Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomer 2012 mama's!

+15
Bluestar
smooch
Jasmine
Parel
hoera2012
Océane
Amber-
moepie
Jezzie
MADDIE
Lejow
PiP
Muppetje
Puggle
Wennes
19 plaatsers

Pagina 20 van 24 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24  Volgende

Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 20 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE ma 13 mei 2013 - 9:19

@ Jezzie, een gewone fiets kan natuurlijk ook prima. Het is alleen iets moeilijker met in het zitje zetten en opstappen denk ik. Maar mijn zus is daar wel handig mee. Ik vind het ook een voorrecht dat wij hier nu geld voor hebben!

@ pip, wat fijn dat je man zo snel opknapt. Pfeiffer is niet niks natuurlijk!! Wij gaan naar de jungle-avonturen-camping in Hardenberg. Wil ook niet al te lang rijden en houdt het dus binnen Nederland. Woon zelf in Noord-Holland, dus is even goed weer een hele ander omgeving. lekker dat jullie naar Frankrijk gaan. Inderdaad hopen dat het slapen nu beter gaat. Ik wacht het gewoon af. En wie weet slaapt I. als een roosje en hebben we last van de buurkindjes oid. Laughing
Alweer bijna 1.. pff .. gaat inderdaad veel te snel. Ik weet het nog niet zeker. Dacht aan een drie wieler met zo'n duwstang. Alleen omdat ze in augustus jarig is weet ik het nog niet. Want dan komt het slechte weer er al aan. Dus ik lees mee met de reacties!!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 20 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Muppetje ma 13 mei 2013 - 9:23

Wij gaan niet op vakantie dit jaar. Mijn nieuwe fiets en buggy en zitje heb ik gekocht van mijn vakantiegeld, dus dat gaat terug naar de spaarrekening Wink

Cadeautje heb ik nog helemaal niet over gedacht, duurt nog even, wil helemaal niet dat ie al één wordt, haha

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 20 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie do 16 mei 2013 - 5:03

Pip, Fijn dat het beter gaat met je man! Jeetje alweer bijna 1, gaat echt veel te snel he!
Wij geven L een driewieler met zo'n duwstang eraan. Die kan ik gratis ophalen met de zegeltjes van de supermarkt hier. Dus ik denk dat we er nog wel wat bij geven.


Maddie, wij willen ook een driewieler met duwstang geven, is idd aan het eind van de zomer, dus ik weet niet hoe veel ze hem dan in het begin zal gebruiken.
Wat ik ook leuk vind is zo'n loopkar met blokken of een houten poppenwagen(al is dat misschien meer iets voor als ze 2 wordt?)
Deze vind ik leuk! Is wel duur:shock: http://www.loopwagens.nl/janod/framboisine-p-74.html?osCsid=48fd021c1f5f703795516a1965e7ff91

L is echt ontzettend verkouden, het snot loopt de hele dag haar neus uit.
Ze is vandaag wel wat beter te pas dan gisteren. Gisteren na het eten begon ze heel hard te huilen, zelfs in bad bleef ze huilen. En pas toen ze in bed lag was ze stil. Ze heeft vannacht ook geslapen van 19.30-9.30!! Ze voelde zich dus echt niet fijn en had dus blijkbaar wat slaap nodig.

Morgen komt voor het eerst mijn oppasbaby! Ze is 5 maanden, ben heel benieuwd hoe het zal gaan, de hele dag 2 baby's. En dan 's ochtends en 's middags haar zus er ook nog bij! Druk dagje morgen. Ze komen al om 7.00!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 20 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- do 16 mei 2013 - 6:56

Hallo Meiden,

@ Jezzie, wat sneu dat L zo verkouden is. Hopelijk word het snel wat minder.
Wat knap dat ze zo is gaan zitten. Doet ze het nu vaker?
Succes morgen, lijkt me wel druk. Maar went vast snel en voor L wel erg leuk!

@ Bluestar, je mannetje gaat snel met zijn ontwikkeling. Leuk hoor!

@ Wennes, en D gaat ook al zo hard! Zomer 2012 mama's! - Pagina 20 561177
Wat vervelend dat het slapen nog steeds lastig blijft. Al is het al een hele vooruitgang en zonder speen. Goed hoor!
Hoe gaat het nu?

@ Maddie, fijn dat het slapen beter lijkt te gaan, dat er in ieder geval ook goede nachten zijn!
Lekker dat jullie een vakantie hebben geboekt. Je moet maar zo denken I zal niet de enigste baby op de camping zijn. Dus dat komt vast goed. Wanneer gaan jullie? Hardenberg is hier redelijk in de buurt, ik woon zelf in Twente.
Wij gaan eind juni een week naar de Moezel in Duitsland. Zitten dan in een appartement en in september gaan we met mijn schoonouders en zwager naar het Gardameer, Italie. We hebben dan een stacaravan.

@ Pip, Wat super dat het met je man beter gaat!
Lekker naar Frankrijk. Wij gaan naar Duitsland en Italië zie hierboven.
Wat gaat de tijd snel he, dat jaar vliegt echt voorbij. Heb nog geen idee wat wij willen geven.

@ Maddie/Jezzie, een driewieler met duwstang heeft het dochter van mijn zus ook gekregen. Is echt heel leuk!

@ All, het gaat hier zo goed sinds Luuk uit het ziekenhuis is. Mijn mannetje is vrolijk. Eet en drinkt heel goed! Ook kan hij zich nu opeens zo goed zelf vermaken, weet gewoon niet wat me overkomt. 9 maanden lang was ik bijna de hele dag met hem bezig, maar nu kan ik hem gewoon lekker op zijn speelkleed zetten met blokjes etc en hij vermaakt zich goed. Echt zo fijn!!!
Aankomende vrijdag gaat mijn man voor een week op vakantie met de motor samen met zijn vader, broer en neef. Zie er tegenop om het alleen te moeten doen, maar komt vast goed. De meeste dagen heb ik al vol gepland haha!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 20 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie do 16 mei 2013 - 8:04

Amber, wat fijn dat het nu eindelijk zo goed gaat met L!
En dat hij zichzelf ook zo goed kan vermaken!! Spannend een week alleen, maar dat komt vast wel goed.
Dat zitten van L was een eenmalige actie denk ik.
Mijn vriend zei dat ze het gisteren ook nog een keer deed, maar ik heb het nog niet weer gezien.

Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 20 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE do 16 mei 2013 - 8:44

@ Jezzie, dat is inderdaad een heel leuk loopkarretje!! En prijzig! Wat leuk dat je morgen je oppaskinderen hebt. Veel plezier morgen!!

@ Amber, wij gaan begin augustus. Wat leuk dat jullie in juli al gaan. Een week zonder je man gaat helemaal goed komen!! Wat fijn dat het goed met L. gaat!! :cheering:
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 20 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie ma 27 mei 2013 - 18:29

Hoi meiden!
Hoe gaat het bij iedereen?


Wij moeten straks naar het cb. Moet er om half 10 zijn, normaal is L altijd laat wakker, maar nu was ze om 7.00 al wakker! Ze zal dus wel lekker Moe zijn op het cb.
Ze begint ook te kruipen! Zo leuk om te zien, ze wordt er zelf ook helemaal enthousiast van
als het lukt!
Volgens mij is ze ook weer verkouden! Was het eindelijk over...begint het weer!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 20 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- ma 17 jun 2013 - 19:46

Hallo Meiden,

We stonden op pagina 10 :O

Hoe is het met jullie en de kleintjes?

Hier gaat het prima. Ons lieve mannetje is nog steeds zo tevreden en blij! :-) Echt heel fijn!
Ook het eten gaat goed. Hij krijgt om 07.15 een fles 180+6. Loop van de ochtend fruit. Rond 12.00 1 snee brood die volledig op gaat en rond 13.00 dan een fles van 180+6 (blijft soms iets van staan). 's middags vaak iets van een liga. 17.00 een potje warm eten (meneer wil nog steeds niet vers eten haha). Maar hij eet nu wel een 8 maanden potje met stukjes en dat gaat goed. Hij krijgt dan ook een toetje na en gaat dan rond 19.00-19.15 naar bed met een fles van 180+6. Hij slaapt dan de nacht door tot ongeveer 06.00-06.30. Ook overdag gaat het slapen in bed wat beter!

Verder tijgert hij de halve kamer door, erg knap van hem! Hij gaat ook steeds vaker op zijn knieen zitten terwijl hij zich ergens aan vast houd.

Met zijn arm gaat het goed. De fysio was er net weer. Ze gaf alleen wel aan de spier in zijn elleboog erg strak/vast blijft zitten en dat ze toch denkt dat ze daar in Leiden misschien nog wel wat mee moeten. Ze heeft dit al eerder aangegeven maar zei het nu weer. Dit zou toch een operatie kunnen zijn of bijvoorbeeld een botoxbehandeling (om de spier tijdelijk stil te leggen).
Ik had me er natuurlijk al wel wat op ingesteld maar als het zo gezegd word schrik je toch weer. Maarja 9 juli maar eerst weer naar Leiden en kijken wat ze daar zeggen. 

Aankomende vrijdag gaan we een week op vakantie naar de moezel, de weersvoorspelling is helaas wel wat minder, maar het word vast een leuke week! :-)
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 20 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE di 18 jun 2013 - 7:55

Hoi allemaal!

Inderdaad lang geden zeg!

@ Amber, Wat fijn dat je mannetje het zo goed doet. I.sabelle is ook zo lekker aan het tijgeren Moet wel dingen in de gaten gaan houden nu. En mevrouw legt zich er niet zo erg bij neer als iets niet mag:lol: 
Wat jammer dat die ene spier toch nog ze vast blijft zitten. Hopelijk kunnen ze dat in Leiden goed behandelen.
Lekker dat jullie op vakantie gaan zeg!! Heerlijk. Jammer van het weer, maar het is wat je ervan maakt. En soms kloppen die voorspellingen verder van te voren ook helemaal niet.

@ All, Met I.sabelle is alles goed. Het is een lekkere vrolijke meid. En ze heeft nu eventjes geen last van tandjes. Want dat was wel allemaal wat heftig. De ene tand na de andere en de gebroken nachten.
Ze had wel wat last van de hitte vandaag en wilde niet slapen overdag en vanavond ging ze ook moeizaam naar bed. Hopelijk een rustige nacht.
Qua etgen gaat het nu wat minder. Ze eet wel goed brood en fruit en tussendoortjes, maar opeens moet ze haar groente niet echt meer. Dit heeft niet alleen met de warmte te maken. Maar ja.. het zal wel weer over gaan.
Qua groei blijf I.sabelle een beetje op hetzelfde niveau en ze blijft dus een dun poppetje. Ze zit nu in maat 68. Hoop dat ze nog komende maand in maat 74 gaat groeien, anders heb ik veel zomerkleertjes amper gebruikt. Maar goed, het valt altijd te combineren!
Nog een paar weekjes werken en dan heb ik zomervakantie. Het gaat ongelovelijk hard zeg!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 20 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Bluestar di 18 jun 2013 - 8:40

Wow, pagina 10!!

@ amber, fijn dat alles zo goed gaat. Lekker, op vakantie! Ik hoop dat het in ieder geval droog is voor jullie. De voorspellingen veranderen met de dag...

@ maddie, leuk dat ze zo vrolijk is! Lastig he, dat warme weer, dat zijn ze helemaal niet gewend! Lekker, zomervakantie, hoelang ben je dan vrij?

Hier gaat het na een flinke keel en oorontsteking ook weer erg goed! Hij was 1, 5 week flink ziek, echt sneu.
Maar nu is hij weer helemaal de oude! Super vrolijk, kletst veel (papapa mamama dadada bababa), kruipt nu ipv tijgeren en kan zelf gaan staan. Lopen doet hij het liefste de hele dag, maar daar is papa of mama voor nodig helaas haha. 
Er zijn nu 2 tandjes door. Eten gaat super. Ik probeer hem savonds zo veel mogelijk met ons mee te laten eten en dat gaat erg goed. 
Kortom het is genieten zo!
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 20 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie di 18 jun 2013 - 8:44

Hoi allemaal!
Amber, wat fijn dat het zo goed gaat met L! Wel vervelend dat zijn spier nog steeds zo stijf is. Hopelijk hoeft hij niet geopereerd te worden.
Lekker dat jullie bijna op vakantie gaan. Wij gaan over 2,5 week.

Maddie, wat fijn dat bij jullie alles ook goed gaat. Hoeveel tandjes heeft ze nu? L.yanne heeft nog geen 1 tandje!
Lastig dat ze niet zo goed groente wil eten.

Hier gaat ook alles prima! L.yanne is zo vrolijk. Maar ze kan ook wel heel duidelijk laten merken dat ze het ergens niet mee eens is! Ze kruipt steeds naar de dvd-speler en gaat dan aan het klepje zitten of ze kruipt naar buiten als de deur open staat en gaan naast de heg zitten en zand eten. Dan kan ik haar echt wel 4 keer opnieuw naar binnen halen, ze gaat steeds terug en als ik dan de deur dicht doe gaat ze heel zielig zitten huilen!
Verder slaapt ze heel goed. Al ben ik overdag wel wat aan het rommelen met haar ritme...omdat ze vaak uit slaapt tot 9.00/9.30 kom ik overdag niet helemaal uit zoals ik het prettig vind. Ze heeft al 3 dagen maar 1 keer geslapen overdag, maar dan is ze aan het eind van de dag niet meer te gebruiken!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 20 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE di 18 jun 2013 - 8:50

@ bluestar 6 weken ben ik vrij. Wat gaat jouw mannetje hard zeg. I. Zegt Poe (poes) hoe (hoera) vanwege de groot aantal verjaardagen. Aa (aai) dat zeg ik als ze zacht moet doen. Ze kan ook zwaaien... Zo lief!

@jezzie zo gaat het hier ook als ze iets niet mag. I heeft nu vijf tandjes.
P
Qua slaapjes zitten wij soms op 1 en ook vaak op 2. Het wisselt.

@ all is er iemand die nog bv geeft? En zo ja hoe vaak?
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 20 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Bluestar di 18 jun 2013 - 8:58

Lekker hoor, 6 weken vrij! Best een beetje jaloers, als mag ik niet klagen met 3 dagen werken.
Wat lief dat ze die dingen bewust zegt! Daar is zij dan weer snel in! En zwaaien, leuk joh!

Haha Jezzie heel herkenbaar, het weghalen ergens, en dan zielig huilen. Y wil graag de playstation, bluerayspeler, laptop, tablet, afstandsbediening of de lamp... en zijn speelgoed? Leuk voor een paar minuten haha.
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 20 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Muppetje di 18 jun 2013 - 9:17

Ha dames!

Hier ook alles goed! Lars doet het prima, hij brabbelt de oren van je kop, echt woorden kan ik er alleen nog niet van maken. Kruipen doet hij nog niet, hij tijgert nog steeds, gaat als n speer. De afgelopen maand heeft hij veel geleerd, zelf zitten en overal aan optrekken om te gaan staan, zo leuk. Sinds L op de fiets kan past oma niet meer hier op maar bij haar thuis, dat gaat prima. L vindt fietsen érg leuk. Hij heeft ook vier tanden tegelijk gekregen laatst, hij heeft er nu zes

Maddie, Lars eet zijn avondeten momenteel ook slechter.

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 20 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie di 18 jun 2013 - 9:22

Bluestar, leuk is dat he dat kletsen. L.yanne heeft ook hele verhalen de hele dag, maar nog niet echt woordjes. Als ze boos is zegt ze vaak 'ojojojojoi!'. Ja, wij hebben eigenlijk ook geen speelgoed meer nodig voor L. Laughing

Maddie, wat knap dat ze al wat dingen zegt en ook kan zwaaien! L kan sinds gisteren in haar handjes klappen, ziet er ook zo lief uit.

Muppetje, fijn dat het bij jullie ook allemaal goed gaat! Wat kunnen ze dan ineens veel tegelijk he!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 20 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Muppetje di 18 jun 2013 - 9:24

Ohja, zwaaien doet L ook, megalief, haha

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 20 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE wo 19 jun 2013 - 17:32

Leuk hè dat zwaaien. Gister klapte ze voor het eerst. Ook zo leuk.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 20 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie do 20 jun 2013 - 4:14

Maddie, wat leuk dat ze nu ook in haar handjes klapt.

Ben benieuwd of er misschien een tandje in aantocht is bij L. Ze heeft wat verhoging, was vanochtend om niks aan het piepen en ze heeft vandaag al 4(!) keer gepoept. Ze was vanochtend ook best vroeg wakker voor haar doen.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 20 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE do 20 jun 2013 - 10:29

Zijn wel de tekenen Jezzie spannend :-)
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 20 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP do 20 jun 2013 - 23:23

Hier ook even een kleine update vanaf de tab, zit te wachten tot mijn vloer droog is smile
S is over 3 weken alweer jarig, pff. Dan is mijn baby officieel geen baby meer Neutral
De voorbereidingen zijn wel weer leuk, gisteren de uitnodigingen gemaakt en morgen zijn kado kopen. We gaan voor een Pukylino! 
Verder heb ik een beetje Elmo en Koekiemonster als thema, taart, traktaties en uitnodiging.
Misschien overdreven, maar ik vind het leuk om te doen! 

S deed een paar weken terug een paar stapjes los, maar blijkbaar beviel dat hem niet, haha.
Hij klimt inmiddels wel via van alles op de bank en tafels, kan hem dus echt niet meer uit het oog verliezen! Ook de trap is niet veilig meer, ik was pas de trap even aan het stofzuigen, stond meneer ineens onder me op 3 treden hoog :shock:

Verder is het echt een heerlijk kind, het is een echte boef, maar tegelijk ook een charmeur en een knuffelkont I love you  

hm toch nog lang geworden, ik ga eens kijken of de vloer droog is en de boel weer goed zetten voor S wakker is!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 20 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE vr 21 jun 2013 - 2:35

Zo dat gaat hard pip. Alweer bijna 1 jaar!! Leuk dat thema. Vind het niet overdreven hoor! Erg creatief. En wat fijn dat het zo'n lekker boefje is!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 20 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie za 22 jun 2013 - 23:54

Pip, al bijna 1, gaat zo snel he! En overal op klimmen, klinkt alsof je je handen vol hebt aan hem!

L kan sinds gisteren ook zwaaien, zo schattig! I love you
Verder is ze al een paar dagen erg huilerig...best wel vermoeien! Hoop dat die tand(Jes) snel doorkomen. Vanacht om 5 uur zat ze rechtop in bed te huilen. Gelukkig heeft ze uiteindelijk nog wel geslapen.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 20 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE zo 23 jun 2013 - 5:27

Wat rot Jezzie! Hopelijk komt het tandje snel!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 20 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie zo 23 jun 2013 - 5:32

Ja ik hoop het ook, is niet zo gezellig zo.
Ze ligt ook al vanaf 17.00 te slapen...ga haar zo maar eens waker maken om te eten!
Ik hoop voor mijn moeder dat ze morgen wat gezelliger is, die komt dan oppassen, omdat ik moet werken. Mijn laatste dagje op het kdv Sad
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 20 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE zo 23 jun 2013 - 8:46

O Jezzie, wat jammer dat het je laatste dagje op het kdv is. Zo zonde dat die branche helemaal op z'n gat ligt!! Succes morgen!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 20 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 20 van 24 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum