Bloedverlies
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Bloedverlies
Afgelopen woensdagavond had ik opeens voor het eerst last van bloedverlies. Ik schrok hier natuurlijk enorm van, had denk ik 6 druppels in mijn onderbroek en 2 x rozerood slijm bij afvegen. Later werd dit bruinig. Gelukkig de dag daarna een goede 1ste echo gehad. Alleen daarna wel weer wat rozerood slijm maar dat kan ook door de inwendige echo zijn gekomen. Het is gelukkig een paar dagen weg geweest alleen net had ik weer rozerood slijm! Ook klein beetje buikpijn. Ik weet wel dat elke situatie anders is en dat ik er toch niks aan kan doen als het misgaat maar ik ben toch benieuwd hoe jullie ervaringen hiermee zijn. Begon het bijv ook een paar weken in de zwangerschap en zaten er bij jullie ook dagen tussen zonder bloedverlies en hoe is het uiteindelijk verlopen bij jullie?
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Re: Bloedverlies
Beide zwangerschappen last van gehad, maar bij de 2e was het wel een stuk erger. Eén keer moest ik er voor naar het ziekenhuis voor een echo en CTG (toen was ik al 30 weken hoor). Maar die hele zwangerschap heb ik af en toe bloedingen gehad, van hooguit 1 maandverbandje zeg maar.
Flemy- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10
Hier ook bij beide zwangerschappen bloedverlies gehad. De eerste keer heeeel veel bij 13 weken, we moesten toen ook komen voor een echo maar alles was gelukkig goed. De tweede keer met 9 weken bloedverlies gehad en later in de zwangerschap ook weleens.
Gast- Gast
Ik had bruinig bloedverlies. Eerst een beetje, daarna een dag niks, daarna weer een beetje en later op de dag werd het wat meer. De volgende dag had ik het nog steeds. Daarbij had ik ook krampen. Ik heb uiteindelijk een inwendige echo gehad, maar het bleek helaas een miskraam te zijn.
Mijn moeder heeft tijdens haar zwangerschappen altijd wel bloedverlies tussendoor gehad, bij mijn broer zelf t/m de 8ste maand.
Mijn moeder heeft tijdens haar zwangerschappen altijd wel bloedverlies tussendoor gehad, bij mijn broer zelf t/m de 8ste maand.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb ook 1 keer wat bloedverlies gehad. Het was maar even, maar wel zichtbaar.
Daarna niets meer en op de echo 1,5 week later was het mis.
Het is denk ik gewoon een kwestie van afwachten. Klinkt heel nonchalant, maar het kan twee kanten opgaan. Hier lees ik goede en slechte ervaringen.
Daarna niets meer en op de echo 1,5 week later was het mis.
Het is denk ik gewoon een kwestie van afwachten. Klinkt heel nonchalant, maar het kan twee kanten opgaan. Hier lees ik goede en slechte ervaringen.
bedankt voor jullie antwoorden. Bij degene bij wie het misging was dit al na het hebben van een goede echo en een kloppend hartje? Dat heb ik namelijk al wel gehad..
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Bloedverlies, MK?
» Bloedverlies
» Bloedverlies of menstruatie?
» bloedverlies....(zwanger???)
» Veel bloedverlies
» Bloedverlies
» Bloedverlies of menstruatie?