Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomer 2012 mama's!

+15
Bluestar
smooch
Jasmine
Parel
hoera2012
Océane
Amber-
moepie
Jezzie
MADDIE
Lejow
PiP
Muppetje
Puggle
Wennes
19 plaatsers

Pagina 21 van 24 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22, 23, 24  Volgende

Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Muppetje ma 24 jun 2013 - 6:32

Jezzie hoe was t vandaag?

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie ma 24 jun 2013 - 7:45

Was raar, was ook niet op een locatie waar ik veel gewerkt heb. Daar ga ik volgende week donderdag nog even langs samen met Lyanne.
Heb gelukkig nog twee lieve oppaskindjes, hoop dat daar snel wat meer bij komen.

Sinds vanochtend zet Lyanne stapjes langs de bank!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Muppetje ma 24 jun 2013 - 7:48

Leuk he dat stappen! Lars doet dat ook smile

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie ma 24 jun 2013 - 7:54

Ja zo leuk, ze doet ook steeds een been omhoog, alsof ze op de bank probeerd te klimmen.
Kan Lars ook weer makkelijk gaan zitten? Soms lukt het haar, maar meestal laat ze zich achterover zakken en valt ze op haar kont en gaat huilen. Volgens mij meer van schrik, want zo hard valt ze niet.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Muppetje ma 24 jun 2013 - 8:02

Hij kan prima weer gaan zitten,  echt handjes naar beneden en laten zakken,  maar wordt ook wel eens wat overmoedig.  Hij is ook a wel n paar keer gevallen. Meestal snikt ie dan een keer en speelt ie weer verder

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie ma 24 jun 2013 - 8:25

Knap hoor van hem!
Hier is het meestal ook heel even huilen en dan weer spelen of opnieuw optrekken aan de bank Wink
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE vr 28 jun 2013 - 6:55

Hoi meiden!

Hoe gaat het met jullie en de kids?

@ Wennes, hoe is het nu met je moeder?

Hier gaat het op af en toe wat slechte nachten prima. I. Is wel nogal verkouden geweest, maar dat is nu bijna over. Ze zit erg goed in haar vel en reageert nog steeds heel leuk op andere kinderen. Gisteren had ze een heel gesprek met een jongetje dat effies ouder was volgens mijn schoonmoeder Laughing
We hebben haar verjaardagscadeau alvast besteld. Een bobbycar van Hello Kitty. We wilden eigenlijk een fietsje, maar omdat ze zo aan het eind van de zomer jarig is toch voor de bobbycar gekozen, omdat die ook binnen kan.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes vr 28 jun 2013 - 8:03

Hoi meiden, ik heb niet alles gelezen hoor. Hoe gaat het met jullie? Hoe doen alle kindjes het?

Hier is het heel druk op het moment. We zijn de badkamer aan het verbouwen en dat lukt niet. Diegene die het deed deed het niet goed en is nu weg. Maar ondertussen zijn we al 4 weken verder! Ook de tuin is voor de helft een grote zandbak en hopelijk wordt deze zondag opnieuw bestraat. Daarbij is het nog heel druk met mijn moeder. Ze zit inmiddels in een verpleeghuis, maar ik moet er nog zoveel voor regelen. En daar baal ik van want daarbij valt de verjaardag van D een beetje in het niet. D is over een week jarig en ik heb nog niks geregeld. Ja, iedereen uitgenodigd via een app met een leuke foto erbij.
Na het weekend wil ik alles gaan regelen.
D en B wisselen elkaar af met zien zijn, echt zo zielig! Afgelopen dagen had D zo'n hoge koorts en piepen. Vanmorgen naar de huisarts geweest en hij blijkt een oorontsteking te hebben. We hebben nu een neusspray gekregen en mogen zetpillen geven. Hopelijk knapt hij snel op.
Dit weekend heb ik een erg druk weekend waarbij ik de kinderen bijna niet zie. Pff vind het wel gek hoor!
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE vr 28 jun 2013 - 11:00

O Wennes wat heftig allemaal zeg! En dat allemaal tegelijk. Hopelijk kan je toch van D's verjaardag genieten.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie ma 1 jul 2013 - 0:24

Maddie, wat fijn dat het zo goed gaat met I. Leuk dat jullie al een verjaardagscadeau hebben besteld. Wij geven wel een driewieler, kan ik gratis aankomen met zegeltjes van de supermarkt. We zijn nog aan het bedenken wat we erbij geven.

Wennes, wat rot dat er zoveel tegen zit en het zo druk is. Ik hoop dat je toch nog kunt genieten van D zijn verjaardag en er een leuke dag van kunt maken.

Met L gaat het goed. Ze stapt lekker langs de bank, niks is neer veilig wat op de bank of tafel ligt, ze trekt alles er af! Zondag gaan we twee weken op vakantie, begin het nu toch wel spannend te vinden. Maar komt vast wel goed. Deze week een nieuwe autostoel ophalen, zodat ze die Lange rit niet in de mc hoeft.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Bluestar ma 1 jul 2013 - 2:14

@ jezzie, spannend he voor het eerst met een kleintje op vakantie?! 
 Wij gaan pas over 7 weken, maar ik begin het ook steeds spannender te vinden. Eerst dacht ik er heel makkelijk over, maar nu vraag me toch af hoe bepaalde dingen gaan lopen. De reis, het slapen met zijn 3en op 1 kamer, of hij al loopt, het eten enz enz enz haha.

Waar gaan jullie heen?
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie ma 1 jul 2013 - 8:24

We gaan naar Luxemburg. We zijn al eerder op die camping geweest, dus dat scheelt wel.
Maar idd ook eten enzo, denk ik ook steeds over na. We gaan vroeg rijden in de hoop dat L nog even skaapt in de auto. Ben ook benieuwd hoe het met slapen gaat, met z'n drieen en de hond in de caravan!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE ma 1 jul 2013 - 8:50

@Jezzie, wat leuk dat ze al zo langs de bank stapt. Wat leuk dat jullie nu bijna op vakantie gaan! Hier moeten we het nog wel even met de mc doen. Isabelle is nu pas rond de zeven kilo. Maar laat hem nu gewoon in de auto staan, dus niet meer zo sjouwen.

@ Bluestar, ik vond het ook erg spannend de eerste keer. Nu niet meer. Ben wel benieuwd hoe het met slapen zal gaan.

@ All, hier gaat alles zijn gangetje. Wel weer een tandje door. dus is I. weer wat onrustig. Ze heeft nu alweer zeven tandjes. Wel een lief gezicht. Ze kletst wel behoorlijk en kan al heel wat woordjes. Zo leuk!!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie ma 1 jul 2013 - 9:03

Maddie, wat een verschil tussen onze dochters. L heeft nog steeds geen tandjes smile L was met 9 mnd ruim 9 kilo! Mc in de auto laten staan is nu nog niet zo handig. We hebben twee auto's en ik moet alles met de auto doen. Heb ook al regelmatig gehad dat de kinderwagen nog in de auto van mijn vriend stond. We kopen eerst 1 nieuwe autostoel, dan blijft die in de auto van mijn vriend staan. Tegen de tijd dat de mc te krap wordt schaffen we nog een stoel aan. Tot die tijd kan de mc in mijn auto blijven staan.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Lejow ma 1 jul 2013 - 9:17

Jezzie schreef:We gaan naar Luxemburg. We zijn al eerder op die camping geweest, dus dat scheelt wel.
Maar idd ook eten enzo, denk ik ook steeds over na. We gaan vroeg rijden in de hoop dat L nog even skaapt in de auto. Ben ook benieuwd hoe het met slapen gaat, met z'n drieen en de hond in de caravan!

 Gnagna, dat dachten wij ook. We vertrokken om 5 uur naar het vliegveld. Ik had een geniaal plan, ik zou haar met slaapzak en al overleggen in de stoel, zodat ze zo min mogelijk gefriemel had aan haar lijf en de kans dat ze wakker werd erg klein zou zijn. So far, so good. Tot we buiten kwamen en mijn schoonvader zag (die ons ging rijden), BAM ogen open :O  'oeeh tie.. tie.. tie.. oeehhh!!!' en zo heeft ze 1,5 uur gezeten tot we in Eindhoven waren. laughcry
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie ma 1 jul 2013 - 9:21

Lejow schreef:
Jezzie schreef:We gaan naar Luxemburg. We zijn al eerder op die camping geweest, dus dat scheelt wel.
Maar idd ook eten enzo, denk ik ook steeds over na. We gaan vroeg rijden in de hoop dat L nog even skaapt in de auto. Ben ook benieuwd hoe het met slapen gaat, met z'n drieen en de hond in de caravan!

 Gnagna, dat dachten wij ook. We vertrokken om 5 uur naar het vliegveld. Ik had een geniaal plan, ik zou haar met slaapzak en al overleggen in de stoel, zodat ze zo min mogelijk gefriemel had aan haar lijf en de kans dat ze wakker werd erg klein zou zijn. So far, so good. Tot we buiten kwamen en mijn schoonvader zag (die ons ging rijden), BAM ogen open :O  'oeeh tie.. tie.. tie.. oeehhh!!!' en zo heeft ze 1,5 uur gezeten tot we in Eindhoven waren. laughcry

Hahaha! En bedankt, dat geeft hoop! Wink
Ach we gaan het wel zien als ze moe wordt zal ze vanzelf wel weer in slaap vallen.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Bluestar wo 10 jul 2013 - 20:43

Hoe gaat het met alle mama's en kindjes? 

Hier gaat het goed! Y is super vrolijk. Kletst veel, staat en loopt om de tafel heen en naar de bank. Ook loopt hij aan 1 hand. 
Ik zelf ben net ziek geweest. Flink griepje te pakken gehad. 
Woensdag moeten we weer naar het consultatiebureau. Zie best op tegen de prikjes. Hij zal flink boos worden gok ik! 
Qua eten eet hij veel met ons mee. Stukjes fruit en geen fruithap meer. Sochtends brood ipv pap. En ben de avondfles aan het afbouwen. Gisteravond 90+2 geprobeerd. Hij werd om 6 uur wakker maar sliep daarna tot 7 uur... Vrijdag maar eens zonder proberen. 
Verder hebben we erg genoten van het mooie weer. In het badje in de tuin, camping bij kennissen, en een zwemplas hier in de buurt,  heerlijk!
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- wo 10 jul 2013 - 21:41

Aaargh had ik net een hele lap tekst getypt is het opeens weg. 
Maar weer opnieuw dan.

@ jezzie, hoe is jullie vakantie?

@ Bluestar, wat leuk om te lezen dat jullie mannetje het zo goed doet. Wat knap dat hij al aan 1 hand kan lopen.
Hoe is jullie eet en drinkschema nu?

Hier gaat het ook goed! Luuk ontwikkeld zich snel de laatste tijd. Hij tijgerde al de hele kamer door en kruipt nu ook. Ook trekt hij zich overal aan op tot staan en loopt dan langs de tafel. Vind het echt knap dat hij ondanks zijn arm dit nu al zo goed kan.
We zijn van de week weer voor controle in Leiden geweest en ze zijn heel tevreden. Hoeven over een jaar ook pas weer terug te komen. Erg blij mee!

Luuk heeft een tijd wat moeilijk geslapen. 05.00 in de ochtend vond hij een hele mooie tijd om de dag te beginnen, maar pff vond dat toch echt wel vroeg haha. Gelukkig slaapt hij nu weer tot 06.30-07.00. Dus helemaal prima!

Vanaf september willen we gaan voor een tweede kindje, erg spannend weer haha! Ik ben deze maand al met ovulatietesten begonnen. De reden dat ik nu al ovulatiestenten aan het doen ben is omdat ik moet weten of mijn luteale fase weer te kort is. Voordat ik zwanger ben geworden van Luuk heb ik twee miskramen gehad en heeft het na mijn tweede miskraam een klein jaar geduurd voordat ik weer zwanger was. Het bleek dat mijn luteale fase (fase van eisprong tot menstruatie) te kort was. Ik heb hier medicatie voorgekregen en in de tweede ronde van de medicatie was ik zwanger van Luuk.
Ik doe dus nu al de testen om te kijken hoe die fase nu is om te weten of ik weer medicatie moet gaan slikken.
Dus zit er alweer midden in haha!

Voor de meiden die nu 1 kindje hebben. Willen jullie ook een tweede? en zoja wanneer?
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Bluestar wo 10 jul 2013 - 22:13

@ amber, wat goed dat luuk zich zo goed ontwikkeld! En fijn dat jullie pas over een jaar terug hoeven!

Leuk zeg, voor een 2e gaan! Spannend dat je er al middenin zit!  Hopenlijk verloopt het goed!
 Wij willen ook zeker een 2e, maar voorlopig nog niet. Ik denk, met nadruk op denk, haha, dat wij een 2e willen als y tegen de 3 jaar is. Maar die gedachte kan ook zo veranderen hoor. Very Happy 

Y zijn schema is nu:
7.00 1 broodje + fles 150 cc
10.30 stukjes fruit + water
12.30 1, 5 broodje + fles 150 cc
15.00 koekje, liga, rijstewafel + sap
17.30-18.00 uur warm eten + sap
Nu nog om 19.15-19.30 een fles van 90+2
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Muppetje do 11 jul 2013 - 0:25

Ha meiden!

Hier gaat ook alles prima hoor. Lars staat stapt langs de tafel en aan ja hand (en hij gebruikt dr stofzuiger als loopauto, vindt hij prachtig. En hij kletst de oren van je hoofd, grotendeels onverstaanbaar, maar zijn eerste echte woordje was mamma, deze mamma helemaal gelukkig natuurlijk I love you

Gisteren heeft hij mij de schrik van mijn leven bezorgd door de knip op de deur te doen toen ik heel even in de tuin was om een luier weg te gooien. Ik had niets mee en kon niet naar binnen en niemand bellen. Bij de buren mijn man gebeld die als een gek naar huis is gekomen, maar damn, ik was zó bang, er had vanalles kunnen gebeuren....

Lars eet goed, gewoon met de pot mee s avonds.

Als hij twee is willen we voor n tweede gaan

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie do 11 jul 2013 - 4:25

Hoi Meiden,

Bluestar, wat fijn dat het zo goed gaat met y. Wanneer wordt hij 1?

Amber, wat goed van L dat hij zich zo lekker ontwikkeld! Spannend, dat jullie al weer voor een kindje willen gaan. Wij willen voor een tweede gaan rond L haar 2e jaar.

Muppetje, wat schrikken dat hij je had buitengesloten! Gelukkig is het goed afgelopen. Ik denk dat bijna elke moeder zo iets wel een keer overkomt!

L is erg ondernemend, thuis zat ze al op de eerste tree van de trap vorige week. En nu op vakantie klimt ze ook steeds op het trappetje voor de caravan...we kunnen haar geen seconde uit het oog verliezen, dan heeft ze wel weer wat nieuws uitgevonden. Ook de waterbak van de hond omgooien is een leuk spelletje, of aan de handdoeken van het wasrekje trekken. En gisteren zat ze met kleren en al in haar opblaasbadje. laughcry 
Ze kletst de hele dag...het enige 'bewuste woordje' is 'bah'.

Slapen wil alleen wat lastig hier. De eerste avonden had ze erg moeite met inslaap komen. En vanacht is ze ruim een uur wakker geweest. Uiteindelijk een fles gegeven en toen ging ze wel weer slapen. Ook overdag slapen lukt niet goed. Gelukkig slaapt ze wel vaak even in de auto of in de wagen als we de hond uit laten.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Bluestar do 11 jul 2013 - 4:30

Wat leuk dat ze zo op ontdekking is Jezzie! Een actieve vakantie dus voor jullie haha! 

Y word 17 augustus 1.
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie do 11 jul 2013 - 5:54

Haha, ja heel actief! Very Happy
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP do 11 jul 2013 - 7:12

Jezzie schreef:
Lejow schreef:
Jezzie schreef:We gaan naar Luxemburg. We zijn al eerder op die camping geweest, dus dat scheelt wel.
Maar idd ook eten enzo, denk ik ook steeds over na. We gaan vroeg rijden in de hoop dat L nog even skaapt in de auto. Ben ook benieuwd hoe het met slapen gaat, met z'n drieen en de hond in de caravan!

 Gnagna, dat dachten wij ook. We vertrokken om 5 uur naar het vliegveld. Ik had een geniaal plan, ik zou haar met slaapzak en al overleggen in de stoel, zodat ze zo min mogelijk gefriemel had aan haar lijf en de kans dat ze wakker werd erg klein zou zijn. So far, so good. Tot we buiten kwamen en mijn schoonvader zag (die ons ging rijden), BAM ogen open :O  'oeeh tie.. tie.. tie.. oeehhh!!!' en zo heeft ze 1,5 uur gezeten tot we in Eindhoven waren. laughcry

Hahaha! En bedankt, dat geeft hoop! Wink
Ach we gaan het wel zien als ze moe wordt zal ze vanzelf wel weer in slaap vallen.

 Wij 2 jaar terug, f was 1,5 en gingen ook om 5 uur rijden met de gedachte dat ze de eerste paar uur nog zou slapen, mevrouw lag ook de eerste anderhalf uur wakker! daarna is ze nog wel een mooi poosje gaan slapen.
Dit keer gaan we om een uur of 2 rijden, ben benieuwd!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP do 11 jul 2013 - 7:14

Muppetje schreef:

Gisteren heeft hij mij de schrik van mijn leven bezorgd door de knip op de deur te doen toen ik heel even in de tuin was om een luier weg te gooien. Ik had niets mee en kon niet naar binnen en niemand bellen. Bij de buren mijn man gebeld die als een gek naar huis is gekomen, maar damn, ik was zó bang, er had vanalles kunnen gebeuren....


 Dat is hier ook al 2 keer gebeurd... Nu hebben we dus geen knip meer onderaan de achterdeur!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 21 van 24 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22, 23, 24  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum