Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik ben er klaar mee!

+2
Jits
Wennes
6 plaatsers

Ga naar beneden

Ik ben er klaar mee! Empty Ik ben er klaar mee!

Bericht  Gast di 11 dec 2012 - 17:04

Al 3 weken aan een stuk wordt onze zoon van 2,5 s'nachts wakker tussen half 1 en half 5. Of hij nu wel of geen middagdutje doet of later of vroeger naar bed gaat het maakt niet uit. Als hij eenmaal wakker is krijgen we heb de niet eerder dan 4 uur later in slaap. Nu ook weer... Hij werd om 4.15 wakker, begint dan heel hard te huilen en nu zit ik in de kamer naar hem te kijken hoe hij met zijn blokken speelt. We nemen hem ook wel eens in bed maar dan ligt hij nog 4 uur lang te praten, zuchten en te piepen. Kortom ik weet het niet meer. Vriend en ik hebben nu al 3 weken niet langer dan 6 uurtjes slaap gemaakt op een nacht en dat begint ons nu echt te breken. In bed laten huilen is ook geen optie want dan loopt hij echt blauw aan van het histerisch huilen en we vinden een kwartier laten huilen meer dan genoeg.

Heeft iemande dè oplossing voor ons of advies om onze zoon weer eens een keer goed door te laen slapen? Want ik ben er nu echt klaar mee...

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben er klaar mee! Empty Re: Ik ben er klaar mee!

Bericht  Wennes di 11 dec 2012 - 17:25

Enig idee waarom hij wakker wordt?
Het kan zijn dat hij aan het dromen.is.

B heeft dit ook een tijd gehad, hij werd wakker en als je wakker bent begint de dag. Wij zijn toen gaan werken met een lampje met een tijdschakelaar. Als het lampje aan is mag je ons roepen, als het lampje uit is moet je in bed blijven/slapen. Dot duurt wel maanden voordat hij het begreep.
Nu wordt hij nog weleens wakker doordat hij droomt, maar dan is een aai over zn bol voldoende om hem in te stoppen en verder te slapen. Hij weet nu tenslotte wanneer hij eruit mag.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 11 dec 2012 - 23:06

Nee eigenlijk niet. We hebben al zoveel dingen geprobeerd zoals het warmer maken van zijn kamertje etc Hij is gewoon klaarwakker als hij wakker wordt. Zo'n lampje gaat hier niet werken denk ik. We zeggen ook altijd dat het overal nog donker is en dat iedereen slaapt en als het licht is dat iedereen wakker is. Maar daar trapt hij dus niet in. Hij is net alweer wakker van een dutje van 2,5 uur.

Gast
Gast

Bericht  Jits di 11 dec 2012 - 23:08

Ik zou hem sowieso niet 's nachts met z'n blokken laten spelen. Misschien kunnen jullie even afwisselen in bed, dat 1 van jullie op de bank gaat liggen en zo nog wat slaap kan pakken? Misschien (als hij nog in zn ledikantje ligt) een groot bed?
Jits
Jits
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 87
Punten : 96
Registratiedatum : 29-09-12

Bericht  Gast di 11 dec 2012 - 23:10

Heeft hij geen melatonine tekort?

Gast
Gast

Bericht  chipa di 11 dec 2012 - 23:20

Wij hebben dit ook een heel lange periode met f gehad. Echt slopend! Wij zijntoen met hem naar een chiropractor gegaan. Ook omdat hij continu oorontstekingen had, veel huilen weinig slapen. Hij is een paar keer behandeld ( geen kraken) en sindsdien gaat het heel erg goed! Echt een wereld van verschil! Bleek een blokkade in zijn schouder te zijn en dat werkte door in zijn hele lijfje.

chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665

Bericht  Gast di 11 dec 2012 - 23:21

Jits schreef:Ik zou hem sowieso niet 's nachts met z'n blokken laten spelen. Misschien kunnen jullie even afwisselen in bed, dat 1 van jullie op de bank gaat liggen en zo nog wat slaap kan pakken? Misschien (als hij nog in zn ledikantje ligt) een groot bed?

Nou als hij in de kamer is dat staat zijn speelgoed gewoon klaar zeg maar en kan ik heb daar niet bij weg houden. De nacht ervoor heeft hij bijv. niet gespeeld maar langs me op de bank gezeten.

Hij ligt nog in een ledikant. Zou een groot bed echt helpen dan? Heb het idee dan dat hij er dan uit komt.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 11 dec 2012 - 23:21

Zelda schreef:Heeft hij geen melatonine tekort?

Hoe kom ik daar achter dan? Inslapen gaat opzich wel goed maar doorslapen dus niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 dec 2012 - 4:40

Volgens mij ben ik er net achter gekomen waardoor hij s'nachts wakker wordt. Zijn laatste kiesje is namelijk voor een deel doorgekomen!

Gast
Gast

Bericht  Wasmachine wo 12 dec 2012 - 10:04

Kiesje zou idd de oorzaak kunnen zijn, maar ik las ergens dat je hebt geprobeerd zijn kamertje warmer te maken? Mocht hij last hebben van dromen moet je dat juist niet doen, althans, bij volwassenen is het over het algemeen zo dat hoe warmer de slaapkamer is, hoe heftiger je droomt. Niet dat je hem in de kou moet leggen, maar een gebalanceerde temperatuur zorgt ook voor een betere, rustigere slaap.
Wasmachine
Wasmachine
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 53
Punten : 56
Registratiedatum : 06-01-12

Bericht  Lolly's wo 12 dec 2012 - 20:39

Ik zou hem er helemaal niet uithalen, hebben wij ook nooit gedaan. 's nachts horen ze in bed, dan ging ik er liever even bij zitten dan eruit halen.

Lolly's
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 130
Punten : 136
Registratiedatum : 14-06-12

Bericht  -Ieniemienie- wo 12 dec 2012 - 20:45

Ik zou hem ook niet zn kamertje uit laten en nara de woonkamer gaan.
De sacht betekend hier dat je moet slapen, dus dat je in je kamer/bed blijft.
Dus als ze wakker is, ga ik bij haar zitten/liggen en niet andersom (gebeurd bijna nooit dat ze wakker is)

Maar als ze eenmaal doorhebben dat ze gezellig naar beneden mogen als ze snachts huilen/wakker worden,
kunnen ze dit gezellig blijven doen.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: