Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomer 2012 mama's!

+15
Bluestar
smooch
Jasmine
Parel
hoera2012
Océane
Amber-
moepie
Jezzie
MADDIE
Lejow
PiP
Muppetje
Puggle
Wennes
19 plaatsers

Pagina 23 van 24 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24  Volgende

Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 23 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE ma 22 jul 2013 - 10:04

@ Jezzie, wel lekker dat ze dan in de avond zo makkelijk slaapt. Is ze wel goed te spreken dan verder? Bij I. is het andersom. Overdag gaat het redelijk. Maar de avond is drama.

@ Amber, wat vervelend zeg. Bij I. is het in de avonden ook drama nu. Vandaag ben ik een stuk gaan wandelen rond acht uur. Nadat ik haar maar weer uit bed gehaald had. Toen na een half uur wandelen sliep ze eindelijk. Maar toen maar een half uurtje en daarna weer drama. Uiteindelijk was het tien uur toen ik haar in slaap had. Bleh... van mij mag het wel weer wat koeler. Ons huis is ook net een sauna.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Jezzie ma 22 jul 2013 - 10:21

Lastig maddie dat I 's avonds niet wil slapen. L heeft vanmiddag bij mijn ouders ook niet geslapen...ze hebben om de beurt met haar gewandeld. Toen ik haar had opgehaald viel ze in de Auto in slaap en moest ik haar thuis wakker maken.

Eten en drinken jullie kindjes wel goed met deze warmte? L wil alleen niet zo veel brood. Maar haar flessen gaan zo goed als leeg en ze heeft bijna twee rietjesbekers diksap op!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  MADDIE ma 22 jul 2013 - 10:40

Eten gaat voor haar doen ook slecht. Ze wil veel aan de borst, maar heb zelf gevoel dat daar overdag weinig uit komt. Drinken gaat vrij goed.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Bericht  Jezzie ma 22 jul 2013 - 23:43

Nouja als ze maar goed drinkt, is wel belangrijk met dit weer.

Wij zijn net naar het cb geweest. L heeft de 11 maandenprik gehad.
En ik mag als het pak opvolgmelk op is haar gewone melk gaan geven.
Ze weegt nu 9980 gram! :shock:  en is 78 cm, niet zo gek dus dat ze van de week 's avonds een shirtje met lange mouwen in maat 74 aan had en ik vond dat het wat kort was smile.
Ze was wel een beetje huilerig na de prikjes, heb haar net een zetpil gegeven en ze ligt nu al een tijdje te slapen. Vanmiddag maar even met water spelen in de tuin.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Bericht  moepie za 10 aug 2013 - 3:02

Hoi meiden, 

Ik laat ook maar weer eens van me horen, zo lang geleden!!
Ik heb wel regelmatig hier gelezen dus ben wel een beetje op de hoogte.

2 weken terug alweer hebben we M. Zijn eerste verjaardag gevierd. En wat ís hij verwend!! Allemaal echt jongenscadeaus. 
Het gaat erg goed met hem. Slaapt meestal nog twee keer op de dag, soms een keer. Hij gaat overal staan en stapt langs de tafel en bank. Verder een onwijs vrolijk, knuffelig, gezellig en gek mannetje! Hij is heel lollig haha!! Moet ook om zichzelf lachen, dat vind ik zo schattig. 
Over 2 weken hebben we vakantie, 2 weken naar Italië en een weekje thuis. 

Groetjes!
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Bluestar za 10 aug 2013 - 6:23

Leuk, een up!

@moepie, leuk hoor dat hij zo verwend is! Een jaar gaat snel he? Cliché,  maar zo waar!
 Zo te horen ontwikkeld hij zich goed.
Lekker dat jullie bijna op vakantie gaan!

A.s. Zaterdag word Y.estin 1 jaar. We vieren het dan ook. Er komt ruim 40 man, dus ben benieuwd hoe het gaat zijn!
Die maandag daarna gaan wij ook op vakantie. Bijna 2 weken, naar Spanje. Zo veel zin in! Ben echt de dagen die ik moet werken aan her aftellen. Nog 3! Haha.
Y loopt druk achter zijn loopwagen. Liefst met 1 hand of speelgoed in zijn hand. Stappen aan 2 handen is rennen geworden haha. Paar stapjes los heeft hij 1 keer gezet. Maar blijkbaar is hij daar zo van geschrokken dat hij het niet meer doet.
Vorige week heeft hij hand mond en voet ziekte gehad. Gelukkig toen, en niet in of net voor de vakantie!
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Bericht  Jezzie za 10 aug 2013 - 23:47

Moepie, jou mannetje ook al weer 1 jaar! Gaat snel he zo'n 1e jaar!
Leuk dat hij zo lekker is verwend! Lekker hoor dat jullie bijna op vakantie gaan. Geniet er van!

Bluestar, Zo 40 man op de verjaardag! Wel gezellig natuurlijk. Ik heb voor L haar verjaardag een stuk of 15 mensen uitgenodigd. Alleen wat familie en twee vriendinnen van mij.
Leuk dat hij achter de loopwagen loopt! L heeft er ook een, maar ze doet er nog niet zo veel mee. Als ik haar er achter zet en hij begint te rollen gaat ze meteen op haar knieën zitten :p Jullie ook een fijne vakantie!

Hier gaat alles goed! L is super vrolijk en ondernemend! Meestal slaapt ze nog maar 1 keer per dag, dat houd ze redelijk goed vol. Een enkele keer leg ik haar nog wel een tweede keer op bed, maar dan slaapt ze hooguit drie kwartier.
Heb me in het hoofd gehaald om zelf een taart te maken voor L haar verjaardag...van de week maar even een keer oefenen. smile 
We gaan haar verjaardag bij mijn schoonouder vieren, want ze komen precies in die week de wc en badkamer verbouwen Sad gaat van de woningbouwvereniging uit...dus kan het ook niet uitstellen ofzo. Baal er best wel van. Maar het is niet anders. En heb tegen mijn schoonouders(vooral mijn schoonmoeder) gezegd dat ik wil dat ze echt helemaal niks doen! Het is de verjaardag van mijn dochter...en ik bepaal wat er wanneer gebeurd en wat L te eten en drinken krijgt en wat voor hapjes e.d. zijn! Ze heeft gezegd niks te doen, dus ik hoop dat ze zich er aan houd!

Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Bericht  MADDIE zo 11 aug 2013 - 0:04

@ moepie wat leuk dat jullie mannetje het zo goed doet! Alweer 1 jaar! Wat gaat het toch hard!:O 

@ Bluestar nog gefeliciteerd! hoe was het gisteren? Wat heerlijk dat jullie morgen op vakantie gaan! :cheering: Fijne vakantie alvast!

@ Jezzie wat rot dat ze precies die week voor de badkamer en de wc komen. Wel lekker dat alles dan weer nieuw is! Ik hoop voor jullie dat je schoonmoeder zich eraan houdt, anders voelt het zo onprettig!

@ all, wij zijn net terug van een weekje Hardenberg. I heeft het super naar haar zin gehad. I. had het daar heel leuk met andere kindjes. Wat wordt ze al groot!
Wij houden haar verjaardag vrij klein anders wordt het voor haar te druk. Maar als ik ga tellen gaat het ook al richting de dertig man:O daar zit je dus al snel aan!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Bericht  moepie zo 11 aug 2013 - 23:14

Bluestar; zo he wat een hoop mensen op de verjaardag van Y. Maar wel gezellig natuurlijk! Alvast een hele fijne vakantie!!

Jezzie; wat jammer dat jullie haar verjaardag niet gewoon thuis kunnen vieren. Wel fijn dat de mogelijkheid er is om het bij je schoonouders te houden, kunnen jullie het in elk geval vieren. Maar ik snap dat je graag zelf de dingen wil bepalen, is tenslotte haar eerste verjaardag smile
Wat geven jullie haar cadeau?

Maddie; het gaat inderdaad super hard!! Maar ook weer leuk zo'n eerste verjaardag, en die ontwikkeling. Daar geniet ik ook wel fijn. Wat krijgt jullie meisje voor haar verjaardag?
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Jezzie ma 12 aug 2013 - 19:50

L krijgt van ons een driewieler. En van mijn schoonouders een zandbak. Wat ze van mijn ouders krijgt weet ik niet.

Moepie, wat heeft M van jullie gekregen?
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Bericht  MADDIE ma 12 aug 2013 - 21:10

@ moepie I. krijgt de hello Kitty bobbycar en van mijn ouders het Little People prinsessenkasteel. van mijn scoonouders iig een little baby born. Verder weet ik het nog niet. En wat heeft M. van jullie gekregen?
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Bericht  Jezzie wo 21 aug 2013 - 6:59

Hoi meiden,

Bluestar, hoe was Y zijn verjaardag?

Volgende week donderdag is L jarig! Vind het best wel een beetje spannend Embarassed
Ik stond op het rooster om te werken, maar heb gelukkig met iemand kunnen ruilen. En mijn vriend heeft ook vrij gevraagd. Afhankelijk van het weer gaan we wat leuks doen met z'n drieën. Waarschijnlijk naar een dierentuin ofzo. En als het nou regent, naar ballorig of het zwembad. En dan de 31e vieren we het.

Vandaag ben ik samen met L naar de kinderboerderij geweest. Ze heeft de geitjes geaaid :p En in de speeltuin gespeeld. Zo leuk hoe ze nu op andere kindjes reageert. Ook als mijn oppaskindjes er zijn, ze wordt helemaal vrolijk. En mijn oppaskindje van 4 gaat samen met haar de hele kamer door kruipen. L krijgt daar dan gewoon zo de slappe lach van dat ze tijdens het kruipen steeds over haar eigen armen struikelt smile

Maddie, wanneer vieren jullie I haar verjaardag? Ben je ook zo druk met de voorbereidingen?

Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- wo 21 aug 2013 - 7:24

Hallo meiden,
Heb een tijdje niet gereageerd maar wel mee gelezen. Ik zit vaak met de tablet of mijn telefoob op het foum en dat reageert niet zo fijn. Reageer nu ook met mijn telefoon. Sorry voor de spelfouten.

Bluestar, hoe was de verjaardag van Y?

Jezzie, je meisje alweer bijna 1. Wat gaat het snel. Leuk om te lezen dat ze ze vrolijk is.

Maddie, fijn dat de vakantie leuk was en I ook bijna 1!!

Hier gaat alles goed. Luuk kruipt de hele kamer door. Sjeest achter zijn loopkarretje de kamer door. Kan zich goed vermaken met zijn speelgoed. Echt zo fijn om te zien hoe dit gaat aangezien hij zo lamv gefrustreerd was en zich niet zelf kon vermaken.
Ook luuk word al bijna 1!! Zo leuk. Wij ziten dan in Italie. We gaan 30aug weg.
Het slapen is hier wel lange tijd slecht gegaan. Moeilijjk in slaap komen, 's nachts geregeld wakker en moelijk weer in slaap komen en dan rond 05.30-06.00 weer klaar wakker zijn. Erg vermoeiend. De afgelopen week ging het weer prima maar helaas was hij vannacht weer veel wakker. Hopelijk nu weer esn goede nacht.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Muppetje wo 21 aug 2013 - 7:31

Ha meiden! Ik leef ook nog hoor, alles gaat hier prima, we hebben net twee weken vakantie gehad, was heerlijk. We zijn niet weg geweest maar hebben veel leuke dingen gedaan, dierentuin, sea life, dat soort dingen, hij vond alles even prachtig

Laatst aangepast door Muppetje op wo 21 aug 2013 - 7:56; in totaal 1 keer bewerkt

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Robin_ wo 21 aug 2013 - 7:32

.

Laatst aangepast door Robin_ op zo 1 sep 2013 - 2:46; in totaal 1 keer bewerkt
Robin_
Robin_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 126
Punten : 150
Registratiedatum : 07-07-13

Bericht  Amber- wo 21 aug 2013 - 7:35

Robin_ schreef:Amber: Wij hebben lang met onze dochter dezelfde soort slaapproblemen gehad dan dat jij hebt met je zoontje. Sinds kort krijgt ze voordat ze gaat slapen een slaapsiroopje van Sleepzz Junior. Sinds dat ze dat krijgt, slaapt ze door. Het is een siroop op basis van planten- en kruidenextracten, zonder kleur-, geur- en smaakstoffen. Ook zonder alcohol. Het werkt hier echt fantastisch, misschien is het voor jullie ook het proberen waard. Ze is nu niet meer 's nachts wakker (hooguit 1x) en slaapt nu tot een uur of 8 onafgebroken Very Happy.
Zag laatst je topic en naar aanleiding daarvan heb ik een flesje besteld. Maar was helaas niet thuis vamdaag toen de postbode er was. Hoop echt dat het bij ons ook zo goed helpt als bij jullie!! Echt fij dat jullie dochter nu zo goed slaapt!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  MADDIE wo 21 aug 2013 - 7:42

@ Jezzie! Ja spannend he! Wij vieren het komende zondag voor familie en een aantal vrienden. En donderdag hebben wij ook een gezinsdagje gepland staan:heart: 
Mijn schoonzusje maakt een verjaardagstaart dus dat scheelt mij wel werk. Ik maak zelf de gebruikelijke taarten. Dus dat kost mij niet echt extra werk. Vind het wel ontzettend spannend inderdaad.

@ Amber, wat lekker dat jullie op vakantie gaan. Heerlijk hoor!! Vervelend dat hij slecht slaapt nu! Hopelijk gaat dat snel weer over! Helemaal als jullie lekker op vakantie zijn ook!! Fijn dat hij ook zo lekker kruipt.

@ All, I. is behoorlijk aan het ontwikkelen. Loopt nu een beetje achter een loopkarretje. En ze kletst ook behoorlijk veel.
Morgen na ruim zes weken weer werken. Zal wel wennen zijn denk ik!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Bericht  Zonneschijn vr 23 aug 2013 - 4:07

Is het een leuk idee om een keer een meeting te plannen / organiseren met de zomer2012 mama`s en kinderen?
Zonneschijn
Zonneschijn
Prater
Prater

Aantal berichten : 830
Punten : 800
Registratiedatum : 29-03-13

Bericht  Jezzie vr 23 aug 2013 - 4:09

Ja! Leuk idee! smile
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Bericht  Bluestar vr 23 aug 2013 - 5:15

Berichtje vanuit Spanje,dus reageer even niet op iedereen.

Meeting lijkt me leuk maar ook spannend haha.

Y zijn verjaardag was super. Er is ongeveer 42 man geweest maar de drukte was een beetje verdeeld. Het was erg gezellig. Y was helemaal overrompeld door alle aandacht, hij wist niet wat hem overkwam. Taart wilde hij niet eten terwijl hij normaal alles wil proeven haha. De taart was super mooi geworden.
Hij is ontzettend verwend met veel cadeaus. Veel van toet toet, driewieler, , loop auto van ons, boekjes, duplo, megablocks enz enz. 

Nu zitten we nog tot volgende week in spanje. Best zoeken met het ritme voor y. Hij slaapt 2x maar best lang voor zijn doen. Verder geniet hij van onze aandacht en van het zwemmen en het strand. We zitten in een hotel en dat valt ons alles mee. Y doet hrt super. Tijdens de autorit heeft hij zo wat alleen maar geslapen en was even wakker toen we stopte, zodat hij er mee ujt kon.

Sorry voor mijn slordige verhaal!
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Bericht  Muppetje vr 23 aug 2013 - 7:27

Meeting lijkt me leuk!!

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- vr 23 aug 2013 - 7:37

Meeting lijkt mij ook leuk!!
Maar volgens mij wonen we wel echt in verschillende hoeken van nederland.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje vr 23 aug 2013 - 8:03

Amber- schreef:Meeting lijkt mij ook leuk!!
Haha, ja volgens mij ook. Moeten we ergens in het midden afspreken...

Dierentuin Amersfoort, hartstikke leuk!

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Jezzie vr 23 aug 2013 - 8:06

Muppetje schreef:
Amber- schreef:Meeting lijkt mij ook leuk!!
Haha, ja volgens mij ook. Moeten we ergens in het midden afspreken...

Dierentuin Amersfoort, hartstikke leuk!
Is voor mij 1,5 uur rijden, maar dat is voor mij geen punt. Dat is iets al gauw vanuit friesland Wink
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- vr 23 aug 2013 - 8:09

Dierentuin amersfoort is voor mij te doen. Ik woon in het oosten, twente!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 23 van 24 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: