Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomer 2012 mama's!

+15
Bluestar
smooch
Jasmine
Parel
hoera2012
Océane
Amber-
moepie
Jezzie
MADDIE
Lejow
PiP
Muppetje
Puggle
Wennes
19 plaatsers

Pagina 22 van 24 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23, 24  Volgende

Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 22 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP do 11 jul 2013 - 7:16

Nog maar een paar nachtjes en dan is S alweer 1 Cry cheers 
Vind het erg leuk en ben ook druk bezig met de voorbereidingen, maar tegelijkertijd is het zo definitief dat ik geen baby(voor hoever het nog een baby was) meer heb en ga krijgen.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 22 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie do 11 jul 2013 - 7:19

PiP schreef:
Jezzie schreef:
Lejow schreef:
Jezzie schreef:We gaan naar Luxemburg. We zijn al eerder op die camping geweest, dus dat scheelt wel.
Maar idd ook eten enzo, denk ik ook steeds over na. We gaan vroeg rijden in de hoop dat L nog even skaapt in de auto. Ben ook benieuwd hoe het met slapen gaat, met z'n drieen en de hond in de caravan!

 Gnagna, dat dachten wij ook. We vertrokken om 5 uur naar het vliegveld. Ik had een geniaal plan, ik zou haar met slaapzak en al overleggen in de stoel, zodat ze zo min mogelijk gefriemel had aan haar lijf en de kans dat ze wakker werd erg klein zou zijn. So far, so good. Tot we buiten kwamen en mijn schoonvader zag (die ons ging rijden), BAM ogen open :O  'oeeh tie.. tie.. tie.. oeehhh!!!' en zo heeft ze 1,5 uur gezeten tot we in Eindhoven waren. laughcry

Hahaha! En bedankt, dat geeft hoop! Wink
Ach we gaan het wel zien als ze moe wordt zal ze vanzelf wel weer in slaap vallen.

 Wij 2 jaar terug, f was 1,5 en gingen ook om 5 uur rijden met de gedachte dat ze de eerste paar uur nog zou slapen, mevrouw lag ook de eerste anderhalf uur wakker! daarna is ze nog wel een mooi poosje gaan slapen.
Dit keer gaan we om een uur of 2 rijden, ben benieuwd!


Hier is het goed gegaan. Ze werd wel wakker, maar viel na een half uurtje in slaap. Soms was ze even wakker, maar dan sliep ze ook snel weer. Tussendoor gestopt, papfles gehad en even gespeeld, daarna sliep ze weer verder. Het laatste half uurtje was ze wat jengelig, maar op de camping aangekomen bleek dat ze had gepoept Wink
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 22 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE do 11 jul 2013 - 7:53

@ Bluestar, wat leuk dat je het topic weer upt. Vervelend dat je ziek was! Zeker die zomergriep! Die prikjes moet ik maandag, Vind het ook best spannend, omdat ze die dingen nu zo goed doorhebben he! Ook wel benieuwd naar de groei, dat wel! Wat goed dat hij al met jullie mee eet. I. wil dat ook heel graag, dus dat moeten we dan maar gaan doen he! Ze eet het liefst hele stukken met haar handjes gewoon. Wat fijn dat jullie lekker hebben kunnen genieten van het mooie weer ook!

@ Amber, wat een goed nieuws zeg over jullie mannetje. En wat leuk dat hij zo in de weer is al!! Wat is jullie mannetje steeds vroeg wakker zeg!! Vijf uur is echt geen geschrikte tijd!! Dit heeft I. ook wel vaker gehad, van die periodes. En wat leuk dat jullie voor een tweede gaan zeg! Hier zouden we ook rond die tijd weer beginnen. Maar dat is nu even een vraag vanwege evt. trouwplannen. En ik wil niet hoogzwanger trouwen. Dus we zijn nog in de bespreekfase zeg maar. Wel spannend weer he!!

@ muppetje, ja dat was zeker schrikken he!! Dit vergeet je nu nooit meer!Laughing Ben benieuwd wat wij hier met I. gaan beleven!! Hij is wel lekker snel met die stapjes langs de tafel etc. En dat filmpje van hem met die stofzuiger op fb vond ik ook helemaal geweldig:lol: Wat leuk dat hij mama zegt. I. zegt het weleens maar niet bewust over of tegen mij.

@ Jezzie, wat fijn dat jullie lekker op vakantie zijn zeg!! En die boevenstreken zijn herkenbaar. De bakjes van de katten zijn hier ook een hot item!! Wat leuk dat ze ook al zo babbelt zeg!! Die woordjes komen allemaal vanzelf.
Wel vervelend dat het slapen zo rot gaat. Kan het me wel voorstellen, alles is anders natuurlijk Ik vind dat stukje ook wel spannend hoor! Wij gaan binnenkort ook op vakantie in de caravan van mijn schoonouders.

@ Pip, het lijkt mij dan ook zo definitief! Dat zal inderdaad moeilijk zijn. En wat voor cadeau ga je geven?

@ All, Hier gaat alles zijn gangetje. I. is erg zoet met spelen en af en toe ook erg ontdeugend als iets niet mag van mama:lol: Ze is wel een volhouder. Afgelopen een woensdag een meeting gehad met wat forum mama's. I. vermaakte zich daar prima en ik had echt geen kind aan haar. Ontzettend knap!
Vandaag is ze nogal aan het hoesten. Hopelijk gaat het snel over. ook komen er volgens mij weer tandjes door. Ze blijft bezig. Maar dan hebben we het maar weer gehad.
Zaterdag gaan we naar Artis. Heb ik ook erg zin in!!


MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 22 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Muppetje do 11 jul 2013 - 8:27

Leuk he Maddie, dat filmpje. Ik was aan het werk en kreeg m via de whatsapp van mn man, vond m zó super smile

Jezzie wat leuk dat de vakantie zo leuk is. Wij zouden niet gaan maar hebben uiteindelijk toch nog n weekje weg geboekt smile

Gisteren stond L trouwens heel even los, Snelle Helle, haha

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 22 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- do 11 jul 2013 - 8:36

@ jezzie, fijn dat de vakantie goed bevalt. Wel jammer dat het slapen wat minder gaat. De andere omgeving etc is natuurlijk ook wennen.

@ al bijna 1 jaar. Wat gaat het snel he!

@ maddie, wat leuk dat jullie willen trouwen. Wanneer is de planning.
Ja vind het inderdaad echt weer heel spannend haha!
Fijn dat het met I zo goed gaat!
Volgens mij heb ik jou niet op facebook, of wel?
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 22 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- do 11 jul 2013 - 8:39

Luuk is trouwens nog steeds vaak ziek. Vorige week heeft hij de zesde ziekte gehad en nou heeft hij sinds vanmiddag opeens weer koorts. Word er echt een beetje moedeloos van...
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 22 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE do 11 jul 2013 - 8:43

@ Amber, tja.. de planning:lol: in de zomer, of de lente volgend jaar zou de planning zijn. Maar meneer wil ook nog eerst sparen. Wordt een gesprekje binnenkort denk ik. Ik wil niet te veel tijd tussen de kids ook.
Wat rot dat Luuk elke keer zo ziek is!! Bizar hoe dat per kind kan verschillen. I. is namelijk nooit echt ziek geweest. Hopelijk gaat die koorts snel over!!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 22 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- do 11 jul 2013 - 8:48

Haha dat word dan inderdaad goed overleggen binnenkort.

Ja heb ook geen idee waarom het ene kindje zo vaak ziek is en het andere bijna nooit.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 22 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie do 11 jul 2013 - 8:59

Pip, spannend, bijna 1!

Wennes, ik ben benieuwd hoe het bij jullie gaat.

Amber, wat vervelend dat hij zo vaak ziek is! L is nog maar 1 keer ziek geweest en dat was maar 1 dag eigenlijk.

Maddie, wat leuk dat jullie trouwplannen hebben. Wij willen ook graag trouwen, maar zijn er nog niet over uit wanneer.

L ligt vanaf acht uur heerlijk te slapen. Hopelijk slaapt ze vanacht beter dan afgelopen nacht.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 22 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE do 11 jul 2013 - 9:55

Ik ben ook benieuwd hoe het met Wennes gaat, maar ze zal het misschien wel erg druk hebben nu! Vanwege haar moeder, de verbouwing thuis en de kids.

Dus Wennes, hoe gaat het nu met jou/ jullie?
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 22 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  smooch do 11 jul 2013 - 10:01

Bluestar schreef:Wat leuk dat ze zo op ontdekking is Jezzie! Een actieve vakantie dus voor jullie haha! 

Y word 17 augustus 1.

Wat leuk, mijn dochter is ook van 17 augustus.
ik lees altijd stiekem mee Wink
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 22 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE do 11 jul 2013 - 10:05

smooch schreef:
Bluestar schreef:Wat leuk dat ze zo op ontdekking is Jezzie! Een actieve vakantie dus voor jullie haha! 

Y word 17 augustus 1.

Wat leuk, mijn dochter is ook van 17 augustus.
ik lees altijd stiekem mee Wink

Nu niet meer Laughing 
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 22 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  smooch do 11 jul 2013 - 19:11

Haha, klopt! Nu moest ik wel reageren smile
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 22 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE do 11 jul 2013 - 23:39

Ach meelezen is ook prima :-)
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 22 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE do 18 jul 2013 - 9:16

Hoi meiden,

Hoe is het bij jullie? Hier lekker aan het genieten van de vakantie. Wel lekker om even niet die druk van het moeten werken te ervaren. Vandaag was mijn neefje van twee jaar gezellig hier gehad. Omdat mijn zus dan een dagje extra kon werken. Zo leuk om te zien hoe kids met elkaar omgaan!<3 
Nog een paar weekjes en dan gaan we lekker op vakantie. Heerlijk hoor. Ben benieuwd hoe ze het gaat doen daar met slapen en zich vermaken. Ik hoop sowieso op mooi weer.
Afgelopen maandag naar het cb geweest alvast voor de elf maanden prik. Ze huilde wel even maar was ook snel weer stil. Wel de dag zelf heel hangerig geweest.
Ze was trouwens 73,5 cm en 7185 gram. Ze blijft een slank meisje. Ben wel erg blij dat ze nu in maat 74 groeit. Want in die maat had ik al heel wat leuke kleertjes liggen.smile 
Ze loopt nu ook kleine pasjes langs de tafel. Wel leuk om te zien en af en toe wel lastig:lol: 
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 22 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie vr 19 jul 2013 - 8:55

Maddie, leuk dat ze nu maar 74 aan kan! L past al in maat 80 :p broeken nog niet maar shirtjes wel. Zolang ze haar eigen lijntje volgt geeft het niks toch! Lekker dat je geniet van je vakantie. Ik vond het ook spannend op op vakantie te gaan, maar het is me alles meegevallen! Leuk he dat lopen langs de tafel, niks staat meer veilig smile

Wij zijn weer thuis. L sliep vanavond zo goed als meteen! Erg fijn...was bang dat het moeilijk in slaap komen iets blijvends zou zijn.
Nu nog even lekker thuis en maandagmiddag werken.
Dinsdag naar het cb voor de 11 maanden prik.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 22 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE vr 19 jul 2013 - 22:16

Wat fijn dat jullie zo'n leuke vakantie hebben gehad! En ook wel fijn dat ze weer zo makkelijk ging slapen. Lekker vertrouwd weer natuurlijk!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 22 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie za 20 jul 2013 - 19:47

Ja heel fijn! Heb haar om 9.30 maar wakker gemaakt gisterochtend smile
Worden jullie kindjes ook eenkennig? Mijn moeder kwam door de achtertuin binnen terwijl L daar aan het spelen was, ze begon heel hard te huilen! Duurde wel een tijdje voordat het goed was. En gister bij mijn schoonouders moest ze het eerste kwartiertje ook steeds huilen als een van hen wat tegen haar zei of haar hand aanraakte!
Vandaag maar weer even bij mijn ouders langs, want morgen als ik moet werken passen zij op L.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 22 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE zo 21 jul 2013 - 5:16

Heel erg eenkennig is ze niet geweest. Wel een tijdje dat ze bij vreemden ging huilen, maar dat is nu alweer een paar maandjes terug. Op dit moment wil ze wel gewoon heel veel bij mama. En als ik haar even aan iemand anders geef is het huilen. Dat wel!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 22 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- zo 21 jul 2013 - 6:05

Hallo Meiden,

@ Jezzie, wat fijn om te lezen dat je een mooie vakantie hebt gehad. Volgens mij heb je ook erg mooi weer gehad!
Fijn dat ze meteen thuis weer goed sliep.

@ Maddie, lekker al bijna op vakantie. Wij moeten nog tot eind augustus wachten, maar we zijn natuurlijk in juni ook al weg geweest.
Je meisje blijft een kleintje inderdaad smile Wij moeten 6 augustus naar het CB. Ben benieuwd wat Luuk nu weegt. Ik denk bijna 9 kilo. Hij is wel heel slank gebouwd want zit nog prima in maat 74, heeft zelfs nog wat dingen in maat 68 aan.
Wat leuk dat I nu ook langs de tafel loopt.

Eenkennig: Luuk is eigenlijk helemaal niet eenkennig. Hij vind iedereen leuk. Very Happy 

Verder gaat het hier goed. Luuk is wel weer aan het klungelen met het slapen. De afgelopen dagen komt hij 's avonds moeilijk in slaap. Ook was hij vanmorgen weer vroeg wakker om 05.15. We hebben het met een fles nog weten te rekken tot 06.15. Maar toen was hij er echt klaar mee. Misschien komt het door de warmte.
Verder ontwikkeld hij zich goed door, erg leuk om te zien!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 22 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE zo 21 jul 2013 - 7:20

I. slaapt nu ook echt slecht in. Wel lastig ook. Voor zo'n kleintje natuurlijk ook lastig die warmte.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 22 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- zo 21 jul 2013 - 7:30

MADDIE schreef:I. slaapt nu ook echt slecht in. Wel lastig ook. Voor zo'n kleintje natuurlijk ook lastig die warmte.

Ja klopt die warmte is echt vervelend. Luuk slaapt op dit moment nog niet.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 22 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie zo 21 jul 2013 - 9:22

Amber- schreef:
MADDIE schreef:I. slaapt nu ook echt slecht in. Wel lastig ook. Voor zo'n kleintje natuurlijk ook lastig die warmte.

Ja klopt die warmte is echt vervelend. Luuk slaapt op dit moment nog niet.

Vervelend! Hoe laat sliep hij uiteindelijk?
Hier slaapt ze vooral overdag heel slecht als het zo warm is. Waardoor ze 's avonds helemaal op is en meteen slaapt.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 22 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- zo 21 jul 2013 - 21:12

Jezzie schreef:
Amber- schreef:
MADDIE schreef:I. slaapt nu ook echt slecht in. Wel lastig ook. Voor zo'n kleintje natuurlijk ook lastig die warmte.

Ja klopt die warmte is echt vervelend. Luuk slaapt op dit moment nog niet.

Vervelend! Hoe laat sliep hij uiteindelijk?
Hier slaapt ze vooral overdag heel slecht als het zo warm is. Waardoor ze 's avonds helemaal op is en meteen slaapt.

Hij sliep rond 21.00. Helaas heeft hij van 03.15 tot ongeveer 05.15 ook liggen spoken. Hij wou echt niet slapen.
Hoe moe hij ook is, hij slaapt er 's nachts dan niet beter door.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 22 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie zo 21 jul 2013 - 22:42

Wat vervelend Amber! Voor jullie ook heel vermoeiend!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 22 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 22 van 24 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23, 24  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum