bloedverlies....(zwanger???)
+24
Viva
Aimee
Marin
Pussycat
TukTuk
liesje
Samantha
Slakje
Suus
Pien
Paper Crown
tweeling
Parel
Winegum
Lejow
PapillonRose
nillis
Ella
Luce
CCC
Roodkapje
Happydobby
Starla
JD
28 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
bloedverlies....(zwanger???)
Hallo mama's en bijna mama's,
Ik maak me een beetje zorgen....
Ik ben anderhalve maand terug weer aan de pil gegaan, na een jaar gestopt te zijn.
Ik had altijd de diane35 en nu microgynon20.
Maar nu heb ik al 2 weken lang elke dag bloed/bruinverlies. De ene keer helderrood,andere keer donker, maar wel elke dag.
Nu zat ik van de week 'i didn't know i was pregnant' te kijken. Daar was ook iemand die niet wist dat ze zwanger was,en het achteraf wel vreemd vond dat ze telkens bloed verloor in t begin....dus toen ik dat zat te kijken dacht ik opeens 'het zal toch niet?'
Een kindje zou echt echt niet uitkomen nu, ik ben niet voor niets weer aan de pil gegaan.
Natuurlijk is de kans groter dat er een andere oorzaak is hoor, de kans op een zwangerschap is klein, ik wil woensdag even naar de huisarts.
Maar mijn vraag is dus eigenlijk; is bruin/bloedverlies inderdaad iets wat voorkomt in een prille zwangerschap? Heeft 1 van jullie dat gehad?
Ik maak me een beetje zorgen....
Ik ben anderhalve maand terug weer aan de pil gegaan, na een jaar gestopt te zijn.
Ik had altijd de diane35 en nu microgynon20.
Maar nu heb ik al 2 weken lang elke dag bloed/bruinverlies. De ene keer helderrood,andere keer donker, maar wel elke dag.
Nu zat ik van de week 'i didn't know i was pregnant' te kijken. Daar was ook iemand die niet wist dat ze zwanger was,en het achteraf wel vreemd vond dat ze telkens bloed verloor in t begin....dus toen ik dat zat te kijken dacht ik opeens 'het zal toch niet?'
Een kindje zou echt echt niet uitkomen nu, ik ben niet voor niets weer aan de pil gegaan.
Natuurlijk is de kans groter dat er een andere oorzaak is hoor, de kans op een zwangerschap is klein, ik wil woensdag even naar de huisarts.
Maar mijn vraag is dus eigenlijk; is bruin/bloedverlies inderdaad iets wat voorkomt in een prille zwangerschap? Heeft 1 van jullie dat gehad?
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Re: bloedverlies....(zwanger???)
Klinkt alsof de pil gewoon niet goed voor je werkt en je steeds doorbraakbloedingen hebt. De microgynon 20 is in vergelijking met de Diane ook een stuk lichter.
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Klinkt alsof de pil gewoon niet goed voor je werkt en je steeds doorbraakbloedingen hebt. De microgynon 20 is in vergelijking met de Diane ook een stuk lichter.
Dat.
Ik had het ook bij mycrogynon.
Gast- Gast
Anders kun je ook altijd een test doen toch? Dan weet je zeker of het zo is of niet.
Ik heb dat bij microgynon alleen als ik hem 2 keer achter elkaar door neem zonder stopweek.
Ik heb dat bij microgynon alleen als ik hem 2 keer achter elkaar door neem zonder stopweek.
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
Maar kan zo'n doorbraakbloeding ook 2 weken aanhouden dan? Heb dat nog nooit eerder gehad.
Had bij de eerste strip geen last van bloedingen, pas nu bij strip 2.
Hij is idd stukken lichter dan de Diane, expres voor gekozen omdat ik van de diane onwijs lang heb moeten ontpillen,en ik als we in de toekomst voor een kindje willen gaan, niet weer zo lang bezig wil zijn met ontpillen.
Had bij de eerste strip geen last van bloedingen, pas nu bij strip 2.
Hij is idd stukken lichter dan de Diane, expres voor gekozen omdat ik van de diane onwijs lang heb moeten ontpillen,en ik als we in de toekomst voor een kindje willen gaan, niet weer zo lang bezig wil zijn met ontpillen.
JD- Ratel
Ik zou even een test doen en anders terug voor een iets sterkere zoals microgynon 30.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Sunprincess schreef:_Leaf_ schreef:Klinkt alsof de pil gewoon niet goed voor je werkt en je steeds doorbraakbloedingen hebt. De microgynon 20 is in vergelijking met de Diane ook een stuk lichter.
Dat.
Ik had het ook bij mycrogynon.
Dat dus.
Nu is mijn dochter 6.
Ik had het ook in de zomer van 2005 net na een vakantie in Spanje. Ik dacht eerst dat het met de reis te maken had. Het hield 2 weken aan en deed voor de zekerheid een test. Zwanger. Ik kreeg een miskraam enige tijd later en heb met mijn toenmalige huisarts overlegd of het geen kwaad kon dat ik deze pil gebruikte. Nee, dat kon niet. Ik had waarschijnlijk volgens hem een voedselvergiftiging gehad op vakantie of de pil onjuist gebruikt ( niet waar, ik zette elke dag mijn wekker van de telefoon en nam het zelfde tijd in). Eind november 2005 was ik zwanger van mijn dochter. Blijkt die pil gewoon te licht te zijn voor mijn lichaam. Ik ga nooit meer aan de pil iig
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Wat dacht je van een test doen? Lijkt me de enige manier duidelijkheid te krijgen. Zou dat doen voordat je naar de huisarts gaat trouwens. Hier nooit gehad trouwens...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Ik had dat ook bij de Microgynon 20. Is een lichte pil.
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Ik zou ook gewoon een test doen. Dan weet je het zeker. Doorbraakbloedingen kunnen ook wel even aanhouden.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Ik gebruikte geen pil, maar heb van week 6 tot week 12 bloedverlies gehad in zwangerschap. Ik zou gewoon een test doen dan weet je het zeker.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Helaas heb ik pas woensdag tijd om een test te halen,dus dan zou ik 'm pas donderdagochtend kunnen doen...nog even geduld dus....
JD- Ratel
Waarschijnlijk is de pil te licht, al zeggen ze vaak dat ondanks doorbraakbloedingen de betrouwbaarheid wel gegarandeerd is. Maar je hoort ook regelmatig andere ervaringen, dus om het helemaal zeker te weten zou ik wel even testen, stel inderdaad dat je net die 1 op tig bent waarbij hij niet voldoende werkt..
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik snap dat nooit he, pas over een paar dagen tijd hebben om een test te halen. Supermarkten zijn vrijwel altijd tot 20 uur open (hier zelfs tot 22 uur) en ik zou persoonlijk willen weten hoe het zit. Maar goed, misschien ben ik hier gewoon anders in ofzo.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Hoe kun je nou geen tijd hebben om een test te halen..
Heb je geen pauze?? Of werk je standaard van 8.00 tot 21.00 elke dag?
Supermarkten zijn vanaf 8 uur open, tot 21 uur 's avonds.
Ik heb geen glazen bol, dus of je zwanger bent kan alleen die test je vertellen.
Kan ook prima een doorbraakbloeding zijn.
Ik heb geen glazen bol, dus of je zwanger bent kan alleen die test je vertellen.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik zou ook even een test gaan halen ja. Supermarkten hebben ze vaak. Wellicht een (grotere) benzinestation ook. Dan ben je er tenminste zeker van dat dat het in ieder geval niet is.
Ik heb nooit last van doorbraakbloedingen o.i.d. maar je bent pas net weer gestart met de pil. Je lichaam kan daar echt van slag door zijn. En lange bloedingen zijn voor veel mensen geen uitzondering.
Succes.
Ik heb nooit last van doorbraakbloedingen o.i.d. maar je bent pas net weer gestart met de pil. Je lichaam kan daar echt van slag door zijn. En lange bloedingen zijn voor veel mensen geen uitzondering.
Succes.
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Lejow schreef:Hoe kun je nou geen tijd hebben om een test te halen..
Bij mij in de buurt is de drogist en supermarkt om 18u dicht, we wonen niet allemaal in de stad
Het zou mij niet een half uur (om)rijden waard zijn eigenlijk voor die paar dagen.
Gast- Gast
Chipp schreef:Lejow schreef:Hoe kun je nou geen tijd hebben om een test te halen..
Bij mij in de buurt is de drogist en supermarkt om 18u dicht, we wonen niet allemaal in de stad
Het zou mij niet een half uur (om)rijden waard zijn eigenlijk voor die paar dagen.
Zelfs de c1000 in het mini dorp waar mijn pa woont is tot 20.00 u open.
Lejow- Lady Post-a-lot
Als ze nu zwanger is, is ze over een paar dagen ook nog wel zwanger.
Denk dat JaneDoe wacht tot ze tijd heeft om naar een Kruidvat te gaan, ik zou voor een `ben ik het wel of niet, kans is klein-testje` geen CB met indicator bijv gaan halen, en die zijn toch veelal verkrijgbaar bij de supermarkt of de pomp.
BTW, ik heb het met de pil gehad 2 weken bloedverlies, en ook toen ik zwanger was heb je dus helemaal niks aan!
Denk dat JaneDoe wacht tot ze tijd heeft om naar een Kruidvat te gaan, ik zou voor een `ben ik het wel of niet, kans is klein-testje` geen CB met indicator bijv gaan halen, en die zijn toch veelal verkrijgbaar bij de supermarkt of de pomp.
BTW, ik heb het met de pil gehad 2 weken bloedverlies, en ook toen ik zwanger was heb je dus helemaal niks aan!
Laatst aangepast door Parel op zo 16 dec 2012 - 23:00; in totaal 1 keer bewerkt
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Lejow schreef:
Zelfs de c1000 in het mini dorp waar mijn pa woont is tot 20.00 u open.
N. is geen minidorp hoor, dat is 5x zo groot als waar ik woon
Gast- Gast
chococupcake schreef:Wat dacht je van een test doen? Lijkt me de enige manier duidelijkheid te krijgen. Zou dat doen voordat je naar de huisarts gaat trouwens. Hier nooit gehad trouwens...
+1, wij kunnen toch niet ruiken of je zwanger bent. Ik snap dit soort topics niet hoor sorry. Koop gewoon een test en je hebt antwoord.
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Dat is wel zo Parel, maar ze vraagt het zich erg genoeg af om er een topic over te openen. Dus ergens knaagt er iets.
Ik heb geen predictor op mijn voorhoofd staan, dus een zinnig antwoord kan ik haar niet geven.
Ik heb geen predictor op mijn voorhoofd staan, dus een zinnig antwoord kan ik haar niet geven.
Lejow- Lady Post-a-lot
Volgens mij denkt Janedoe bij elke verandering 'vanonder' dat ze zwanger is en vervolgens duurt het altijd een halve eeuw voor ze een test doet. Gaap. Als je zo vaak denkt dat je wellicht zwanger bent/kan zijn zou ik een paar kruidvat testen standaard in huis hebben.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Zwanger en zwart bloedverlies.
» Bloedverlies
» Bloedverlies, MK?
» Bloedverlies
» Vraagje bloedverlies
» Bloedverlies