Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rozeafscheiding en wat bloedverlies

Ga naar beneden

Rozeafscheiding en wat bloedverlies Empty Rozeafscheiding en wat bloedverlies

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 1:10

Vanaf 2 dagen na mijn eisprong heb ik roze afscheiding en een klein beetje bloedverlies. Ik slik geen pil en we gebruiken alleen condoom. Dit heb ik eigenlijk nog nooit eerder gehad, ik slik al 3 jaar de pil niet meer. Het lijkt me heel sterk dat ik zwanger ben. Wie weet wat dit kan zijn? Ik heb een vrij regelmatige cyclus van 27 dagen en zit nu op dag 23.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Rozeafscheiding en wat bloedverlies Empty Re: Rozeafscheiding en wat bloedverlies

Bericht  chipa za 11 jun 2011 - 1:42

Heb ik ook eens gehad en was toen niet zwanger. Soms gebeurd dat gewoon zonder aanwijsbare reden. Als je niet ongi wordt kan je altijd nog even testen. Nog even een paar dagen afwachten dus.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Rozeafscheiding en wat bloedverlies Empty Re: Rozeafscheiding en wat bloedverlies

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 1:59

Ja vreemd, ik moet gewoon nog even geduld hebben. Ik maak me dan snel zorgen, niet omdat ik nou bang ben dat ik zwanger ben maar meer van,zal er iets niet in orde zijn. Maar als ik gewoon ongesteld wordt wacht ik wel af hoe het volgende maand gaat en anders kan ik altijd even langs mijn huisarts gaan.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 3:19

Klinkt als spotting.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 5:06

Ja maar spotting is toch alleen als je de pil slikt en die gebruik ik niet

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 8:50

Nee hoor, je kan wel degelijk last hebben van spotting ook als je de pil niet gebruik. Google maar eens op doorbraakbloedingen.

Daarnaast ben ik (helaas) het levende bewijs.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: