Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomer 2012 mama's!

+15
Bluestar
smooch
Jasmine
Parel
hoera2012
Océane
Amber-
moepie
Jezzie
MADDIE
Lejow
PiP
Muppetje
Puggle
Wennes
19 plaatsers

Pagina 19 van 24 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 24  Volgende

Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 19 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie vr 26 apr 2013 - 1:45

Ik heb idd erg weinig werk. Ze zijn bij ons op het kdv aan het reorganiseren, 118 man er uit per 1 juli.
Daar zat ik niet bij. Maar mijn contract loopt af 30 juni en dat was mijn derde, dus moet ik er ook uit.
Trouwens hoor ik om me heen dat van alle invalkrachten de contracten niet meer worden verlengt, ook als ze nog maar 1 contract hebben gehad.
Dus ben eigenlijk wel heel erg benieuwd hoe ze dat gaan doen met de vakantieplanning, lijkt me niet zo handig zonder invalkrachten.

Pip, ik stop haar ook altijd strak in, maar had nu een ander dekentje, die kan wat minder strak.
Vanacht maar weer een ander dekentje pakken. Wat sneu dat je mannetje zo ziek is geweest.
Beterschap voor je man, hopelijk knap hij snel weer op.

Amber, Wat fijn dat hij de hele nacht heeft doorgeslapen! Zomer 2012 mama's! - Pagina 19 281626781
En dus maar 4 flessen gehad gisteren? Ik geef L nu na haar groente wat volle yoghurt of kwark en dan voor het slapen een fles. Daar slaapt ze goed op. Hoewel ze nu al de hele week weer om 7.00 wakker is.
Ooh jeetje een oorontsteking! Dat is niet fijn. Wat heeft hij al veel tanden zeg! L is nog steeds tandloos.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 19 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- vr 26 apr 2013 - 1:54

Jezzie schreef:Ik heb idd erg weinig werk. Ze zijn bij ons op het kdv aan het reorganiseren, 118 man er uit per 1 juli.
Daar zat ik niet bij. Maar mijn contract loopt af 30 juni en dat was mijn derde, dus moet ik er ook uit.
Trouwens hoor ik om me heen dat van alle invalkrachten de contracten niet meer worden verlengt, ook als ze nog maar 1 contract hebben gehad. Dus ben eigenlijk wel heel erg benieuwd hoe ze dat gaan doen met de vakantieplanning, lijkt me niet zo handig zonder invalkrachten.

Pip, ik stop haar ook altijd strak in, maar had nu een ander dekentje, die kan wat minder strak.
Vanacht maar weer een ander dekentje pakken. Wat sneu dat je mannetje zo ziek is geweest.
Beterschap voor je man, hopelijk knap hij snel weer op.

Amber, Wat fijn dat hij de hele nacht heeft doorgeslapen! Zomer 2012 mama's! - Pagina 19 281626781
En dus maar 4 flessen gehad gisteren? Ik geef L nu na haar groente wat volle yoghurt of kwark en dan voor het slapen een fles. Daar slaapt ze goed op. Hoewel ze nu al de hele week weer om 7.00 wakker is.
Ooh jeetje een oorontsteking! Dat is niet fijn. Wat heeft hij al veel tanden zeg! L is nog steeds tandloos.

Klopt gisteren dan ook eindelijk 4 flessen haha! Luuk krijgt na zijn groenten ook een toetje en dan rond 19.00 voor het het slapen gaan een fles!

Jeetje 118 man er uit pff! Ja en inderdaad wat je zegt geen invalkrachten is niet handig voor de zomer.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 19 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE vr 26 apr 2013 - 6:51

@ Jezzie, beetje late reactie, maar het gaat nu goed met haar darmpjes. Ik merk dat ze nu gewoon goed kan eten en drinken en niet of nauwelijks last meer heeft van harde ontlasting.
Ik heb nu ook rijst geprobeerd. Ze eet heel wisselend sowieso. De ene keer wat meer als de andere. Ze is dol op yoghurt en fruithapjes. Wat lastig dat L. geen brood eet zeg!! Misschien inderdaad een beetje in de melk dompelen.
Wat lekker dat je werk hebt als gastouder. Helemaal met de naderende ontslagen bij je werk. Bij ons gaat dat net zo. Ik ben wel blij dat ik niet in een kdv werk maar in een voorschool. Daar gaat het juist weer heel goed mee. Omdat het gratis is voor ouders en omdat gemeente Amsterdam er in wil blijven investeren. Wat vervelend dat L. zo verkouden is zeg!! En dat op de buik liggen doet I. ook, alleen dan richting het hoofd eind van het bed. Kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent!

@ Wennes, jeetje wat rot zeg, dat hij zo benauwd was. En wat heeft hij al veel tandjes zeg! Lastig dat de nachten zo slecht blijven gaan zeg. Op een gegeven moment weet je er gewoon geen raad meer mee natuurlijk!

@ Bluestar, wat een verschil he tussen kindjes. De ene al heel veel tanden en de ander nog geen één. Wat heerlijk dat het eten en slapen zo goed gaat zeg!!

@ Amber, Wat rot dat je mannetje oorontsteking had. Fijn dat het nu weer goed gaat! En wat heerlijk dat hij zo goed slaapt ook!!

@ pip, wat loopt jouw mannetje al snel zeg!! Wat super! Wat rot dat je man pfeiffer heeft. Hopelijk gaat het snel de goede kant op met hem!

@ All, Hier gaat het zijn gangetje. Vorig weekend een lang weekend met mijn fam naar de Efteling geweest. Dat was echt volop genieten. I. vindt het ook zo leuk om te spelen met haar nichtje en neefjes. Ze gilt echt van plezier als ze kinderen ziet. Zo grappig. Ze is heel ondernemend aan het worden en is ook al wat aan het tijgeren nu.
Het slapen ging de laatste tijd weer wat beter. En nu toevallig weer een mindere nacht. Dan is ze heel huilerig en wil niet zelf in haar eigen bedje in slaap vallen. Lastig dus.
Ze begint al stukken minder aan de borst te drinken. Overdag al bijna niet meer. Op zich ook wel lekker, maar ook lastig op mijn werk dagen. Maar ik heb nu twee weken vakantie. Dus wie weet bouwt ze het nog meer af in de vakantie. Ik laat het aan haar over.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 19 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie za 11 mei 2013 - 4:06

Hoi meiden,
Hoe gaat het met iedereen?

Amber, hoe gaat het met L, is hij al weer opgeknapt?

Wennes, hoe gaat het bij jullie met slapen?

Pip, hoe gaat het met jou? En met je man, voelt hij zich al weer wat beter?

Hier gaat alles wel prima, vind dat de tijd zo snel gaat! Gewoon al weer bijna 8,5 maand!
L is echt super vrolijk! Wel weer verkouden, ze slaapt ook wel veel vandaag.
Ze is deze week twee keer mee geweest naar mijn werk, omdat mijn vriend om 6.00 en ik om 7.00 moest beginnen en dan heb ik geen oppas.
Dat ging erg goed, zelfs om 3 flessen, terwijl ze normaal de 1e pas om 8.00/9.00 krijgt en nu dus al om 6.00.
Ze eet sinds vorig weekend ook ineens heel goed brood! Ze pakt de stukjes ook zelf en stopt ze in haar mond.
Ze eet vaak een half tot een heel broodje tussen de middag. Zo leuk om te zien dat ze die stukjes ook zelf in haar mond krijgt. Zomer 2012 mama's! - Pagina 19 561177
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 19 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- za 11 mei 2013 - 5:57

Hallo Meiden!

@ Maddie, wat leuk dat I nu tijgert. Hoe gaat het slapen nu?

@ Jezzie, wat fijn dat L zo vrolijk is. En het brood eten gaat nu dus goed, knap hoor!
Wat gaat de tijd snel he.. pff! Haha!

Hier gaat het nu weer goed maar jeetje wat een rotweek was dat! Voelde mezelf zo rot, Luuk was zo ziek en kon gewoon niets voor hem doen! Echt moeilijk om je kind zo te zien en dan ook nog met die sonde in zijn neus. Hij is ook erg afgevallen, woog zo rond de 8,3 kg en hij is nu nog maar 7,5kg. Maar dat komt er vast wel weer snel bij. Als hij zo blijft drinken en eten als vandaag wel haha. Volgens mij is hij met een inhaalslag bezig. Als ik bereken vanaf vannacht 04.00 heeft hij al ongeveer 700 cc melk gehad een groot potje fruit een half potje warm eten en een toetje van 100cc. Dus dat weer willen drinken en eten zit gelukkig weer helemaal goed!
De laatste avonden komt Luuk moeilijk in slaap, zijn soms een uur bezig. Maar als hij eenmaal slaapt, slaapt hij ook goed. Komt bijna niet meer voor een speen (hij kan hem nu zelf terug in zijn mond doen, erg handig haha), komt soms nog voor een nachtvoeding, maar slaapt dan daarna makkelijk weer verder en word dan rond 06.30 wakker. En slaapt dan de hele nacht in zijn eigen bed.

Ook is hij vanavond eindelijk twee keer weer van zijn buik terug gerold naar zijn rug. Hij rolde echt al maanden van rug naar buik, maar kwam niet terug wat voor heel veel frustratie bij hem zorgde. Hopelijk is dit het begin dat hij het nu steeds vaker kan.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 19 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Muppetje za 11 mei 2013 - 6:32

He meiden, ook weer eens een teken van leven van mij! Hier gaat alles prima! K is vandaag precies acht maanden. Hij tijgert nu ongeveer een maand, en hij gaat steeds sneller. Het lijkt steeds meer op kruipen, hij zit ook geregeld op zn knietjes en handjes. Niets in huis is meer veilig. Binnen drie seconden ligt ie aan de andere kant van de kamer en is ie weer een plant aan het opvreten, met slippers aan de haal of een speaker aan het omgooien smile

Eten doet ie ook echt super. Er gaan hoeveelheden in waarvan ik me soms afvraag waar ie ze laat, haha.

Slapen gaat momenteel minder. Hij wordt weer heel vaak wakker. Hij wil dan alleen mij. Ook wil ie dan vaak drinken, al heeft ie vast geen honger. Toch ga ik maar, grootste kans dat ie weer gaat slapen. Al ligt ie soms ook een uur te klagen s nachts. Soms leg ik m dan maar bij mij en slaapt ie in mijn armen verder. Duidelijk n sprong denk ik, hopelijk gaat het snel beter. Ook overdag en naar bed brengen gaat gepaard met drama momenteel, en als ie mij ziet meteen lachen, zucht....


Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 19 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie za 11 mei 2013 - 8:11

Muppetje, Wat leuk dat hij zo actief is en de hele kamer door gaat! L schuift nog steeds alleen achteruit en gaat op haar handjes en knietjes zitten. Ze wordt soms ook heel kwaad als ze achteruit gaat terwijl er voor haar een speeltje lag waar ze heen wilde.
Wat vervelend dat het slapen slecht gaat, lastig is dat he, dat je dan niet weet wat er is.
L was van de week ook hard aan het huilen 's nachts, ik heb haar speen gegeven en toen ik weg liep begon ze weer net zo hard te huilen. Uiteindelijk heb ik 15 min in de stoel naast haar bed gezeten en een spelletje op mijn telefoon gedaan(in het donker) en toen ze sliep ben ik weer naar bed gegaan.

Amber, wat fijn dat het eindelijk weer beter gaat en hij weer goed eet en drinkt.
En wat fijn dat hij doorslaapt! En wat goed dat hij heeft gerold!!Zomer 2012 mama's! - Pagina 19 281626781
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 19 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Bluestar zo 12 mei 2013 - 7:37

Hoi allemaal!
Van mij ook weer een update!

Jezzie fijn dat alles goed gaat! Wat knap zeg, zelf haar broodje eten! Y kan nog niet loslaten :-).
Amber wat vervelend dat je zoon zo ziek was zeg. En wat is hij een hoop afgevallen! Gelukkig eet hij nu weer goed! Leuk dat hij nu ook van buik naar rug rolt.
Muppetje wat was hij al snel met tijgeren! Leuk! Balen dat het slapen wat minder gaat!

Hier gaat het erg goed. De 17e is y alweer 9 maanden. En hij ontwikkeld als een gek. Hij zit los, tijgert, zit op zijn knieën, trekt zich op tot staan, loopt aan de handen de hele kamer door, kletst veel. Het is echt genieten!
Eten gaat ook goed, al drinkt hij zijn flessen niet zo goed meer. Hij drinkt nu vaak 1 fles van 180, en 1 van 100. En dan s'ochtends pap. Maar even kijken hoelang we op 3 flessen blijven.
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 19 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes zo 12 mei 2013 - 7:43

Hoi meiden,

Hoe gaat het met iedereen?

Jezzie, leuk dat ze steeds meer mee gaat eten.
Amber, wat sneu dat L zo afgevallen is. Hopelijk gaat het vanaf nu iets beter en komt hij weer aan.
Muppet, heerlijk die verhalen van je ondeugende mannetje.


Hier gaat alles goed. D heeft echt zo'n sprong gemaakt, niet normaal. Hij had veel moeite met rollen en in 3 dagen gaat hij meer rollen, ging hij op zn knieën zitten en trekt zich overal aan op dat hij kan staan en gaat gewoon uit zichzelf zitten I love you Daarbij "kletst" hij de oren van je hoofd af met mamamama,dadadada,papappapa,bababab, geweldig!!! Hij eet alles op wat los en vast zit en het is echt een kroelerd.
Het slapen..........tja laten we het daar maar niet over hebben.............. We waren het zo beu dat we continu naar zijn bed moesten en hij alleen maar lag te huilen, gaf je zn tut terug was het even goed en 5 min later begon het feest weer. Nogmaals contact gehad met de huisarts en ze bleef maar zeggen dat we hem gewoon moeten laten huilen. Ik heb alle moed verzameld en we hebben hem zijn tut niet meer gegeven. Hij kletste eerst wat voordat hij ging slapen en hij heeft gewoon 3 nachten geslapen van 20.00 tot 5!!! Helaas kwam toen zijn broer tig keer in de nacht dus we zijn nog niet uitgerust. Maar we zijn nu dus al van de tut af! Dat is toch ook wel fijn.
Op dit moment moet ik het loslaten en we zien gewoon hoe alles gaat. We gaan in ieder geval op tijd naar bed, vaak al rond 9 uur, om zo toch wat slaap te krijgen.
Afgelopen 2 dagen had hij moeite met inslapen, want meneer gaat nu zitten of draait zich om in zijn bed dat hij op handen in knieën zit en dat begrijpt hij nog niet echt. Maar na 2x terug leggen gaat hij gelukkig wel slapen.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 19 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes zo 12 mei 2013 - 7:45

Bluestar, jullie mannetje gaat ook snel zeg, leuk he om die ontwikkelingen te zien.
Wat betreft de flessen vind ik ook wel even lastig hoor. Hier krijgt D smorgens 180cc en 's middags ook, al drinkt hij ze beide niet altijd op en 's avonds voordat hij gaat slapen, rond half 8 dan maken we nog pap. Volgens mij heeft hij het niet meer nodig betreft gewicht zeg maar, maar ik ben dan bang dat hij helemaal de tent af gaat breken 's nachts. Dus ik bied gewoon aan en kijk hoeveel hij wil. Misschien dat ik binnenkort nog eens naar het cb ga om even te meten en te wegen.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 19 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie zo 12 mei 2013 - 7:57

Wat leuk dat alle kindjes ineens allemaal zo actief worden zeg!

L zag vanavond voor het eerst ineens uit zich zelf. We zaten tv te kijken en L lag op de gron. En in eens zat ze! (half onder de eetkamerstoel).
En even later zat ze weer ineens...we hebben dus nog niet gezien hoe ze het deed, maar het zag er wel heel grappig uit! Ik vond he wel een leuk moederdagcadeau!


Laatst aangepast door Jezzie op zo 12 mei 2013 - 22:22; in totaal 1 keer bewerkt
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 19 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Bluestar zo 12 mei 2013 - 8:03

Wennes ik was afgelopen woensdag op het consultatiebureau. Ze zeiden tegrn mij dat als y zonder fles kan, dat dat mag. Y is nu 9 kilo. Ik kijk het nog even een paar weekjes aan, en anders probeer ik het gewoon een keer. Ik denk dat hij wel zonder avondfles zou kunnen, maar ik vind het zelf ook nog wel een fijn momentje haha.

Wat een leuke foto jezzie! Gaaf he die ontwikkeling!
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 19 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes zo 12 mei 2013 - 8:04

Jezzie, wat een dotje! Knap van haar zeg
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 19 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Muppetje zo 12 mei 2013 - 8:20

Ahw Jezzie wat leuk!! Ik hoop dat L dat ook snel gaat doen, ik wil zó graag fietsen, hahaha

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 19 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie zo 12 mei 2013 - 8:35

Haha muppetje, dat wil ik ook!
Heb alleen nog geen fietsstoeltje, maar ben over een maand jarig...dus dat is wel een leuk verjaardagscadeau!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 19 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE zo 12 mei 2013 - 8:43

@ Jezzie: Wat knap dat ze al zit en wat fijn dat ze nu ook goed brood gaat eten. Heerlijk lijkt me dat. Wat leuk dat ze zo vrolijk is.

@ Amber, wat heftig.. en zo veel afgevallen ook!! hopelijk komt hij snel weer op krachten en blijft hij goed eten. Wat leuk dat hij weer begint te rollen ook. Laat ook wel zien dat hij weer iets beter in zijn vel zit denk ik. Wat fijn dat het slapen zo goed gaat. Hier gaat het heel wisselend. Soms een hele beroerde nacht, soms een redelijke nacht en af en toe echt goede nachten.

@ Muppet, heel herkenbaar dat slapen. Ik noem het maar mama-honger. Ze drinkt soms wel heel wat maar meestal een paar slokjes. Maar dan gaat ze ook wel weer snel slapen gelukkig. Kan ook heel goed een sprongetje zijn inderdaad. Hopelijk wordt het gauw minder. Wat gaat hij trouwens snel in zijn ontwikkeling. Echt oppassen geblazen dus. Hier tijgert ze wel, maar nog niet zo snel dat ik alles in de gaten moet hoduen.

@ Bluestar, Wat gaat jouw ventje snel zeg!!

@ Wennes, een hele stap, zo zonder speen. Hopelijk brengt het jullie snel de rust waar je op hoopt. Wie weet als hij het ontwent is hij beter door gaat slapen inderdaad!

@ All, Met I. gaat het op het slapen na prima. Ze is ontzettend vrolijk. Als ik er met haar op uit ga trekt ze vaak veel bekijks. Ze gaat dan lachen en geluidjes maken naar mensen. Vaak wel leuk, maar er zit nog geen stop knop op hihi :P Maar goed. Ze is wel nu in een fase dat ze veel bij mama wil. Wat soms lastig is. Maar dat gaat ook weer over!! Verder hebben we nu een vakantie geboekt. We gaan een weekje naar Hardenberg. In de caravan van mijn schoonouders. Vindt het ook wel weer spannend. Omdat andere mensen last kunnen hebben van het gehuil van je kind. Maar wie weet hoe het dan allemaal weer gaat.
Hebben jullie nog vakantieplannen?
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 19 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Muppetje zo 12 mei 2013 - 8:55

Jezzie schreef:Haha muppetje, dat wil ik ook!
Heb alleen nog geen fietsstoeltje, maar ben over een maand jarig...dus dat is wel een leuk verjaardagscadeau!

Ik heb alles al staan, nieuwe fiets, stoeltje, haha

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 19 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Bluestar zo 12 mei 2013 - 9:00

Maddie dat zou ik lekker loslaten hoor. Er zijn zoveel gezinnen met kinderen.
Wij gaan in augustus naar spanje, mallgrat de mar, en zitten in een hotel. Daar zullen ze meer last hebben haha. Maar y huilt bijna nooit dus ik maak me daar niet zo druk om.
Ik ben ook wel heel benieuwd hoe dit gaat zijn! De lange reis, de warmte, ander eten, ander ritme enz. Maar ik heb er vooral veel zin in!
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 19 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE zo 12 mei 2013 - 21:01

@ Blue star: Wat lekker joh. Naar Spanje. Ja zal het inderdaad moeten los laten!

@ All, vandaag komt mijn nieuwe fiets binnen. Een Gazelle Bloom Very Happy Nu het mooie weer nog!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 19 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes zo 12 mei 2013 - 21:26

Maddie, vee plezier met je fiets, ik heb 2 jaar geleden een bloom gekocht en hij fietst heerlijk!

Bleustar, heerlijk op vakantie. Wij gingen toen B 1 1/2 jaar was. Hij wilde 's avonds maar niet slapen en ging huilen. Op den duur stond er een heel lief homostel aan de deur of ze iets konden doen voor ons, dokter bellen ofzo Embarassed toen zijn we de hele vakantie maar met zn 3en om 8uur naar bed gegaan
Dit jaar zit er helaas geen vakantie in omdat we een nieuwe badkamer moeten
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 19 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Bluestar ma 13 mei 2013 - 0:41

Hahah geweldig Wennes. Wel lief van ze. Maar jullie zullen je vast ongemakkelijk gevoeld hebben.
Ik heb zoiets van we zien het wel.. gaat later slapen makkelijk, doen we dat en hebben we geluk. En anders zitten wij vroeg op het balkon een potje te kaarten ofzo. Maar ik denk dat hij gewoon mee gaat in een ritme van later naar bed en langer slapen sochtends. Gaat nu met een verjaardag ook prima.

Y zit nu 2 weken in het voorzitje op de fiets. Echt geweldig. Ik heb een mamafiets van puch.
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 19 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE ma 13 mei 2013 - 1:37

@ Wennes, Laughing Die homo's... Wat een grap!Geloof niet dat ik het op zo'n moment zelf ook zo grappig zou vinden. Ja vond hem ook super fietsen.
Wat jammer dat jullie dit jaar niet op vakantie kunnen. Wel fijn om een mooie nieuwe badkamer te hebben natuurlijk!!

@ bluestar, wel makkelijk dat hij zo mee gaat in ritmes. hopelijk lukt dat dan inderdaad ook!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 19 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes ma 13 mei 2013 - 8:43

Bluestar, fijn dat hij zich zo goed aanpast, B kan dat dus echt niet. Even uit zn ritme en hij is van slag.
Leuk dat je al fietst, ik hoop dat binnenkort ook te kunnen doen.

Maddie, op dat moment voelden we ons wel ongemakkelijk, maar het waren echt hele.leuke gasten waar we nog veel mee gekletst hebben en om gelachen hebben.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 19 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie ma 13 mei 2013 - 8:58

Wat leuk dat jullie allemaal een mamafiets hebben. Ik wil er ook een, maar heb er geen geld voor.
Maar ik heb wel een fijne fiets, wie weet als er een tweede kindje bij komt, dan lijkt het me wel Handig

Wij gaan twee weken kamperen met onze caravan in Luxemburg. Zijn we vorig jaar en drie jaar terug ook geweest. We wilde eigenlijk wel verder, maar zo'n lange rit voor het eerst gaan we liever naar een bekende omgeving.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 19 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP ma 13 mei 2013 - 9:08

Hier ook weer eens een reactie van mij :-)
Ik kan nu op de tab even niet op iedeeen reageren, mijn geheugen is een zeef...

Jezzie vroeg geloof ik hoe het met mijn man gaat. Daar gaat het erg goed mee!
Hij is deze week weer elke dag 2 uur aan het werk. Het ziet er naar uit dat hij er erg snel overheen is!

Vakantie, ik zou me er niet al te druk over proberen te maken. Met F was het slapen een werkelijk drama 2 jaar terug, maar daar kunnen wij op dat moment ook niet iets aan doen... We zaten in geschakelde huisjes op een Centerparcs park. Soms gingen we maar een stukje wandelem met de buggy en dan viel ze in slaap.
Ze had heel erg heimwee, maar duimen dat het dit jaar beter gaat!

Waar gaan jullie allemaal heen?
Wij gaan naar Les Trois Forets in Frankrijk, hetzelfde Centerparcs park als 2 jaar geleden.
Komende maand maar eens een id gaan maken voor S, ben benieuwd!

Verder gaat alles goed met S, we hebben onze handen vol aan hem. Het is een heel erg ondernemend, vrolijk en ondeugend mannetje. Nog 2 maandenen dan is hij alweer 1, het gaat echt veel te snel Sad
Jullie al een idee wat je voor de 1e verjaardag wil geven?

Fiets: hier ook geen geld voor een mamafiets, dus heb gewoon 2 stoeltjes op mijn eigen fiets.
Wil opzich prima, maar zodra we het belastingsgeld hebben ga ik eerst op zoek naar een bagagedragerverlenger!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 19 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 19 van 24 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 24  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum