Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik ben er klaar mee

+14
Antibes
Fred
Toet
Elliot
Rush
Tabbert
Bolleke
Rizzo
ellibre
Marsy28
Twellie
Luce
Janelie
Stuiterbal
18 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Ik ben er klaar mee - Pagina 2 Empty Re: Ik ben er klaar mee

Bericht  Tabbert di 18 dec 2012 - 2:24

Denk het ook Twellie Laughing
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Luce di 18 dec 2012 - 2:24

Marsy28 schreef:Nou Reva, omdat namelijk het gros van de mannen niet extreme eikels zijn, dat zou ook wat zijn zeg!
Bij mij is het ook zo dat het alleen maar betrouwbare mannen in de omgeving zijn hoor. En ja, dat weet ik zeker. Mijn eigen partner wordt zo woest als het over vreemdgaan gaat, dus dat weet ik ook zeker.

Dat zei mijn ex ook. Hij is niet voor niks mijn ex.O
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Gast di 18 dec 2012 - 2:26

Luce schreef:
Marsy28 schreef:Nou Reva, omdat namelijk het gros van de mannen niet extreme eikels zijn, dat zou ook wat zijn zeg!
Bij mij is het ook zo dat het alleen maar betrouwbare mannen in de omgeving zijn hoor. En ja, dat weet ik zeker. Mijn eigen partner wordt zo woest als het over vreemdgaan gaat, dus dat weet ik ook zeker.

Dat zei mijn ex ook. Hij is niet voor niks mijn ex.O

Zijn jullie uit elkaar Luce? Of gaat het om een andere meneer?

Gast
Gast

Bericht  Luce di 18 dec 2012 - 2:30

Nee, dat gaat over een ex. Ik ben nog steeds getrouwd met mijn man en sinds kort ook weer gelukkig Wink
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Twellie di 18 dec 2012 - 2:31

Goed om te horen Luce!
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Gast di 18 dec 2012 - 2:32

Als je het zo zwart/wit bekijkt is niemand te vertouwen. Jemig sommige reacties zeg. Dan zou ik echt doodongelukkig worden, als ik daar altijd maar bij stil zou moeten staan.

Ik vertrouw mijn vriend liever dat ik zelf kei hard tegen een muur loop als hij vreemdgaat, dan dat ik wantrouwend mijn relatie beleef. Dat lijkt mij nou helemaal niets.

@ Stuiterbal. Ik bedoel het niet zo haha, maar weet niet hoe ik het anders moet stellen. Ligt het niet aan het type man waarop je valt? Sommige vrouwen vallen toch op types die misschien eerder vreemdgaan of minder waarde hechte aan punten die jij juist wel belangrijk vindt. Misschien eens gewoon op date gaan met een totaal ander (niet jouw) type. Niet eens om er wat uit te laten komen, maar gewoon eens kijken hoe een ander soort mannen in het leven staan. Geen idee of je zoiets al geprobeerd hebt hoor.

Succes ermee! Ik geloof nog steeds dat er altijd wel iemand is als je op zoek bent Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Rush di 18 dec 2012 - 2:32

Fijn om te horen Luce!

Ik ben het eens met ellibre!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast di 18 dec 2012 - 2:39

Zegt helemaal niks smile Ik ken ook mannen die het bij anderen veroordeelden, maar het later toch zelf ook deden. Is dus zeker geen garantie.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 18 dec 2012 - 2:45

Luce schreef:Nee, dat gaat over een ex. Ik ben nog steeds getrouwd met mijn man en sinds kort ook weer gelukkig Wink

Ah wat fijn! Gelukkig, zelfs! Heb je het gevoel dat alle issues opgelost zijn?

Gast
Gast

Bericht  Elliot di 18 dec 2012 - 2:48

Luce, wat fijn dat het weer goed gaat!

Verder sluit ik me aan bij Punk'd. Stuiterbal, er zijn echt nog wel leuke mannen te vinden, ze bestaan! Het kan natuurlijk zo zijn dat jij op het verkeerde type valt, en daarom vind ik het advies van Punk'd om eens met een totaal ander type uit te gaan wel een heel goed idee!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Rizzo di 18 dec 2012 - 2:54

Punk'd schreef:Als je het zo zwart/wit bekijkt is niemand te vertouwen. Jemig sommige reacties zeg. Dan zou ik echt doodongelukkig worden, als ik daar altijd maar bij stil zou moeten staan.

Ik vertrouw mijn vriend liever dat ik zelf kei hard tegen een muur loop als hij vreemdgaat, dan dat ik wantrouwend mijn relatie beleef. Dat lijkt mij nou helemaal niets.

Ik weet niet of je ook op mijn reacties doelt, maar ik ben niet wantrouwend. Ik check geen telefoons/mails/whatever, mijn vriend gaat regelmatig stappen met vrienden zonder dat ik erbij ben en dan zit ik echt niet nagelbijtend thuis. Ik vind het prima en vertrouw hem ook hoor. Tis alleen niet zo dat ik zeg dat hij nooooit vreemd zou gaan, dat kun je simpelweg niet weten Ik ben er klaar mee - Pagina 2 561177. Maar misschien lijkt het een enorm issue ofzo voor mensen die hier anders over denken, maar eerlijk gezegd ben ik er nooit zo mee bezig verder. Is ook geen aanleiding toe.
Rizzo
Rizzo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 209
Punten : 241
Registratiedatum : 17-09-11

Bericht  Toet di 18 dec 2012 - 3:00

Ik heb de hele discussie niet echt gelezen maar ik moet zeggen dat ik er ook wel van overtuigd ben dat (bijna) iedere man of in ieder geval heel veel mannen vreemdgaan of in staat zijn tot vreemdgaan. Ik heb echt véél mannelijke vrienden/kennissen en kan er maar weinig noemen die niet vreemd zijn gegaan. Bij mijn ex het zelfde, dat was serieus de laatste jongen van wie je het verwachtte, zo lief, zorgzaam, totaal geen flirt en leek niet geïnteresseerd in aandacht van vrouwen maar toch ging hij vreemd (met m'n beste vriendin nog wel, moet je nagaan)
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Stuiterbal di 18 dec 2012 - 3:37

Punk'd: dat zou heel goed kunnen. Kijk het is niet zo dat ik volledig wantrouwend ben, dan heb ik me misschien wat verkeerd uitgedrukt. Maar de ervaringen die ik opgedaan heb de afgelopen 2 jaar laten me echt schrikken. Dan is het niet zo dat ik dan op die persoon viel, maar er met mij aangepapt werd, terwijl de persoon gewoon in een relatie zit.
Ik ben niet iemand die meteen voor iemand kan vallen. Ik moet de persoon kennen, om voor hem te kunnen vallen. Zeg maar eerst een vriendschap opbouwen. Ik ga eerder voor karakter en deels uiterlijk.

Ik weet niet wat het is. Ik ben natuurlijk wantrouwend geworden na mijn breuk met mijn ex. Dat heeft heel veel met me gedaan. Plus als ik dan zie hoe makkelijk "vreemd" gegaan word, schrik ik daar nog erger van.
Er zullen zeker genoeg mannen rond lopen die wel te vertrouwen zijn maar idd zeg nooit nooit. Zelfs ik kan die mis stap begaan je weet het gewoon niet.

Ik weet niet zo goed hoe ik me moet verwoorden mijn gevoel hierin. Maar ik merk wel dat het me belemmerd in contacten met mannen leggen en dat ik heel erg voorzichtig word Pure zelfbescherming en bang zijn weer opnieuw gekwetst te worden.
Alhoewel ik ook denk dat ook een stuk verleden hiermee te maken heeft.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Gast di 18 dec 2012 - 4:29

Rizzo schreef:
Punk'd schreef:Als je het zo zwart/wit bekijkt is niemand te vertouwen. Jemig sommige reacties zeg. Dan zou ik echt doodongelukkig worden, als ik daar altijd maar bij stil zou moeten staan.

Ik weet niet of je ook op mijn reacties doelt, maar ik ben niet wantrouwend. Ik check geen telefoons/mails/whatever, mijn vriend gaat regelmatig stappen met vrienden zonder dat ik erbij ben en dan zit ik echt niet nagelbijtend thuis. Ik vind het prima en vertrouw hem ook hoor. Tis alleen niet zo dat ik zeg dat hij nooooit vreemd zou gaan, dat kun je simpelweg niet weten Ik ben er klaar mee - Pagina 2 561177. Maar misschien lijkt het een enorm issue ofzo voor mensen die hier anders over denken, maar eerlijk gezegd ben ik er nooit zo mee bezig verder. Is ook geen aanleiding toe.

Ja maar dat is dan bij alles in het leven zo. Dan kunnen we het woordje 'altijd/nooit' wel afschaffen want je kunt niet zeggen dat je iets altijd doet.. Er zal vast wel een keer zijn in de toekomst dat je het niet kunt.

Ik snap niet dat het bij het thema vreemdgaan altijd benadrukt moet worden dat niemand te vertrouwen is. Je kunt niet zeggen dat iemand nooit vreemdgaat.

Dan kun je ook niet zeggen dat je altijd van je ouders blijft houden, of van je kind. Dan kun je niet zeggen dat je altijd naar de Albertheijn gaat (want hee, soms ga je misschien wel naar de C1000).. Dit is precies hetzelfde wat eerder in het topic gezegt wordt op een minder belangrijk vlak.

Als iemand zegt 'Mijn vriend zal nooit vreemdgaan' en er wordt dan gezegt.. 'dat kun je niet zeggen.. want dat weet je niet'.. dan denk ik altijd.. Ja doe moeilijk. Ze probeert gewoon te zeggen dat ze niet verwacht dat haar vrend vreemd zal gaan in haar relatie. Maar druk het wat simpeler uit.

Ik bedoel ik kan wel zeggen 'Ik verwacht niet dat mijn vriend in onze relatie vreemdgaat' .. Daar kan niemand over struikelen want dat is mijn verwachting. Als ik zeg 'mijn vriend zal nooit vreemdgaan' is dat nog steeds mijn verwachting maar op een andere manier opgeschreven.

Dus ik snap het gemierenneuk om het woordje 'nooit/altijd' niet.

Gast
Gast

Bericht  Fred di 18 dec 2012 - 4:35

Aan de ene kant wel jammer dat je mannen zo wantrouwd, want je mag toch blij zijn dat ze je aandacht geven.

Misschien kan het volgende vrij hard voor je aan komen (sorry dan daar voor). Veel mannen vinden een vrouw die al een kind heeft niet aantrekkelijk (ik geef toe dat ik daar ook bij hoor) en jij hebt een kind en zo te lezen heb je voldoende aandacht van mannen dus mag je juist blij zijn lijkt mij.

Overigens ben ik nooit vreemd gegaan en als ik sommige reacties lees dan schrik ik echt hoe sommige andere mannen zo slecht met vrouwen om gaan.
Fred
Fred
Prater
Prater

Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast di 18 dec 2012 - 4:40

Fijn Luce!

Ik denk dat iedereen in staat is om vreemd te gaan als de juiste situatie zich aandient, of eigenlijk de onjuiste situatie. Maar ja.. als je daar bij voorbaat al van uitgaat is er niks meer aan natuurlijk. Bovendien vind ik er ook wel een verschil in zitten of een bezette man flirt of ook echt iemand probeert te versieren met het doel er ook daadwerkelijk wat mee te doen. Als mijn vriend met iemand flirt vind ik dat niet erg hoor, is toch leuk af en toe smile.

Gast
Gast

Bericht  Twellie di 18 dec 2012 - 4:41

Whaha, dus met een kind moet je blij zijn met elke scumbag die je aandacht geeft?
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Gast di 18 dec 2012 - 4:42

Punk'd schreef:
Ja maar dat is dan bij alles in het leven zo. Dan kunnen we het woordje 'altijd/nooit' wel afschaffen want je kunt niet zeggen dat je iets altijd doet.. Er zal vast wel een keer zijn in de toekomst dat je het niet kunt.

Ik snap niet dat het bij het thema vreemdgaan altijd benadrukt moet worden dat niemand te vertrouwen is. Je kunt niet zeggen dat iemand nooit vreemdgaat.

Dan kun je ook niet zeggen dat je altijd van je ouders blijft houden, of van je kind. Dan kun je niet zeggen dat je altijd naar de Albertheijn gaat (want hee, soms ga je misschien wel naar de C1000).. Dit is precies hetzelfde wat eerder in het topic gezegt wordt op een minder belangrijk vlak.

Als iemand zegt 'Mijn vriend zal nooit vreemdgaan' en er wordt dan gezegt.. 'dat kun je niet zeggen.. want dat weet je niet'.. dan denk ik altijd.. Ja doe moeilijk. Ze probeert gewoon te zeggen dat ze niet verwacht dat haar vrend vreemd zal gaan in haar relatie. Maar druk het wat simpeler uit.

Ik bedoel ik kan wel zeggen 'Ik verwacht niet dat mijn vriend in onze relatie vreemdgaat' .. Daar kan niemand over struikelen want dat is mijn verwachting. Als ik zeg 'mijn vriend zal nooit vreemdgaan' is dat nog steeds mijn verwachting maar op een andere manier opgeschreven.

Dus ik snap het gemierenneuk om het woordje 'nooit/altijd' niet.

Ik wel Ik ben er klaar mee - Pagina 2 561177 Ik vind woorden juist zo mooi, met woorden en nuances kun je precies uitleggen wat je bedoelt. Dus als dat er staat, neem ik dat heel letterlijk, en kan ik niet denken 'misschien bedoelt ze wel' "Ik verwacht niet dat mijn vriend in onze relatie vreemdgaat"

Gast
Gast

Bericht  Gast di 18 dec 2012 - 4:46

Dan denken wij daar verschillend over.

Ik voel me ook niet de aangewezen persoon om iemand anders op zijn plek te zetten met 'Euhh je kunt niet zeggen nooit.. Dat weet je namelijk niet.. Misschien gaat hij ooit wel vreemd'. Pff ik word al moe als ik het typ. Dat er echt mensen zijn die zich daar druk om maken.

Gast
Gast

Bericht  Antibes di 18 dec 2012 - 4:46

Fred schreef:Aan de ene kant wel jammer dat je mannen zo wantrouwd, want je mag toch blij zijn dat ze je aandacht geven.

Misschien kan het volgende vrij hard voor je aan komen (sorry dan daar voor). Veel mannen vinden een vrouw die al een kind heeft niet aantrekkelijk (ik geef toe dat ik daar ook bij hoor) en jij hebt een kind en zo te lezen heb je voldoende aandacht van mannen dus mag je juist blij zijn lijkt mij.

Overigens ben ik nooit vreemd gegaan en als ik sommige reacties lees dan schrik ik echt hoe sommige andere mannen zo slecht met vrouwen om gaan.

Haha, wtf, waar komt dit dan weer vandaan.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gast di 18 dec 2012 - 4:47

hahahaha ik had de reactie van Fred nog niet eens gelezen. Nou stuiter, steek die maar in je zak.

Fred, ben jij nog vrijgezel? Zo ja, geen wonder.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 18 dec 2012 - 4:47

Dat tweede dikgedrukte kan ik nog wel inkomen. Ik denk dat er genoeg mannen zijn die liever een vrouw hebben zonder kind. Maar dat eerste is echt onzin haha. Ik sta ook echt niet te springen om geile woordjes van kereltjes van 13/14 langs de straat en toch gebeurt het. Moet ik daar dan maar mee in zee gaan laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast di 18 dec 2012 - 4:49

Punk'd schreef:Dan denken wij daar verschillend over.

Ik voel me ook niet de aangewezen persoon om iemand anders op zijn plek te zetten met 'Euhh je kunt niet zeggen nooit.. Dat weet je namelijk niet.. Misschien gaat hij ooit wel vreemd'. Pff ik word al moe als ik het typ. Dat er echt mensen zijn die zich daar druk om maken.

Ben je geirriteerd? Is een oprechte vraag smile Geen sarcastische.

Gast
Gast

Bericht  Blond di 18 dec 2012 - 4:52

Antibes schreef:
Fred schreef:Aan de ene kant wel jammer dat je mannen zo wantrouwd, want je mag toch blij zijn dat ze je aandacht geven.

Haha, wtf, waar komt dit dan weer vandaan.

Nou inderdaad zeg. Ze moet maar genoegen nemen met een bezette man want ze heeft een kind? Bizar dit.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 18 dec 2012 - 4:53

haha nee hoor Very Happy

Ik vind de opmerking alleen zo onnodig. 'Meisje let maar op, voor je weet hangt je vriend zijn piemel bij een ander in het gaatje'. :P Tenmiste, zo komt het op mij over. Hou je vent nu maar aan een riem en in zijn hok, want voor je het weet ben je hem kwijt.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: