bloedverlies....(zwanger???)
+24
Viva
Aimee
Marin
Pussycat
TukTuk
liesje
Samantha
Slakje
Suus
Pien
Paper Crown
tweeling
Parel
Winegum
Lejow
PapillonRose
nillis
Ella
Luce
CCC
Roodkapje
Happydobby
Starla
JD
28 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: bloedverlies....(zwanger???)
Paper Crown schreef:Volgens mij denkt Janedoe bij elke verandering 'vanonder' dat ze zwanger is en vervolgens duurt het altijd een halve eeuw voor ze een test doet. Gaap. Als je zo vaak denkt dat je wellicht zwanger bent/kan zijn zou ik een paar kruidvat testen standaard in huis hebben.
Oh ja, en hier ben ik het ook mee eens!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:Paper Crown schreef:Volgens mij denkt Janedoe bij elke verandering 'vanonder' dat ze zwanger is en vervolgens duurt het altijd een halve eeuw voor ze een test doet. Gaap. Als je zo vaak denkt dat je wellicht zwanger bent/kan zijn zou ik een paar kruidvat testen standaard in huis hebben.
Oh ja, en hier ben ik het ook mee eens!!
+1
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ik heb altijd een paar testjes in huis, simpelweg om dit soort topics te voorkomen. Twijfel ik dan doe ik een testje en weet ik het, voilà.
Welke anticonceptie je ook gebruikt, de enige manier waarop je zekerheid hebt op geen kans op zwangerschap is geen seks hebben.
Welke anticonceptie je ook gebruikt, de enige manier waarop je zekerheid hebt op geen kans op zwangerschap is geen seks hebben.
Gast- Gast
En waarom zou je naar de winkel moeten? Bestel online en ze liggen morgen in een blanco envelop op je mat.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Ik heb altijd een paar testjes in huis, simpelweg om dit soort topics te voorkomen. Twijfel ik dan doe ik een testje en weet ik het, voilà.
Ik moest van de week wel lachen om de inhoud van mijn badkamerkastje. Ik heb maar een keer eerder zwangerschapstesten gekocht, jaren geleden, en dat waren er gelijk twee. Eentje hebben we toen gebruikt, de ander is in de kast beland. Nu we net zijn begonnen voor een kindje kwam die test weer tevoorschijn: 4,5 jaar over datum! Een voorraadje aanleggen had bij mij dus zeker geen zin
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb ook standaard wat testen in huis liggen.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Zo,wat een ontzettend vriendelijke reacties weer.
Ik ben vandaag en morgen aan het oppassen. Vandaag van 07.00 tot 20.00 en morgen van 06.30 tot 19.30. Er zit hier op loopafstand geen kruidvat/supermarkt, er passen geen 4 kinderen in mijn auto,dus ik zie niet in hoe ik er vandaag of morgen 1 moet halen. En ik wil inderdaad,zoals Parel zegt, gewoon een goedkoop kruidvat testje kopen. Ik heb een WW uitkering,dus heb t niet breed,en die paar euro scheelt dan mooi weer.
En hoezo denk ik bij elk pijntje van onder dat ik zwanger ben? Waar slaat dat op? Ik ben al tijden niet meer bezig met zwanger worden. In het begin heb ik veel in het 'voor een kindje in 2012' topic gepost over mijn rare cyclus,en over mijn hoop dat het raak zou zijn, maar dat is niet vreemd als je zo graag een kindje wilt!
Ik opende de topic alleen om te vragen of bloedverlies kan duiden op een zwangerschap, of wat het anders kan zijn. Maar blijkbaar mag ook dat al niet meer?
Ik ben vandaag en morgen aan het oppassen. Vandaag van 07.00 tot 20.00 en morgen van 06.30 tot 19.30. Er zit hier op loopafstand geen kruidvat/supermarkt, er passen geen 4 kinderen in mijn auto,dus ik zie niet in hoe ik er vandaag of morgen 1 moet halen. En ik wil inderdaad,zoals Parel zegt, gewoon een goedkoop kruidvat testje kopen. Ik heb een WW uitkering,dus heb t niet breed,en die paar euro scheelt dan mooi weer.
En hoezo denk ik bij elk pijntje van onder dat ik zwanger ben? Waar slaat dat op? Ik ben al tijden niet meer bezig met zwanger worden. In het begin heb ik veel in het 'voor een kindje in 2012' topic gepost over mijn rare cyclus,en over mijn hoop dat het raak zou zijn, maar dat is niet vreemd als je zo graag een kindje wilt!
Ik opende de topic alleen om te vragen of bloedverlies kan duiden op een zwangerschap, of wat het anders kan zijn. Maar blijkbaar mag ook dat al niet meer?
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Via bijv de site Zwanger&kids zijn de testen goedkoper als bij KV
Gast- Gast
Bloedverlies kan van alles zijn. Het kan bij een zwangerschap voorkomen, het kan een innestelings bloeding zijn, een doorbraakbloeding en het kan zelfs op ergere dingen duiden zoals een onrustige baarmoedermond (bijvoorbeeld het hpv virus/baarmoederhalskanker)
Je kan dus van alles tegen komen als je Googled op vaginale bloedingen. Je weet het pas zeker als je eerst een zwangerschapstest doet is deze negatief en je blijft bloedingen houden raad ik je een afspraak bij de dokter aan.
Echt lullige reacties zie ik niet, wij kunnen het je niet vertellen. Daarom zul je zelf je plan moeten trekken en daar actie mee ondernemen. Aan een topic heb je weinig behalve ervaringen. Maar een "diagnose" kun je niet krijgen.
Je kan dus van alles tegen komen als je Googled op vaginale bloedingen. Je weet het pas zeker als je eerst een zwangerschapstest doet is deze negatief en je blijft bloedingen houden raad ik je een afspraak bij de dokter aan.
Echt lullige reacties zie ik niet, wij kunnen het je niet vertellen. Daarom zul je zelf je plan moeten trekken en daar actie mee ondernemen. Aan een topic heb je weinig behalve ervaringen. Maar een "diagnose" kun je niet krijgen.
Samantha- Fluisteraar
- Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11
Stofzuiger schreef:Via bijv de site Zwanger&kids zijn de testen goedkoper als bij KV
Zijn die betrouwbaar? En worden ze in een beetje een discrete verpakking geleverd?
Kun je dat via een machtiging betalen ofzo? Ideal is leuk, maar kan niet internetbankieren hier....
JD- Ratel
JaneDoe schreef:Zo,wat een ontzettend vriendelijke reacties weer.
Doe even alsjeblieft niet zo dramatisch. Je weet zelf ook heus wel dat je vaak dacht zwanger te zijn. Of hoopte. ALLES kan duiden op een zwangerschap, weet je dat inmiddels nog niet? Niets zo vaag als zwangerschappen. De een heeft vanaf het begin stolsels met bloedverlies, de ander helemaal niets, weer een is 40 weken misselijk, de ander voelt zich beter in een zwangerschap dan normaal gesproken. Alleen een test geeft uitsluitsel, Janedoe, en dat is wat mensen hier adviseren. Doe een test. Want niemand weet het.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
@samantha, ik vraag ook niet om een diagnose. Ik ben benieuwd of er hier meiden zijn waarbij de zwangerschap begon met bloedingen. Ik heb dit nog nooit gehad,dus maakte me zorgen. Normaal gesproken was ik vanmorgen al naar de HA gegaan,maar helaas kon dit niet.
JD- Ratel
Ik dramatisch??? Ik open gewoon een topic omdat ik me iets afvraag,en krijg meteen weer gezeik. Ja ik heb me vaak genoeg afgevraagd of ik zwanger ben, omdat ik toen niets liever wilde,b jezus zeg, ga eens kijken in het 'voor een kindje in 2012/2013' topic, daar zie je niets anders dan posts van meiden die bij elke klacht zwanger hopen te zijn,dus daar ben ik geen uitzondering op hoor!
En ik hoop inmiddels juist niet dat ik zwanger ben! Sterker nog....als het zo zou zijn nu is de kans heeeel groot dat ik t weg laat halen, dus dit is absoluut geen 'ik hoop dat ik zwanger ben' topic.
En ik hoop inmiddels juist niet dat ik zwanger ben! Sterker nog....als het zo zou zijn nu is de kans heeeel groot dat ik t weg laat halen, dus dit is absoluut geen 'ik hoop dat ik zwanger ben' topic.
JD- Ratel
En dát begrijp ik dan weer niet...
Lejow- Lady Post-a-lot
JaneDoe schreef:Ik dramatisch??? Ik open gewoon een topic omdat ik me iets afvraag,en krijg meteen weer gezeik. Ja ik heb me vaak genoeg afgevraagd of ik zwanger ben, omdat ik toen niets liever wilde,b jezus zeg, ga eens kijken in het 'voor een kindje in 2012/2013' topic, daar zie je niets anders dan posts van meiden die bij elke klacht zwanger hopen te zijn,dus daar ben ik geen uitzondering op hoor!
Hoe kan dat dan, dat je eerst heel graag zwanger wilde worden en nu als je zwanger zou zijn je het weg zou laten halen?
Gast- Gast
Hoezo begrijp je dat niet? Je hebt toch geen flauw idee hoe mijn persoonlijke situatie er uit ziet?
Ja een jaar geleden was het meer dan welkom geweest,maar er is een hoop gebeurd. Helaas.
Ja een jaar geleden was het meer dan welkom geweest,maar er is een hoop gebeurd. Helaas.
JD- Ratel
Ik begrijp je reactie ook niet zo. Oke, je situatie is nu anders, maar het is geen auto die je eerst wel wilt, maar nu toch iets te duur blijkt te zijn.
Een zwangerschap afbreken lijkt me gigantisch zwaar en ik vind dat je er makkelijk over spreekt.
Een zwangerschap afbreken lijkt me gigantisch zwaar en ik vind dat je er makkelijk over spreekt.
Gast- Gast
Carrie schreef:JaneDoe schreef:Ik dramatisch??? Ik open gewoon een topic omdat ik me iets afvraag,en krijg meteen weer gezeik. Ja ik heb me vaak genoeg afgevraagd of ik zwanger ben, omdat ik toen niets liever wilde,b jezus zeg, ga eens kijken in het 'voor een kindje in 2012/2013' topic, daar zie je niets anders dan posts van meiden die bij elke klacht zwanger hopen te zijn,dus daar ben ik geen uitzondering op hoor!
Hoe kan dat dan, dat je eerst heel graag zwanger wilde worden en nu als je zwanger zou zijn je het weg zou laten halen?
Een aantal maanden terug had ik een stabiele relatie, ging het financieel beter en had ik een vaste baan.
Nu gaat het tussen ons niet lekker, ik zit zonder werk,en begin in Januari aan een 3jarige opleiding die niet te combineren is met een zwangerschap/kindje.
Ik zeg niet dat ik het weg zou laten halen, maar de kans zit er wel in. Hoe erg ik het ook zou vinden.
JD- Ratel
Nee klopt dat weet ik ook niet (wacht nog steeds tot hier een glazen bol bezorgd wordt), maar ik kan niet begrijpen dat als je een enorme kinderwens hebt, je dat nu opeens opzij kunt schuiven 'omdat het niet uitkomt'.
Ik zou als de dood zijn, dat als het eenmaal 'wel uit komt' het niet meer wilt lukken.
Ik ben absoluut niet tegen abortus hoor, ik vind dat er zat gevallen zijn waarin abortus beter is, maar dit kan ik gewoon niet begrijpen.
Ik zou als de dood zijn, dat als het eenmaal 'wel uit komt' het niet meer wilt lukken.
Ik ben absoluut niet tegen abortus hoor, ik vind dat er zat gevallen zijn waarin abortus beter is, maar dit kan ik gewoon niet begrijpen.
Lejow- Lady Post-a-lot
JaneDoe schreef:Carrie schreef:JaneDoe schreef:Ik dramatisch??? Ik open gewoon een topic omdat ik me iets afvraag,en krijg meteen weer gezeik. Ja ik heb me vaak genoeg afgevraagd of ik zwanger ben, omdat ik toen niets liever wilde,b jezus zeg, ga eens kijken in het 'voor een kindje in 2012/2013' topic, daar zie je niets anders dan posts van meiden die bij elke klacht zwanger hopen te zijn,dus daar ben ik geen uitzondering op hoor!
Een aantal maanden terug had ik een stabiele relatie, ging het financieel beter en had ik een vaste baan.
Nu gaat het tussen ons niet lekker, ik zit zonder werk,en begin in Januari aan een 3jarige opleiding die niet te combineren is met een zwangerschap/kindje.
Ik zeg niet dat ik het weg zou laten halen, maar de kans zit er wel in. Hoe erg ik het ook zou vinden.
Ah ok. Ik zelf zou wel 10 keer na denken voor ik het het om zo'n reden weg zou laten halen. Ik snap je redenen, maar als het een paar maanden geleden wel kon, kan het nu vast met passen en meten ook wel.
Gast- Gast
JaneDoe schreef:Carrie schreef:JaneDoe schreef:Ik dramatisch??? Ik open gewoon een topic omdat ik me iets afvraag,en krijg meteen weer gezeik. Ja ik heb me vaak genoeg afgevraagd of ik zwanger ben, omdat ik toen niets liever wilde,b jezus zeg, ga eens kijken in het 'voor een kindje in 2012/2013' topic, daar zie je niets anders dan posts van meiden die bij elke klacht zwanger hopen te zijn,dus daar ben ik geen uitzondering op hoor!
Stabiel?! Och, excuuuuuuuuuuuse me maar ook daarover heb ik andere dingen gelezen. Toen ookal.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
En ook nu moet ik me weer bij PC aansluiten.
Lejow- Lady Post-a-lot
lees eens het topic moeilijk zwanger worden eens hopelijk besef je dan dat je woorden heel naar overkomen
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Jezus mensen, kom op! Ik zeg niet 'dat ik het dan maar lekker makkelijk weg laat halen'.
Het lijkt me verschrikkelijk als ik weg zou moeten laten halen, en JA, juist doordat zwanger raken in een jaar niet lukte,zou ik doodsbang zijn dat het in de toekomst vervolgens niet meer lukt. Maar geen geld, geen kans op werk en geen relatie....sorry, maar ik wil passen en meten, maar dit zie ik niet gaan, hoe erg ik het zelf ook vind.
En PC je moet nu echt stoppen. Ja we hebben het moeilijk gehad in 2010, dus als je oude koeien uit de sloot wilt gaan halen moet je dat lekker doen! Na die dip was het stabiel,en aangezien het mijn relatie is,ben ik de enige die daar wat over kan zeggen,niet jij.
Ik wou dat het nu kon,het zou zo welkom zijn, maar hoe erg ook, het kanm niet.
Maar mijn god, waar hebben we t over, de kans is toch klein dat ik zwanger ben.
@liesje, ik stond bijna op het punt me aan te melden in dat topic een paar maanden terug, dus ik weet heus wel hoe het over komt. Natuurlijk is het naar als je niet zwanger kunt worden, dat weet ik zelf inmiddels ook.maar een kindje houden,alleen maar omdat er mensen zijn die geen kindje kunnen krijgen gaat ook wat ver....ik wou dat ik het met open armen kon verwelkomen, maar als ik nu zwanger zou zijn,zou dat helaas niet zo zijn.
Het lijkt me verschrikkelijk als ik weg zou moeten laten halen, en JA, juist doordat zwanger raken in een jaar niet lukte,zou ik doodsbang zijn dat het in de toekomst vervolgens niet meer lukt. Maar geen geld, geen kans op werk en geen relatie....sorry, maar ik wil passen en meten, maar dit zie ik niet gaan, hoe erg ik het zelf ook vind.
En PC je moet nu echt stoppen. Ja we hebben het moeilijk gehad in 2010, dus als je oude koeien uit de sloot wilt gaan halen moet je dat lekker doen! Na die dip was het stabiel,en aangezien het mijn relatie is,ben ik de enige die daar wat over kan zeggen,niet jij.
Ik wou dat het nu kon,het zou zo welkom zijn, maar hoe erg ook, het kanm niet.
Maar mijn god, waar hebben we t over, de kans is toch klein dat ik zwanger ben.
@liesje, ik stond bijna op het punt me aan te melden in dat topic een paar maanden terug, dus ik weet heus wel hoe het over komt. Natuurlijk is het naar als je niet zwanger kunt worden, dat weet ik zelf inmiddels ook.maar een kindje houden,alleen maar omdat er mensen zijn die geen kindje kunnen krijgen gaat ook wat ver....ik wou dat ik het met open armen kon verwelkomen, maar als ik nu zwanger zou zijn,zou dat helaas niet zo zijn.
Laatst aangepast door JaneDoe op ma 17 dec 2012 - 1:47; in totaal 1 keer bewerkt
JD- Ratel
Ik vind het ook een beetje apart dat je dat zo zegt, dat komt wel erg hard en wel degelijk dramatisch over.
Laat je niet zo opnaaien door die mensen joh, je weet zelf hoe het zit en waarom je die vraag stelde, dat hoef je toch helemaal niet te verantwoorden? Er komen wel vaker zulke vragen voorbij.
En ook niet laten opnaaien over wat anderen nu weer voor mening hebben over jouw leven, zonde van de energie en tijd om daar op in te gaan.
Laat je niet zo opnaaien door die mensen joh, je weet zelf hoe het zit en waarom je die vraag stelde, dat hoef je toch helemaal niet te verantwoorden? Er komen wel vaker zulke vragen voorbij.
En ook niet laten opnaaien over wat anderen nu weer voor mening hebben over jouw leven, zonde van de energie en tijd om daar op in te gaan.
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Zwanger en zwart bloedverlies.
» Bloedverlies
» Bloedverlies, MK?
» Bloedverlies
» Vraagje bloedverlies
» Bloedverlies