Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ingebroken

+4
Angela_1986
Sorella
SleepingBeauty
applestar
8 plaatsers

Ga naar beneden

ingebroken Empty ingebroken

Bericht  applestar di 8 nov 2011 - 7:46

Pfff meiden, wat ik nu weer het megemaakt.
Weet niet zo goed wat ik met dit topic wil maar moet het gewoon even van mij afschrijven.

Mijn collegaatje is 2,5 week op vakantie naar Curacao ( trouwt daar ook ) en omdat ik bij haar in de straat woon, doe ik haar postb bijhouden en haar planten watergeven.

Nu kwam ik om half 5 daar, lag alles overhoop, tv weg enz. Ingebroken dus. Gelijk politie gebeld. Die zeiden dat ze op dit moment niets konden doen omdat de bewoners op vakantie zijn en dat zij zelf nog een keer moeten bellen als ze terug zijn.
Wel moest ik kijken of ik kon zien of er spullen weg waren maar werkelijk waar alles is overhoop gehaald. Echt heel erg

Nu heb ik mijn collega gebeld en voicemail ingesproken maar mennn wat voel ik mij k*t!
Maar het rare i, ze zijn met sleutels binnengekomen want er lagen sleutels op de mat en de voordeur zat niet op slot ( wat ik wel had gedaan ) Waarschijnlijk zijn die sleutels gestolen.

Voel mij op een of andere manier ook zo schuldig!

Nogmaals weet niet echt wat ik hiermee wil, maar moet het even kwijt.
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

ingebroken Empty Re: ingebroken

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 7:53

Dat is klote! Mijn moeder had het ook afgelopen vakantie. Ze was net verhuisd, op vakantie gegaan. Werd er ingebroken. Auto's weg, katten liepen buiten, alles overhoop.
En dan moet je iemand gaan bellen inderdaadn dat voelt heel naar. Helemaal omdat dit een heel gelukkige tijd moet zijn voor ze.

Gast
Gast

Bericht  applestar di 8 nov 2011 - 7:55

Dat is het ook.
En ze komen 'pas' zaterdag terug dus als ik ze vanavond nog te pakken krijg, zitten ze daar nog zeker 3,5 dag met de weet dat er is ingebroken....
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  SleepingBeauty di 8 nov 2011 - 7:59

Aaargh wat rot zeg! Kan me voorstellen dat dat heeel vervelend is voor je....
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Sorella di 8 nov 2011 - 8:07

Oh wat erg! Kan me voorstellen dat je je er rot om voelt ook al kan je er niks aan doen. Sterkte!
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 8:08

He bah, wat lastig... Sad Jij kunt er nu verder ook niks aan doen, dus schuldig voelen heeft geen nut, al zou ik hetzelfde gevoel hebben.. hug

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 8:09

wat vervelend ook, dat de politie niets wil doen!
Heb je al een slotenmaker laten komen om er (tijdelijk) een ander slot op te zetten? Of heb je wellicht een telefoonnummer van ouders van hen, om dit te overleggen en te doen?

Kan me voorstellen dat je je schuldig voelt, maar hier kan jij ook vrij weinig aan doen hoor!

Gast
Gast

Bericht  applestar di 8 nov 2011 - 8:19

Oreo schreef:wat vervelend ook, dat de politie niets wil doen!
Heb je al een slotenmaker laten komen om er (tijdelijk) een ander slot op te zetten? Of heb je wellicht een telefoonnummer van ouders van hen, om dit te overleggen en te doen?

Kan me voorstellen dat je je schuldig voelt, maar hier kan jij ook vrij weinig aan doen hoor!
haar ouders en schoonouders zitten ook op curacao dus die kan ik ook niet bereiken. Ik hoop dat ze mij vanavond/vannacht terug bellen. ( je zit natuurlijk ook met tijdsverschil )
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 9:20

Ow wat erg, helemaal omdat ze van een trouw/vakantie afkomen. Je zit dan nog helemaal ik je element en krijg dan te maken met een hele grote domper. Je kunt niet meer doen dan bellen of eventueel een nieuw slot op de deur zetten. Ik snap dat je je rot voelt zou ik ook zijn. Maar je kan er weinig aan doen.

Gast
Gast

Bericht  Angela_1986 di 8 nov 2011 - 9:22

Oh jeetje dat is inderdaad heel erg vervelend! Kan me je schuldgevoel voorstellen, ondanks dat je helemaal geen schuld hieraan hebt!

Ik vind het overigens ook vreemd dat de politie niet komt. Bij mijn vorige bovenburen is ook ooit ingebroken terwijl zij op vakantie waren. Haar moeder lette toen ook op het huis/poezen/post/enz en zag dus dat er was ingebroken. Zij heeft toen de politie gebeld en die kwamen ook. De politie heeft toen 'n kijkje in het huis genomen, ze konden natuurlijk niet bepalen wat er precies weg was maar hebben wel rond gekeken en geloof ik sporen gezocht.
Ook hebben ze de woningstichting opdracht gegeven om het slot te vervangen omdat de buren dat zelf dus niet konden omdat ze op vakantie waren.

Hopelijk heb je snel contact met je collega! Sterkte!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 9:28

Ik snap niet dat de politie niet komt...Hier was er bij de onderburen ingebroken toen wij er net woonden, wij hebben meteen de politie ingeschakeld en die kwam met een hele mankracht aanzetten haha.

Overigens geloof ik dat ik het ze niet zou vertellen nu....Eerder eind vd week pas. Er is nog genoeg ellende als ze thuiskomen...Laat ze nu nog maar ff genieten.

Gast
Gast

Bericht  marjoleinnn di 8 nov 2011 - 22:56

Dat is inderdaad vervelend ja! Vooral omdat je dan zelf op dat moment op het huis past voel je je toch een soort van schuldig. Maarja je kan er natuurlijk niks aan doen!
Ik zou het trouwens ook pas aan het eind van de week vertellen, niet als ze nog een paar dagen te gaan hebben.
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 23:02

Raar dat de politie niet komt, ze zullen namelijk een sporenonderzoek moeten komen doen. En daar hoeven de bewoners niet thuis voor te zijn hoor. Hier zijn ze het zelfs verplicht! De aangifte, die moeten de bewoners doen als ze weer thuis zijn, dat kan niemand anders voor ze doen aangezien ze zelf zullen moeten kijken wat er allemaal weg is. Wel ontzettend raar dat ze middels sleutels binnen zijn gekomen?!?!

Gast
Gast

Bericht  Alex di 8 nov 2011 - 23:06

Wat rot, zeg! Ik snap dat je je rot voelt, maar je moet je niet schuldig voelen!

Vreemd dat de politie niet wil komen. Ik zou ze gewoon nog een keer bellen, erop staan dat ze komen. Belachelijk argument dat de bewoners thuis moeten zijn, als ze daarop wachten dan kunnen belangrijke sporen al verloren zijn gegaan.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Jeanette di 8 nov 2011 - 23:33

Tsjee, wat een rot situatie. Maar jezelf niet schuldig voelen hoor, je kan er immers niks aan doen. Heb je al contact met de bewoners kunnen krijgen?
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Kaboutertje di 8 nov 2011 - 23:49

Pff dat is wel even schrikken :shock: !! Maar jij kan er natuurlijk niets aan doen..
Hebben ze je inmiddels al gebeld?
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud