Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis

+33
Ella
moepie
Theezakje13
Wennes
Highway
maiadebij
bolus26
Parel
Laced
Happy
Linda
Muppetje
Amber-
kwak
Vancity_girl
Juutjepetuutje
Sanne
M-G
Jezzie
L!ND@
Bruintje Beer
Happydobby
Novalee
LDJ
Pien
Lejow
Flip Fluitketel
Puggle
meisje
Smaragdje
Limburg85
Flower_L
studiebol
37 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis Empty Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis

Bericht  Limburg85 zo 28 okt 2012 - 0:03

Ik ben vandaag precies 33 weken zwanger en heb sinds vanochtend last van krampen, eerst pijnlijk en daarna zakken ze af. Toen de kids er niet waren even bijgehouden of er regelmaat was maar dat is niet zo, binnen de 1 en 3 minuten en duren onder de 1 minuut. Wie heeft dit ook gehad rond deze periode?


Laatst aangepast door Limburg85 op ma 29 okt 2012 - 7:07; in totaal 2 keer bewerkt
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis Empty Re: Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis

Bericht  studiebol zo 28 okt 2012 - 0:05

Ikke eerder, met 30 weken, al wist ik toen niet dat het krampen waren, ik gooide het nog op buikpijn. Achteraf denk ik er anders over.

Wel serieus nemen hoor, en niet te lang wachten met iemand bellen al is het alleen maar voor een extra controle.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis Empty Re: Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis

Bericht  LDJ zo 28 okt 2012 - 0:07

Kunnen het geen indalingsweeen zijn?
Als je het niet vertrouwt bellen hoor!!
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis Empty Re: Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis

Bericht  Limburg85 zo 28 okt 2012 - 0:10

LDJ schreef:Kunnen het geen indalingsweeen zijn?
Als je het niet vertrouwt bellen hoor!!

Nee het kindje ligt al helemaal ingedaald en vast (afgelopen woensdag controle gehad).
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis Empty Re: Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 0:18

Bellen! En misschien even urine opvangen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis Empty Re: Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis

Bericht  Limburg85 zo 28 okt 2012 - 0:19

Schoonouders zijn er maar als het vanmiddag nog is dan bel ik zeker wel even.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis Empty Re: Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis

Bericht  Smaragdje zo 28 okt 2012 - 0:48

Hopelijk is het niets Limburg! Als ik jou was zou ik even de vk bellen.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis Empty Re: Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 0:52

Ik had het met 35weken. Het bleken wel weeen te zijn die werden veroorzaakt door een fikse blaasontstekingen dus ik zou zeker bellen !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis Empty Re: Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis

Bericht  Flower_L zo 28 okt 2012 - 1:11

Ik heb het ook maar dan in combi met drang tot naar toilet gaan om zomaar te zeggen. Terwijl ik helemaal niet hoef.

En rusten douchen etc? Hoe gaat het dan? Anders toch even bellen hoor!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis Empty Re: Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis

Bericht  Limburg85 zo 28 okt 2012 - 1:30

Blaasontsteking al diverse keren op getest maar was het niet en nu voelt het toch wel zoals mijn vorige bevalling begon. Inmiddels is het wel al iets afgezakt maar nog niet weg :-( ondanks dat ik al heel de tijd rustig op de bank zit.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis Empty Re: Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis

Bericht  Smaragdje zo 28 okt 2012 - 1:34

Limburg85 schreef:Blaasontsteking al diverse keren op getest maar was het niet en nu voelt het toch wel zoals mijn vorige bevalling begon. Inmiddels is het wel al iets afgezakt maar nog niet weg :-( ondanks dat ik al heel de tijd rustig op de bank zit.

Bel gewoon even. Beter een keer te veel als te weinig.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis Empty Re: Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis

Bericht  meisje zo 28 okt 2012 - 1:37

Ik zou toch even bellen Limburg.
Ik heb het met 33 weken ook gehad, maar bij mij was de bevalling dus al begonnen.. Ik dacht toen ook dat het wel af zou zwakken.
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis Empty Re: Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 4:01

Hoe is het nu?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis Empty Re: Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis

Bericht  Novalee zo 28 okt 2012 - 4:05

Och jee, ik zie dit nu pas. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar als ik de reacties van anderen lees is het toch wel serieus. Ik hoop voor je dat het gewoon wat loos gerommel is en ukkie lekker nog een paar weekjes blijft zitten!
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis Empty Re: Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 6:38

Hoe is het nu? Hoop toch niet dat je aan het bevallen bent...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis Empty Re: Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis

Bericht  Limburg85 zo 28 okt 2012 - 7:21

Niet aan het bevallen maar ben wel inmiddels in het ziekenhuis. Vanmiddag zwakte het af hoewel de pijn niet weg is geweest. Einde van de middag kwam het weer terug, wel minder dan vanochtend dus m'n man stond er op dat ik de verloskundige belde. Gezien mijn vorige bevalling zo is begonnen is ze langs gekomen en heeft gevoeld en inwendig onderzoek gedaan. Heb 1 cm ontsluiting (kan normaal zijn bij de 2e) en ze voelde de activiteit ook. Moest daarom voor een ctg naar het ziekenhuis waar ook mijn urine word nagekeken. Kans bestaat dat ik een nachtje moet blijven maar hoop het niet.

Iig m'n verlof is nu begonnen ipv nog 1 week werken :-(. Voelt echt weer als een domper hoewel dit echt het beste is gezien de omstandigheden, alles voor het kindje.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis Empty Re: Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis

Bericht  Lejow zo 28 okt 2012 - 7:22

Goed dat je gebeld hebt Limburg!!!

Fijn dat ze het ook serieus nemen, en ze je even goed controleren.

Kleintje, nog een week of 4 blijven zitten hoor!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis Empty Re: Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis

Bericht  Puggle zo 28 okt 2012 - 7:25

Hopelijk blijft de kleine nog even zitten.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis Empty Re: Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis

Bericht  Limburg85 zo 28 okt 2012 - 7:26

Hier zag ik wel tegenop, wist ergens dat dit ging gebeuren als ik zou bellen maar alles voor het kind!

Kindje moet zo lang mogelijk blijven zitten, hopelijk zelfs langer dan R. die is met exact 37 weken geboren maar was wel een prematuur en deze word ook klein geschat, zou toch makkelijker zijn als die zoveel mogelijk gewicht erbij krijgt.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis Empty Re: Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 7:27

Sterkte!! Ik denk aan jullie!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis Empty Re: Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis

Bericht  Flower_L zo 28 okt 2012 - 7:31

Goed dat je gebeld hebt! Sterkte en hopelijk mag je vanacht in je eigen bed slapen.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis Empty Re: Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis

Bericht  Flip Fluitketel zo 28 okt 2012 - 7:34

Goed dat je gebeld hebt! En hopelijk blijft de baby nog een paar weken zitten! Sterkte!
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis Empty Re: Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 7:35

Goed dat je gebeld hebt! Bij mij begon het ook zo en na 6 weken volledige rust is mijn zoontje toen met 36+6 weken geboren. Was er ook al weeënactiviteit te zien op de ctg? En krijg je ook iets van weeënremmers of laten ze het zo omdat je de 32 weken voorbij bent? Veel sterkte en hopelijk zakt het af en mag je naar huis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis Empty Re: Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis

Bericht  Lejow zo 28 okt 2012 - 7:36

Limburg85 schreef:Hier zag ik wel tegenop, wist ergens dat dit ging gebeuren als ik zou bellen maar alles voor het kind!

Kindje moet zo lang mogelijk blijven zitten, hopelijk zelfs langer dan R. die is met exact 37 weken geboren maar was wel een prematuur en deze word ook klein geschat, zou toch makkelijker zijn als die zoveel mogelijk gewicht erbij krijgt.

Je bedoelt denk ik dysmatuur. Met 37 weken ben je geen prematuur meer, maar als hij te klein was voor de zwangerschapduur was hij dysmatuur!

Vaak als je goed rust houdt, gaan kindjes harder groeien! (mits alles natuurlijk goed werkt met de navelstreng enzo)
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis Empty Re: Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis

Bericht  Pien zo 28 okt 2012 - 7:37

Goed dat je gebeld hebt!!! Hopelijk blijft deze kleine nog lekker lang en veilig bij mama in haar buik!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis Empty Re: Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum