Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

bloedverlies....(zwanger???)

+24
Viva
Aimee
Marin
Pussycat
TukTuk
liesje
Samantha
Slakje
Suus
Pien
Paper Crown
tweeling
Parel
Winegum
Lejow
PapillonRose
nillis
Ella
Luce
CCC
Roodkapje
Happydobby
Starla
JD
28 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

bloedverlies....(zwanger???) - Pagina 3 Empty Re: bloedverlies....(zwanger???)

Bericht  CCC ma 17 dec 2012 - 1:47

Paper Crown schreef:Volgens mij denkt Janedoe bij elke verandering 'vanonder' dat ze zwanger is en vervolgens duurt het altijd een halve eeuw voor ze een test doet. Gaap. Als je zo vaak denkt dat je wellicht zwanger bent/kan zijn zou ik een paar kruidvat testen standaard in huis hebben.

Eigenlijk wel eens...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  CCC ma 17 dec 2012 - 1:51

JaneDoe schreef:
Carrie schreef:
JaneDoe schreef:Ik dramatisch??? Ik open gewoon een topic omdat ik me iets afvraag,en krijg meteen weer gezeik. Ja ik heb me vaak genoeg afgevraagd of ik zwanger ben, omdat ik toen niets liever wilde,b jezus zeg, ga eens kijken in het 'voor een kindje in 2012/2013' topic, daar zie je niets anders dan posts van meiden die bij elke klacht zwanger hopen te zijn,dus daar ben ik geen uitzondering op hoor!

En ik hoop inmiddels juist niet dat ik zwanger ben! Sterker nog....als het zo zou zijn nu is de kans heeeel groot dat ik t weg laat halen, dus dit is absoluut geen 'ik hoop dat ik zwanger ben' topic.

Hoe kan dat dan, dat je eerst heel graag zwanger wilde worden en nu als je zwanger zou zijn je het weg zou laten halen?

Een aantal maanden terug had ik een stabiele relatie, ging het financieel beter en had ik een vaste baan.
Nu gaat het tussen ons niet lekker, ik zit zonder werk,en begin in Januari aan een 3jarige opleiding die niet te combineren is met een zwangerschap/kindje.
Ik zeg niet dat ik het weg zou laten halen, maar de kans zit er wel in. Hoe erg ik het ook zou vinden.

Dat bedoel ik dus, je weet niet of het nu wel 'handig' is als er een kindje op komst zou zijn. Daarom zou ik er zsm achter willen komen of ik zwanger zou zijn dan heb je nog het meeste bedenktijd. Ik zou persoonlijk nooit kiezen om het weg te laten halen, want er is geen moment handig en alles lost zichzelf uiteindelijk wel op.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  JD ma 17 dec 2012 - 1:54

chococupcake schreef:
Paper Crown schreef:Volgens mij denkt Janedoe bij elke verandering 'vanonder' dat ze zwanger is en vervolgens duurt het altijd een halve eeuw voor ze een test doet. Gaap. Als je zo vaak denkt dat je wellicht zwanger bent/kan zijn zou ik een paar kruidvat testen standaard in huis hebben.

Eigenlijk wel eens...

Ik denk al maaaanden niet meer dat ik zwanger ben, daarnaast zijn wij niet aan het proberen zwanger te raken,sterker nog....ik heb geloof ik al een maand geen seks gehad,dus ik vind het niet nodig om standaard tests in huis te moeten hebben.

En ja, ik laat me opnaauen door iedereen hier en zit dit nu jankend te typen, omdat ik verdorie niets liever wil dan een kindje!!! Van de week ook weer janken toen mijn nichtje vertelde dat ze zwanger is. Ik heb er, noogedwongen, voor gekozen een carriereswitch te maken,omdat er geen werk te vinden is. Ik ga 3 jaar naar school,en ben dus genoodzaakt mijn supersterke kinderwens 3 jaar uit te stellen, terwijl ik al een jaar gestopt was met de pil. Dat ook mn relatie niet lekker gaat,en ik nu in de ww zit,maakt de situatie nog eens onmogelijker.

Ik open de topic dus omdat ik me zorgen maakte,en gewoon advies wilde.om dan meteen zulk gezeur over me heen te krijgen, alleen maar omdat ik al eens eerder (minstens 3 kwart jaar terug) een topic heb geopend omdat ik dacht/hoopte zwanger te zijn, vind ik toch echt niet eerlijk.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Paper Crown ma 17 dec 2012 - 1:54

JaneDoe schreef:

En PC je moet nu echt stoppen. Ja we hebben het moeilijk gehad in 2010, dus als je oude koeien uit de sloot wilt gaan halen moet je dat lekker doen! Na die dip was het stabiel,en aangezien het mijn relatie is,ben ik de enige die daar wat over kan zeggen,niet jij.

Oh gut.. ik moet stoppen? Weet je meisje, ik ga totaal geen energie hier aan jou verspillen. Het klopt gewoon als een bus wat ik zeg. En ik zuig het niet uit mijn duim dit zijn dingen die jij hier hebt gepost. Maar ik beoordeel je niet. Jij denkt gewoon vaak dat je zwanger kunt zijn. En nu opeens is je relatie te onstabiel? Dat was het toen ook al! En nu stop ik.

Een tip. Is je relatie onstabiel, heb je geen kansen op een baan en komt het nu niet goed uit heb ik een adviesje voor je: GEEN SEKS. hoef je ook niet bang te zijn dat je je zo zeer gewenste kind moet weglaten halen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Lejow ma 17 dec 2012 - 1:55

Ook weer eens met PC, het is kennelijk stabiel genoeg om seks te hebben..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  JD ma 17 dec 2012 - 1:59

PC, weet je? Je hebt heeeeelemaal gelijk! Wat een talent heb jij, om via een beeldscherm zo goed te kunnen oordelen over iemand leven. Je bent top, als ik jou was zou ik digitaal-psycholoog gaan worden. Suc6 ermee, ik word je eerste klant, 'meisje'.

En Lejow: leeeeeeeeezen. Heb al weeeeeken geen seks gehad!

Laatst aangepast door JaneDoe op ma 17 dec 2012 - 2:00; in totaal 1 keer bewerkt
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  TukTuk ma 17 dec 2012 - 2:00

liesje schreef:lees eens het topic moeilijk zwanger worden eens hopelijk besef je dan dat je woorden heel naar overkomen

Dat anderen lastig zwanger worden, staat natuurlijk helemaal los hiervan.. Heel cru gezegd misschien, maar het feit dat er meer meiden hier lastig zwanger worden, ontneemt een ander natuurlijk niet het recht op abortus..
Als je situatie totaal niet ideaal is, je zonder werk zit, je relatie niet goed zit etc, dan is het juist verstandig om er goed over na te denken. Hoe graag iemand ook kinderen wilt, dan mag diegene toch ook nog wel besluiten dat dit niet het juiste moment is, en eventueel abortus overwegen? Misschien juist ook wel uit liefde voor het kind?

En het is wel makkelijk gezegd dat de problemen zichzelf wel oplossen, maar als er nu al geen geld is, geen werk, dan is die kans op werk straks alleen maar nog kleiner. Die problemen lossen zichzelf echt niet zo makkelijk op. Het is niet zo dat er ineens een geldboompje in je tuin komt te staan zodra je zwanger bent..
Daarbij wilde ze volgens mij ook weer een opleiding gaan doen vanaf januari. Ik kan alleen maar respect opbrengen voor mensen die hier goed over nadenken en zich niet zomaar in een zwangerschap storten.. Even helemaal los nog van JaneDoe zelf natuurlijk.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Gast ma 17 dec 2012 - 2:01

JaneDoe schreef:
Stofzuiger schreef:Via bijv de site Zwanger&kids zijn de testen goedkoper als bij KV

Zijn die betrouwbaar? En worden ze in een beetje een discrete verpakking geleverd?
Kun je dat via een machtiging betalen ofzo? Ideal is leuk, maar kan niet internetbankieren hier....
Bij mij worden ze alleen positief als ik zwanger ben, lijkt me betrouwbaar. Ja, blanco envelop. Geen idee hoe je allemaal kan betalen, misschien even op de site kijken?

Anders is er ook nog oa Sensitest. Er zijn echt wel opties, maar dan moet je wel willen en even googlen. Als een zwangerschap zo niet welkom is lijkt me dat toch een kleine opgave.

Gast
Gast

Bericht  Pussycat ma 17 dec 2012 - 2:01

Nou ja zeg alsof je in een onstabiele relatie geen seks kan of mag hebben bloedverlies....(zwanger???) - Pagina 3 878948377
Als ze zo'n hekel aan elkaar hadden dan waren ze niet meer bij elkaar mag ik hopen.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gast ma 17 dec 2012 - 2:02

En als je weken geen seks hebt gehad kan je ieder moment van de dag testen, hoef je niet tot de ochtend te wachte.

Gast
Gast

Bericht  Lejow ma 17 dec 2012 - 2:02

Pussycat schreef:Nou ja zeg alsof je in een onstabiele relatie geen seks kan of mag hebben bloedverlies....(zwanger???) - Pagina 3 878948377
Als ze zo'n hekel aan elkaar hadden dan waren ze niet meer bij elkaar mag ik hopen.

Nou, mijn kop zou er niet naar staan eigenlijk.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin ma 17 dec 2012 - 2:03

Als je echt zo stellig bent over nu niet zwanger willen raken, zou ik je aanraden voor een ander anticonceptiemiddel te gaan. Als je doorbraakbloedingen krijgt bij de Microgynon 20, zou ik er ook niet gerust op zijn dat je niet zwanger door de pil heen raakt.

Ik was zelf ook vrij panisch voor een zwangerschap door de pil heen, en zou zelf echt niet voor de keuze willen te komen te staan om het weg te laten halen of te houden en een niet ideale situatie. Maar daarom heb ik m'n verantwoordelijkheid genomen en een spiraaltje laten zetten, waarbij de kans nog kleiner is om zwanger te raken. Ik zeg absoluut niet dat ik nu nog een zwangerschap zou laten aborteren, dat weet ik simpelweg niet, maar ik wil de kans om die keuze te moeten maken gewoon zo veel mogelijk elimineren, dus kies ik voor een zwaarder anticonceptiemiddel. Hopelijk kan ik die dan over een aantal jaar er uit halen en dan wel gewoon geplanned zwanger raken. Als jij echt heel stellig nu geen kind wil en die 3 jarige opleiding wil gaan doen, zou ik je dat ook aanraden te doen. Scheelt je een heule hoop stress (en topics), kan ik je zeggen.

Laatst aangepast door Marin op ma 17 dec 2012 - 2:04; in totaal 1 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Pussycat ma 17 dec 2012 - 2:04

Lejow schreef:
Pussycat schreef:Nou ja zeg alsof je in een onstabiele relatie geen seks kan of mag hebben bloedverlies....(zwanger???) - Pagina 3 878948377

Dat kan. Maar niet iedereen is hetzelfde natuurlijk. In mijn vorige relatie die gewoon totaal niet liep, heeft ook maar een jaar geduurd trouwens. Maar we hadden vaak genoeg seks haha ik kan seks wel los zien van een relatie, maar goed dat is weer een andere discussie Wink

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  JD ma 17 dec 2012 - 2:04

Lejow schreef:

Klopt. Ieder voor zich, maar ons hoofd staat er niet naar.

JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  TukTuk ma 17 dec 2012 - 2:05

+1! Daarbij zijn er meerdere omstandigheden bij Janedoe nu niet echt geschikt om een kindje te krijgen zoals ze zelf aangeeft. Het is dus en en en.. En ja dan kan ik begrijpen dat je je grote kinderwens even apart zet en met je verstand een beslissing neemt.
Stel ze behoudt het eventuele kindje,maar haar relatie loopt stuk, zelf heeft ze geen werk, dan zal ze moeten leven van de bijstand (want ze zal niet zo lang meer recht hebben op WW), vind maar eens een betaalbare woning als je al geen geld achter de hand hebt en geen werk, etc etc..

Als er slechts 1 onderdeeltje niet echt gunstig is, zoals je relatie, maar je hebt wel een vaste baan bijvoorbeeld, zodat je iig verzekerd bent van een inkomen, waardoor je ook gemakkelijker particulier een woning kan gaan huren bijvoorbeeld indien nodig, zijn er al veel minder beren op de weg..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Aimee ma 17 dec 2012 - 2:06

Nou nou, wat een negatieve wending heeft dit topic ineens gekregen...
Toevallig ben ik deze maand ook weer met de pil begonnen, en kreeg afgelopen week ook ineens last van oud bloed verlies. Omdat ik ook al behoorlijk overtijd was voordat ik aan de pil begon, maar uiteindelijk toch ongesteld werd, dacht ik ineens ook '' zou ik dan toch misschien zwanger zijn?! " omdat ik tijdens mijn vorige zwangerschap ook veel bloed verloor. Ik heb ook niet meteen een test gedaan, maar heb even gegoogled. Het blijkt best vaakl voor te komen tijdens pilgebruik, het wordt spotting genoemd ofzo. Maar goed, dit keer googlde ik, volgende keer open ik er een topic over. Je kan toch gewoon eerst info willen of het uberhaupt mogelijk is, voordat je dure testen gaat kopen?
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Starla ma 17 dec 2012 - 2:06

Wat doen je ontzettend lullig tegen Janedoe zeg PC. Waarom? Je bemoeit je zelf met dingen waar het hier helemaal niet over gaat en dan ' ga je er geen energie meer in steken' ? Had dat bedacht voor je lullige opmerkingen ging maken.
Ik snap best dat je hoofd nu niet staat naar een kindje Janedoe, en dan kun je maar beter het zekere voor het onzekere nemen. Ik zou alleen wel goed nadenken met wat je roept als het over abortus gaat, want daar kun je ook mensen mee kwetsen. Het kwam nu namelijk over alsof je dat zomaar zegt om je standpunt kracht bij te zetten en er niet echt over nagedacht was.
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Pussycat ma 17 dec 2012 - 2:07

Janedoe Je wilt woensdag naar de huisarts. Heb je al een afspraak gemaakt? Als je daar je zorgen verteld dan zal er vast wel een zwangerschapstest worden gedaan voor de zekerheid. Ik weet niet hoe je bent overgestapt op je nieuwe pil en of er nog extra veiligheid nodig was tijdens de seks? Maar anders lijkt me de kans erg klein/onmogelijk dat je zwanger bent, omdat je ook al een maand lang geen seks hebt gehad las ik ergens.

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  JD ma 17 dec 2012 - 2:07

@Marin, dat wil ik inderdaad meteen even regelen bij de HA woensdag. Spiraaltje wordt het denk ik niet,hoor daar om me heen zoveel nare verhalen over.... Denk een zwaardere pil.maar ga me er vanavond eens even in verdiepen op internet.
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow ma 17 dec 2012 - 2:08

als je seks hebt is de mogelijkheid er (praktisch) altijd...

Janedoe, kijk eens naar de prikpil? Bevalt mij erg goed.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  TukTuk ma 17 dec 2012 - 2:09

JaneDoe schreef:@Marin, dat wil ik inderdaad meteen even regelen bij de HA woensdag. Spiraaltje wordt het denk ik niet,hoor daar om me heen zoveel nare verhalen over.... Denk een zwaardere pil.maar ga me er vanavond eens even in verdiepen op internet.

Je kan toch ook even bellen met je huisarts? Vaak kan de assistente wel regelen dat er diezelfde middag nog een nieuw recept klaar ligt bij de apotheek voor een nieuwe pil.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 17 dec 2012 - 2:11

AngelNyn schreef:
JaneDoe schreef:@Marin, dat wil ik inderdaad meteen even regelen bij de HA woensdag. Spiraaltje wordt het denk ik niet,hoor daar om me heen zoveel nare verhalen over.... Denk een zwaardere pil.maar ga me er vanavond eens even in verdiepen op internet.

Je kan toch ook even bellen met je huisarts? Vaak kan de assistente wel regelen dat er diezelfde middag nog een nieuw recept klaar ligt bij de apotheek voor een nieuwe pil.
Al lijkt het me dan handig om eerst zwangerschap uit te sluiten. Lijkt me dat een HA dat ook als advies geeft als je je daar druk om maakt.

Janedoe: ik wil je ook wel testjes toesturen, heb altijd dipsticks in huis, maar dat lukt niet meer om vandaag te verzenden.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown ma 17 dec 2012 - 2:12

JaneDoe schreef:PC, weet je? Je hebt heeeeelemaal gelijk! Wat een talent heb jij, om via een beeldscherm zo goed te kunnen oordelen over iemand leven. Je bent top, als ik jou was zou ik digitaal-psycholoog gaan worden. Suc6 ermee, ik word je eerste klant, 'meisje'.

En Lejow: leeeeeeeeezen. Heb al weeeeeken geen seks gehad!

Kun jij niet betalen, mijn adviezen zijn priceless bloedverlies....(zwanger???) - Pagina 3 394967bloedverlies....(zwanger???) - Pagina 3 394967bloedverlies....(zwanger???) - Pagina 3 394967
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Marin ma 17 dec 2012 - 2:13

Ik zou inderdaad kijken naar een anticonceptiemiddel waar jij je goed bij voelt. Ik snap je wel hoor.. Ik heb ook gigantische kinderwens, maar gewoon nog niet voor nu. Ik kijk heel erg uit naar die periode, maar dat betekent ook dat ik voor nu gewoon van mening ben dat ik zelf de verantwoordelijkheid heb om er voor te zorgen dat een zwangerschap niet ontstaat. Seks heb ik natuurlijk gewoon regelmatig, en met de pil was ik echt constant bang om zwanger te worden op de één of andere manier, dus ben ik op zoek gegaan naar een oplossing waar ik voor langere tijd meer rust vind. Dat was voor mij het spiraaltje. Dat ik een kinderwens heb, neemt niet weg dat ik nu op dit moment ook blij zou zijn met een zwangerschap. Ik gebruik niet voor niets anticonceptie.
Natuurlijk blijft de kans bestaan, maar ik wil die kans zo klein mogelijk maken, omdat ik het nú gewoon niet wil.

Maar tip voor de volgende keer: Aan zo'n topic als dit heb je gewoon niks. Ja, bloedverlies komt voor bij zwangerschap. Ja, bloedverlies komt ook voor bij doorbraakbloedingen, zeker als je net een nieuwe (lichte) pil hebt. Zo veel mensen, zo veel situaties. Het is zo simpel, maar een test geeft echt alleen het antwoord. Zo'n topic geeft wel wat herkenning, maar sowieso altijd van beide kanten, en het enige advies kan zijn om een test te gaan doen.

Laatst aangepast door Marin op ma 17 dec 2012 - 2:14; in totaal 1 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Viva ma 17 dec 2012 - 2:13

ik heb destijds via deze site zwangerschapstesten besteld.
Goedkoper dan van de kruidvat, niemand die je kan "betrappen" op zwangerschapstesten omdat ze in een blanco envelop verzonden werden.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: