Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ingebroken in auto :( Iemand tips/ervaring?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Ingebroken in auto :(  Iemand tips/ervaring? Empty Ingebroken in auto :( Iemand tips/ervaring?

Bericht  Beachgirl ma 15 okt 2012 - 10:15

Er is vandaag ingebroken in mijn auto in de parkeergarage van mijn werk.

Ze hebben mijn slot geforceerd/beschadigd en zo mijn auto opengekregen en mijn radio gejat. Daardoor is ook mijn dashboard beschadigd.

Verder mist er als het goed is niks. Ze hebben nog wel geprobeerd om ook mijn achterlichten te stelen (zijn speciale lichten) maar dat kostte ze blijbaar teveel werk/tijd of het viel teveel op dus die hebben ze gelukkig onbeschadigd gelaten. (Achterklep stond half open en de binnenbekleding hebben ze losgemaakt)

Heeft iemand hier ervaring mee? Aangifte heb ik al gedaan, word morgen nog teruggebeld door de politie en ga morgen ook mijn verzekering bellen.

Ik ben WA+ verzekerd dus als het goed is wel voor diefstal. Maar hoe gaat dat in zijn werk? Krijg je alle schade vergoed?? Mijn radio kostte 170 euro (heb de bon nog). Krijg ik dat dan ook terug?

Is er iemand die me kan vertellen hoe dit verder in zijn werk gaat, en hoeveel je uitendelijk vergoed kreeg?? Viel het mee/tegen??

Laatst aangepast door Beachgirl_24 op ma 15 okt 2012 - 10:30; in totaal 1 keer bewerkt
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ingebroken in auto :(  Iemand tips/ervaring? Empty Re: Ingebroken in auto :( Iemand tips/ervaring?

Bericht  Toet ma 15 okt 2012 - 10:25

Poeh, pin me er niet op vast maar volgens mij wordt er bij WA+ alleen de schade van je auto vergoedt en niet je radio, omdat die in feite 'los'/uitneembaar is.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Ingebroken in auto :(  Iemand tips/ervaring? Empty Re: Ingebroken in auto :( Iemand tips/ervaring?

Bericht  Gast ma 15 okt 2012 - 10:30

Morgen even je verzekering bellen! smile

Oh sorry, overheen gelezen!

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB ma 15 okt 2012 - 10:54

Kijk even in je verzekeringspolis, snap dat je dat nog niet gedaan hebt? Accessoires zoals dus radio etc, zijn extra optie die moet je apart meeverzekeren maar kan vast ook bij een verzekering in zitten maar Waplus is niet zoveel.

vervelend zeg dat het je is overkomen(zelf ook helaas eens meegemaakt), succes ermee
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Beachgirl ma 15 okt 2012 - 10:57

ExpressoB schreef:Kijk even in je verzekeringspolis, snap dat je dat nog niet gedaan hebt? Accessoires zoals dus radio etc, zijn extra optie die moet je apart meeverzekeren maar kan vast ook bij een verzekering in zitten maar Waplus is niet zoveel.

vervelend zeg dat het je is overkomen(zelf ook helaas eens meegemaakt), succes ermee

Nee k heb mn polis ff niet bij de hand helaas, anders had ik dat op kunnen zoeken idd.

K wacht t maar af... maar vrees t ergste Ingebroken in auto :(  Iemand tips/ervaring? 1371890812
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: