Een sleur qua eten
+14
Antibes
Jade
Coco
litllejoy
nijntje4
minoessepoes
Mermaid
Mizz_S
Paper Crown
Susan
Linda
Atelier Madame
Inge
Marin
18 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Een sleur qua eten
Oooh, wat ben ik blij dat jullie ook die sleur kennen!
Ik zoek goede/makkelijke/snelle/lekkere ovenschotels (slank/low carb) met vis en veel groenten. Met wat en hoe maken jullie die lekker?
Sorry als het er al tussen staat, ben moe vandaag.
Ik zoek goede/makkelijke/snelle/lekkere ovenschotels (slank/low carb) met vis en veel groenten. Met wat en hoe maken jullie die lekker?
Sorry als het er al tussen staat, ben moe vandaag.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Peachy schreef:Hier ook echt een eetsleur! Heb al wat leuke tips voorbij zien komen hier . Hebben jullie nog meer lekkere quiche recepten?
http://www.ah.nl/allerhande/recepten/66180/zuurkoolquiche?rq=zuurkool&technique=oven&lp_sortProperty=rating
http://www.ah.nl/allerhande/recepten/665416/bloemkoolquiche?rq=bloemkool&lp_sortProperty=shoppingListPopular
http://www.ah.nl/allerhande/recepten/288180/champignonquiche-met-rookkaas?id=288180&rq=champignonquiche&sr_type=recipe
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
Ziet er lekker uit Nijntje, thnx! Ben gelijk de rest vd site aan het doorspitten, voorlopig weer genoeg nieuwe dingen hier .
Gast- Gast
Oeh dit topic bewaar ik bij m'n favorieten! Veel leuke en originele ideeen. Mijn toevoegingen, allemaal ovengerechten:
-Witvis besmeren met rode tapenade, inwikkelen in folie en dan in de oven. Heel lekker en simpel! Vaak kook ik er dan wortels bij, maar dat is natuurlijk wel saai.
-Gevulde courgette met een mengsel van paprika, ui, tonijn en tomatensaus uit de oven. Mengsel eerst in de pan opwarmen en kruiden voordat je de courgettes er mee vult.
-Zalmfilet marineren met wat peper en zout, in een ovenschaal doen en dan beleggen met haricot verts, zwarte olijven, anchovis, verse basilicum en kerstomaatjes. Dat 20 minuten in de oven, en je hebt echt een smaakexplosie. Love it!
-Witvis besmeren met rode tapenade, inwikkelen in folie en dan in de oven. Heel lekker en simpel! Vaak kook ik er dan wortels bij, maar dat is natuurlijk wel saai.
-Gevulde courgette met een mengsel van paprika, ui, tonijn en tomatensaus uit de oven. Mengsel eerst in de pan opwarmen en kruiden voordat je de courgettes er mee vult.
-Zalmfilet marineren met wat peper en zout, in een ovenschaal doen en dan beleggen met haricot verts, zwarte olijven, anchovis, verse basilicum en kerstomaatjes. Dat 20 minuten in de oven, en je hebt echt een smaakexplosie. Love it!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Harrison schreef:Weetje waar ik trouwens ook echt groot fan van ben: Tajines! Echt daar maak je de lekkerste dingen mee, lekker lamsvlees in tomatensaus, met uien, kruiden bijvoorbeeld.
Wij hebben sinds een jaar ofzo ook een tajine en heerlijk! Al word het op een gegeven moment wel hetzelfde qua kruiden.
Verder maak ik vaak stoofpotten, suddervlees, kip met kruiden etc.
De laatste tijd zijn we ook van de mexicaanse keuken en ovenschotels. Lekker makkelijk.
Maar soms denk ik ook wel eens... wat moeten we nu weer eten.
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Uit eten
» Minder vlees eten/vegetarisch eten
» Het "wat eten we vandaag" topic
» Niet eten/ spelen met eten!
» Nog eten?
» Minder vlees eten/vegetarisch eten
» Het "wat eten we vandaag" topic
» Niet eten/ spelen met eten!
» Nog eten?
Pagina 4 van 4