Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Werken in het buitenland zomer 2012

3 plaatsers

Ga naar beneden

Werken in het buitenland zomer 2012 Empty Werken in het buitenland zomer 2012

Bericht  Sneeuwvlok do 15 maa 2012 - 7:24

Hallo allemaal!

Komende zomer ben ik een maand helemaal vrij, en heb ik eigenlijk nog geen plannen. Ik zit er aan te denken om die maand in het buitenland te gaan werken. Het lijkt me leuk om in de horeca te werken, maar ook animatiewerk lijkt mij leuk. Ik vroeg mij af of er hier misschien nog meer mensen die dit gedaan hebben? Ik weet namelijk niet zo goed hoe ik dit aan moet pakken..

Alvast bedankt!
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Werken in het buitenland zomer 2012 Empty Re: Werken in het buitenland zomer 2012

Bericht  Gast do 15 maa 2012 - 7:28

Animatiewerk is erg leuk, heb ik gedaan maar daar zoeken ze over het algemeen mensen voor van april tm oktober. In ieder geval voor langer dan een maand.

Kijk anders eens op www.travelactive.nl

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Werken in het buitenland zomer 2012 Empty Re: Werken in het buitenland zomer 2012

Bericht  Gast do 15 maa 2012 - 7:30

Ik heb het gedaan, maar waar ik heb gewerkt is een maand te kort, je moet minimaal twee maanden beschikbaar zijn.
Als ze je echt graag willen hebben nemen ze je toch wel aan, ook al kun je maar 1 maand.

Google op organisaties waar je wel zou willen werken, lees je in in wat het werk inhoudt, en vaak zijn ze nu aan het werven voor de zomer, dus staan er wel sollicitatieformulieren op de site.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Werken in het buitenland zomer 2012 Empty Re: Werken in het buitenland zomer 2012

Bericht  Sneeuwvlok do 15 maa 2012 - 7:33

Dat heb ik inderdaad ook al gemerkt dat ze meestal mensen zoeken voor minimaal 2 maanden, zeker voor het animatiewerk. Op google vind ik inderdaad veel ervaringen over werken in de horeca, alleen helaas ook veel negatieve verhalen over vervelende eigenaren die niet uitbetalen etc..
Waar heb jij gewerkt Princess?
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Werken in het buitenland zomer 2012 Empty Re: Werken in het buitenland zomer 2012

Bericht  Gast do 15 maa 2012 - 7:36

Ik heb 3 seizoenen als r.eisleidster gewerkt bij een jongerenorganisatie en 1 seizoen achter de bar. ben 3 zomers in Sunny beach (Bulgarije) geweest en 1 zomer in Siofok (Hongarije).

Ik pm je ook nog even smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Werken in het buitenland zomer 2012 Empty Re: Werken in het buitenland zomer 2012

Bericht  Lavendel do 15 maa 2012 - 7:50

ik heb 2 zomers op een camping in Frankrijk gewerkt. Echt de 2 beste zomers ever waren dat zo'n beetje. Het was een camping van 2 nederlandse echtparen en we werkten er met een stuk of 10/15 jongeren. Echt onwijs leuk, gingen veel op stap maar hadden vooral veel avondjes bij ons tentenkamp met veel rose. Ik heb die zomers zo weinig slaap gehad, overdag moest ik vaak een uurtje bijslapen bij het zwembad haha. De eerste zomer heb ik 4 weken gewerkt, heel juli en de zomer erop 6 weken. ik werkte in de bar/het restaurant maar je kon ook kiezen voor receptie/animatie etc. Ik heb campings gegoogled en aangeschreven en dit was trouwens ook de eerste die reageerde.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Werken in het buitenland zomer 2012 Empty Re: Werken in het buitenland zomer 2012

Bericht  lyke zo 18 maa 2012 - 5:56

Zusje schreef:Animatiewerk is erg leuk, heb ik gedaan maar daar zoeken ze over het algemeen mensen voor van april tm oktober. In ieder geval voor langer dan een maand.

Kijk anders eens op www.travelactive.nl

Wat een leuke website! zie dat het al te laat is om je aan te melden voor een summercamp in amerika..
Maar dit ga ik zeker onthouden voor volgend jaar!
lyke
lyke
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Werken in het buitenland zomer 2012 Empty Re: Werken in het buitenland zomer 2012

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum