Ik ben er klaar mee
+14
Antibes
Fred
Toet
Elliot
Rush
Tabbert
Bolleke
Rizzo
ellibre
Marsy28
Twellie
Luce
Janelie
Stuiterbal
18 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Ik ben er klaar mee
Punk'd schreef:haha nee hoor
Ik vind de opmerking alleen zo onnodig. 'Meisje let maar op, voor je weet hangt je vriend zijn piemel bij een ander in het gaatje'. Tenmiste, zo komt het op mij over. Hou je vent nu maar aan een riem en in zijn hok, want voor je het weet ben je hem kwijt.
Oh wauw! Nee zo bedoel ik hem zeker niet! Weet je wat ik een mooie uitspraak voor mezelf vind?
Ik vertrouw mijn vriend (doe ik echt) maar dat wil niet zeggen dat hij ook te vertrouwen ís.
Dat vat hem voor mij mooi samen. Ik ben altijd oprecht benieuwd wat mensen nou precies bedoelen met "mijn vriend/man zal nooit vreemd gaan, daar steek ik mijn handen voor in het vuur" of "mijn vriend zou echt nooit vreemd gaan, daar heeft hij een hekel aan!" Dan ben ik geinteresseerd in hoe dat dan zit, omdat ik vind dat je een individu bent, en geen twee eenheid. En je nooit kunt (en ik ook niet wil) beinvloeden wat een ander doet.
Gast- Gast
Harrison schreef:hahahaha ik had de reactie van Fred nog niet eens gelezen. Nou stuiter, steek die maar in je zak.
Fred, ben jij nog vrijgezel? Zo ja, geen wonder.
Fred is echt een hopeloos geval. Ik heb ooit een hele lange ongevraagde PM gehad over goedkoop gedrag, nav. een topic omdat ik seks
Laatst aangepast door Antibes op di 18 dec 2012 - 5:01; in totaal 2 keer bewerkt
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Punk'd schreef:Dat tweede dikgedrukte kan ik nog wel inkomen. Ik denk dat er genoeg mannen zijn die liever een vrouw hebben zonder kind. Maar dat eerste is echt onzin haha. Ik sta ook echt niet te springen om geile woordjes van kereltjes van 13/14 langs de straat en toch gebeurt het. Moet ik daar dan maar mee in zee gaan
Die tweede gaat er ook vooral om dat dat als onderbouwing van de eerste gebruikt wordt..
Antibes- Ratel
Antibes schreef:Punk'd schreef:Dat tweede dikgedrukte kan ik nog wel inkomen. Ik denk dat er genoeg mannen zijn die liever een vrouw hebben zonder kind. Maar dat eerste is echt onzin haha. Ik sta ook echt niet te springen om geile woordjes van kereltjes van 13/14 langs de straat en toch gebeurt het. Moet ik daar dan maar mee in zee gaan
Die tweede gaat er ook vooral om dat dat als onderbouwing van de eerste gebruikt wordt..
haha ja dat had ik in de gaten.
Maar los gezien (wat ook zou kunnen, tenmiste hijzelf heeft niets met vrouwen met een kind) zou ik er nog in kunnen komen. Maar die eerste opmerking erbij maakt het gewoon complete shit.
@ Carrie, haha ik snap het. Alleen komen sommige opmerkingen over dit onderwerp soms zo zwart/wit over, dan ga ik ook zwart/wit reageren. Als er een beetje geunanceerd zou worden vindt deze hele discussie waarschijnlijk amper plaats.
Gast- Gast
Antibes schreef:Harrison schreef:hahahaha ik had de reactie van Fred nog niet eens gelezen. Nou stuiter, steek die maar in je zak.
Fred is echt een hopeloos geval. Ik heb ooit een hele lange ongevraagde PM gehad over goedkoop gedrag, nav. een topic omdat ik seksheb gehadsterker nog ik overwóóg het met een date terwijl het geen relatie was of ging worden. Echt een hele preek...
Die andere vent op dit forum is net zo hopeloos. Ik heb hem gelukkig alweer een tijdje niet gesignaleerd.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Blond schreef:Antibes schreef:Harrison schreef:hahahaha ik had de reactie van Fred nog niet eens gelezen. Nou stuiter, steek die maar in je zak.
Fred is echt een hopeloos geval. Ik heb ooit een hele lange ongevraagde PM gehad over goedkoop gedrag, nav. een topic omdat ik seksheb gehadsterker nog ik overwóóg het met een date terwijl het geen relatie was of ging worden. Echt een hele preek...
Die andere vent op dit forum is net zo hopeloos. Ik heb hem gelukkig alweer een tijdje niet gesignaleerd.
Oeh welke?
Volgens mij was Juanlespins op vorige forum de enige normale man die hier ooit gezeten heeft.
Antibes- Ratel
Antibes schreef:Harrison schreef:hahahaha ik had de reactie van Fred nog niet eens gelezen. Nou stuiter, steek die maar in je zak.
Ja, maar ik zou ook maar oppassen hoor. Voor je het weet heb je een kind en dan valt Fred niet meer op je...
Gast- Gast
Ik lach toch wel om de reacties dames...
Met aandacht krijgen van mannen bedoel ik niet alleen bezette mannen. Er zullen toch echt wel mannen tussen zitten die toch wel vrijgezel zijn en die zij dan af wijst. Ik kan mij niet voorstellen dat alleen maar bezette mannen op haar afstappen...
Dat zij een kind heeft van een ander is echt minder aantrekkelijk voor de meeste mannen. Bovendien werkt het andersom ook. Als een man een kind heeft van en bij een ander is dat toch ook minder aantrekkelijk voor jullie toch? (eerlijk antwoord geven)
En om jullie niet meer in de waan te laten. Ik heb een hele lieve vriendin waar ik gelukkig mee ben. Zij ook met mij. Ik mag toch wel gewoon mijn geven hier op het forum.
Met aandacht krijgen van mannen bedoel ik niet alleen bezette mannen. Er zullen toch echt wel mannen tussen zitten die toch wel vrijgezel zijn en die zij dan af wijst. Ik kan mij niet voorstellen dat alleen maar bezette mannen op haar afstappen...
Dat zij een kind heeft van een ander is echt minder aantrekkelijk voor de meeste mannen. Bovendien werkt het andersom ook. Als een man een kind heeft van en bij een ander is dat toch ook minder aantrekkelijk voor jullie toch? (eerlijk antwoord geven)
En om jullie niet meer in de waan te laten. Ik heb een hele lieve vriendin waar ik gelukkig mee ben. Zij ook met mij. Ik mag toch wel gewoon mijn geven hier op het forum.
Fred- Prater
- Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Nee, dat zou niet minder aantrekkelijk zijn voor mij Fred.
Thanks ladies, ik ben ook heel blij dat het weer goed gaat. We hebben veel van elkaar geleerd de afgelopen maanden gelukkig.
Thanks ladies, ik ben ook heel blij dat het weer goed gaat. We hebben veel van elkaar geleerd de afgelopen maanden gelukkig.
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Ik denk niet dat de beginpost doelde op dat mannen nooit te vertrouwen zijn of een discussie uit te lokken over het gebruik van het woord "nooit". Meer dat stuiterbal het opmerkelijk vond dat er zo vaak bezette mannen haar wilde versieren..
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
En nee Fred, dat vind ik totaal geen afknapper!
Vond jouw opmerking ook maar raar. Ik ben echt niet blij met een bezette man die achter me aan zou zitten, omdat ik dan volgens jou blij moet zijn dat tenminste iemand me nog aantrekkelijk genoeg vindt... Sorry hoor!
Vond jouw opmerking ook maar raar. Ik ben echt niet blij met een bezette man die achter me aan zou zitten, omdat ik dan volgens jou blij moet zijn dat tenminste iemand me nog aantrekkelijk genoeg vindt... Sorry hoor!
Tabbert- Prater
Ik vind het geen afknapper als een kerel een kind zou hebben. Wél geef ik eerlijk toe dat ik er liever een heb zonder, en meer omdat ik ze zelf nog wil hebben en je dan toch helaas te maken krijg met een ex.. Máár als mijn droomkerel al een kind zou hebben dan zou dat echt geen reden zijn om níet verder met hem te willen.
En Fred: ik vind het ook een zeer rare opmerking je...alsof je maar iedere keer blij moet zijn van aandacht. Of ze nu dik, lelijk, oud, bezet, jong of knap zijn.. Verkeerde aandacht hoef ik niet..
En Fred: ik vind het ook een zeer rare opmerking je...alsof je maar iedere keer blij moet zijn van aandacht. Of ze nu dik, lelijk, oud, bezet, jong of knap zijn.. Verkeerde aandacht hoef ik niet..
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Ohhh wow ik heb nu pas de tijd om te lezen maar uhhmm Fred bedankt voor je uhmm hoe zeg ik dat het beste ??? Ja "nutteloze bijdrage" aan dit topic.
Maar ik zal morgen de vlag uit hangen omdat ik blij moet zijn met mijn aandacht van mannen, ook al zijn ze bezet, want ik heb immers een kind en ben dus afgeschreven voor het leven ! JUJ !
Nee ik vind mannen niet onaantrekkelijker met kind.
Ik wilde helemaal geen discussie uitlokken nee dat is niet mijn bedoeling geweest. Ik wilde alleen kwijt dat ik het echt schrikbarend en opmerkelijk vind hoeveel mannen er zo makkelijk vreemd gaan.
Daarnaast las ik net dat ik single mannen afwijs. Ik weet niet wie het schreef, maar ik dat slaat nergens op want ik schrijf dat nergens. Ook geen idee waar je dat uit haalt ?
Ik heb een hele poos met een single man contact gehad. En het enige wat daar uit is gekomen is dat hij een enorme lul had, maar er ook 1 was.
Mannen die bezet zijn en een poging wagen mij te versieren of denken dat ik aandacht te kort kom, sorry maar dat is pas een enorme afknapper.
Ik ben niet bang de juiste niet tegen te komen en het is ook niet dat ik zo eenzaam ben dat ik koste wat kost een man wil hebben. Ik was vooral benieuwd naar de meningen en ervaringen van anderen. Ohh en wilde gewoon ff mijn frustratie kwijt
Maar ik zal morgen de vlag uit hangen omdat ik blij moet zijn met mijn aandacht van mannen, ook al zijn ze bezet, want ik heb immers een kind en ben dus afgeschreven voor het leven ! JUJ !
Nee ik vind mannen niet onaantrekkelijker met kind.
Ik wilde helemaal geen discussie uitlokken nee dat is niet mijn bedoeling geweest. Ik wilde alleen kwijt dat ik het echt schrikbarend en opmerkelijk vind hoeveel mannen er zo makkelijk vreemd gaan.
Daarnaast las ik net dat ik single mannen afwijs. Ik weet niet wie het schreef, maar ik dat slaat nergens op want ik schrijf dat nergens. Ook geen idee waar je dat uit haalt ?
Ik heb een hele poos met een single man contact gehad. En het enige wat daar uit is gekomen is dat hij een enorme lul had, maar er ook 1 was.
Mannen die bezet zijn en een poging wagen mij te versieren of denken dat ik aandacht te kort kom, sorry maar dat is pas een enorme afknapper.
Ik ben niet bang de juiste niet tegen te komen en het is ook niet dat ik zo eenzaam ben dat ik koste wat kost een man wil hebben. Ik was vooral benieuwd naar de meningen en ervaringen van anderen. Ohh en wilde gewoon ff mijn frustratie kwijt
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Punk'd, jij omschrijft eigenlijk precies hoe ik het ook wil zeggen en er niet uitkomt!
Maar voor de meiden dan die hier moeite mee hebben en zoveel vreemdgangers in hun omgeving hebben: hoe gaan jullie dan een nieuwe relatie in? Aan de ene kant willen jullie een man die te vertrouwen is en tegelijkertijd bestaat deze man (volgens jullie) niet en weet je het nooit zeker. Daar word je toch onrustig van?
Ik geloof echt in goede mensen en ook voor jullie loopt er een man rond. Geen Fred, want die is wel zo onhandig met woorden, maar iemand die wel lief is, van kinderen houdt en niet vreemd gaat. Want dat laatste is gewoon echt wel te vinden.
Ik zal zelfs nooit vreemd gaan (jeeh, kan het ik toch het woord altijd/nooit gebruiken), en ja dat weet ik zeker. Ik heb in mijn vorige relatie met de vriend die ik nu heb in verschillende situaties gezeten en me er nooit aan toegegeven totdat ik het netjes met mijn ex had opgelost en uitgemaakt. En gelukkig zit mijn vriend net zo in elkaar. Maar ik mag niet meer zeggen dat hij het nooit zou doen want dat kan ik niet zeker weten. Dus dat zal ik hierna ook niet meer noemen. Dan denk ik het wel.
Overigens heb ik dus 10 jaar in het buitenland gewoond, waarvan 8 jaar een relatie met een 'buitenlander' (Oostenrijk en Australie). Ik ben als vrouw zijnde 8 jaar op handen gedragen en hier wordt het gewoon echt niet getolereerd ofzo. Kan het niet zo goed uitleggen. In Oostenrijk ook niet echt. Is het denken jullie ook iets Nederlands waar de normen en waarden aan het verschuiven zijn? Of is het wel internationaal? En waarom dan, waarom gaan mensen opeens nu meer vreemd?
Maar voor de meiden dan die hier moeite mee hebben en zoveel vreemdgangers in hun omgeving hebben: hoe gaan jullie dan een nieuwe relatie in? Aan de ene kant willen jullie een man die te vertrouwen is en tegelijkertijd bestaat deze man (volgens jullie) niet en weet je het nooit zeker. Daar word je toch onrustig van?
Ik geloof echt in goede mensen en ook voor jullie loopt er een man rond. Geen Fred, want die is wel zo onhandig met woorden, maar iemand die wel lief is, van kinderen houdt en niet vreemd gaat. Want dat laatste is gewoon echt wel te vinden.
Ik zal zelfs nooit vreemd gaan (jeeh, kan het ik toch het woord altijd/nooit gebruiken), en ja dat weet ik zeker. Ik heb in mijn vorige relatie met de vriend die ik nu heb in verschillende situaties gezeten en me er nooit aan toegegeven totdat ik het netjes met mijn ex had opgelost en uitgemaakt. En gelukkig zit mijn vriend net zo in elkaar. Maar ik mag niet meer zeggen dat hij het nooit zou doen want dat kan ik niet zeker weten. Dus dat zal ik hierna ook niet meer noemen. Dan denk ik het wel.
Overigens heb ik dus 10 jaar in het buitenland gewoond, waarvan 8 jaar een relatie met een 'buitenlander' (Oostenrijk en Australie). Ik ben als vrouw zijnde 8 jaar op handen gedragen en hier wordt het gewoon echt niet getolereerd ofzo. Kan het niet zo goed uitleggen. In Oostenrijk ook niet echt. Is het denken jullie ook iets Nederlands waar de normen en waarden aan het verschuiven zijn? Of is het wel internationaal? En waarom dan, waarom gaan mensen opeens nu meer vreemd?
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Ik ben het wel met tabbert eens over dat zeg nooit nooit gebeuren. En ik ben ook niet verbitterd
Ik heb het zo vaak zien gebeuren, dus voor mij is dat een realistische gedachtengang.
En ik moest heel hard lachen om de opmerkingen van Fred Je hebt ze goed op de kast gekregen.
Ik heb het zo vaak zien gebeuren, dus voor mij is dat een realistische gedachtengang.
En ik moest heel hard lachen om de opmerkingen van Fred Je hebt ze goed op de kast gekregen.
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
http://data.whicdn.com/images/46686868/12259_263895630403697_1293159462_n_large.jpg
Tabbert- Prater
In mijn omgeving zie ik tegenwoordig ook weinig van vreemdgaan(de) mannen, al heb ik er wel ervaring mee (als zijnde degene waarmee de man vreemdging; dit is met twee mannen gebeurd, waarbij ik van eentje niet wist dat hij een vriendin (nee zelfs vrouw volgens mij, en twee kinderen ) had). Dit is al lang geleden trouwens. Daarom geloof ik ook wel dat mannen hun lul achterna lopen, maar ben er ook van overtuigd dat dat lang niet voor elke man geldt.
Ik moet zeggen dat ik zelf ook liever geen man met kind heb, dat lijkt me zo'n gedoe. Maar mocht ik nou echt de man van mijn dromen tegen het lijf lopen en hij heeft toevallig een kind, tja, dan zij het zo. Ik loop al tegen de 30, dus de kans wordt alleen maar groter dat dat een keer gebeurt natuurlijk. Verder vind ik het dom geklets van Fred dat je maar blij moet zijn met elke aandacht die je krijgt
Maar Fred, hoe is het nou? Zitten jij en je vriendin lekker in een afritsbroek op de bank in jullie twee-onder-een-kapwoning (mét garage)?
Ik moet zeggen dat ik zelf ook liever geen man met kind heb, dat lijkt me zo'n gedoe. Maar mocht ik nou echt de man van mijn dromen tegen het lijf lopen en hij heeft toevallig een kind, tja, dan zij het zo. Ik loop al tegen de 30, dus de kans wordt alleen maar groter dat dat een keer gebeurt natuurlijk. Verder vind ik het dom geklets van Fred dat je maar blij moet zijn met elke aandacht die je krijgt
Maar Fred, hoe is het nou? Zitten jij en je vriendin lekker in een afritsbroek op de bank in jullie twee-onder-een-kapwoning (mét garage)?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ze zijn er in alle soorten en maten. Ze kunnen vreemdgaan, maar ook hondstrouw zijn.
Voor mijn broertje zijn vriendin ontmoette, ruim zes jaar geleden, stond hij erom bekend niet trouw te zijn. We zijn zes jaar verder en ik ken niemand die zo trouw aan zijn vriendin is als hij. Ik ken daarentegen ook iemand die zegt trouw te zijn, dat is hij ook wel in gedachten, maar niet als hij met het andere deel van zijn hersenen denkt.
Over één kam scheren vind ik niet heel reëel. Er zitten misbaksels tussen, maar ook mannen die dat absoluut niet zijn. Ik zou niet zo snel klaar zijn met alle mannen, maar slechts met een klein deel. Is ook beter voor de gemoedsrust.
Voor mijn broertje zijn vriendin ontmoette, ruim zes jaar geleden, stond hij erom bekend niet trouw te zijn. We zijn zes jaar verder en ik ken niemand die zo trouw aan zijn vriendin is als hij. Ik ken daarentegen ook iemand die zegt trouw te zijn, dat is hij ook wel in gedachten, maar niet als hij met het andere deel van zijn hersenen denkt.
Over één kam scheren vind ik niet heel reëel. Er zitten misbaksels tussen, maar ook mannen die dat absoluut niet zijn. Ik zou niet zo snel klaar zijn met alle mannen, maar slechts met een klein deel. Is ook beter voor de gemoedsrust.
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Ik ben er even klaar mee
» En nu ben ik er klaar mee..
» Ben er klaar mee.
» Ik ben er zo klaar mee!
» Ik ben er klaar mee!
» En nu ben ik er klaar mee..
» Ben er klaar mee.
» Ik ben er zo klaar mee!
» Ik ben er klaar mee!