Zomer 2011
+15
Belle1985
Silva
Tullow
MonCheri
JD
Zwerver
Polly
rapa nui
Toet
nina
Snoes
Niki
Mizz_S
M_as
Blond
19 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Zomer 2011
Misschien nog vroeg, maar weten jullie al waar jullie heen gaan in de zomer van 2011?
Ik ga waarschijnlijk naar Sunny Beach met 5 vrienden.
Ik ga waarschijnlijk naar Sunny Beach met 5 vrienden.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Zomer 2011
Eigenlijk nergens heen omdat we in de zomer van 2012 5 weken naar Australie willen.. Maar het kriebelt toch wel erg om even een ticket via ryanair te boeken en in een flutappartementje ergens lekker aan het strand te boeken .. Misschien dat dus.. Maar we moeten het nog even overleggen. (mijn vriend en ik)
Gast- Gast
Aaah niet naar Sunny Beach gaan. Volgens mij is dat echt vreselijk Paar kilometer verderop zit je al zo veel mooier (Varna, Burgas, Sozopol, Nesebar)
Ik wil komende zomer naar Amerika en misschien ook nog even Bulgarije aandoen.
Gast- Gast
Ik weet het nog niet. De reisgidsen zijn allemaal binnen. Dus even zien of het een rondreis wordt, of een strandvakantie (wel met excursies) Ik heb voorkeuren voor: Israel/Jordanie, Peru/Bolivia, Vietnam, Mexico en Dominicaanse Republiek
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Pff, het duurt nog wel lang. Dit is waarschijnlijk het laatste jaar dat mn vriend en ik een rondreis door Europa met de trein gaan maken, en we willen nu echt Macedonie/Albanie/Bulgarije wel doen eigenlijk, en iets met een boot... Maja we zijn er nog niet echt uit. Ons kennende plannen we zo'n 5 routes en doen we 1 week van te voren iets totaal anders...
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Nou, in de zomer blijf ik lekker in Nederland want volgende winter wil ik echt 3 weken weg van het vieze koude weer.
Misschien in de zomer een weekendje weg of zo... Maar voorlopig wil ik zonvakanties in de winter!!!
Misschien in de zomer een weekendje weg of zo... Maar voorlopig wil ik zonvakanties in de winter!!!
Wij zullen wellicht weer gaan kamperen. Sinds afgelopen zomer hebben we de smaak te pakken. Niet ver weg, gewoon ergens in Luxemburg/Duitsland, heerlijk!
Ik heb ook wel de reisbrochures weer binnen gekregen, doorblader het altijd wel, maar wij hebben ons voorgenomen dat we ons geld niet gaan uitgeven aan een dure luxevakantie, maar dat we nu even gaan sparen. De laatste zomer dat we zeker met zijn tweetjes zullen zijn (dus vermoedelijk zomer 2012) willen we nog wel eens met ons tweetjes een luxevakantie maken.
Ik heb ook wel de reisbrochures weer binnen gekregen, doorblader het altijd wel, maar wij hebben ons voorgenomen dat we ons geld niet gaan uitgeven aan een dure luxevakantie, maar dat we nu even gaan sparen. De laatste zomer dat we zeker met zijn tweetjes zullen zijn (dus vermoedelijk zomer 2012) willen we nog wel eens met ons tweetjes een luxevakantie maken.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga met een vriendin naar Ierland....(daar een rondreis ofzo)
en met mijn vriend kamperen in Tsjechië..
en met mijn vriend kamperen in Tsjechië..
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Marin schreef:Aaah niet naar Sunny Beach gaan. Volgens mij is dat echt vreselijk Paar kilometer verderop zit je al zo veel mooier (Varna, Burgas, Sozopol, Nesebar)
Hihi maar ik ga voor het stappen hé Dan is Sunny Beach van alle bestemmingen denk ik de geschiktste.
Blond- Lady Post-a-lot
_Chance schreef:Marin schreef:Aaah niet naar Sunny Beach gaan. Volgens mij is dat echt vreselijk Paar kilometer verderop zit je al zo veel mooier (Varna, Burgas, Sozopol, Nesebar)
Hihi maar ik ga voor het stappen hé Dan is Sunny Beach van alle bestemmingen denk ik de geschiktste.
Wij wilde daar eigenlijk ook naartoe, maar vorig jaar zijn er periodes geweest dat het daar relatief slecht weer was. (Regen en aan de koude kant voor strand/zwemmen.) Dus als jou was zou ik eerst even heel goed informeren.
Ik denk dat wij weer naar chersonissos gaan, zijn we vorig jaar ook geweest en het is echt super! Er gaan nu twee vriendinnen meer mee die daar heel graag heen willen, dus vandaar nog een keer hetzelfde.
Maar er is nog niks zeker, zolang ik geen werk vind kan ik helemaal niet op vakantie want dan kan ik het niet betalen.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
_Chance schreef:Marin schreef:Aaah niet naar Sunny Beach gaan. Volgens mij is dat echt vreselijk Paar kilometer verderop zit je al zo veel mooier (Varna, Burgas, Sozopol, Nesebar)
Haha dat zal vast wel inderdaad. Alhoewel ik in Varna en Sozopol ook heel goed uit ben geweest, maar voor een echte stapvakantie kan je beter naar Sunny Beach of Golden Sands.
Gast- Gast
Ik weet het nog niet. Ik denk dat het een georganiseerde rondreis wordt en ik had wel een paar bestemmingen in mijn hoofd maar helaas blijkt dat, nu ik verschillende gidsen binnen heb, dat de datums van de reizen op die bestemmingen niet passen binnen onze bouwvak. En ze doen al lastig bij een dag vooruit vrij nemen dus een extra week vooruit zal nooit lukken. Dus nu moet ik iets anders verzinnen.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Alleen Portugal is al geboekt voor de zomer, voor de rest heb ik echt nog geen idee waar ik ga zijn.
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Wij moeten kijken of we überhaupt op vakantie kunnen. Vorig jaar met de bus naar spanje geweest voor 165 euro. Als er zoiets weer is gaan we zeker weten weer! Haha
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
als we gaan...dan wordt he 99% zeker Tenerife....
maar we hebben net een nieuw huis, en voor 2011 staan ook op het programma:
achtertuin helemaal doen, tra laten bekleden, nieuwe eetkamerstoelen, vaatwasser, sparen voor een baby, grotere auto......dus we moeten even prioriteiten gaan stellen vrees ik....
en daarbij ben ik werkloos op dit moment...dus het hangt er ook vanaf hoe snel ik een baan heb.....
maar we hebben net een nieuw huis, en voor 2011 staan ook op het programma:
achtertuin helemaal doen, tra laten bekleden, nieuwe eetkamerstoelen, vaatwasser, sparen voor een baby, grotere auto......dus we moeten even prioriteiten gaan stellen vrees ik....
en daarbij ben ik werkloos op dit moment...dus het hangt er ook vanaf hoe snel ik een baan heb.....
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Marin schreef:_Chance schreef:Marin schreef:Aaah niet naar Sunny Beach gaan. Volgens mij is dat echt vreselijk Paar kilometer verderop zit je al zo veel mooier (Varna, Burgas, Sozopol, Nesebar)
Haha dat zal vast wel inderdaad. Alhoewel ik in Varna en Sozopol ook heel goed uit ben geweest, maar voor een echte stapvakantie kan je beter naar Sunny Beach of Golden Sands.
mag ik vragen hoe oud je bent als je naar sunny beach gaat?....want daar komen echt alle 16jarigen die voor t eerst op vakantie mogen.... maar aan de andere kant, als je met een groepje op vakantie gaat heb je het denk ik evengoed wel naar je zin, ongeacht wat voor volk er om je heen huppelt
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
*Marietje* schreef:Marin schreef:_Chance schreef:Marin schreef:Aaah niet naar Sunny Beach gaan. Volgens mij is dat echt vreselijk Paar kilometer verderop zit je al zo veel mooier (Varna, Burgas, Sozopol, Nesebar)
mag ik vragen hoe oud je bent als je naar sunny beach gaat?....want daar komen echt alle 16jarigen die voor t eerst op vakantie mogen.... maar aan de andere kant, als je met een groepje op vakantie gaat heb je het denk ik evengoed wel naar je zin, ongeacht wat voor volk er om je heen huppelt
Ik ben 22, tegen die tijd 23. En de mensen met wie ik ga zijn ook 23 of 24. Volgens mij gaan alle 16-jarigen die voor het eerst op vakantie mogen eerder naar Salou met de bus. Maar goed, we zien wel. Je kan er iig goedkoop stappen.
Blond- Lady Post-a-lot
Ik ben vorig jaar met een vriendin naar Sunnybeach geweest, en never nooit meer!
Wij zijn daar 's nachts overvallen (gewoon beroofd op straat) waarbij alles weg was. De volgende dag op het politiebureau en je wil echt niet weten hoeveel Nederlanders daar zaten te klagen dat er of iets uit hun hotel gestolen was,of bij het zwembad was weggehaald, of net als wij, beroofd waren.
Ook waren er vooral veel scandinaviërs, die niet zo goed tegen drank kunnen...
Zelf weten, maar ik zou er nog eens over nadenken als ik jullie was..
Wij zijn daar 's nachts overvallen (gewoon beroofd op straat) waarbij alles weg was. De volgende dag op het politiebureau en je wil echt niet weten hoeveel Nederlanders daar zaten te klagen dat er of iets uit hun hotel gestolen was,of bij het zwembad was weggehaald, of net als wij, beroofd waren.
Ook waren er vooral veel scandinaviërs, die niet zo goed tegen drank kunnen...
Zelf weten, maar ik zou er nog eens over nadenken als ik jullie was..
MonCheri- Zwijger
- Aantal berichten : 2
Punten : 18
Registratiedatum : 23-12-10
Wat een nare ervaring MonCheri. Ik heb van wel meerderen gehoord dat ze in Sunny Beach overvallen zijn. Not good. Ik heb in de rest van 't land echt nooit wat meegemaakt, voelde me behoorlijk veilig zelfs (gewoon 's nachts naar huis lopen enzo). Zal wel komen omdat het zo'n toeristisch oord is.
Gast- Gast
2 collega's van mij (ik werk in een reisbureau) zijn geskimd in Bulagrije. Kan natuurlijk overal gebeuren, maar als ik bovenstaande verhalen zo lees...
Mijn vriend en ik gaan naar Kroatië. We nemen de camper van mijn schoonouders mee en dan gaan we lekker rondreizen.
Zouden we vorig jaar al doen, maar helaas waren er toen onverwacht een aantal financiële tegenvallers.
We hebben er in ieder geval erg veel zin in!
Mijn vriend en ik gaan naar Kroatië. We nemen de camper van mijn schoonouders mee en dan gaan we lekker rondreizen.
Zouden we vorig jaar al doen, maar helaas waren er toen onverwacht een aantal financiële tegenvallers.
We hebben er in ieder geval erg veel zin in!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Daarom nemen we ook een hotel vlak bij het uitgaansgebied en gaan we met 4 jongens. Ik ben niet naief, maar ik pas altijd goed op en ik zorg dat ik nooit teveel contant geld bij me heb. Bestemming staat al vast
Blond- Lady Post-a-lot
Tullow schreef:2 collega's van mij (ik werk in een reisbureau) zijn geskimd in Bulagrije. Kan natuurlijk overal gebeuren, maar als ik bovenstaande verhalen zo lees...
Ik denk dat die toeristenplaatsen inderdaad nogal wat criminaliteit aan zullen trekken. En sowieso is het een corrupt land, al heb je daar al toerist geen last van. Ik heb er gewoond en heb ook nooit wat gemerkt. Altijd veilig gevoeld, zowel om t binnenland als de kust.
Chance dat is sowieso een goed idee om op je spullen te letten op vakantie.
Gast- Gast
Ik ga van 21 t/m 26 juli naar Split, Kroatie. Het is niet lang maar ben er erg blij mee, zou eerst niet op vakantie gaan nl, maar €125 retour met easyjet kon ik toch niet laten!
Gast- Gast
Ik ga met mijn nicht een roadtripje maken langs Italie of Spanje en misschien ook Oost Europa. Superveel zin in
Silva- Fluisteraar
- Aantal berichten : 190
Punten : 265
Registratiedatum : 08-12-10
In de zomer ga ik naar Ibiza, in een andere periode wil ik nog graag naar Mexico.
Belle1985- Fluisteraar
- Aantal berichten : 87
Punten : 87
Registratiedatum : 28-12-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Reisgenootje gezocht zomer 2011!!
» Restaurant week 2011: 14 t/m 20 maart 2011
» Zomer 2010
» Help mij de zomer door :p
» 'zomer' kleding
» Restaurant week 2011: 14 t/m 20 maart 2011