Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomer 2012 mama's!

+15
Bluestar
smooch
Jasmine
Parel
hoera2012
Océane
Amber-
moepie
Jezzie
MADDIE
Lejow
PiP
Muppetje
Puggle
Wennes
19 plaatsers

Pagina 11 van 24 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17 ... 24  Volgende

Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast zo 3 feb 2013 - 9:41

Wat goed van L. Jezzie smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie zo 3 feb 2013 - 10:26

Ja ze rolde op haar zij met haar arm goed. En toen bleef ze eerst een tijdje op haar zij liggen spelen, en toen ineens rolde ze door! Zo grappig om te zien! Very Happy
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE zo 3 feb 2013 - 10:31

Wat leuk zeg!! I. is nu even uitgerold de laatste tijd. Terwijl ze het beide kanten op kan in principe!! Hopelijk heeft L. nu echt goed de smaak te pakken!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Muppetje zo 3 feb 2013 - 10:32

Wat leuk Jezzie!!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes zo 3 feb 2013 - 16:01

Hoi meiden, wat leuk om te lezen dat alle kindjes zo vooruit gaan met rollen. D rolt nog nauwelijks om, hij vindt het allemaal wel prima. Wel is hij druk bezig om zich naar voren te trekken en proberen om zn kontje in de lucht te doen met zn beentjes eronder.
Eergisteren is ook zijn 3e randje door gekomen. Hij heeft nu 3 randjes onder.
Hij is ook flink verkouden geweest en dat was vooral s,nachts pittig.
Ik wil ook gaan stoppen met de bv, maar wegens vind ik het ook wel een beetje moeilijk Embarassed
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie vr 8 feb 2013 - 23:59

Maddie, hoe gaat het bij jullie drinkt I al weer wat rustiger? Hoe gaat het met je vriend, heeft hij al weer werk gevonden?

Amber, fijn om te lezen dat alles zo goed gaat!

Muppetje, slaapt L nu al weer wat beter ’s nachts?

Proudmommy, hoe was het op het cb? Wij moeten 4 maart weer naar het cb.

Bluestar, hoe gaat het nu met groente eten? Heb je al iets gevonden wat hij lekker vindt? L eet ook nog niet zo goed groente, maar van de week heb ik haar een paar keer courgette gegeven, dat vond ze wel lekker en gisteren bloemkool,
dat bakje had zo ook zo maar leeg!

Wennes, Jeetje al 3 tandjes nu! Dat gaat snel ineens!
L rolt ook amper, zondag voor het eerst van buik naar rug en maandag nog 2 keer en daarna heb ik het niet meer gezien.



Pip, ik ben ook wel benieuwd hoe het bij jullie gaat!

All, Hier gaat alles na een rommelig weekje nu weer goed. Ik moest ineens maandag, dinsdag en woensdag werken. L is 2 middagen naar mijn schoonmoeder geweest en woensdag was mijn vriend ’s ochtends thuis en ik ’s middags. Maar ze was er erg door van slag geloof ik. Bij mijn schoonmoeder wilde ze ook niet echt slapen…met als gevolg dat we een heel moe meisje hadden ’s avonds die niks wilde…op schoot was ook niet goed. En zodra ik haar op de grond of box neerlegde begon ze vreselijk te huilen! Heel zielig. Gelukkig gaat het nu weer wat beter en ligt ze nu ook weer even lekker te slapen!
Morgen is mijn schoonzus jarig en gaan we daar heen, dus dat zal ook wel weer even druk zijn voor L.
Ik heb van mijn schoonmoeder haar oude naaimachine gekregen om eens wat mee uit te proberen. Dus heb een nieuwe hobby!





Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast za 9 feb 2013 - 0:40

Jezzie; Wat leuk dat je ook aan die hobby gaat beginnen, ben nu begonnen met spulletjes
bij elkaar te zoeken om een vlaggenlijn voor hem te maken.. Word ook het eerste project
dus ben benieuwd.
Wat rot dat ze van slag was door het oppassen, misschien moet ze er gewoon even aan wennen
omdat het geen vast ritme is? Fijn dat het verder goed gaat!
CB is hij weer goedgekeurd Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 561177 Hij weegt 6545 gram en is 64 cm. Ben een trotse mama!!

Wennes; Dat gaat hard al 3 tandjes, leuk! En dat rollen komt vanzelf als hij er aan toe is.
Hier heeft hij het nu aardig onder de knie, vooral in zijn bed rolt hij naar zijn buik
om zo te kunnen slapen. Wel heeft hij een voorkeur qua kant met rollen. Dus extra oefenen
op de andere kant ook, maar komt vanzelf.

All; Hier gaat het goed met de kleine man! Fruithapje vind hij heerlijk. Vooral peer vind hij lekker, banaan moest hij wel paar keer aan wennen.
Vanavond even lekker avondje op stap, we gaan carnavallen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE za 9 feb 2013 - 3:47

@ Wennes, dat gaat snel met die tandjes zeg!! En dat rollen dat komt vast vanzelf. Elk kind is daar weer anders in. Hoe gaan de nachten nu?

@ Jezzie: Wat lekker dat je even wat daagjes kon werken. Kan me wel voorstellen dat het voor L. moeilijk is. Kleintjes hebben nog zoveel structuur nodig. En als alles dan anders is is dat heel lastig voor haar. Hopelijk gaat ze er wel snel aan wennen. Mijn vriend heeft nog geen andere baan gevonden helaas. Zal ook niet zo gemakkelijk gaan ben ik bang voor. Hij heeft nu drie sollicitaties lopen dus ben benieuwd of hij wordt uitgenodigd voor een gesprek. Ben flink aan het duimen!

@ Proudmommy: Wat fijn dat hij het ook zo goed doet. En vooral heel veel plezier met Carnaval!

@ All, I. drinkt nu steeds rustiger en langer weer aan de borst. Dus dat gaat gelukkig goed. Nog een paar weken en dan ga ik ook bijvoeding geven. Spannend hoor! Ben erg benieuwd naar haar reactie erop. Zelf heb ik de griep te pakken en voel me niet super. Dus maar even rustig aan doen.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes za 9 feb 2013 - 20:01

Jezzie, L moet misschien even wennen aan een ander ritme/andere omgeving waardoor ze niet wilde slapen? Hoe is het bij de verjaardag gegaan?

Proudmommy, wat groeit hij goed! Hoe was het avondje uit?

Maddie, vervend dat je ziek bent, beterschap!
Je vraagt hoe de nachten gaan.... Nog steeds drama. Van 10 tot 2 slaapt D wel goed, daarna wil hij eten en is hij de rest van de nacht. Hij heeft nog steeds de spreidbroek aan en we denken dat hij dan de rest van de nacht niet meer lekker ligt. Over 2 weken moeten we weer op controle komen.


Hier gaat het even minder. De kindjes doen het goed, maar mijn moeder gaat erg achteruit (heeft een hersentumor) over 2 weken krijgt ze Wen scan en de uitslag, vreselijk spannend!

Hebben jullie de box en bedje al lager gezet of niet? Wij gaan dat vandaag maar eens doen. D rolt nog niet, maar hij trekt zich al wel naar voren/gaat tijgerrn, zo leuk om te zien.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP za 9 feb 2013 - 23:47

Jezzie: Hier gaat het wel goed, ben wel erg moe en heb daardoor weinig energie. Eerdaags maar even hb/ijzer testen om dat uit te sluiten.
Ik zit zelf niet helemaal lekker in mijn vel, denk zelf eigenlijk dat het daardoor komt...
Stijn die ontwikkelt zich erg snel, hij kan tijgeren, zelf gaan zitten en zichzelf optrekken tot staan. Gisteren dus het bed en box maar naar beneden gedaan!
Kruipen wil nog net niet helemaal, hij gaat op handen en knieen zitten, schuift dan 1keer zijn knieen vooruit en dan laat hij zich weer zakken.
Het eten gaat ook super, wat een verschil met zijn zus, t is echt een kleine vreetzak!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes zo 10 feb 2013 - 7:08

Pip, wat is jullie mannetje snel zeg, knap hoor!
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Bluestar zo 10 feb 2013 - 19:10

Je hebt zeker een snel mannetje pip! Leuk hoor. Y heeft nog even geen zin in rollen. Op zijn buik spelen vind hij ook niet altijd leuk.
Afgelopen week is hij flink ziek geweest. Ik heb ook het idee dat hij in een sprongetje zit. En denk ook dat er nog steeds tanden onderweg zijn. Hij is huileriger dan normaal.
Zijn groenten ging gister voor het eerst wel oké. Hij heeft een gaat happen bruinebonen met appel op. Heb nu even wat potjes gekocht om dat maar eens te proberen.
Ik blijf geduld hebben! Fijne dag allemaal!
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Muppetje zo 10 feb 2013 - 20:44

Grrrr, typ ik een hele reactie, is ie weg...

Hier gaat het top, L doet het super, vandaag alweer vijf maanden. Hij vindt elke dag iets nieuws uit. Zo kan hij sinds dit weekend het muziekje van zijn mobiel veranderen. Hij ligt dan met zn voetje tegen die knop te duwen. Sommige muziekjes duwt hij door, andere laat ie opstaan, zo schattig.

Verder rolt ie heel wat af. Nu ook echt om ergens te komen. Vooral naar de tv is favoriet. Hij rolt steeds van zijn kleed af. Terug leggen heeft geen enkele zin, twee seconden later rolt ie er weer af... Ook denk ik dat ie binnenkort gaat tijgeren, hij doet al verwoedde pogingen en komt soms zelfs n beetje vooruit.

Jezzie, sinds het sprongetje heeft ie niet meer doorgeslapen, maar ik ben al heel blij met een keer in plaats van drie. Hij komt ook steeds later in de nacht, dus denk dat t binnenkort wel weer goed komt...

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE ma 11 feb 2013 - 5:17

@ Wennes, wat rot dat de nachten nog steeds zo zwaar zijn! Is er zicht op dat die spreidbroek eventueel af kan? Want dit is ook sneu voor hem zo!
Wat vreselijk van je moeder zeg! Verschrikkelijk! Heel veel sterkte ermee! hug
Het bedje heb ik 1 standje omlaag gezet en de box zit sowieso op het midden.

@pip: Wat naar dat je niet goed in je vel zit zeg! Dat is lastig in combinatie met je kinderen en werk en alles erbij. Wat is S. snel zeg! Een ondernemend mannetje dus!

@ Bluestar, wat rot dat hij ook zo ziek is geweest zeg!

@ Muppetje, wat grappig dat L. zelf zijn muziekjes kan uitkiezen zeg! Wel knap! ook leuk dat hij zo aan het rollen is geslagen!

@ All, zelf ben ik nog steeds niet lekker dus dat is wel erg balen. Hopen dat ik woensdag weer beter ben om te gaan werken. Want ik heb me dit jaar al een keer ziek gemeld.
Met I. gaat het goed. Ze is nu wel wat verkouden. Ze slaapt nog steeds bijna niet overdag. Dus dat is ook wel lastig soms. Maar goed. Er komt vast snel een tijd dat ze zichzelf dan beter gaat vermaken. :cheering:
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Printje ma 11 feb 2013 - 5:32

Jeetje wennes meis ik wist het niet van jullie mam. Heel veel sterkte hug
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie ma 11 feb 2013 - 6:28

Proudmommy, fijn dat hij het fruithapje lekker vindt. Was het carnavallen leuk?

Maddie, wat vervelend dat je ziek bent. Hopelijk knap je snel weer op.

Wennes, vervelend dat de nachten nog steeds niet lekker gaan.
Wat vreselijk van je moeder. Heel veel sterkte!

Pip, wat is S vlot met alles, leuk hoor!
Wat vervelend dat jij zelf niet lekker in je vel zit. hug Probeer goed je rust te pakken op momenten dat het kan.

Bluestar, wat vervelend dat Y zo ziek is geweest!

Muppetje, Leuk dat L zo actief is en alles aan het ontdekken is!

All, gisteren bij mijn schoonzus geweest, die was jarig. Het was erg gezellig, maar wel druk. L vond het allemaal wel best, even op schoot bij opa even bij oma even bij tante. Ze vond het prachtig. Fles netjes en rustig leeg gedronken, maar toen werd ze moe…dus ik haar boven gelegd om te slapen, maar daar had mevrouw niet zo’n zin in. laughcry Overstuur huilen als ik weg ging en als ik bij haar bleef lag ze mij alleen maar aan te kijken. Na drie kwartier proberen heb ik haar toch maar weer mee naar beneden genomen en heeft ze een tijdje tegen mij aangehangen en tegen mijn schoonmoeder. En toen was ze wel weer vrolijk! Uiteindelijk viel ze in de auto opweg naar huis pas in slaap! En alles wat ze gistermiddag niet geslapen heeft, heeft ze vandaag weer ingehaald overdag smile
Hopelijk gaat het over 2 weken bij mijn ouders beter, want dan is mijn moeder jarig en daar gaan we de hele dag heen(ze wonen hier 1,5 uur vandaan)
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE ma 11 feb 2013 - 7:23

Lastig is dat he.. bij anderen slapen met je kleintje. Gelukkig kan ze het dan wel weer inhalen de dag erna. Wel fijn dat ze goed te spreken was in die drukte!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes ma 11 feb 2013 - 16:26

Bleustar, hopelijk gaan de tanden doorzetten, zie je al iets zitten?

Printje, dank je meis. Heb je trouwens een gebiirtekaartje ontvangen van ons? Ik had er 1 gestuurd, maar weet niet of ik het juiste adres had.

Muppet, leuk dat hij zo rolt!

Maddie, beterschap!
Ik moet 26 febr terug met D naar de orthopeed. Er wordt dan eerst een foto gemaakt en gekeken of hij ermee mag stoppen.

Jezzie, balen dat ze niet sliep, maar bij een ander kan dat toch lastig zijn ivm andere omgeving. Hopelijk zal ze bij je ouders beter slapen.


Ik moet echt alles op de grond weg halen wat nietvoor D bestemd is, gisteren had hij Wen geknutselde banaan van B te pakken, oeps! Hij tijgert nu dus echt de hele kamer door.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE ma 11 feb 2013 - 23:52

Wennes, wat grappig dat hij zo tijgert. Laughing Lijkt mij echt een heel leuk gezicht!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- di 12 feb 2013 - 5:07

Hallo Meiden,

@ proudmommy, wat is je zoontje goed gegroeid! Mooi dat de fruithapjes goed gegaan!
Hoe was de carnaval?

@ Bluestar, wat leuk dat je zoontje zo genoot van het rechtop zitten. Luuk vind dat ook geweldig!
Hoe gaat het nu met hem? wat meer tevreden?

@ Jezzie, wat knap van L!
Luuk moest de eerste weken ook erg wennen aan de opvang etc. Als ik hem dan ophaalde was hij de hele avond overstuur. Nu hij gewend is gaat het prima!
Fijn dat de verjaardag wel goed ging!

@ wennes, wat schrikken van je moeder, heel veel sterkte de komende tijd!
D ook al drie tandjes, wat leuk dat hij tijgert!!

@ Maddie, fijn dat de borstvoeding weer beter gaat!
Alweer beter?

@ Pip, je mannetje is snel met alles! Wat leuk!

Met Luuk gaat het goed! Het slapen overdag op zijn eigen kamer lijkt steeds beter te gaan. Hij heeft de afgelopen paar dagen een paar keer overdag 45-60 min in zijn kamer geslapen en gisteren 's avonds 2,5 uur! Hopelijk blijft het zo doorgaan.
Wel gaat het drinken niet zo goed de laatste dagen. Hij wou een paar keer zijn fles niet. Het lijkt alsof hij last heeft van meer doorkomende tandjes en daarom niet wil drinken. We zullen zien hoe dit verder gaat!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE di 12 feb 2013 - 7:58

Wat fijn dat het slapen op z'n kamertje steeds beter gaat. Bij ons is dat overdag ook vaak lastig. Maar dan wil ze ook gewoon alleen op schoot slapen het liefst.
Spannend dus of er tandjes gaan komen smile Hier in ieder geval nog geen tandjes te bekennen.

Ik voel me wel al wat beter. Nog niet helemaal top. Maar morgen wel weer werken, dus hoop dat dat een beetje wil lukken.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Printje di 12 feb 2013 - 8:05

Wennes, nee niet gehad. Ik stuur je anders even een pm me ons adres, of vind je het leuk als ik je nog een kaartje stuur? Daar staat ons adres ook op;)
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes di 12 feb 2013 - 8:23

Amber, fijn dat het slapen op zijn eigen kamer goed gaat
D dronk ook onrustiger toen hij tanden moest krijgen. Nu drinkt hij onrustig omdat hij heel snel is afgeleid.

Maddie, succes met werken morgen, hopelijk gaat het een beetje.

Printje, een kaartje is altijd welkom hoor!


Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Bluestar wo 13 feb 2013 - 9:33

Even snel een berichtje van een trotse mama. Vind het ook de tablet zo lastig om op iedereen te reageren!
Y eet sinds een paar dagen zijn groenten! Bruine bonen met appel, uit een potje.
Vandaag legde ik hem ook de grond zonder kleedje. En hij schoof gewoon een beetje! Ook probeerde hij op zijn knietjes te gaan zitten.
Sinds een paar weken heeft hij weer van buik naar rug gedraaid, én voor het eerst van rug naar buik!
Hij is nu zo tevreden en weer helemaal zichzelf. Echt genieten!
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie wo 13 feb 2013 - 10:24

Wat fijn bleustar, dat het weer goed gaat!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 11 van 24 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17 ... 24  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum