Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nu het dichterbij komt...twijfel tussen thuis-ziekenhuis..

+30
PapillonRose
piertje
Liadan
Annemie
Lonely Goatherd
Kruidkoek
Jasmine
Novalee
Sterrin_
Manderijn
Jezzie
SarahKey
_Lana_
Tania
Mom-Of-3
Thunder
*Lookie*
Pussycat
Niekske
Clapperdie
Parel
Happydobby
Susan
Bimbam
Muis
tweeling
kwak
Linda
MamaDaan
Printje
34 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Nu het dichterbij komt...twijfel tussen thuis-ziekenhuis.. Empty Nu het dichterbij komt...twijfel tussen thuis-ziekenhuis..

Bericht  Printje do 29 nov 2012 - 20:39

Nu het wat dichterbij komt allemaal begin ik enorm te twijfelen over waar ik wil bevallen. Ik heb altijd gezegd in het ziekenhuis omdat me dat veiliger lijkt, maar nu lees ik op allerlei sites dat het bij een tweede vaak zelfs veiliger is om thuis te bevallen omdat het vaak sneller gaat.... Ook heeft heel dat gedoe met het ziekenhuis rondom mijn man me een soort 'trauma' bezorgd dat ik echt niet in het ziekenhuis wil blijven na de bevalling. Man zegt dat wanneer alles goed is je ook meteen naar huis mag maar ik wil echt niet daar blijven. Maar aan de andere kant denk ik stel je voor dat... dan ben je in het ziekenhuis natuurlijk weer op de beste plaats.

Aan de andere kant lijkt me thuis ook fijn omdat je gewoon je eigen ding kunt doen, alleen ben ik dan weer bang voor de rommel die het geeft, en dan vooral voor mijn bed en matrassen.. Embarassed Het lijkt me gewoon aan de ene kant heerlijk om, in een ideale situatie, thuis te bevallen en daarna lekker op de bank bij te komen.
Stel het begint s; nachts en ik besluit thuis te blijven wat doen we dan met R (die s'nachts nogal eens wakker wordt) Want om hem dan sowieso wakker te maken en naar oma te brengen vind ik ook weer zo zielig.

Dus mijn vraag aan jullie;
- Waar zijn/willen jullie bevallen en waarom?
- Wanneer je in het ziekenhuis bevallen bent, mocht je idd meteen naar huis?
- Wanneer je thuis bevallen bent, hoe gaat dat met die rommel vd bevalling? Wat vond je het fijnste van thuis bevallen?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu het dichterbij komt...twijfel tussen thuis-ziekenhuis.. Empty Re: Nu het dichterbij komt...twijfel tussen thuis-ziekenhuis..

Bericht  Printje do 29 nov 2012 - 20:42

Aan een kraamhotel oid heb ik ook wel gedacht maar vaak mag/moet je daar een paar dagen blijven toch? En dat is iets wat ik echt niet wil. Bovendien zit de dichtstbijzijnde, nog te ver weg voor mijn gevoel.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu het dichterbij komt...twijfel tussen thuis-ziekenhuis.. Empty Re: Nu het dichterbij komt...twijfel tussen thuis-ziekenhuis..

Bericht  MamaDaan do 29 nov 2012 - 20:44

Je hebt aan mijn reactie misschien niet zo heel veel, maar dit is wel heel herkenbaar! Ik heb tot 34 weken enorm getwijfeld. Tot de verloskundige zei: Je moet toch tot zoveel cm ontsluiting thuis blijven, heb je dan de behoefte om naar het ziekenhuis te gaan, ga je naar het ziekenhuis, wil je thuis blijven blijf je thuis. Dit gaf mij wel wat rust en heb dus ook besluiten thuis te blijven en op het laatste moment te beslissen. Uiteindelijk moest ik naar het ziekenhuis, en moest ik ook daar blijven, dus van mijn voornemen kwam niks terecht!
MamaDaan
MamaDaan
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 486
Punten : 494
Registratiedatum : 29-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu het dichterbij komt...twijfel tussen thuis-ziekenhuis.. Empty Re: Nu het dichterbij komt...twijfel tussen thuis-ziekenhuis..

Bericht  Printje do 29 nov 2012 - 20:47

MamaDaan; de vk wil bij mij juist dan al snel naar het ziekenhuis omdat R ook zo snel was, en gemiddeld gezien tweede kindjes nog sneller gaan.

Waarom moest je blijven als ik vragen mag? En hoeveel eigen keuze heb je daar eigenlijk in?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu het dichterbij komt...twijfel tussen thuis-ziekenhuis.. Empty Re: Nu het dichterbij komt...twijfel tussen thuis-ziekenhuis..

Bericht  Gast do 29 nov 2012 - 20:51

Ik wilde graag thuis bevallen bij de eerste, maar ben beide keren in het ziekenhuis bevallen vanwege vroeggeboorte. De tweede keer had ik ook al een aantal dagen gebroken vliezen. Ik moest de eerste keer 8 dagen blijven, de tweede keer mochten we na 2 dagen naar huis ivm de vroegtijdig gebroken vliezen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nu het dichterbij komt...twijfel tussen thuis-ziekenhuis.. Empty Re: Nu het dichterbij komt...twijfel tussen thuis-ziekenhuis..

Bericht  Linda do 29 nov 2012 - 20:51

Ik laat het ook van het moment afhangen. Ik heb er zo over na zitten denken en ik weet het echt niet. Dus ik zorg gewoon dat m'n tas klaar staat, oppas geregeld is en dan zien we het wel.
Valt het mee, dan blijf ik thuis. Wordt het te heftig, dan ga ik alsnog naar het ziekenhuis.

Bij dochter ben ik in het kraamhotel bevallen. Om 3 uur ben ik bevallen en om 7 uur waren we weer thuis. Ik hoefde niet langer te blijven dan ik zelf wilde.

In de gemeente waar ik nu woon hebben ze geen kraamhotel. Dus dan wordt het de kraamafdeling van het ziekenhuis.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu het dichterbij komt...twijfel tussen thuis-ziekenhuis.. Empty Re: Nu het dichterbij komt...twijfel tussen thuis-ziekenhuis..

Bericht  MamaDaan do 29 nov 2012 - 20:52

Ik móest niet blijven, maar mijn zoontje heeft nog 16 dagen in het ziekenhuis gelegen, daarom mocht ik 8 dagen blijven. Ik bleef liever in het ziekenhuis, dichter bij mijn zoontje.

Als ze al voorspellen dat een 2de sneller gaat, zou ik misschien wel thuis durven te blijven, zodra het dan toch anders lijkt te gaan ben je dan zo in het ziekenhuis? Of is het ziekenhuis ver weg?
MamaDaan
MamaDaan
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 486
Punten : 494
Registratiedatum : 29-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu het dichterbij komt...twijfel tussen thuis-ziekenhuis.. Empty Re: Nu het dichterbij komt...twijfel tussen thuis-ziekenhuis..

Bericht  kwak do 29 nov 2012 - 20:52

ik heb al gereageerd in de winter mama's Wink.

Van de rommel thuis merk je echt niks. Wat in het ziekenhuis wel gebeurt is dat er gewoon veel eerder word ingegrepen door middel van knip, tang of pomp maar principe is thuis bevallen net zo veilig. De VK heeft ook beademings apparatuur ect bij zich, die zijn ook op alles voorbereid mocht er thuis iets mis gaan.
mij krijg je dus echt met geen stok het ziekenhuis in. Ik vond het heerlijk om thuis te bevallen, mijn eigen dingen, hoefde me nergens voor te schamen want alleen mijn man was er bij naast de VK en de KV. Mijn eigen douche, mijn eigen bed en geen gesleep met alles om weer terug te komen van het ziekenhuis naar huis en gelukkig hoefde ik ook niet met weeen de auto in want dan lijkt me echt een drama!
kijk, als het moet dan moet het bevallen in het ziekenhuis maar ik zou echt alles proberen om maar thuis te kunnen blijven ook omdat ik er vertrouwen in heb dat de VK ook op alles is voorbereid.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu het dichterbij komt...twijfel tussen thuis-ziekenhuis.. Empty Re: Nu het dichterbij komt...twijfel tussen thuis-ziekenhuis..

Bericht  tweeling do 29 nov 2012 - 20:54

Ik ben thuis bevallen en vond het echt heel erg fijn om thuis te zijn.
Ons bed hadden we goed beschermd dmv plastic onder het hoeslaken, de vk en kraamhulp verwisselden steeds de matjes onder me.
Na afloop heeft de kraamhulp alles opgeruimd, er was daarna geen rommel meer te zien. Bij een eventuele tweede wil ik zeker weer thuis bevallen als dat kan.
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu het dichterbij komt...twijfel tussen thuis-ziekenhuis.. Empty Re: Nu het dichterbij komt...twijfel tussen thuis-ziekenhuis..

Bericht  Printje do 29 nov 2012 - 20:55

MamaDaan; nee we wonen een kleine 10 minuten van het ziekenhuis af.
Linda; misschien moet ik het idd van het moment laten afhangen, ik zie nu bij beiden nog voors- en tegens en weet niet waar ik meer naar neig. Aan de ene kant het ziekenhuis, aan de andere kant thuis.

Kwak; dat lijkt me ook zo heerlijk van thuisbevallen, gewoon je eigen ding doen en na de bevalling bijv. met de baby en R op de bank. ( jullie weten al ik ben geen bedmens haha) Mag ik vragen waarom jij (ook) zo opziet tegen het ziekenhuis?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu het dichterbij komt...twijfel tussen thuis-ziekenhuis.. Empty Re: Nu het dichterbij komt...twijfel tussen thuis-ziekenhuis..

Bericht  Muis do 29 nov 2012 - 21:00

Ik ben in een kraamhotel bevallen en vond het heerlijk. Geen rommel thuis, dicht bij het ziekenhuis als het nodig was, en de mogelijkheid om te blijven als je dat wilde. L is om 13;08 geboren maar wij zijn wel een nachtje gebleven. We vonden het heerlijk, maar konden ook gelijk naar huis als we dat wilde.

Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu het dichterbij komt...twijfel tussen thuis-ziekenhuis.. Empty Re: Nu het dichterbij komt...twijfel tussen thuis-ziekenhuis..

Bericht  Printje do 29 nov 2012 - 21:04

Muis; ow ik dacht dat je dan 'moest' blijven. Ik wil, als het het ziekenhuis of kraamhotel word, meteen weer naar huis. Maar misschien is op het moment zelf kijken nog het beste. Ik kom er zo toch niet uit vrees ik.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu het dichterbij komt...twijfel tussen thuis-ziekenhuis.. Empty Re: Nu het dichterbij komt...twijfel tussen thuis-ziekenhuis..

Bericht  Bimbam do 29 nov 2012 - 21:08

Ik wil graag thuis bevallen, eigenlijk om dezelfde redenen die Kwak zegt.

Ik wil ook absoluut niet naar het ziekenhuis (ja, als het moet dan moet het, maar liever niet). Ben er dit jaar al veel te vaak geweest vanwege mijn moeder en heb daardoor niet zo'n fijn gevoel bij ziekenhuizen (ik associeer het nogal met de dood van mijn moeder, ook al is ze thuis overleden).

En thuis is vertrouwd, lekker rustig en ik denk dat ik me hier veel beter kan ontspannen dan in het ziekenhuis.
Oja, de rommel maak ik me niet zo druk om, ik ga ervan uit dat de vk en kraamverzorgende dat gewoon weer opruimen. Ik mag trouwens niet boven bevallen, er moet een bed in de woonkamer dus ik krijg hier thuis een bed via de uitleen van hulpmiddelen.
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu het dichterbij komt...twijfel tussen thuis-ziekenhuis.. Empty Re: Nu het dichterbij komt...twijfel tussen thuis-ziekenhuis..

Bericht  Printje do 29 nov 2012 - 21:10

Bimbam; waarom mag je niet boven bevallen? Ik heb idd ook door allerlei omstandigheden hele negatieve gevoelens bij het ziekenhuis. Aan de ene kant wil ik er bevallen maar dan ook hup meteen weer naar huis, ik zei al tegen man ik blijf er nog geen sec langer dan nodig is...
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu het dichterbij komt...twijfel tussen thuis-ziekenhuis.. Empty Re: Nu het dichterbij komt...twijfel tussen thuis-ziekenhuis..

Bericht  Muis do 29 nov 2012 - 21:13

Ik ben juist in het kraamhotel bevallen omdat ik bang was, dat als er iets "mis" zou gaan tijdens de thuisbevalling, ik een hele tijd niet meer fatsoenlijk zou kunnen slapen in mijn slaapkamer. Ik associeer het ziekenhuis ook met ziek zijn, en kan daar nu dus echt niet komen of ik word er helemaal misselijk van.

Printje, bij ons kraamhotel hoefde we niet te blijven, maar weet niet of dat dat overal zo is hoor. Is er geen kijkavond ofzo?
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu het dichterbij komt...twijfel tussen thuis-ziekenhuis.. Empty Re: Nu het dichterbij komt...twijfel tussen thuis-ziekenhuis..

Bericht  Susan do 29 nov 2012 - 21:14

Ik mocht ook niet boven bevallen, omdat wij een vrij smalle en steile trap hebben waar geen brancard vanaf kan. Je moet wel te vervoeren zijn vanaf de plek waar je bevalt. Daarom hadden wij ook een bed in de kamer.

Ik heb zelf gewoon op het laatste moment beslist. Je weet toch niet wanneer het begint, dus het is niet dat je een ziekenhuiskamer moet reserveren of zo. Ik zou gewoon afwachten waar je je dan lekker bij voelt. Als het op dat moment niet verantwoord is om nog naar het ziekenhuis te gaan omdat het te snel gaat zal de verloskundige dat ook wel aangeven, maar zo hard gaan de meeste tweede bevallingen nou ook weer niet. Die bevallingen van een uur zijn meer uitzondering dan regel.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu het dichterbij komt...twijfel tussen thuis-ziekenhuis.. Empty Re: Nu het dichterbij komt...twijfel tussen thuis-ziekenhuis..

Bericht  Printje do 29 nov 2012 - 21:15

Muis; die dingen die je noemt daar denk ik idd ook over na, als ik thuis beval heb ik altijd dat beeld bij onze slaapkamer, weet niet of ik dat wil...maar de angst om in het ziekenhuis te moeten blijven is misschien nog wel groter...

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu het dichterbij komt...twijfel tussen thuis-ziekenhuis.. Empty Re: Nu het dichterbij komt...twijfel tussen thuis-ziekenhuis..

Bericht  Bimbam do 29 nov 2012 - 21:17

Printje, volgens mij is dat omdat er geen brancard langs de trap omlaag kan, als ik eventueel met spoed in de ambu naar het ziekenhuis moet. Beleid van de verloskundige denk ik, hoewel meerdere vk-praktijken en huisartsen graag willen dat je beneden gaat bevallen.
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu het dichterbij komt...twijfel tussen thuis-ziekenhuis.. Empty Re: Nu het dichterbij komt...twijfel tussen thuis-ziekenhuis..

Bericht  Happydobby do 29 nov 2012 - 21:18

Het zou mij ook fijner thuis lijken, helaas liep mijn 1ste uit op een keizersnee en ik krijg bij het ziekenhuis alleen maar nare gevoelens. Als ik de keus had en zou weten dat het snel zou kunnen gaan dan liever thuis. Die rommel ruimt de kraamzorg wel op.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu het dichterbij komt...twijfel tussen thuis-ziekenhuis.. Empty Re: Nu het dichterbij komt...twijfel tussen thuis-ziekenhuis..

Bericht  Printje do 29 nov 2012 - 21:20

Bimbam, mm dan twijfel ik of ik boven mag bevallen in dat geval..moet woensdag naar de vk zal het dan toch eens aankaarten. Wij hebben een soort draaitrap waar volgens mij nooit een brancard op naar boven kan.

Zucht.. wat jammer dat de kindjes toch niet echt gewoon door de ooievaar gebracht worden hahaha.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu het dichterbij komt...twijfel tussen thuis-ziekenhuis.. Empty Re: Nu het dichterbij komt...twijfel tussen thuis-ziekenhuis..

Bericht  Gast do 29 nov 2012 - 21:41

- Waar zijn/willen jullie bevallen en waarom?
2 keer thuis, ik vond het ziekenhuis maar niks en als er geen reden voor was wilde ik graag thuisbevallen, na de eerste keer ( vond t heerlijk thuis) wilde ik de 2de keer ook echt weer thuis zijn.

- Wanneer je thuis bevallen bent, hoe gaat dat met die rommel vd bevalling? Wat vond je het fijnste van thuis bevallen?
Ze ruimen dat allemaal netjes op als je aan t douche bent, je merkt ( en ziet) er echt niks van!
Je eigen huis, je eigen spullen, doen wat je wilt tijdens de weeen en niet meer weg te hoeven.
En t maakt t ook wel bijzonder dat beide kindjes hier geboren zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nu het dichterbij komt...twijfel tussen thuis-ziekenhuis.. Empty Re: Nu het dichterbij komt...twijfel tussen thuis-ziekenhuis..

Bericht  Parel do 29 nov 2012 - 21:57

Weet niet of het al gezegd is, heb niet alles gelezen, maar als je kindje wat mankeert ben je altijd nog in het ziekenhuis op het beste adres. Dat alleen al zou voor mij de belangrijkste reden zijn om in het ziekenhuis te bevallen, trauma of niet.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu het dichterbij komt...twijfel tussen thuis-ziekenhuis.. Empty Re: Nu het dichterbij komt...twijfel tussen thuis-ziekenhuis..

Bericht  Clapperdie do 29 nov 2012 - 22:03

Vanaf het begin van de zwangerschap had mijn vriend liever dat ik in het ziekenhuis zou bevallen. Daar hadden wij ons ook op ingesteld. Toen de bevalling eenmaal begonnen was had ik om 16:00 uur 5 cm ontsluiting. Ik werd toen gestript en de verloskundige ging overdracht doen en om 19:00 uur zou de andere verloskundige komen om te kijken hoe het ging. Om 18:00 uur hebben wij haar zelf gebeld omdat ik de pijn niet meer kon handelen (rugweeen) en ik naar het ziekenhuis wilde. Toen ze er was had ik volledige ontsluiting en vond ze het niet verantwoord om nog naar het zhuis te gaan.

Uiteindelijk dus toch thuisbevallen en het viel me alles mee. Helaas moest ik daarna zelf naar het ziekenhuis om gehecht te worden. De kraamzorg die bij de bevalling was heeft de slaapkamer netjes opgeruimd. Het bed verschoont en kruiken etc voor de kleine klaargelegd voor als wij thuis zouden komen.

Achteraf ben ik heel blij dat het thuis is gebeurd. Nadeel was dat ik natuurlijk zelf naar het zhuis moest. Was toen liever thuis gebleven.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu het dichterbij komt...twijfel tussen thuis-ziekenhuis.. Empty Re: Nu het dichterbij komt...twijfel tussen thuis-ziekenhuis..

Bericht  Niekske do 29 nov 2012 - 22:16

*breekt in*

Ik heb zelf nog geen kinderen, maar ik heb de afwegingen over dit onderwerop volop meegekregen bij veel van mijn vriendinnen. Ze zijn allemaal in het ziekenhuis bevallen en op één na dat wilden ze ook. De voornaamste redenen waren de rommel, de associaties die ze met hun slaapkamer zouden hebben en het gevoel dat als er iets mis zou zijn, er meteen een dokter klaar zou staan. Ze hebben allemaal geen complicaties ofzo gehad, kindjes allemaal gezond, maar ze zijn wel allemaal een paar dagen moeten blijven, omdat de baby moeite had met drinken, bloedwaardes niet helemaal in orde, temperatuur niet optimaal etc... geen erge dingen dus, maar zij hebben dus wel het idee dat je al snel even moet blijven, dat het zelden gebeurt dat je echt direct naar huis mag na de bevalling.

Die ene vriendin die niet in het ziekenhuis wilde bevallen, moest na een uur pers-weeën toch naar het ziekenhuis. Ze zei dat dat standaard was, dat als de baby er binnen een uur niet was. Ze hadden haar al behoorlijk toegetakeld (met twee man vol op haar buik gaan hangen om de baby eruit te krijgen) maar uiteindelijk toch met de pomp gehaald in het ziekenhuis. Ze moest ook een paar dagen blijven omdat de baby niet wilde drinken.

Door al deze ervaringen, zou ik zelf ook toch ook voor het ziekenhuis kiezen wanneer ik kinderen krijg.

*breekt uit*
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu het dichterbij komt...twijfel tussen thuis-ziekenhuis.. Empty Re: Nu het dichterbij komt...twijfel tussen thuis-ziekenhuis..

Bericht  Susan do 29 nov 2012 - 22:23

Volgens mij mag je meestal juist wel gewoon naar huis of anders de volgende dag. Ik moest met Ezra wel ter observatie blijven, maar daar was ook echt een reden voor, ik moest toen ook in het ziekenhuis bevallen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu het dichterbij komt...twijfel tussen thuis-ziekenhuis.. Empty Re: Nu het dichterbij komt...twijfel tussen thuis-ziekenhuis..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum