die zaken die sierraden opkopen (verpandwinkels ofzo) in de buurt? Misschien zie je daar wat sierraden terug? Of doet de politie zoiets?
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Pompoen za 5 jan 2013 - 23:55

Nee, ik droeg ze niet vaak! Maar de politie kijkt er wel naar uit. Het zijn waarschijnlijk pro's die stelen met een groep voor 1 persoon die doorverkoopt en die persoon willen ze erg graag pakken en dat doen ze door te kijken waar de spullen opduiken!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: