Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

+10
ekiaam87
Floor
Caramba
loura
Jeanette
Minx
Parisienne
Elliot
Rush
Caribbeanlover
14 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! - Pagina 3 Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Caribbeanlover wo 28 nov 2012 - 8:20

Pippa schreef:
Caribbeanlover schreef:Dat is ook een voorbeeld he, doe ff niet zo dom.Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! - Pagina 3 253468018

Ja, maar een raar voorbeeld, want dat zou nooit gebeuren Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! - Pagina 3 394967

Dat weet je helemaal niet!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! - Pagina 3 Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Gast wo 28 nov 2012 - 8:24

Hele topic gelezen omdat ik dacht misschien heb ik er nog iets aan. Ik wil mijn vier minuten terug :nopompom:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! - Pagina 3 Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Sarah1985 wo 28 nov 2012 - 8:26

er zitten zeker rare buschauffeurs tussen. Gelukkig ook goede Mijn schoonvader is laatst bezocht in de bus door een mystery shopper en haalde een 10.

Ik heb vroeger eens gehad ik zat in de bus. En ik schreef iets op mijn hand. Ik had mijn hand op de leuning van de bus. En toen opeens stopte de bus midden op de weg en liep de chauffeur naar mij toe. En zei inleveren je maandkaart. Ik zo waarom. Nou je schrijft op de stoel. Ik nee hoor kijk maar ik schrijf op mijn hand. Hij niks mee te maken inleveren je maandkaart. Dus ik maar gegeven. Want de bus zat stampvol.

En toen we bij mijn halte waren vroeg ik netjes de buschauffeur of ik mijn maandkaart terug mocht zei hij nee die gooi ik weg en werd samen met een vriendin de bus uitgezet. Helemaal verbaast en overstuur kwam ik thuis. Mijn moeder natuurlijk kwaad en die heeft toen meteen de busmaatschappij opgebeld. De bus was nog onderweg naar zijn eindstation.

En daar stond de grote baas die buschauffeur op te wachten en kreeg die buschauffeur een waarschuwing. De grote baas is toen speciaal die avond nog bij mij thuis gekomen met mijn maandkaart, en kreeg als vergoeding voor de volgende maand een gratis kaart
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! - Pagina 3 Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Gast wo 28 nov 2012 - 8:29

Om nog even op dat lange epistel in te gaan: je bent ergens wel een soort 'verplicht' je hand op te steken. Hier hangen posters in de bus met fatsoensregels en daar wordt dat ook altijd vriendelijk gevraagd. Dit omdat er bij veel haltes meerdere bussen gaan en je evengoed op een andere bus zou kunnen staan wachten, die heel ergens anders naartoe gaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! - Pagina 3 Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Raindrop wo 28 nov 2012 - 8:37

Reva schreef:Hele topic gelezen omdat ik dacht misschien heb ik er nog iets aan. Ik wil mijn vier minuten terug Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! - Pagina 3 1270000679

En dan toch nog de moeite (en tijd) genomen om een reactie te plaatsen? Was dat ook geen tijdverspilling dan?
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! - Pagina 3 Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Gast wo 28 nov 2012 - 9:20

Raindrop schreef:
Reva schreef:Hele topic gelezen omdat ik dacht misschien heb ik er nog iets aan. Ik wil mijn vier minuten terug Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! - Pagina 3 1270000679

En dan toch nog de moeite (en tijd) genomen om een reactie te plaatsen? Was dat ook geen tijdverspilling dan?

Nee dat was mijn hoogtepunt van de dag :cheering:

sorry G.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! - Pagina 3 Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Minx wo 28 nov 2012 - 13:39

Caribbeanlover schreef:

Ik ben bij de halte gaan staan met het idee dat die ook wel een eens wel stopt.

Wat bedoel je met deze zin?
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! - Pagina 3 Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Caribbeanlover wo 28 nov 2012 - 20:52

Sarah1985 schreef:er zitten zeker rare buschauffeurs tussen. Gelukkig ook goede Mijn schoonvader is laatst bezocht in de bus door een mystery shopper en haalde een 10.

Ik heb vroeger eens gehad ik zat in de bus. En ik schreef iets op mijn hand. Ik had mijn hand op de leuning van de bus. En toen opeens stopte de bus midden op de weg en liep de chauffeur naar mij toe. En zei inleveren je maandkaart. Ik zo waarom. Nou je schrijft op de stoel. Ik nee hoor kijk maar ik schrijf op mijn hand. Hij niks mee te maken inleveren je maandkaart. Dus ik maar gegeven. Want de bus zat stampvol.

En toen we bij mijn halte waren vroeg ik netjes de buschauffeur of ik mijn maandkaart terug mocht zei hij nee die gooi ik weg en werd samen met een vriendin de bus uitgezet. Helemaal verbaast en overstuur kwam ik thuis. Mijn moeder natuurlijk kwaad en die heeft toen meteen de busmaatschappij opgebeld. De bus was nog onderweg naar zijn eindstation.

En daar stond de grote baas die buschauffeur op te wachten en kreeg die buschauffeur een waarschuwing. De grote baas is toen speciaal die avond nog bij mij thuis gekomen met mijn maandkaart, en kreeg als vergoeding voor de volgende maand een gratis kaart

Wat een eikel zeg die vent! Dat recht heeft hij geen eens ook al had je het wel gedaan. Wat aardig dat die baas langs kwam, super!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! - Pagina 3 Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Caribbeanlover wo 28 nov 2012 - 20:52

Minx schreef:
Caribbeanlover schreef:

Ik ben bij de halte gaan staan met het idee dat die ook wel een eens wel stopt.

Wat bedoel je met deze zin?

Lees even terug, da''s makkelijker.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! - Pagina 3 Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Caribbeanlover wo 28 nov 2012 - 20:54

Maple schreef:Om nog even op dat lange epistel in te gaan: je bent ergens wel een soort 'verplicht' je hand op te steken. Hier hangen posters in de bus met fatsoensregels en daar wordt dat ook altijd vriendelijk gevraagd. Dit omdat er bij veel haltes meerdere bussen gaan en je evengoed op een andere bus zou kunnen staan wachten, die heel ergens anders naartoe gaat.

Het wordt wel gevraagd van je hand opsteken, dat staat in sommigen bussen, maar dan zo idioot hoog dat mensen dat zelden lezen. Het is dus niet echt verplicht, want ze horen gewoon te stoppen als er mensen bij de halte staan. Die mensen staan er niet voor niks aangezien de bus inwillen wat heel logisch is.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! - Pagina 3 Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Gast wo 28 nov 2012 - 20:57

Caribbeanlover schreef:
Maple schreef:Om nog even op dat lange epistel in te gaan: je bent ergens wel een soort 'verplicht' je hand op te steken. Hier hangen posters in de bus met fatsoensregels en daar wordt dat ook altijd vriendelijk gevraagd. Dit omdat er bij veel haltes meerdere bussen gaan en je evengoed op een andere bus zou kunnen staan wachten, die heel ergens anders naartoe gaat.

Het wordt wel gevraagd van je hand opsteken, dat staat in sommigen bussen, maar dan zo idioot hoog dat mensen dat zelden lezen. Het is dus niet echt verplicht, want ze horen gewoon te stoppen als er mensen bij de halte staan. Die mensen staan er niet voor niks aangezien de bus inwillen wat heel logisch is.

Ja, maar een beetje goodwill en meewerken van de reiziger is ook zo netjes. Respect voor elkaar werkt van twee kanten natuurlijk. En door je hand op te steken voorkom je ook onnodig stoppen van de bus, en daarmee verklein je weer de kans op vertragingen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! - Pagina 3 Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Mermaid wo 28 nov 2012 - 20:59

Cbl, bij de bushalte die ik meestal neem stoppen meerdere lijnen die vask rond dezelfde tijd langskomen. Dan gaat zo 'n chauffeur niet stoppen als je je hand niet opsteekt. Hoe moet hij anders weten dat je die bus moet hebben?
En t is maar goed dat je nooit op Malta de bus hebt genomen. Genoeg rare dingen meegemaakt, maar dat hoort er bij daar Wink
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! - Pagina 3 Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Susan wo 28 nov 2012 - 20:59

Maple schreef:Misschien voelde hij wel diarree opkomen? Dan weet ik ook niet hoe gauw ik een wc miet opzoeken. Dan liever een paar wachtende passagiers, dan schijt in m'n broek.

Ik heb weleens gehad dat een buschauffeur vroeg was en bij een tussenhalte even een sigaret ging roken, buiten. Eigenlijk kan ik me daar helemaal niet aan ergeren, als hij maar op tijd rijdt.

Als ik als buschauffeur diarree zou hebben zou ik naar huis gaan, als je dat echt flink te pakken hebt breng je behoorlijk wat tijd op de wc door. Ik zie die bus met mensen al staan langs de kant van de weg.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! - Pagina 3 Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Caribbeanlover wo 28 nov 2012 - 21:10

Ik steek vaker mijn hand wel, dan niet op omdat ik inmiddels ook wel door heb dat de kans groot is dat ze anders voorbij rijden. Als ik het wel doe, is die kans er ook, wel eens meegemaakt overigens.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! - Pagina 3 Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Caramba wo 28 nov 2012 - 21:31

Ik stak altijd mijn hand op wanneer ik de bus moest hebben.
Wanneer ik op een donkere plek stond, dan had ik een lampje bij me om de chauffeur te laten weten dat er iemand bij de halte stond, zodat hij mij oppikte.
Vaak genoeg meegemaakt dat er mensen bij de halte stonden die geen hand op staken, maar wel die bus moesten hebben dat de bus doorreed, jammer dan, had je het maar aan moeten tonen.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! - Pagina 3 Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Gast wo 28 nov 2012 - 21:33

Susan schreef:
Maple schreef:Misschien voelde hij wel diarree opkomen? Dan weet ik ook niet hoe gauw ik een wc miet opzoeken. Dan liever een paar wachtende passagiers, dan schijt in m'n broek.

Ik heb weleens gehad dat een buschauffeur vroeg was en bij een tussenhalte even een sigaret ging roken, buiten. Eigenlijk kan ik me daar helemaal niet aan ergeren, als hij maar op tijd rijdt.

Als ik als buschauffeur diarree zou hebben zou ik naar huis gaan, als je dat echt flink te pakken hebt breng je behoorlijk wat tijd op de wc door. Ik zie die bus met mensen al staan langs de kant van de weg.
Ik heb weleens als iets verkeerds valt, enorme darmkrampen. Dan moet ik écht even naar de wc, dan komt het er inderdaad als een malle uit, maar vervolgens heb ik ook helemaal nergens last meer van. Dan ga ik echt niet naar huis, hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! - Pagina 3 Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Minx wo 28 nov 2012 - 21:38

Caribbeanlover schreef:
Minx schreef:
Caribbeanlover schreef:

Ik ben bij de halte gaan staan met het idee dat die ook wel een eens wel stopt.

Wat bedoel je met deze zin?

Lees even terug, da''s makkelijker.

Schiet ik niets mee op... Want dit is nou juist de clou
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! - Pagina 3 Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Gast wo 28 nov 2012 - 21:51

CBL, ik snap echt niet hoe jij zoveel problemen overal mee kan hebben. Ik heb 4 jaar in jouw stad gestudeerd, elke dag zowel een streekbus als een stadsbus genomen (dus 4 ritjes per dag van 2 verschillende maatschappijen) en echt nooit ergens problemen mee gehad. Wel een keer een aanrijding, maar dat was niet de schuld van de buschauffeur.

Waar ik nu woon zijn de buschauffeurs heel erg aardig. Als mensen bellen rijdt de bus ook naar hun huis om ze even op te pikken. Erg goed geregeld voor mensen die niet zo dicht bij de bushalte wonen, dan hoeven ze geen taxi te nemen naar de bushalte.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! - Pagina 3 Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Susan wo 28 nov 2012 - 21:54

Maple schreef:
Ik heb weleens als iets verkeerds valt, enorme darmkrampen. Dan moet ik écht even naar de wc, dan komt het er inderdaad als een malle uit, maar vervolgens heb ik ook helemaal nergens last meer van. Dan ga ik echt niet naar huis, hoor.

Bij mij duurt het altijd heel lang, ik zit eerst een hele tijd met krampen op de wc. Meestal moet ik meerdere keren en ben ik er de hele avond (meestal gebeurt het 's avonds) mee zoet. Dan kan ik echt geen bus besturen (voor zover ik nu wel een bus zou kunnen besturen, maar dat terzijde). Ik denk niet dat de mensen in de bus daar blij van worden.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! - Pagina 3 Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Gast wo 28 nov 2012 - 22:01

Tja, zelfs buschauffeurs zijn mensen met menselijke behoeften.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! - Pagina 3 Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum