Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik ben er klaar mee

+14
Antibes
Fred
Toet
Elliot
Rush
Tabbert
Bolleke
Rizzo
ellibre
Marsy28
Twellie
Luce
Janelie
Stuiterbal
18 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Ik ben er klaar mee Empty Ik ben er klaar mee

Bericht  Stuiterbal ma 17 dec 2012 - 21:55

Echt ben inmiddels 2 jaar alleen nu en in die tussen tijd heb ik genoeg leuke contacten opgedaan. Maar jemig zeg wat een aandacht van kerels die gewoon een vriendin hebben. Ik sta echt perplex hoe makkelijk die mannen het gewoon proberen aan te pappen met je terwijl ze bezet zijn.

Mijn vertrouwen was al niet te best meer maar dit geeft me helemaal geen goed gevoel meer. Ik krijg bijna het idee dat als ik dadelijk een relatie zou krijgen, dat ook niet te vertrouwen is. Het maakt me onwijs onzeker.
Ik heb een bepaalde afstand gecreëerd en open stellen doe ik al helemaal niet. Oftewel er is een nog grotere muur om mijn hart gebouwd dan dat ik al had gedaan.
En als ik dan iemand begin te vertrouwen, word er wel weer een actie uitgehaald waardoor ik meteen weer met mijn neus op de feiten word gedrukt.

Echt ik ben er zo klaar mee met alle kerels. Ik weet dat ik ze niet over 1 kam moet scheren, maar ik geloof er niet meer in.
Mam blijft haar leven lang alleen als het zo door gaat.

Ik ben echt heel gelukkig met mijn leven maar ik mis gewoon nog 1 ding. Het zal vast herkenbaar zijn voor andere meiden. Misschien wil ik het wel te graag. En op deze manier schiet het niet op.
Goede voornemen voor 2013.......

Zo moest ff spuien Very Happy
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben er klaar mee Empty Re: Ik ben er klaar mee

Bericht  Janelie ma 17 dec 2012 - 22:01

Hoewel ik een totaal andere achtergrond heb als jij stond ik er helemaal hetzelfde in. Ik kwam echt zoveel mannen tegen die al een relatie hadden, maar toch graag mij erbij wilde, of graag seks wilde. Zo stom, had echt het idee dat er geen niet vreemdgaande man meer rondliep. Inmiddels heb ik weer een relatie en merk ook echt dat ik daardoor wel onzeker ben geworden. Gelukkig is mijn vriend heel transparant. Ik mag alles van hem zien en lezen. Niks geen stiekem gedoe. Ik wil hem heel graag vertrouwen, maar toch zit daar echt nog een klein stemmetje waardoor ik wel op mn hoede ben.

Ik hoop dat je in 2013 een hartstikke leuke man tegenkomt! Eentje die helemaal voor jou gaat en ook echt alleen voor jou.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Stuiterbal ma 17 dec 2012 - 22:09

Ik ben echt verbaasd hoe makkelijk mannen erover kunnen denken. Idd gewoon ff voor erbij of alleen seks. Nou sorry maar mij niet gezien. Ik ben echt geen poppetje om maar even mee te spelen wanneer het ze uit komt.

En doordat mijn ex ook is vreemd gegaan deukt dat nog lekkerder op mijn vertrouwen in. Maar ik blijf goede hoop houden. Er zal vast ergens iemand rond lopen die niet aan mijn beeld vorming over mannen voldoet en niet zijn piemel als hersenen gebruikt Yes
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Luce ma 17 dec 2012 - 22:17

Erg hè? Je ziet het zo vaak..
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Janelie ma 17 dec 2012 - 22:20

Ja, ik vind het ook echt bizar. Ook mannen waarvan je het echt helemaal niet verwacht en die op het zicht echt een leuke relatie met een hele leuke vrouw hadden. Nu heb ik het 'geluk' nog dat ik altijd degene was die ongebonden was. Niet zo moeilijk aangezien ik al een lange tijd geen relatie meer had gehad, maar kan me helemaal voorstellen dat als jouw vriend vreemdgaat je echt het vertrouwen kwijt bent.

Maar er zijn ook echt wel goede mannen. Ik ben ervan overtuigd, alleen hoe weet je dat je (toekomstige) partner tot die categorie behoord..? Maar always look on the bright side of life! Ik ben er klaar mee 281626781
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Twellie di 18 dec 2012 - 0:10

Ik heb het andersom: ik ken echt geen man waarvan ik me voor kan stellen dat hij vreemd zou willen gaan. Mijn vriend is betrouwbaar, zijn vrienden ook, de mannen van mijn vriendinnen ook. Ik krijg zelf ook nooit oneerbare voorstellen van bezette mannen.

Dus: er zijn echt wel betrouwbare mannen te vinden! Alleen komen wij toevallig blijkbaar hele verschillende types tegen.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Gast di 18 dec 2012 - 0:28

Twellie schreef:Ik heb het andersom: ik ken echt geen man waarvan ik me voor kan stellen dat hij vreemd zou willen gaan. Mijn vriend is betrouwbaar, zijn vrienden ook, de mannen van mijn vriendinnen ook. Ik krijg zelf ook nooit oneerbare voorstellen van bezette mannen.

Dus: er zijn echt wel betrouwbare mannen te vinden! Alleen komen wij toevallig blijkbaar hele verschillende types tegen.

Hoe weet je dat nou? Dat ze betrouwbaar zijn? Vreemdgaan is niet zo'n kunst.

Gast
Gast

Bericht  Marsy28 di 18 dec 2012 - 0:43

Nou Reva, omdat namelijk het gros van de mannen niet extreme eikels zijn, dat zou ook wat zijn zeg!
Bij mij is het ook zo dat het alleen maar betrouwbare mannen in de omgeving zijn hoor. En ja, dat weet ik zeker. Mijn eigen partner wordt zo woest als het over vreemdgaan gaat, dus dat weet ik ook zeker.
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  ellibre di 18 dec 2012 - 0:51

Sorry Twellie en Marsy, maar dat vind ik echt heel naïef, om dat puur op gevoel te zeggen. Mensen die vreemd gaan houden dat juist voor hun directe omgeving verborgen. 9 van de 10x dat iemand vreemd gaat hoor ik "is hij of zij vreemd gegaan? Dat had ik nou echt niet van diegene verwacht zeg.."
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Bericht  Rizzo di 18 dec 2012 - 0:55

ellibre schreef:Sorry Twellie en Marsy, maar dat vind ik echt heel naïef, om dat puur op gevoel te zeggen. Mensen die vreemd gaan houden dat juist voor hun directe omgeving verborgen. 9 van de 10x dat iemand vreemd gaat hoor ik "is hij of zij vreemd gegaan? Dat had ik nou echt niet van diegene verwacht zeg.."

Ik vind het inderdaad ook behoorlijk naief. Die fout begaan kan in een klein hoekje zitten. Fijn dat jullie je vriend zo vertrouwen dat hij het nooit zou doen, maar dat hebben de tien vrouwen voor jullie ook gezegd voor ze er achter kwamen dat hun vriend vreemdging bij wijze van spreken.

Ohja ontopic, vervelend dat je alleen van die kerels tegenkomt. Ik kan wel zeggen dat er nog goede mannen bestaan, maar daar heb je niet zoveel aan als je ze zelf niet tegenkomt.. Waar duikel je deze kerels op?
Rizzo
Rizzo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 209
Punten : 241
Registratiedatum : 17-09-11

Bericht  ellibre di 18 dec 2012 - 1:00

Overigens heb ik ook heel veel vrouwen vreemd zien gaan hoor. Misschien nog wel meer dan mannen. Ze doen het alleen minder open/opvallend en vaak wordt het langzaam opgebouwd. Keertje lunchen, samen wat drinken, whatsappen en uiteindelijk vaak ook gevoelens er bij. Soms is nieuwe aandacht heel lastig te weerstaan, zeker als er veel stress is of het thuis niet lekker loopt. Ik praat het niet goed, sterker nog, ik vind het vreselijk, maar het gebeurt wel heel erg vaak.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Bericht  Bolleke di 18 dec 2012 - 1:06

Van de persoon waarvan ik het minste had verwacht dat die vreemd zou gaan (goede baan, 4 kinderen, jaren getrouwd) heb ik laatste gehoord dat hij al 10 jaar vreemd gaat, steeds met andere vrouwen, sommigen had hij een paar jaar iets mee, anderen gewoon voor een keer. 3 van de 4 kinderen zijn in die periode geboren, en zijn vrouw had geen idee (beetje gtst dus). Dus stellen dat je gewoon andere mensen tegenkomt die dat niet doen is heel erg naief.
Ik vertrouw mannen om die reden ook niet meer, echt elke man lijkt wel vreemd te gaan, of kicken op aandacht van een andere vrouw, een jongen waar ik mee gedate heb, de eerste bij wie ik mij weer open stelde, bleek met meerdere vrouwen aan de gang te zijn, gewoon voor de fun. Er zullen er vast ook zijn die dat niet doen, maar ik denk dat die echt een minderheid zijn.
En als aanvulling, ik denk net als Elibre dat ook vrouwen zich er schuldig aan maken, maar mannen kunnen gevoel en seks veel makkelijker scheiden terwijl vrouwen dat denk ik niet echt kunnen.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Tabbert di 18 dec 2012 - 1:14

Argg ik heb dat ook Stuiterbal. Volgens mijn vriendinnen trek ik ze aan!
Maar hoe weet ik niet en aangezien mijn vriendjes ook allemaal zijn vreemdgegaan (ja incl. mijn eerste vriendje toen ik 13 was ofzo), is mijn vertrouwen ook niet echt daar. Gelukkig weet ik het prima te relativeren en heb ik me er nog niet door laten leiden in een relatie. Pas nu eigenlijk, check ik het tienduizend keer als ik een jongen ontmoet of hij wel single is en met niemand anders aan het daten is.

Echter soms kom ik iemand tegen die ik moeilijk kan weerstaan en dan baal ik extra als ze bezet zijn en me toch willen. Mannen Pff Rolling Eyes

Trouwens @Marsy en Twellie: ik vind dat echt heel naïef gezegd van jullie. Over je eigen man, prima. Maar die vrienden.. kom op, je hebt geen idee hoe die in de relatie staan of erbuiten doen. Ik zeg ook echt niet dat elke man vreemdgaat of enkel mannen, maar niemand is 100% te vertrouwen. Op een zwak moment, ruzie, twijfel of gewoon hartstikke dronken is zelfs de beste man te verleiden (sorry dit klinkt best bot eigenlijk, maar ik geloof dat echt). Kijk eens hoe vaak er iemand op ons afkomt en dan heb je het nog niet eens over het deel waarop wordt afgestapt. En inderdaad zelfs van wie je het niet verwacht, kan je nog best wel eens geschokt zijn...
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Bericht  Stuiterbal di 18 dec 2012 - 1:23

Ik ben het met jullie eens idd dat het naief is om iemand volledig te vertrouwen. Helaas heb ik er ook ervaring mee.
Goed van vertrouwen en geloof en nooit gedacht dat hij het zou doen.
Maar helaas tot 2 keer toe mijn ex, 10 jaar relatie, woning samen en een kind. 2 keer vreemd gegaan.
Nooit gedacht en erg naief want je kunt iemand wel voor de kop kijken maar niet in de kop. Het is zo gebeurt.

Ik trek ze ook aan geloof ik want in de die 2 jaar tijd ben ik nog geen enkele man tegen gekomen die wel vrij gezel was en het echt oprecht meende. Helaas.
Vind het wel jammer want het zorgt ervoor dat ik heel oppervlakkig en beschermend blijf en vrij snel het negatieve in de man zie wat ervoor zorgt dat ik meteen de bood af houd.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Twellie di 18 dec 2012 - 1:25

Sommige posts hier komen echt wantrouwend / beetje bitter op mij over.

De mannen in mijn directe omgeving vertrouw ik allemaal, dus ook op het vlak van relationele trouw ga ik ervan uit dat ze eerlijk zijn. Vertrouwen is natuurlijk altijd een gevoel, er kunnen moeilijk harde bewijzen overlegd worden.

De meerderheid van mannen zal gewoon eerlijk zijn in een relatie, dan ga ik ook liever uit van het goede dan meteen heel kritisch iemand te gaan bekijken omdat er ook mannen bestaan die vreemdgaan. Ik heb trouwens ook een vreemdgaand vriendje gehad, maar ik wil nu niet iedereen op die manier gaan bekijken. Is een bewuste keuze eigenlijk.

Tabbert: Gaat je theorie over vreemdgaan alleen op voor mannen dan? Of ook voor vrouwen?
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Bericht  Tabbert di 18 dec 2012 - 1:34

Twellie schreef:

Tabbert: Gaat je theorie over vreemdgaan alleen op voor mannen dan? Of ook voor vrouwen?

Beide.
al denk ik dat vrouwen echt gevoel erbij willen hebben en dan nog veel meer nadenken voordat er echt sprake is van fysiek vreemdgaan (en waar leg je daar weer de grens he, wat is vreemdgaan?)

Ik ga trouwens ook niet gelijk van het ergste uit hoor en ik mag ook zeker hopen dat een man (of vrouw dus) eerlijk is in een relatie. Ik merk zelf gewoon dat het makkelijker is dan ik zou willen om een bezette man te 'scoren'.
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Bericht  Tabbert di 18 dec 2012 - 1:35

O en bitter ben ik zeker niet. En ik check ook geen telefoons ofzo. Ben gewoon realistisch
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Bericht  Twellie di 18 dec 2012 - 1:39

Tabbert schreef:
Twellie schreef:

Beide.
al denk ik dat vrouwen echt gevoel erbij willen hebben en dan nog veel meer nadenken voordat er echt sprake is van fysiek vreemdgaan (en waar leg je daar weer de grens he, wat is vreemdgaan?)

Ik ga trouwens ook niet gelijk van het ergste uit hoor en ik mag ook zeker hopen dat een man (of vrouw dus) eerlijk is in een relatie. Ik merk zelf gewoon dat het makkelijker is dan ik zou willen om een bezette man te 'scoren'.

Vertrouw je jezelf dan ook niet 100%?

Het lijkt me geen fijn idee om iedereen als een potentiele vreemdganger te zien, als de situatie er maar naar is. Ik weet zo niet of je een vriend hebt, maar anders voor een toekomstige relatie: blijf je dan zo denken?

Het lijkt me namelijk wel moeilijk om te blijven denken dat iemand die zo belangrijk is in je leven, je sowieso zal bedriegen als er maar de juiste triggers zijn (iemand die zich in zijn schoot werpt / dronken enzovoorts).
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Bericht  Rizzo di 18 dec 2012 - 1:40

Ik denk ook niet dat je mannen (of vrouwen) heel kritisch moet gaan bekijken omdat er nou eenmaal mensen zijn die vreemdgaan. Ik geloof ook dat er genoeg mensen zijn die niet vreemdgaan. Mijn familie en vrienden vertrouw ik ook, maar om nou met zekerheid te zeggen dat zij nooit vreemd zullen gaan, nee dat niet. En dat geldt ook voor mijn eigen vriend. Ik vertrouw hem echt wel, maar zou niet zeggen dat hij nooit vreemd zou gaan. Ik denk dat iedereen hiertoe in staat is namelijk, of dat nou eenmalig of langdurig is. Maar dat wil niet zeggen dat iedereen het ook doet natuurlijk. Niet zo romantisch misschien, maar wel realistisch als je het mij vraagt.
Rizzo
Rizzo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 209
Punten : 241
Registratiedatum : 17-09-11

Bericht  Tabbert di 18 dec 2012 - 1:48

Nee ik vertrouw mezelf ook niet 100%, terwijl ik zo trouw ben als een hond.
Ik weet toch nooit of ik niet opeens smoorverliefd op iemand anders word en dan de moed hebt om eerst een einde aan mijn relatie te maken ofzo. Ik zeg gewoon nooit nooit (toch een grappige uitdrukking he Wink )

En ik snap dat je dan denk dat ik in een relatie dan meer zit te wachten totdat het fout gaat. Maar zo is het helemaal niet. Mijn mening daarover zit mij totaal niet in de weg. Nu heb ik momenteel even geen relatie, maar in het (niet zo ver) verleden is het vaak genoeg gebeurt dat er gestapt werd zonder elkaar of dat hij gewoon had afgesproken met een vriendin ofzo. En dan hoor je mij echt niet jaloers doen of angstig. Nee, zoals ik al zei: bitter of achterdochtig ben ik totaal niet. dat tekent mij totaal niet.

Haha, en dat ik dan moet denken dat iedereen een potentiële vreemdganger is. Daar moest ik wel even om lachen. Natuurlijk ga ik ervan uit dat die persoon dan ook 100% voor mij kiest, maar dingen gebeuren. Dan mag hij uiteraard ook gewoon oprotten. Ik vind het gewoon naïef om te zeggen dat iemand nooit zal vreemdgaan.
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Bericht  Marsy28 di 18 dec 2012 - 1:50

Je mag me naief vinden maar ik vind inderdaad jullie ook bitter overkomen.
Ik heb zelf ook ervaring in het verleden met een vreemdgaand vriendje. Ik zou werkelijk gek worden als ik iedereen zo wantrouwend tegemoet zou gaan. Vreemdgaan komt inderdaad vaker voor tegenwoordig, dat geloof ik meteen. Ook dat het vaak mensen zijn van wie je het niet verwacht. Maar ik vind het wel beetje vreemd hoor wat jullie zeggen. Ik geloof nog steeds dat het grootste gedeelte van de mannen (en vrouwen) NIET vreemdgaat. En dat jullie toevallig slechte ervaringen hebben, en elkaar nu steunen en dus ook aanvullen in dit topic, wil niet zeggen dat de andere 95% van de vrouwen hier met relaties dan een vreemdgaande ex, vriend of man hebben. Tuurlijk zijn ze er, in grote getalen. En dat niet meer kunnen geloven, vind ik naief en ook bitter.
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Tabbert di 18 dec 2012 - 1:53

Marsy28 schreef:Ik zou werkelijk gek worden als ik iedereen zo wantrouwend tegemoet zou gaan.

Maar dat doe ik dus helemaal niet. En mijn mening komt ook niet door een vroeger vriendje, maar uit mijn ervaringen sinds ik vrijgezel ben. Ach, weet je. Dan ben ik volgens jullie maar lekker bitter. De mensen die me kennen vinden me een schat van een meid die te vertrouwend is (dus niet wantrouwend!).
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Bericht  ellibre di 18 dec 2012 - 2:01

Marsy28 schreef:Je mag me naief vinden maar ik vind inderdaad jullie ook bitter overkomen.
Ik heb zelf ook ervaring in het verleden met een vreemdgaand vriendje. Ik zou werkelijk gek worden als ik iedereen zo wantrouwend tegemoet zou gaan. Vreemdgaan komt inderdaad vaker voor tegenwoordig, dat geloof ik meteen. Ook dat het vaak mensen zijn van wie je het niet verwacht. Maar ik vind het wel beetje vreemd hoor wat jullie zeggen. Ik geloof nog steeds dat het grootste gedeelte van de mannen (en vrouwen) NIET vreemdgaat. En dat jullie toevallig slechte ervaringen hebben, en elkaar nu steunen en dus ook aanvullen in dit topic, wil niet zeggen dat de andere 95% van de vrouwen hier met relaties dan een vreemdgaande ex, vriend of man hebben. Tuurlijk zijn ze er, in grote getalen. En dat niet meer kunnen geloven, vind ik naief en ook bitter.
Dit vind ik nogal zwart-wit..

1. Ik vertrouw mijn vriend volledig maar zal nooit zeggen dat hij nooit vreemd gaat. Dat kan ik gewoon niet zeker weten. Misschien is hij zelfs ooit al vreemd gegaan en weet ik van niks. Ik sta daar echter nooit bij stil en slaap er geen nacht slecht om. Ik hou van hem en vertrouw hem en heb geen reden om dat niet te doen.
2. Ik ben niet wantrouwend, maar wel zo realistisch om te onderkennen dat vreemdgaan nu eenmaal veel gebeurt. Ook in mijn omgeving dus, en de jouwe.
3. Ik geloof dat er heel veel goede, trouwe mensen op deze wereld zijn. En dat hier heel veel dames zijn met een leuke, goede, eerlijke en trouwe partner. Maar ik weet ook zeker dat, met zoveel actieve forumsters, hier 100% zeker forumsters zijn waarvan de partner is vreemdgegaan terwijl zij het niet weten, en ook andersom: dat hier forumsters zijn die zelf vreemd zijn gegaan. Dat mag jij bitter noemen, ik vind het realistisch en heb er verder geen gevoel of emotie bij: het is helaas nou eenmaal zo, maar zo lang het mij niet overkomt geniet ik van mijn relatie, en zolang het jullie niet overkomt ben ik ook heel blij voor jullie.

Iets onderkennen en er realistisch in staan maakt je niet automatisch bitter, hoor.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Bericht  ellibre di 18 dec 2012 - 2:02

Tabbert schreef:
Marsy28 schreef:Ik zou werkelijk gek worden als ik iedereen zo wantrouwend tegemoet zou gaan.

Maar dat doe ik dus helemaal niet. En mijn mening komt ook niet door een vroeger vriendje, maar uit mijn ervaringen sinds ik vrijgezel ben. Ach, weet je. Dan ben ik volgens jullie maar lekker bitter. De mensen die me kennen vinden me een schat van een meid die te vertrouwend is (dus niet wantrouwend!).
Oh, en +1 behalve het vrijgezel zijn.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Bericht  Twellie di 18 dec 2012 - 2:11

Tabbert schreef:Nee ik vertrouw mezelf ook niet 100%, terwijl ik zo trouw ben als een hond.
Ik weet toch nooit of ik niet opeens smoorverliefd op iemand anders word en dan de moed hebt om eerst een einde aan mijn relatie te maken ofzo. Ik zeg gewoon nooit nooit (toch een grappige uitdrukking he Wink )

En ik snap dat je dan denk dat ik in een relatie dan meer zit te wachten totdat het fout gaat. Maar zo is het helemaal niet. Mijn mening daarover zit mij totaal niet in de weg. Nu heb ik momenteel even geen relatie, maar in het (niet zo ver) verleden is het vaak genoeg gebeurt dat er gestapt werd zonder elkaar of dat hij gewoon had afgesproken met een vriendin ofzo. En dan hoor je mij echt niet jaloers doen of angstig. Nee, zoals ik al zei: bitter of achterdochtig ben ik totaal niet. dat tekent mij totaal niet.

Haha, en dat ik dan moet denken dat iedereen een potentiële vreemdganger is. Daar moest ik wel even om lachen. Natuurlijk ga ik ervan uit dat die persoon dan ook 100% voor mij kiest, maar dingen gebeuren. Dan mag hij uiteraard ook gewoon oprotten. Ik vind het gewoon naïef om te zeggen dat iemand nooit zal vreemdgaan.

Oke, dan vinden we eigenlijk gewoon hetzelfde geloof ik Ik ben er klaar mee 827601. Alleen leg ik er dan de nadruk op dat ik in principe mensen vertrouw in hun relatie totdat het tegendeel bewezen is en jij legt er de nadruk op dat niemand 100% te vertrouwen is.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud