Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

bloedverlies....(zwanger???)

+24
Viva
Aimee
Marin
Pussycat
TukTuk
liesje
Samantha
Slakje
Suus
Pien
Paper Crown
tweeling
Parel
Winegum
Lejow
PapillonRose
nillis
Ella
Luce
CCC
Roodkapje
Happydobby
Starla
JD
28 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

bloedverlies....(zwanger???) - Pagina 4 Empty Re: bloedverlies....(zwanger???)

Bericht  JD ma 17 dec 2012 - 2:14

@Aimee, denk er maar goed over na voor je er een topic over opent hihi. Ik geef toe dat ik soms beter eerst kan googlen...maar dan zit ik al op t forum en heb ik vaak al iets getypt voor ik t doorheb.

@AN, dankjewel.
Inderdaad wat jij zegt; stel 1 van de factoren was niet goed geweest,dan zou abortus niet in mijn hoofd opkomen. Ik wil niets liever dan een kindje.... Maar er gaat inderdaad niet vanzelf een geldboom groeien, door de opleiding waarvoor ik ben aangenomen heb ik eindelijk het vooruitzicht op salaris en baangarantie. Was mijn relatie nou uit,maar had ik nog wel een vaste baan, dan was er geen twijfel geweest...

Over dat abortus. Dingen kunnen via t forum zo totaal anders overkomen dan dat je ze bedoelt. Ik zou nooit 'zomaar even" abortus laten plegen. Ik zou eerst alle mogelijkheden afstrepen. Ik heb een jaar lang geprobeerd zwanger te raken,dus weet hoe het is om graag een kindje te willen. Ik zou ook liever willen zeggen dat ik,als het zo blijkt te zijn, het kindje sowieso houd. Maar door hoe mijn situatie nu is, zal abortus misschien een optie zijn, helaas.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Twellie ma 17 dec 2012 - 2:18

Wat flauw hoe hier wordt gereageerd. Ik kan me geen enkel topic herinneren waarin JaneDoe dacht zwanger te zijn en al had ze er al tachtig geopend, dan kon ik me er nog niet druk om maken.

En on-topic: het klinkt inderdaad gewoon als een doorbraakbloeding. Bij L10 hebben ze hele goedkope testen, al zullen die met de kerstdrukte van de post wel niet binnen een dag bezorgd worden.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  JD ma 17 dec 2012 - 2:18

@stofzuiger, lief van je smile
@viva, thanks voor de link!

Ik heb vanmorgen al gebeld en kan woensdag terecht bij de HA. Had wel kunnen bellen voor een andere pil,maar moest toch heen voor wat kleine klachtjes.

Weet iemand trouwens of je nog dichte ongebruikte doosjes microgynon kunt omwisselen? Heb ze pas gehaald, zijn nog helemaal dicht.... Maar dat kan zeker niet ivm veiligheid he?
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 17 dec 2012 - 2:18

Lejow schreef:
Pussycat schreef:Nou ja zeg alsof je in een onstabiele relatie geen seks kan of mag hebben bloedverlies....(zwanger???) - Pagina 4 878948377
Als ze zo'n hekel aan elkaar hadden dan waren ze niet meer bij elkaar mag ik hopen.

Nou, mijn kop zou er niet naar staan eigenlijk.

Ik kan me voorstellen dat als je voor je relatie vecht, het juist heel goed kan zijn. Het brengt je natuurlijk wel meer tot elkaar.

Verder komt het allemaal niet zo handig over. Maar ik vind dat er wel heel hard wordt gereageerd. Vanaf de zijlijn kun je gewoon niet zo makkelijk oordelen over de relatie van een ander.

Gast
Gast

Bericht  Lejow ma 17 dec 2012 - 2:19

Nee, meestal kan dat niet.. ontzettend zonde eigenlijk, maar deels inderdaad vanwege de veiligheid wel logisch.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Paper Crown ma 17 dec 2012 - 2:19

O, maar als jij abortus doet ben ik de laatste die daar over zou oordelen hoor. Ik snap als geen ander dat het niet uitkomt en ik ben ook altijd degene die hier roept dat een kind niet kan grazen in je achtertuin om groot te worden dus ik snap je berederingen wel maar Janedoe, eerlijk, jij denkt nogal gauw dat je zwanger kunt wezen. En je opent er een topic over maar zodra de reacties anders zijn dan je hoopt dan spring je gelijk in de verdediging. Ik zeg helemaal niet dat ik inzicht heb ik jouw relatie/leven. Hell, jouw leven is er een die mijlever van de mijne staat als ik het zo mag stellen, maar ga nou niet doen alsof je niet degene bent geweest die ook andere topics hebt geopent want dat heb je wél. En dat mág ook gewoon. Als je zo bang bent voor een zwangerschap, zelfs zo dat je er (met superveel pijn in je hart, weet ik!) weg moet laten halen, dan waarom ga je voor EEN van de lichtste pilsoorten? En ben je niet beter behoed?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  JD ma 17 dec 2012 - 2:26

@pc. Dit is wel t laatste wat ik erover ga zeggen,want moet zo weg en deze discussie beint net te gaan liggen en wil hem niet weer oprakelen.
Ik heb vaak genoeg in het 2012 topic geroepen dat ik dacht zwanger te zijn, en vooral hoopte zwanger te zijn. Maar dat is ook zo'n beetje hoe het er in die topics aan toegaat. Roep ik het niet,dan wel iemand anders. Logisch ook,want je schrijft met allemaal meiden die zwanger willen worden...
Daarnaast heb ik in anderhalf jaar tijd misschien 1,hooguit 2x een topic geopend over zwanger zijn. Maar.... Al had ik er 80 geopend? Het is een forum. Mensen die willen reageren,die doen dat, en als ze denken 'heb je haar weer', dan moeten ze lekker verder scrollen.

De relatiecrisis is zo'n 5 weken terug een beetje begonnen, en de afgelopen week op zn hoogtepunt. Zo ver dat hij al 3 dagen bij zn ouders slaapt,omdat we allebei moeten nadenken. Ik ben 2 maanden terug aan de microgynon gegaan. Toen was alles nog oke. Ik had toen weer een leuke baan,relatie ging oke,en er was nog geen sprake van die opleiding. Vandaar ik toen voor een lichte pil heb gekozen. Als ik nu zou moeten kiezen had ik dat niet gedaan nee,en als ik vanavond seks zou hebben,dan alleeeen met rubbertje!
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Luce ma 17 dec 2012 - 2:39

Waarom haal je die oude zooi er allemaal bij PC? Wat heeft dat met haar situatie nu te maken dan? De kans is er - wel heel klein- dat er iets is. Dus dan is het toch logisch dat ze uitsluitsel wil?

En eerlijk? Ik snap JaneDoe wel. Je kan wel heel graag een kindje willen, maar als blijkt dat je nu zwanger bent terwijl je relatie op de klippen loopt, je geen werk hebt enzovoort. Dan kan ik me voorstellen dat je denkt dat een abortus op zo'n moment beter is. Ook al zegt je gevoel wat anders.

Ik heb zelf de microgynon 20 ook geslikt en had ook steeds doorbraakbloedingen. De huisarts probeerde me ervan te overtuigen dat hij alsnog veilig was, maar ik geloofde dat niet helemaal dus heb een ander anticonceptiemiddel gezocht.

JaneDoe, wat jammer van je relatie. Ik hoop dat jullie de weg weer terug kunnen vinden samen.

En sex tijdens een huwelijkscrisis kan er juist voor zorgen dat je weer dichter bij elkaar komt, dus zo'n gek idee is dat helemaal niet.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  JD ma 17 dec 2012 - 2:40

Thanks Luce.
Alleen... Door die bloedingen komt er weinig van de seks terecht...
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Puggle ma 17 dec 2012 - 2:42

Eens met luce. Ik vind je echt bot en onaardig overkomen pc! Jammer.

Ik denk ook dat je beter een zwaardere anticonceptie kan nemen janedoe. Ik lees dit ook veel op Google. Ik heb zelf de nuvaring en deze bevalt me erg goed misschien een idee? Veel succes alvast bij de dokter.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Blond ma 17 dec 2012 - 2:46

Hoeveel pilstrippen heb je nu nog JaneDoe? Als je overgaat op een nieuwe pil zou ik bij de huisarts vragen of hij één doosje wil voorschrijven (gewoon 3 strips dus), zodat je misschien niet weer met pillen zit die te licht zijn. Ik slik zelf de microgynon 30, dat is één slag zwaarder. Je zou dat kunnen proberen?
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 17 dec 2012 - 6:03

Je bent 1.5 maand geleden na jaren weer aan de pil gegaan en hebt al weken geen seks meer gehad.

Hoe kun je dan zwanger zijn? Of is dit een te simpele beredenering misschien?

Gast
Gast

Bericht  Lejow ma 17 dec 2012 - 6:15

Punk'd schreef:Je bent 1.5 maand geleden na jaren weer aan de pil gegaan en hebt al weken geen seks meer gehad.

Hoe kun je dan zwanger zijn? Of is dit een te simpele beredenering misschien?

Tweede Maria?
Nee even serieus, je hebt een goed punt Punkd!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Pompoen ma 17 dec 2012 - 6:49

Jongens, kap nou even met die heksenjacht, ze stelt een normale vraag, daarop weten we helaas niet hét antwoord omdat we dat niet echt kunnen beoordelen, maar blijkbaar maakt ze zich daar zorgen om. Ik snap niet dat het dan nodig is op ieder woordje zout te gaan leggen (als in op slakken) en haar onderuit proberen te halen op haar in het verleden geposte topics/posts en haar woorden nu. Ze doet niemand kwaad met haar vraag en iedereen zou als die zich zorgen maakt over een eventuele zwangerschap een topic moeten kunnen openen zonder gelijk veroordeeld te worden!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: