Bloedverlies
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Bloedverlies
Gisteravond verloor ik na de sex behoorlijk wat bloed. Ik schrok me echt rot natuurlijk, verder had ik nergens last van (geen krampen etc.) Vanmorgen was het alleen nog bruinig (sorry). Zal dit erg zijn?
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Re: Bloedverlies
Waarschijnlijk een ader(tje) geknapt bij je baarmoeder(mond). Dat schijnt erg gevoelig te zijn.
Gast- Gast
Anniej_S schreef:Waarschijnlijk een ader(tje) geknapt bij je baarmoeder(mond). Dat schijnt erg gevoelig te zijn.
+1. Wel even in de gaten houden. En als je twijfelt altijd de vk bellen! Ik heb super vaak en veel bloed verloren tijdens mijn zwangerschap en heb iedere keer dat ik maar een beetje twijfelde gebeld.
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10
Poisongirl schreef:Anniej_S schreef:Waarschijnlijk een ader(tje) geknapt bij je baarmoeder(mond). Dat schijnt erg gevoelig te zijn.
+1. Wel even in de gaten houden. En als je twijfelt altijd de vk bellen! Ik heb super vaak en veel bloed verloren tijdens mijn zwangerschap en heb iedere keer dat ik maar een beetje twijfelde gebeld.
Heb gister ook nog gebeld naar de VK ivm bloedverlies, dus idd bij twijfel gewoon de VK bellen. Maar het is bij mij 1 van de redenen dat ik nu ook geen sex meer wil. Puur omdat ik helemaal hysterisch zou worden elke x als ik bloed (mocht) verliezen. Heb het bij Y. zo vaak gehad dat het me in de koude kleren is gaan zitten.
Nu wil bloed niet alitjd zeggen dat er wat mis is natuurlijk maar het maakt je gigantisch onzeker!
Gast- Gast
Anniej_S schreef:Poisongirl schreef:Anniej_S schreef:Waarschijnlijk een ader(tje) geknapt bij je baarmoeder(mond). Dat schijnt erg gevoelig te zijn.
Heb gister ook nog gebeld naar de VK ivm bloedverlies, dus idd bij twijfel gewoon de VK bellen. Maar het is bij mij 1 van de redenen dat ik nu ook geen sex meer wil. Puur omdat ik helemaal hysterisch zou worden elke x als ik bloed (mocht) verliezen. Heb het bij Y. zo vaak gehad dat het me in de koude kleren is gaan zitten.
Nu wil bloed niet alitjd zeggen dat er wat mis is natuurlijk maar het maakt je gigantisch onzeker!
Dit is echt waar. Mijn vk hamerde er ook altijd op dat ii ook altijd mocht bellen! Ik wachtte soms iets te lang af naar haar zin
Poisongirl- Kletskop
Poisongirl schreef:Anniej_S schreef:Poisongirl schreef:Anniej_S schreef:Waarschijnlijk een ader(tje) geknapt bij je baarmoeder(mond). Dat schijnt erg gevoelig te zijn.
Dit is echt waar. Mijn vk hamerde er ook altijd op dat ii ook altijd mocht bellen! Ik wachtte soms iets te lang af naar haar zin
Nou ik had er gister gigantische rugpijn bij en werd gezegd pas na het weekend kun je terecht hoor...toen had ik wel even zoiets van ik bel niet voor jan met de korte achternaam, maargoed. We wachten maar tot dinsdag af, verder rustig aan doen en krijg als goed is een echo om te kijken hoe of wat.
Gast- Gast
Heb net gebeld en de VK zei dat het vaak voorkomt en iets onschuldigs is. Als ik opnieuw bloed verlies of pijn krijg moet ik bellen. Ben wel opgelucht nu. Ik durf nu ook even geen sex meer te hebben hoor, brrrr...of met veel glijmiddel
tweeling- Prater
tweeling schreef:Heb net gebeld en de VK zei dat het vaak voorkomt en iets onschuldigs is. Als ik opnieuw bloed verlies of pijn krijg moet ik bellen. Ben wel opgelucht nu. Ik durf nu ook even geen sex meer te hebben hoor, brrrr...of met veel glijmiddel
En goed proberen te ontspannen en dat is ook iets wat ik niet kon, dacht toch elke x weer er groeit een kindje in me hahaha!
Gast- Gast
Anniej_S schreef:tweeling schreef:Heb net gebeld en de VK zei dat het vaak voorkomt en iets onschuldigs is. Als ik opnieuw bloed verlies of pijn krijg moet ik bellen. Ben wel opgelucht nu. Ik durf nu ook even geen sex meer te hebben hoor, brrrr...of met veel glijmiddel
En goed proberen te ontspannen en dat is ook iets wat ik niet kon, dacht toch elke x weer er groeit een kindje in me hahaha!
Ja dat ook inderdaad, ach er zijn nog handelingen genoeg over die ook leuk zijn
tweeling- Prater
tweeling schreef:Anniej_S schreef:tweeling schreef:Heb net gebeld en de VK zei dat het vaak voorkomt en iets onschuldigs is. Als ik opnieuw bloed verlies of pijn krijg moet ik bellen. Ben wel opgelucht nu. Ik durf nu ook even geen sex meer te hebben hoor, brrrr...of met veel glijmiddel
Precies
Gast- Gast
Anniej_S schreef:tweeling schreef:Anniej_S schreef:tweeling schreef:Heb net gebeld en de VK zei dat het vaak voorkomt en iets onschuldigs is. Als ik opnieuw bloed verlies of pijn krijg moet ik bellen. Ben wel opgelucht nu. Ik durf nu ook even geen sex meer te hebben hoor, brrrr...of met veel glijmiddel
Precies
Poisongirl- Kletskop
Poisongirl schreef:Anniej_S schreef:tweeling schreef:Anniej_S schreef:tweeling schreef:Heb net gebeld en de VK zei dat het vaak voorkomt en iets onschuldigs is. Als ik opnieuw bloed verlies of pijn krijg moet ik bellen. Ben wel opgelucht nu. Ik durf nu ook even geen sex meer te hebben hoor, brrrr...of met veel glijmiddel
Precies
Moet je niet als mij elke avond om half 9 uitgeteld in bed liggen hahahahahahahaha
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Bloedverlies
» Bloedverlies, MK?
» Vraagje bloedverlies
» Bloedverlies of menstruatie?
» bloedverlies....(zwanger???)
» Bloedverlies, MK?
» Vraagje bloedverlies
» Bloedverlies of menstruatie?
» bloedverlies....(zwanger???)
Pagina 1 van 1